اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها در 1 دقیقه همراه با فیلم آموزشی

توسط

در

در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند. حداقل سرمایه باید ثبت شرکت در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد . حوزه و گستره فعالیتی شرکت باید به صورت دقیق در سامانه وارد گردد و در صورت نیاز مجوز های مربوطه نیز اخذ گردد چنانچه که در ذیل موضوع شرکت باید این جمله عنوان گردد ” پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط ” .

یکی از مشکلات افراد بعد از تعویض منزل خود اینه که کد پستی خونه جدیدشون دقیقا چیه! برای این کار دیگه نیازی نیست بری از همسایه یا صاحب خونه بپرسی تنها کافیه وارد سامانه استعلام کد پستی بشی و به جوابت برسی. ۷- نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. البته ثبت برند تجاری در صورتی که فردی اقدام به فعالیت تجاری دارد و تا کنون آن را به ثبت نرسانده از قانون تخطی کرده و از سوی قانون به پرداخت جریمه محکوم می شود . موسسه حقوقی سفیر با داشتن کادری مجرب و وکلا متخصص در زمینه های مختلف حقوقی براساس رشته های تخصصی و مشاوره رایگان میتواند به شما کمک کند.

  • همچنین شرایط افراد متقاضی در انتخاب یکی از انواع ثبت شرکت ها تاثیرگذار هستند.
  • حالباید متن اظهارنامه/ تقاضا نامه را ثبت کرده و برای رفتن به صفحه ی بعد بر روی”گام بعدی” کلیک کنید.
  • وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند.
  • در قدم اول اطلاعات عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود.
  • ۳- شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

در این صفحه بر روی سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کرده و گزینه پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی را فعال نمایید. تمامی شرکتها و موسساتی که می خواهند حرفه یا خدمات ویژه فعالیتشان را در دنیای تجارت به مخاطبان خود معرفی کنند، باید مراحل تعیین شده از سوی اداره ثبت شرکتها را طی کنند. این کار باعث می شود هم متقاضیان ثبت شرکت و هم مشتریان با خیالی آسوده از معتبر بودن روال کاری مورد نظرشان، همکاریهای دوجانبه و مستمری با یکدیگر داشته باشند. در این مطلب به اختصار مراحل ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکتها را برایتان نام می بریم. در این حالت، چنانچه صورتجلسه شرکت تایید گردد، برای چاپ آگهی در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار ارسال می شود. سپس وکیل دادگستری رسمی شرکت یا فرد متقاضی باید برای دریافت مدارک ثبتی و امضاء دفاتر مربوطه به صورت حضوری به اداره ثبت شرکتها مراجعه کند.

امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

پس ثبت شرکتنامه، رسمیت یافتن آن بین شرکاء است که در دفتر جداگانه به عمل می آید و شرکاء تماماً ذیل ثبت را امضا می کنند و مطابقت ثبت را با اصل شرکتنامه تصدیق خواهند نمود. در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. پس از ورود به این بخش، لازم است که افراد نوع درخواست را بر روی گزینه «تاسیس شرکت» انتخاب کنند و در نهایت با وارد کردن کد پیگیری درخواست، مراحل بررسی ثبت تغییرات شرکت درخواست خود را در این سامانه انجام دهند. در مرحله بعدی لازم است که شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. پس از ورود به این سایت، به بخش تاسیس شخصی حقوقی وارد شوید و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال نموده و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید. در این مرحله شما به سایت ثبت شرکت ها وارد می شوید و می توانید از طریق این سایت اقدام به استفاده از خدمات تاسیس شرکت ها کنید.

فرم دیگری وجود دارد با عنوان دفتر مورد تقاضای شخص.در این مرحله،نوع دفتر مورد تقاضای شخص دفتر کل و روزنامه و همین طور تعداد برگ های دفتر و تعداد جلدهای دفتر را وارد کنید و اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید. در گام بعدی بر اساس اطلاعات وارد شده به کاربران شماره پیگیری اختصاص داده می شود. پس از این مرحله باید به سراغ تکمیل ” اطلاعات آدرس محل دریافت دفاتر پلمپ شده ” رفت. دفاتری که در شرکت‌ها باید پلمپ شوند، دفاتر روزنامه و دفتر کل هستند ودفتر روزنامه همان‌طور که از اسمش پیداست، مربوط به فعالیت‌های روزانه تاجر است. باید توجه داشته باشید که ثبت شرکت با ثبت شرکت نامه متفاوت بوده و موارد و مراحل و حتی دفاتر آن متفاوت خواهد بود. به طور کلی اشخاص به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود که با توجه به نوع باید نام آن ها را وارد نمایید.

ir.ssaa.irsherkat

افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند. در بخش تاسیس شخصیت حقوقی، امکان ثبت درخواست برای ثبت تاسیس شرکت وجود دارد. همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، شخصیت های حقوقی می توانند از طریق این بخش به خدمات مختلفی دسترسی داشته باشند تا بتوانند اقدام به تاسیس شخصیت حقوقی زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور نمایند.

پیوند های مرتبط با سایت

هنگامی اطلاعات نهایی به صورت کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تائید پذیرش را به متقاضی نشان می‌دهد که متقاضی باید به‌دقت آن را مطالعه کند. از اینجا به بعد شما همیشه می‌توانید با ورود اطلاعات در سامانه اینترنتی و دریافت کد ره‌گیری از طریق همین سامانه تصمیم های گرفته شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. لذا، از قابلیت‌های سودمندی که با ثبت‌نام کردن اینترنتی به دست می‌آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می‌توان به آسانی بدون مراجعه حضوری پیگیر پاسخ درخواست خود شد. بعد از طی این مرحله ها، باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه اشخاص داخل نمودید را در کادر مربوطه پرکنید. وضعیت حق امضا نیز تعیین می‌کند که شخص جز افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر.

Irsherkat Ssaair

یعنی 5 نام که در نظر گرفته شده به ترتیب در قسمت تعیین شده قید شود. بسته به انتخاب نوع دفاتر قانونی، دریافت این دفاتر هزینه های متغیری برای شما به همراه دارد. اداره مالیات هرساله طبق حداکثر مبالغ مشخص شده معافیتی را برای این افراد در نظر می گیرد. چانچه فعالیت های مربوط به شعب یا شعبه های شرکت ثبت نگردد، رد پلمپ صورت میگیرد.

درصورتی که تمامی مراحل فوق را به درستی انجام داده باشید “رسید تایید پذیرش اینترنتی” برای شما نمایش داده خواهد شد. درصفحه ی مدارک در صورت دسترسی به تمامی مدارک تیک گزینه ی “تایید مدارک”را فعال کرده و به مرحله ی بعد بروید. کسب‌وکارها در دسته‌بندی‌های مختلف کالا و خدمات، بر اساس منطقهٔ جست‌وجوی کاربر روی نقشه نشان داده می‌شوند و مبنای امتیاز آن‌ها، نظرات واقعی مشتریان قبلی آن کسب‌وکار است. هدف بهترینو حمایت از کسب‌وکارهای معتبر محلی در فضای مجازی است. با افزایش تعاملات آنلاین و روند صعودی خرید و فروش اینترنتی، کسب‌وکارهای سنتی برای ادامهٔ فعالیت خود با چالش جدی مواجه شده‌اند.

به این صورت که در شرکت مختلط سهامی برخی از شرکا، سهامدار و برخی دیگر شریک ضامن هستند. شرکت تعاونی بر خلاف شرکت های دیگر که به قصد کسب سود و انجام فعالیت تجاری ایجاد می شوند ، به جهت بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی اعضاء تشکیل می گردد . شرکت تعاونی از جمله هفت نوع شرکتی است که ثبت شرکت به آن تعلق میگیرد. هر یک از خدمات ثبتی فرایند و الزامات حقوقی و قانونی مختص به خود را دارد که باید با دقت و ظرافت خاصی به انجام برسد تا مالکان و ذینفعان موضوع را نه تنها در حال حاضر بلکه در آینده نیز دچار مشکل نکند.