اداره ثبت شرکت ها اهواز

توسط

در

پس بهتر است که اعضای هیئت مدیره شرکت بیشتر با این دلایل آشنا شوند تا خود این اشتباهات را تکرار نکنند. اگر شرکت در طول فعالیت خود تغییراتی داشته است باید تمامی مدارک تغییرات شرکت کپی گرفته شود. اطلاعات مربوطه در رابطه با اشخاص را وارد نمایید ، منظور افرادی هستند که دارای سمت و یا سهام می باشند . لطفا جهت تاسیس شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمائید. بعد از ارسال آنلاین جهت تعیین نام شرکت در شرف تاسیس, کارشناس ظرف مدت ۳ روز کاری (حداکثر) تعیین نام شما را تحت یک نام از نام های ارسال شده تائید یا رد می کند.

پیگیری درخواست ثبت شرکت ها

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید. در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. با همت والا و بلند جمعی از کارکنان فعال و علاقه مند و صدیق، تیمی فنی و تخصصی در ارتباط با ثبت شرکت ها جمع آورده ایم تا بتوانیم به سهم خویش نقشی هر چند ناچیز در رفع مشکلات ثبتی متقاضیان محترم ایفا نماییم. یعنی هزینه آگهی توسط متقاضی پرداخت نشده است و یا پرداخت هزینه با موفقیت انجام نشده است و می بایست جهت چاپ آگهی،با انتخاب پرداخت آنلاین مبلغ آگهی ؛اقدام به پرداخت هزینه آگهی نماید. در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجاری امکان ثبت اظهارنامه های مختلفی مانند ثبت نام، تمدید، ابطال و …

قبل از رسیدن مدارک به دستتان ، می توانید اطلاعات را در سایت ثبت نمایید و هر تغییری که می خواهید در سامانه ایجاد نمایید. سوال من این است که الان باید پرداخت انجام شود یا پس از چاپ روزنامه باید اقدام کنم؟ چون وقتی وارد سایت های معرفی شده میشوم از من شماره مکانیزه آگهی می خواهد و ما هنوز چنین شماره ای نداریم. می توانید پس از ثبت شرکت ، تغییرات مورد نظر را اعمال نمایید. همچنین پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید .

» ارکان انجمن های صنفی کارگری و کارفرمایی

تا وقتی که شما شماره ثبت و شناسه ملی شرکت را از اداره ثبت شرکتها دریافت ننموده باشید ، نمی توانید فعالیت شرکت را آغاز نمایید. در صورتی که صورتجلسه ی شما مورد پذیرش واقع شود؛نهایتا برای صدور آگهی به روزنامه ارسال خواهد شد که در این صورت باید فرد درخواست کننده یا وکیل ثبت شرکت جهت دریافت مدارک ثبتی و امضاء ذیل دفاتر به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید. چنانچه صورتجلسه ی شما تایید شود ؛در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد که در این صورت باید شخص متقاضی یا وکیل ثبت شرکت برای اخذ مدارک ثبتی و امضاء ذیل دفاتر به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید. ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir ازطریق سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی بخش پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی امکان پذیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

اگر بخواهید فعالیت تجاری و یا غیر تجاری منظمی را آغاز کنید بهتر است از طریق ثبت شرکت شروع کنید. ثبت شرکت چیست؟ چه زمانی و چگونه برای ثبت شرکت اقدام کنیم؟ این سوالات و چالش هایی است که برای بسیاری از مخاطبان ما پیش می آید. حتما حتما این نکات را که با دقت نوشته شده است بخوانید تا با چشمان باز برای تاسیس شرکت خود اقدام کنید.

✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است. در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید. در مرحله بعدی لازم است که شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان رکن قانونی اطلاع‌رسانی حقوقی، روزنامه‌ای است که همه قوانین و مقررات حقوقی جهت اطلاع عموم در آن نوشته می‌شود. شناسه ملی برای تمام اشخاص حقوقی اعم از بانکها، دهیاری ها، شهرداری ها، ادارات دولتی، مدارس و دبیرستانها، شرکت های خصوصی، موسسات ثبتی عام المنفعه و یا غیر … Sorat.resaco.irنحوه دریافت شناسه ملی اشخاص حقوقی ›› ثبت علائم تجاری / ثبت نام …

  • در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید.
  • بنابراین کاربران می بایست برای درخواست دفاتر پلمب خود به روش مرسوم عمل نمایید.
  • هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود برای شخصی که درخواست ثبت با سرمایه شرکت ۱۰۰،۰۰۰ ( صد هزار تومان ) دارد را به شرح ذیل می باشد.
  • با تکمیل این فرم با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص باز می شود.

با این تفاوت که شریک ضامن، سرمایه خود را نمی تواند به سهام تبدیل کند. روی پیگیری درخواست پلمب دفاتر تجاری کلیک کنید، نوع درخواست را “پلمب دفاتر تجاری” انتخاب کنید. برای پلمپ دفاتر نیازی به وارد کردن بازرس‌ها نیست و فقط باید اعضای هیئت مدیره را وارد نمود.

اما پرتقاضا ترین شرکت نوع مسئولیت محدود می باشد که با کارت ملی و شناسنامه اعضای مورد نظر قابل ثبت می باشد. ما به مشتریان خود به صورت کامل از zero تا 100 شرایط را در مشاوره رایگانی که داریم اعلام می کنیم. به طور مثال برای راه اندازی شرکتهایی با مسئولیت محدود باید حداقل 2 نفر عضو داشته باشید و حداقل سرمایه a hundred هزار تومانی اعلام کنید.

در سال 1327 اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در کنار دو اداره دیگر با عناوین ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و ادراه مالکیت صنعتی تاسیس شد. مهمترین نقش اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در تعریف بنگاه های اقتصادی و تامین امنیت اقتصادی خلاصه می شد. از طرفی این اداره حمایت حقوقی و قانونی ثبت شرکت در تهران از مالکیت معنوی اختراع ها طرح های صنعتی و علامت های تجاری را نیز بر عهده دارد. تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت آخرین گام جهت ثبت یک شرکت تلقی می شود. پس از تشکیل شرکت نسبت به تعیین حوزه مالیاتی و تشکیل پرونده دارایی، تهیه دفاتر قانونی و پلمپ دفاتر و اخذ کد اقتصادی اقدام نمایید.

توی انتخاب نوع شخصیت حقوقی، کدوم مورد رو باید انتخاب کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. افرادی که قصد ثبت شرکت بازرگانی را دارند شرکت مسئولیت محدود را انتخاب می کنند. حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت ها یک میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

آموزش تصویری چگونگی اخذ پلمپ دفاتر قانونی

کپی کارت ملی و کپی شناسنامه ی افراد را در دفترخانه برابر اصل نمایید. خیر ، در این مرحله امکان تغییر هیچ کدام از مشخصات شرکت وجود ندارد. از هنگام ثبت نام شرکت، سه ماه زمان برای ارسال مدارک وجود دارد. با صدور چاپ آگهی مواجه شدید، این موضوع به منزله تایید مدارک و صورتجلسه شرکت شما است. توانید به راحتی به دنبال مراحل ثبت باشید و بدون نیاز به مراجعه حضوری و از دست دادن زمان از این سایت کمک بگیرید.

ابلاغیه تائید آگهی ثبتی

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، با واردکردن اطلاعات کارت بانکی و پرداخت هزینه لازم، شماره پیگیری ارائه می‌شود که با پرینت صفحه آن را نزد خود نگه می‌دارید. در آگهی ثبت شرکت که چاپ می‌شود اطلاعاتی همچون نوع فعالیت و نام شرکت قید می‌شود. به‌منظور استعلام شرکت‌های ثبت شده می‌توانید از طریق همین سامانه اقدام کنید و پرینت روزنامه تغییرات شرکت رسمی ثبت شرکت خود را نیز به همین روش دریافت کنید. شما برای ثبت درخواست پلمپ دفاتر نیازی به اخذ نام کاربری و رمز عبور ندارید. مستقیما از سایت اداره ثبت شرکتها اقدام به طی کردن درخواست پلمپ دفاتر کنید. هزینه ثبت یک شرکت به میزان افراد، میزان حجم موضوع درج شده در اساسنامه و روزنامه رسمی، میزان سرمایه اولیه و …

لطفا در فرم زیر نیز مشخصات تماس خود را به درستی وارد نمایید، زیرا کارشناسان ما از این طریق با شما در تماس خواهند بود. شرکت همانطور که از نامش پیداست از خانواده کلماتی مانند شراکت و شریک می باشد. به طور کلی شرکت به معنای این است که اشخاصی (از 2 نفر به بالا) جمع شوند و مجموعه ای را با هم تشکیل دهند و با آن مجموعه فعالیت های اقتصادی انجام دهند، نفعی ببرند و پس از کسر هزینه های انجام گرفته، سود باقیمانده را بین اعضای شرکت تقسیم کنند. به شما a hundred درصد اطمینان می دهیم که پس از خواندن این مقاله ، به هیچ تحقیق دیگری راجع به ثبت شرکت تان نیاز نخواهید داشت و کاملا می توانید با ذهنی باز و اطمینان خاطر راجع با ثبت مجموعه خود تصمیم گیری نمایید.

طبق آیین نامه اجرایی ماده ninety five ق م م چنانچه طی سالهای ninety one به بعد درآمد شما بیش از three ملیارد تومان و یا10بردرآمد مشمول مالیات قطعی شما بیش از 3 میلیارد تومان باشد شما باید دفاتر ثبت برند تجاری قانونی روزنامه وکل تهیه نمایید. اما اگر درآمد شما ارایه خدمات است بیش از 1.5 میلیارد تومان باشد الزام به تهیه دفاتر قانونی دارید . بله از ادارات پستی که ارسال مدارک پلمپ دفاتر را انجام می دهند می توانید اقدام کنید.