کفپوش صنعتی کار میکنم

این کفپوش سطحی یکپارچه و وزنی بسیار سبک دارد و عمر آن طولانی است. از دیگر ویژگی های کفپوش پلی یورتان می توان به مقاومت آن در برابر سرخوردگی، لغزندگی، مواد شیمیایی، رطوبت و اشعه ماوراء بنفش خورشید اشاره نمود. هزینه کفپوش پلی یورتان بالاست، از این رو در مکان های روباز که احتمال سائیدگی سطح بالاست مورد استفاده قرار نمی گیرد.

================= #کناف #کناف_سقف #سقف_کاذب #سقفکناف #سقفکاذب #شبکه #کابینت #کاغذدیواری #دکور #دکوراسیون_داخلی #آینه_دکوراتیو #کفپوشاپوکسی #کفپوش #دیوارپوش #طراحی #طراحی_معماری #طراحی_دکوراسیون #آشپزخانه #طراحی_دکور #طراحی_داخلی #دیزاینر_منزل #دیزاین #چیدمان_منزل #چیدمانمنزل #چیدمان_داخلی #پوستردیواری_سه_بعدی #پوستر #پیمانکار #دیزاین_خانه #پارتیشن_چوبی

با توجه به اینکه مقاومت در برابر سایش و خش این محصول بالا است، از این محصول معمولاً به عنوان لایه نهایی بر روی سنگ‌های تزئینی و نما، اپوکسی‌ها و دیگر پلی یورتان‌ها استفاده می‌شود.

درزهای انبساط کف انبارها، محوطه‌ها، پارکینگ‌ها، جایگاه‌های بنزین، گاز و …

عایق پلی یورتان پاششی به علت پیش گرم شدن مواد شیمیایی قبل از پاشش و به وجود آمدن بخارات شیمیایی و همچنین به علت اینکه بیشتر موارد استفاده فوم پاششی در مکانهای بسته می باشد.

پیوند اورتانی از طریق واکنش افزایشی بین یک گروه ایزوسیانات و یک ترکیب دارای هیدروژن فعال مثل گروه هیدروکسیل تشکیل شده‌است. کفپوش صنعتی پلی یورتان ‌های ایزوسیانات به شدت واکنش پذیر بوده و به همین علت پیشرفت واکنش آن‌ها نیاز به افزایش دما ندارد (واکنش در دمای محیط صورت می‌گیرد).

در مقالات قبل با ماهیت و چیستی ماستیک پلی یورتان آشنا شدیم و برخی از ویژگی‌های آن را نام بردیم. و البته دانستیم که این ماستیک بهترین گزینه برای درزگیری سطوح ماست اما خود ماستیک پلی یورتان انواع مختلفی دارد که بسته به خاصیت آن، به دسته‌های مختلفی تقسیم میشود.

نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص این نوشته با ما در میان بگذارید.

#اکسیرپرگاس #رنگاپوکسی #رنگ_اپوکسی #کفپوشاپوکسی #کفپوش_پلی_یورتان #کفپوش_اپوکسی_پارکینگ #رنگ_ترافیکی #رنگ_ترافیکی_دو_جزئی #رنگ_ترافیکی_تک_جزئی #رنگ_ترافیکی_گرم #رنگ_ترافیکی_سرد #رنگ_ساختمانی #رنگ_جدولی #تینر #تینر_اپوکسی #رنگ_پلی_یورتان #رنگ_پلی_اورتان #زینک_ریچ_اپوکسی #زینک_فسفات_آلکیدی #پرایمر_اپوکسی #رنگ_میانی_اپوکسی #رنگ_اپوکسی_سازه_فلزی #رنگ_اپوکسی_کف #سیلر_اپوکسی #رزین_اپوکسی #لاک_اپوکسی #ضد_زنگ_طوسی #ضد_زنگ_اخرایی #هاردنر_اپوکسی #رنگ_ترافیکی_ترموپلاست

در این بخش به چند مورد از پرکاربردترین انواع کفپوش پلی اورتان اشاره می شود.

با این وجود از رزین پلی اورتان می توان برای تولید ماستیک های درزگیر برای کفپوش های بتنی استفاده نمود.

#کاغذدیواری #کاغذدیواری_لاکچری #کاغذدیواری_مدرن #کاغذدیواری_سه_بعدی #کاغذدیواری_ارزان #پوستر #پوستردیواری #پوسترخاص #پوستر_دیواری #پارکت_لمینت #پارکت #پارکت_کف #کناف_ #کناف_صدف #کناف #کفپوشاپوکسی #کفش #کفپوش_سه_بعدی

ورق پلی یورتان ضد سایش شرکت مهار انرژی و پایدار انرژی با تولید انواع ورق پلی یورتان ضد سایش و فروش این عایق در تمامی شهرهای کشور بسیار فعال می باشد.

جهت استعلام دقیق قیمت ورق پلی یورتان ( ورق پلی اورتان ) می توانید با شماره تماس های بالا ارتباط برقرار نماید.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *