چقدر باید برای کفپوش صنعتی پلی یورتان خوب بپردازید

کفپوش آنتی الکترواستاتیک در مکان هایی که تجهیزات الکتریکی در آن ها قرار گرفته و یا بیمارستان ها قابل استفاده است.

کفپوش صنعتی پلی یورتان از جمله کفپوش هایی است که علاوه بر این که در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، برای پوشش کف پارکینگ های بزرگ و چند طبقه نیز کاربرد دارد.

مهار انرژی یک سایت فروشگاه ی می باشد که انواع ورق پلی یورتان ( فروشگاه ورق پلی یورتان ) در ضخامت مختلف را می توانید به راحتی خرید نمایید.

درزهای انبساط کف انبارها، محوطه‌ها، پارکینگ‌ها، جایگاه‌های بنزین، گاز و …

کفپوش های پلی یورتان را می توان جزو پر کاربردترین و در عین حال با کیفیت ترین مواد پوششی مصرفی در ایران و جهان به حساب آورد.

ورق کند سوز فوم پلی یورتان عایق حرارتی و صوتی با دانسیته چهل مناسب ترین جانشین عایق های قدیمی همانند عایق پشم سنگ و عایق پشم شیشه می باشد

این پوشش رویه کف جهت محافظت از سطوح بتنی کف در صنایع غذایی، انبارهای صنعتی و مواد شیمیایی، نیروگاه های برق و سایر مکان هایی که پوشش رویه سطوح کف باید صاف، قابل تمیز کردن و مخصوص کار های سنگین باشد، مناسب میباشد.

فروش ویژه انواع:هود_سینک_گاز درجه یک در ابعاد طرح ها ورنگ های مختلف دلخواه شما عزیزان

جالب است بدانید این صندلی‌ها را می‌توان با کمک پلی یورتان‌ها ارتقا داد و راحتی مطلوب‌تری را نتیجه گرفت. 

پلی یورتان صنعتی و وزن بالای این ترکیبات نه تنها موجب کاربرد آن ها در داخل خودرو ها گشته است بلکه می تواند سبب عایق بندی مناسب بدنه خودروها و جلوگیری از نفوذ سر و صدای بیرون به درون آن‌ها شود.

– انعطاف پذیری مناسب و مقاومت بالای آن ها در برابر اسیدها، قلیاها و همچنین ضربه (خاصیت انعطاف پذیری این نوع کفپوش ها باعث شده تا برای محیط های ورزشی مناسب باشند)

اپوکسی پارکینگ، پلی یورتان ورزشی، رنگ نما و رنگ مسلح نما

کفپوش ورزشی پلی یورتان خاصیت ارتجاعی کمی دارد اما وجود همین ویژگی از آسیب دیدگی ورزشکاران در هنگام برخورد با سطح ورزشی جلوگیری می کند.

طرح پیشنهادی گرند دکور با کادر مجرب دیزاین و طراحی 3D قبل اجرا


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *