اصول انتخاب نام برند

توسط

در

یوین وست وود در نزدیک به پنج دهه فعالیت خود تاثیری چشمگیر روی فشن زنانه و مردانه گذاشته است و اکنون نیز فعالیت خود را ادامه می‌دهد به طوری که نام و چهره او همچنان تصویر شاخص برند وست وود است. او در کنار فعالیت طراحی مد و لباس و طراحی لباس تئاتر و مدیریت کمپانی‌های فشنی که گردش مالی سالانه آن ده‌ها میلیون پوند است کارهایی هم در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی انجام داده است. یکی دیگر از برند لباس زنانه برند دایان فون فورستنبرگ می باشد که توسط شخصی به همین نام ایجاد شده است. دایان فون فورستنبرگ طراح لباس بلغاری- آمریکایی است که به خاطر طراحی لباس چپ و راستی شناخته شده است. لویی ویتان، که به اختصار ال‌وی نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسوی لویی ویتان تأسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید.

اسم برای برند لباس

اسم برند شما معرف هویت کاری‌تان است و رضایت مشتریان با نام انتخابی شما گره می‌خورد. حالا کمپانی‌ها و طراحان مختلف برای تولید لباس‌زیر در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع وارد رقابت با یکدیگر شدند و رسانه به‌عنوان ابزاری برای تبلیغات باعث گرم‌تر شدن این بازار شد. این روند تا جایی ادامه پیدا کرد که برای بسیاری از مردم انتخاب بهترین برند لباس ‌زیر یا بهترین مارک شورت نخی زنانه تبدیل به یک دغدغه شد. از طرفی دیگر در دنیای طب؛ پزشکان به‌ویژه متخصص زنان تأکید زیادی بر انتخاب دقیق لباس‌زیر کردند زیرا استفاده از لباس‌زیر نامرغوب زمینه‌ساز ابتلا به انواع عفونت، قارچ‌ها و حساسیت‌ها و عرق سوز شدن می‌شود. همچنین استفاده از سوتین‌های غیراستاندارد در خانم‌ها موجب افتادگی سینه می‌شود که بر زیبایی‌اندام و سلامت آن‌ها تأثیرگذار است. سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را آغاز نموده است.

تعطیلی آموزشگاه های رانندگی

نام گذاری برند براساس توصیف کاری که انجام می دهد، مثل British Airways. در تعیین نام شرکتهای تجاری تضامنی، مختلط غیرسهامی، مختلط سهامی و نسبی رعایت مواد ، ، و قانون تجارت الزامی است. موسسات غیر تجاری و شرکتهای تعاونی از پرداخت هزینه تعیین نام معاف می باشند. تخصیص عین نام با همان زبان و با پیگیری ثبت تغییرات شرکت رسم الخط فارسی به شعبات و نمایندگی های شرکتهای خارجی ممکن می باشد. استفاده از اسامی ائمه و نامهای متبرکه در موسسات خیریه ، فرهنگی و شرکتهای خدمات زیارتی پس از اخذ مجوز و درصورت رعایت سایر موارد ممکن می باشد. اسامی که خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه و مذهبی باشد قابل تأیید و ثبت نمی باشد.

بسیاری از سلبریتی‌ها معروف دنیا مثل کایلی جنر (برند محصولات آرایشی) و در ایران مثل لیلا اوتادی (برند عطر و ادکلن) اسم خود را به عنوان نام تجاری برندشان انتخاب کرده‌اند. اسم برند شما باید هم به‌صورت قانونی و هم دامنه‌های اینترنتی قابل ثبت باشد. اگر نتوانید به‌صورت قانونی برند خود را ثبت کنید، هر چه برای ثبت نام تجاری خود وقت گذاشته‌اید، به هدر رفته‌ است. پس قبل از هر چیز از آخرین تغییرات قوانین انتخاب اسم برند مطلع شوید (ما در آخر همین مقاله چند نکته راجع به قوانین ثبت اسم شرکت در ایران را آورده‌ایم). برای انتخاب نامی ایرانی و فارسی برای برند خود می توانید به لغتنامه دهخدا مراجعه کرده و یا با واگذاری امور انتخاب اسم برند و علامت تجاری ، اقدام به گزینش بهترین نام برای برند فارسی خود کنید . همیشه انتخاب نام شرکت یکی از پر چالش‌ترین مراحل ثبت شرکت بوده است.

از دیگر مسائلی که کمتر به آن توجه می شود آوا و شنیداری کلمه می باشد و اگر این ویژگی را در نظر داشته باشید برای همیشه برند تان در ذهن مشتریان حک خواهد شد . در نظر داشته باشید در صورتی که می خواهید لاتین کلمه را نیز به ثبت برسانید بهتر است از کلمات پیچیده استفاده ننمایید . خاص بودن نام ثبت شرکت در تهران برند تاثیر به سزایی در تبلیغات شما دارد چنانچه متمایز بودن نام انتخابی مسئله بسیار اساسی است که نباید آن را نادیده گرفت . اسامی و عناوینی که باعث فریب اذهان عمومی و سایرین شود نیز به عنوان یک نام تجاری نمی تواند به ثبت برسد . مبلغ پرداختی را برای خرید از فروشگاه دامنه استفاده کنید.

استفاده از اسامی مشهوره که باعث فریب افکار عمومی می شود ممنوع می باشد . متقاضی تعیین نام می بایست احدی از سهامداران یا موسسین یا وکیل رسمی دادگستری ( با ارائه وکالتنامه ) باشد. ثبت برند مجوز استفاده از آن ها به اشخاص ثالث داده می شود و منشا مستقیم درآمد از محل حق امتیازها هستند. ضمانت می کند که مشتریان توانایی تشخیص و تفکیک محصولات از یکدیگر را دارند.

انتخابات شهرستان لنده

سعی کنید نام انتخاب خود را ترجمه کنید تا ببینید که در یک زبان مادری دیگر چگونه به نظر می رسد، سپس بررسی کنید که آیا می توانید سر زندگی بیشتری به ماهیت برند خود اضافه کنید یا خیر. خوب دقت نمایید، چون برای اتمام مرحله قبلی باید در این مرحله و مرحله بعد بسیار مراقب باشید. یکی از راه های جذاب برای آزمایش نامی که انتخاب کرده ایم آزمونی است که اسم آن را The Bar take a look at گذاشته اند.

باید بگوییم که بهترین و خاص ترین اسامی برای برند، یک نتیجه محرمانه و به یادماندنی هستند. در مورد احساساتی که می خواهید مشتری خود را با آن تحت تاثیر قرار دهید به خوبی فکر کنید و با ایجاد یک نقشه ذهنی از مفاهیم مرتبط با کسب و کار خود آغاز کنید. شما باید کلمات، تجربیات توصیفی کسب و کار خود را به خوبی بشناسید. در این فهرست سعی کرده‌ام فهرست کاملی از برندهای ایرانی که مشغول تولید پوشاک (لباس رسمی، لباس زیر، کیف، کفش و …) هستن رو به کمک دوستان خودم جمع‌آوری کنم.

چرا که اگر نامی مشابه برند شما وجود داشته باشد، صاحبان این برند و می‌توانند از شما شکایت کنند. جیانی ورساچه برندی ایتالیایی است و در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد. این برند محبوبیت فوری خود را پس از آن که اولین بوتیک افتتاح شد به دست اورد و امروز، آن را در میان بهترین و گران ترین برندها در جهان است. این شرکت هر چیزی که فکرش را کنید تولید می کند کفش، لباس تا عطر. پرادا یکی از برندهای پرطرفدار در جهان نظر گرفته شده است است و بدون شک یک مارک شناخته شده است.

انتخاب نام برند لاتین طبق قانون فقط با ارائه کارت بازرگانی امکان‌پذیر خواهد بود. انتخاب نام برند لباس در ایران و ثبت قانونی آن به همین دلیل گاهی با دشواری‌هایی مواجه می‌شود. یکی از چالش‌های پیش رو برای راه اندازی یک برند فشن یا لباس، انتخاب اسم برند لباس است. این کار ممکن است کاری هیجان انگیز و درعین حال استرس‌آور باشد چون باید جایگاه ویژه‌ای در ذهن مخاطب‌تان به جا بگذارید و در عین حال هدف و ایده طراح و یا بنیان‌گذار را به مخاطب منتقل کنید. انتخاب اسم مناسب نیازمند زمان است و نمی‌توان در مدت زمان کمی به آن دست یافت. دراین مطلب قرار است چند روش که ممکن است در این راه به ما کمک کند را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

نام برند شما باید با توجه به پنج اصل سادگی، بامعنایی، متفاوت بودن، آینده‌نگری و بین‌المللی بودن انتخاب شود. نام تجاری شما باید متناسب با فعالیت‌تان باشد و وقتی در تبلیغات به کار گرفته می‌شود بسیار جذاب جلوه کند و در ذهن مخاطبان بماند. مطابق با بند الف از ماده ۶ ثالث قرارداد اتحادیه پاریس استفاده از نام و نام خانوادگی اشخاص ثالث به عنوان علامت تجارتی و نام برند ممنوع است.

  • هر هفته یکشنبه‌ها، مطالب جدید ایران مدیر برای شما ایمیل خواهد شد.
  • برندسازی در صنعت مد یک کار سخت بسیار است و پیش بینی سبک و طراحان برتر به اندازه پیش بینی آب و هوا متغیر است.
  • اولین گام در ثبت برند تجاری ، انتخاب طرح مناسب با رعایت قوانین و ضوابط مربوط به ثبت علامت تجاری می باشد .

⦁ برند GUIA LA BRUNA که برای تولید انواع مختلف لباس زیر زنانه تلاش کرده پارچه‌هایی را استفاده کند که جزو باکیفیت‌ترین پارچه‌ها است. انتخاب بهترین برند لباس ‌زیر برای زنان و مردان هم ضرورت است و هم مراقبت. اسم برندتون رو بفرمایید ما استعلام بگیریم ببینیم اعتبار دارد یا نه، اعتبار برند 10 سال می باشد. سلام،وقتتون بخیر…ببخشید ما در زمینه تولید کود فعال هستیم و خواستم اگه ممکنه این برندها را برامون استعلام کنید و اگر خودتان برند بهتری می دانید بی زحمت پیشنهاد بدهید. نیاز به ثبت برند شرکتی دارید، البته در صورتی که مشابه تصویر لوگو شما ثبت نشده باشد، 75 روز زمانبر است و به مدارک مدیرعامل و شرکت نیاز دارد فقط.

تعطیلی مدارس استان گلستان

در ادامه چند اسم تصویری داریم که از تصاویر انیمیشنی صاحبان یا مالکان کسب و کار و برند استفاده شده است. خصوصاً این که چشمه‌های آب معدنی این کوه بسیار معروف بوده و همین موضوع انتخاب اسم این برند را بسیار شایسته‌تر می‌نماید. این که ما بتوانیم اسمی شایسته و قدرتمند برای برند شخصی، سازمانی، سایت و …..پیدا کنیم این روزها یکی از اصلی‌‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب وکارهاست. اگر میخواهید مرا بیشتر بشناسید، تا انتهای مقاله، همراهم باشید. برای مطالعه در زمینه نحوه و شرایط ثبت برند به مقاله‌ی مراحل ثبت برند مراجعه نمایید.

البته ممکن است راهکارهای متفاوتی وجود داشته باشد اما باز هم بهترین اسامی را برای برند می توان با تمرکز بر مشتریان بدست آورد. گس شرکت کالای لوکس آمریکایی است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع پوشاک و لوازم جانبی بازار مد مانند ساعت مچی، جواهرات و عطر فعالیت دارد. برند لویی ویتان یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک های مستقل، فروشگاه های زنجیره ای و وب سایت شرکت، به فروش می رساند. شرکت لویی ویتان، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶–۲۰۱۲) به عنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است.