آیا ثبت شرکت ها گاهی باعث می شود احساس حماقت کنید؟

مجمع عمومی فوق العاده در مورد چه تغییراتی میتواند تصمیم گیری نماید؟ •به طور خلاصه میتوان گفت تغییر تمامی موارد اساسنامه در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده میباشد. آیا میتوان از طریق ثبت شرکت اقامت آلمان را گرفت؟ آیا امکان تغییر نام شرکت وجود دارد؟ این تغییرات در صورتی امکان پذیر است که به وسیله مجمع عمومی فوق العاده و یا هیأت مدیره به تصویب رسیده باشد. زمانی که شما شرکت ثبت می کنید کلیه ی اطلاعات شما شفاف سازی می شود و در اداره ی ثبت شرکتها ثبت می گردد این اطلاعات شامل : تاریخ ثبت شرکت ، شناسه ملی و شماره ثبت ، اسم شرکت ، موضوع فعالیت ، اسامی شرکا میزان سهم هر فرد و غیره این امر موجب میشود که هر شخص حقیقی یا حقوقی که بخواهد با شما وارد یک معامله شود این کار را با خیال راحت انجام دهد زیرا تمام اطلاعات شما به صورت رسمی و قانونی به ثبت رسیده است. مثلا در تصویر فوق، قیمت سهم “خودرو” از 2540 ریال 2647 ریال نوسان داشته است. حق الثبت موسسه غیر تجاری با سرمایه دو میلیون ریال، به صورت مقطوع پنج هزار ریال خواهد بود.

که در صورت نیاز به مجوز باید از مرجع صلاحیت دار مجوز مربوطه را دریافت کنید در غیر اینصورت درخواست شما رد خواهد شد. طی مراحل ثبت قانونی شعب و یا شرکت ها در ایران بدون در نظر گرفتن برخی از قوانین نمی تواند اتفاق بیافتد که به این منظور بهترین انتخاب موسسات حقوقی مانند موسسه حقوقی ثبت ملاصدرا هستند که با توجه به بهره مندی از وکلای بین المللی و داخلی توانا این مهم را برای مشتریان خود کاملا قانونی و با ضریبا اطمینان بالا عهده دار می شوند. موسسه ثبت شرکت با چندین سال تجربه درخشان در زمینه مشاوره و راه اندازی کسب و کارها، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری و مشاور همواره خدمات خود را با بهترین شکل ممکن و مناسبترین قیمت ها اجرایی نموده است. اگر شما دارای کسب و کاری هستید و به دنبال فرصتهایی برای گسترش کسب و کار خود بوده و در کشور ایران با رشد مطلوبی روبهرو نیستید، بهترین کار برای شما ثبت شرکت در خارج از کشور و مهاجرت از این طریق است. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه های ثبت شرکت هستید و از قوانین و شرایط حقوقی اطلاعات کافی دارید، می توانید با پرداخت مبلغی مناسب بابت هزینه پست، پاکت، حق الثبت، حق التمبر، مالیات سرمایه و آگهی در روزنامه رسمی، شرکت خود را ثبت نمایید.

جهت آموزش کامل این موارد پس از ورود به سامانه ویدیوی آموزشی را بصورت کامل و با دقت مشاهده نمایید. در صورتی که به موارد اداری و حقوقی مرتبط به ثبت شرکت آشنا نیستید، می توانید از طریق ارتباط با مشاوران ما در آگاه ثبت، اطلاعات لازم و فرآیند های خود را بدست بیاورید و تا زمان نهایی شدن ثبت شرکت در این سامانه، کلیه امور را به ما بسپارید. کد رهگیری مربوط به ثبت درخواست خود را دریافت خواهید کرد. این موارد، وضعیت خاص جدیدی را در شرکت ایجاد می کنند و شرکت را دچار تغییر می سازند. اگر به هر دلیلی از طریق سامانه های رسمی قادر به دریافت اطلاعات شرکتهای ثبت شده در ایران نشدید، می توانید از طریق سامانه آگاه ثبت، بصورت آنلاین و رایگان اقدام به استعلام ثبت شرکت نمایید. به عنوان مثال در ایران، اداره ثبت شرکتها مرجع رسمی پیگیری این مراحل می باشد. شایان ذکر است، درمورد شرکت های بیمه ، چون تاسیس آن ها با مجوز شرکت بیمه ی مرکزی ایران صورت می گیرد، در طول فعالیت نیز شرکت بیمه ی مرکزی بر آن ها نظارت دارد و از این رو، اعمال برخی از تغییرات موکول به موافقت بیمه ی مرکزی ایران گردیده است.

وفق ماده ی 10 مقررات تاسیس وفعالیت موسسات بیمه در مناطق آزاد ، چنانچه شرکت بیمه بر خلاف اساسنامه ی خود یا سایر مقررات حاکم بر شرکت های بیمه رفتار کند،شرکت بیمه ی مرکزی فعالیت شرکت مزبور را بطور موقت یا دائم ممنوع می کند.همچنین طبق ماده ی 9 از همان مقررات، در صورت ورشکستگی یا عدم توانایی مالی شرکت بیمه،شرکت بیمه ی مرکزی می تواند پروانه ی فعالیت شرکت بیمه را لغو کند. طبق بخشنامه ی 90/10/26-192938 /90 موسساتی که بدون مجوز از بانک مرکزی فعالیت داشته اند، برای تغییرات و انحلال آن ها نیازی به اخذ مجوز نمی باشد اما موسساتی که برای تاسیس اقدام به اخذ مجوز از بانک نموده اند کماکان با مجوز از بانک یادشده به عمل خواهد آمد. 2- اظهارنامه مشعر بر تعهد کلیه سهام و گواهینامه بانکی حاکی از تادیه قسمت نقدی آن که نباید کم تر از سی و پنج درصد کل سهام باشد. ساخت قایق ماهیگیری هیبریدی با سیستم تأمین نیروی ۶۰۰ کیلوواتی که نیاز به استفاده از ۴ ژنراتور دیزل را برطرف میکند و این موضوع باعث کاهش مصرف سوخت دیزل و تولید دیاکسید کربن تا ۲۷ درصد میشود. در مرحله ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها نیز، حدود یک هفته طول می کشد تا به درخواست شما رسیدگی کنند و نتیجه را اعلام کنند.

  • تاییدیه اماکن نیروی انتظامی با معرفی اداره کل
  • ارائه یک آدرس مبنی بر آدرس محل فعالیت شرکت
  • تایید مدارک
  • شرکتهای تجاری نسبی
  • شامل تمام قابلیتهای پنل پیشرفته
  • نائب رئيس هيئت مديره

حداقل 5 نفر باید به عنوان سرمایه گذار در نظر گرفته شوند. حوزه و گستره فعالیتی شرکت باید به صورت دقیق در سامانه وارد گردد و در صورت نیاز مجوز های مربوطه نیز اخذ گردد چنانچه که در ذیل موضوع شرکت باید این جمله عنوان گردد ” پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط ” . ثبت شرکت، یک ثبت برای سازمانها در یک حوزه قضایی است که تحت آن فعالیت میکنند. ثبت شرکت در تهران شماره ملی در صورت ایرانی بودن و کد فراگیر اشخاص خارجی در صورت غیر ایرانی بودن. 4. اشخاص حقوقی ایرانی غیر تجاری که به منظور تقسیم سود بین شرکا تشکیل نشده اند لیکن دارای فعالیت های انتفاعی هستند. افراد می توانند با کنار هم قرار دادن سرمایه، تخصص و تفکر خود درجهت کسب سود و منفعت بیشتر، عقد یا قراردادی را منعقد می کنند که “شرکت” نام دارد و بر اساس این قرارداد، سود حاصل از سرمایه را بین خ ود تقسیم نمایند. ۲ -شرکت سهام که خود بر دو نوع سهامی خاص و سهامی عام تقسیم میشوند (ماده ۴ بخش اول شرکتهای سهامی قانون تجارت). کلیه تغییرات مربوط به شرکت اعم از تغییرات اساسنامه ، افزایش یا کاهش سرمایه، ورشکستگی، ابطال، تصفیه، تقسیم اموال و …

تغییرات شرکتها به دودسته تقسیم میشوند:دسته اول تغییراتی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی هستند و دسته ی دیگر تغییراتی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده هستند. برای تغییر نام شرکت کافی است مجمع عمومی فوق العاده تشکیل شده، صورتجلسه تنظیم شود و تغییر نام توسط اعضا امضاء گردد. نکته:هیات مدیره شرکت در برخی از موارد میتواند راجع به برخی از تغییرات تصمیم گیری نماید البته در صورتی که اساسنامه شرکت چنین اختیاری را به او داده باشد.برخی از این تغییرات شامل تغییر آدرس شرکت یا تغییر حق امضاء میباشد. مجمع عمومی در مورد چه تغییراتی میتواند تصمیم گیری نماید؟ شرکت های تجاری و حقوقی در ایران همگی دارای یک شماره ثبت می باشند که برای جستجوی نام آنها و استعلام گیری مورد استفاده قرار می گیرد. در این مرحله شما باید مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت را به بازرس ارائه دهید تا مورد بررسی کارشناسان و بازرس ها قرار گیرد. برای طرح شکایت از مراحل ثبت شرکت ، باید در ابتدا دانست که شرکت چیست و انواع شرکتها را در قانون تجارت مورد بررسی قرار داد و در نهایت مرجع ثبت شرکت را شناسایی کرده تا بتوان در صورت بروز هرگونه خطا در این موارد، مرجع مربوطه را مورد پیگرد قانونی قرار داد.

  • انحلال شرکت به هر دلیلی که باشد. ( م 200 ق. ت )
  • دریافت تاییدیه آدرس و کد پستی محل شرکت
  • فتوکپی کارت اقتصادی قبلی یا فیش کامپیوتری
  • شعبه موسسه غیر تجاری خارجی
  • لیسانس: بالاتر از ٧٠٪ یعنی ١۴ از ٢٠
  • ارائه 5 مورد نام حداقل 3 سیلابی به ترتیب اولویت
  • کپی از اظهارنامه و طرح اساسنامه

اما لازم است که یک دید کلی از روند ثبت شرکت نیز داشته باشید تا بتوانید مراحل کار را بشناسید. سپس آگهی آن اعضای هیئت مدیره باشد دوره مدیریت عامل از چنین مزایایی استفاده کنند و در. همان طور که گفته شد، برای به ثبت رساندن تغییرات شرکت نیاز به تنظیم صورتجلسه است که ذیل آن می بایست به امضای اعضای شرکت رسیده باشد.چنانچه شرکتی قصد داشته باشد بطور همزمان چند تغییر در شرکت ایجاد کند مثلاَ تغییر آدرس، تغییر در سهام و… شایان ذکراست دفتر مذکور، قانونی است و به امضای نماینده ی دادستان محل رسیده است. تمامی شرکتها و موسسات، بعد از ثبت نیازمند تغییرات و یا تصمیماتی مانند تغییر محل شرکت، تغییر موضوع فعالیت شرکت، تغییر سمت، خروج اعضا، افزایش یا کاهش سرمایه اولیه، تغییر نام شرکت، ورود یا خروج شرکاء و… شرکت سهامی خاص٫ اگر تعداد شرکاء بیشتری دارید و اینکه دایره فعالیت شرکتی که می خواهید تاسیس کنید بزرگ است؛ می تواند گزینه بهتری باشد. Th is c on᠎tent h​as been written by GSA  C​onte᠎nt Gener᠎ator D emov᠎ersion!


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *