انتخاب اسم شرکت و فروشگاه نمونه اسم های شیک برای نام تجاری شرکت

توسط

در

انتخاب این نام نه تنها طرفداران کتاب هری پاتر بلکه افراد کنجکاو را نیز به کافه می‌کشاند. «اسپرسو»، «موکا» و «لاته» نیز برای انتخاب اسم کافی شاپ، خوب به نظر می‌رسند. شکل۵ ثبت علامت تجاری و برند، برای شرکت شما گام بزرگ است.

  • برخی نام های برند یا نام شرکت در ایران ثبت شده اند ولی در کشورهای دیگر بسیار ناخوشایند بودند و یا اصلا قابل درک نیست که میزان ریسک را بالا می‌برد.
  • توجه داشته باشید که اسم یک شرکت باید حداقل از سه بخش تشکیل شده باشد و به هیچ وجه تکراری نباشد.
  • سایت مراجعه و نام پیشنهادی را جستجو نمایید توجه کنید که از تکراری بودن نام اطلاع پیدا کرده توجه کنید که دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه باید تفاوت داشته باشد.
  • برای نامگذاری شرکت های تجاری ، نباید از اسامی ایثارگران ، شهدا و القاب آن ها استفاده شود.

اگر در زمان ثبت شرکت و برند خود موضوعات نامفهوم در این راه برای شما ایجاد شد می توانید با ما با شماره های درج شده برای تعیین اسم شرکت و اسامی خاص برای برند تماس حاصل فرمایید. بهتر است برای کسب اطلاعات تکمیلی در ادامه همراه ما باشید. بنابراین ، از دوستان ، همسایگان و پیروان خود در رسانه های اجتماعی بخواهید که نامی ارائه دهند یا درمورد چند اسم اظهار نظر کنند.

راهنمای انتخاب اسم برای سایت + راهکار و ابزار

باید انتقال دهنده تجربه، ارزش، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد. برخی از کارشناسان معتقدند که اسامی انتزاعی بهترین اسامی هستند. شئونات انقلاب اسلامی باید در نظر گرفته شده باشد و با آن منافاتی نداشته باشد. NameMesh ابزار قدرتمندی که به شما در انتخاب یک نام تجاری کمک می­کند. سایت Anadea Business Name Generator یک سایت سازنده نام تجاری است.

در مورد اسامی مدنظرتان سوال بپرسید تا حسشان را بفهمید. برای شرکت خود نامی انتخاب کنید که شما را محدود نکند تا بتواند روی هر محصول یا خدمتی آن را درج نمایید. اگر چنین نباشد ، مشتریان با نام شما که مرتبط با گروه خاص هست ، سرگردان و یا مشکوک شده و ریسک بالایی حس می‌نمایند. در این قسمت ما به بیان 17 نکته ی بسیار مهم در تعیین نام مناسب شرکت پرداخته ایم که آن ها را در زیر برای شما آورده ایم.

اسم خوب برای شرکت

اگر وبسایت دارید بهترین راهکار استفاده از یک اسم برای هر سه مورد است. واقعا استفاده از نام دامین(دامنه) برای یوزر نیم (نام کاربری) اینستاگرام بسیار هوشمندانه است. مخاطب از اسم شما موضوع را متوجه نشود باز هم مثل امکان بستن شما وجود دارد.

برای موتورهای جستجو به عنوان دامنه فارسی شناخته شده و اولویت نمایش داخل ایران بیشتر است، اما com. به علت تحریم های موجود نمی توان از تبلیغات گوگل ادورز برای دامنه آن استفاده کرد، اما دامنه com. شاید برای شما هم سوال شود کدام دامنه را برای سایت خود ثبت کنید؟ ir. یا com.؟ در این قسمت به مقایسه این دو دامنه می پردازیم.

عمق اسم برند

نمونه اسم زیبا برای شرکت و موسسه حقوقی نامی مخصوص و تک برای یک ارگان و شرکت بوده که برای نام گذاری شرکت های انتخاب می شود. یک نام تجاری زیبا باید دارای مشخصات خاص خود باشد و توسط کارشناسان انتخاب نام شرکت انتخاب شده باشد. اسم شرکت و برند به دلیل خاص بودن باید کاملاً تخصصی انجام شود از این رو لیست نمونه اسامی قابل ثبت را می توانید از راه مشاوره آنلاین و تخصصی کارشناسان حقوقی ایلیا دریافت کنید. در مقاله مربوط به اسامی خاص نیز می توانید نمونه اسامی خلاقانه را مشاهده کرده و از این راه نامی مناسب برای شرکت و برند خود برگزینید. شرکت ایلیا در این مقاله درباره ی اسم شرکت و اسامی خاص برای برندو شرکت مطالبی را به متقاضیان محترم ارائه می نماید تا راهنمای شما باشد .

مشورت در مورد ساخت اسم شرکت

در تعیین و انتخاب نام شرکت باید نهایت دقت انجام شود تا عنوان انتخابی مورد تایید کارشناسان قرار بگیرد. برای دریافت اطلاعات درباره نمونه اسم برند و شرکت می توانید با کارشناسان ثبت برند و ثبت شرکت گروه ما در ارتباط باشید. برای تایید نهایی نام شرکت بعد از انتخاب آن باید پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکت ها انجام گیرد. پس از ثبت نام شرکت ها در سامانه ثبت شرکت ها، کارشناسان تعیین نام شرکت در اداره، نام های پیشنهادی شرکت را بررسی نموده و در صورت نداشتن تشابه، نام شرکت را مشخص می نمایند.

کسب و کارهای بزرگ هزینه‌ی زیادی را برای تبلیغات و برندینگ خود انجام می‌دهند که کسب و کارهای کوچک قادر به انجام آن نیستند. حقیقت این است که کسب و کارهای خانگی و کوچک در شروع کار خود اعتبار و ارزش زیادی ندارند که البته کاملا طبیعی و مشخص است. اما بعضی از این شرکت‌ها برای بدست آوردن این اعتبار کارهای اشتباهی ثبت شرکت می‌کنند که ممکن است در آینده ضررهای بزرگی را به برند و کسب و کارشان وارد کند. پس از بررسی اسم شرکت شما و تایید آن، اکنون باید اوراق شرکت خود را پرینت نمایید. در این مرحله اسم شرکت شما در شرکت نامه، اظهارنامه و اساسنامه شرکت ثبت گردیده است. اولین مرحله از ثبت شرکت، ثبت سامانه ای اداره ثبت شرکتها می باشد.

برای انتخاب بهترین نام‌ها برای ثبت شرکت به جای تکیه بر نام‌های ضعیف و بی‌مفهوم از ، اسم‌ها متفاوت، قوی‌ و پر مفهوم استفاده کنید. نام‌های قوی ، پر مفهوم و علامت‌های تجاری قوی ، یا توصیفی از محصول هستند و یا به شکلی انتزاعی به آن اشاره می‌کنند. استفاده از رنگ‌ها ، اشکال و خطوط خاص برای نام و نمونه اسم شرکت همچون کوکاکولا ، زمزم، تیفانی و…. نمونه‌ای از ایده‌های بسیار جذاب و نمونه نام های مجاز برای ثبت شرکت هستند. قوانین تجارتی جهموری اسلامی ایران همه شرکت ها را ملزم کرده است که نام خود را تحت شرایط خاص انتخاب و ثبت کنند.

از اسامی که در همین صفحه آمده است استفاده کنید ، کار سختی نیست . استفاده از کلماتی از قبیل بنیاد، انجمن، کانون، تشکل، بانک، بهزیست، بهداشت، گمرک، ارشاد، تبلیغ، تبلیغات، فرهنگی هنری ، صندوق قرض الحسنه ، لیزینگ، هولدینگ و… در نام شرکت یا موسسه مستلزم ثبت برند تجاری اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح می باشد. زمانی که شما موفق به ثبت یک نام تجاری شوید عملا تا زمانی که شما نخواهید هیچ‌کس نمی‌‌تواند این نام را از شما بگیرد . اما به هر صورت شاهد هستیم که داشتن یک عنوان یا نام تجاری قدرتمند هم بسیار اهمیت دارد.

در واقع اسم تجاری اسم خاصی است که با مخاطب با شنیدن آن باید هویت شرکت مشخص شود. در این قسمت، 5 اسم 3 سیلابی باید پیشنهاد دهید که به ترتیب الویت ( یعنی از 1 تا ثبت تغییرات شرکت 5 ) بررسی میگردند. اگر اولین اسم پیشنهادی شما قابلیت ثبت داشته باشد، اسامی بعدی بررسی نخواهند شد. • در هنگام انتخاب نام شرکت، حتما باید از “اسم خاص” استفاده شود.