معنی ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان های معرفی شده در جدول بالا جزو رایجترین ایمپلنت دندان های مورد استفاده در بین پزشکان است و همچنین در بین بیماران نیز طرفداران بسیاری دارد.

آدرس : تهران، بلوار افریقا (جردن)، بالاتر از پمب بنزین، کوچه تندیس، پلاک ۴ (جنب بیمارستان تندیس)، واحدهای ۱و ۲

همچنین در کارنامه حرفه ای خود سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی ، سخنرانی های متعدد در کنگره های علمی دندانپزشکی و مقالات علمی تحقیقی در مجله های معتبر دندانپزشکی را نیز دارا می باشد؛ ایشان یکی از بهترین دکتر ایمپلنت در تهران می باشند.

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟ این سوال یکی از مهم‌ترین سوالاتی است که بسیاری از مراجعان در روزهای ابتدایی مراجعه به کلینیک و یا مطب‌های دندانپزشکی مطرح می‌نمایند. با توجه به اینکه هزینه‌های دندانپزشکی در کشورمان ایران بسیار بالاست، بدیهی است مراجعان با چنین سوالاتی در ذهن خود مواجه شوند.

دندان هايي كه طبيعي اند همانند ایمپلنت های دندانی به مراقبت نیاز دارند چون پلاک های میکروبی موجب بروز عفونت لثه می شوند؛ از اين رو لازم به ذكر است كه از برس های بین دندانی، نخ دندان، مسواک و ترجیحا خمیردندان های مخصوص ایمپلنت استفاده شود.

جدول قیمت ایمپلنت دندان ارزان – پرطرفدارترین ایمپلنت های اقتصادی

و با عضویت یا ثبت نام در بخش بیمه دندانپزشکی آن‌ها، قیمت ایمپلنت دندان خود را به میزانی هرچند اندک پایین بیاورید.

• زیرا برای کاشت ایمپلنت دندان، دندانپزشک حتماً باید آموزش تخصصی دیده باشد و مدرک انجام این پروسه را دریافت کرده

از نظر ساختار، ایمپلنت مشابه دندان است. زیرا از یک ریشه و یک تاج تشکیل می‌شود. ریشه در استخوان فک کاشته می‌شود و روی آن یک روکش دندان قرار داده می‌گیرد.

در ادامه قصد داریم هر آنچه باید در رابطه ایمپلنت دندان بدانید را برایتان شرح دهیم. با ما همراه باشید.

آن هم نه یک جایگزین مصنوعی و آزار دهنده! بلکه جایگزینی که به طور کامل با دندان‌های طبیعی انسان سازگاری دارد و در صورت مراقبت صحیح، تا سال‌های سال به عنوان یک دندان طبیعی نقش آفرینی خواهد کرد.

تنها کافیست یک سفر به ایران تدارک ببینید و با پیدا کردن یک متخصص ایمپلنت خوب، طرح لبخند خود را بهتر کنید.

هرچند که ما قیمت‌ها را در جدول بالا لیست کرده‌ایم اما باید بدانید که تعرفه ایمپلنت برای همه افراد یکسان نیست و در نهایت قیمت تمام شده، بسته به شرایطِ هر شخص و مسیر درمان او، به صورت اختصاصی محاسبه می‌شود.

اینجا هم هزینه و قیمت ایمپلنت می‌دهید ولی انگار که جوانی را مجدد خریداری کرده‌اید و چه مزیت و سودی بیشتر و بهتر از این.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *