انتخاب نام شرکت چگونه است؟ پیشنهادات بسیار جذاب برای اسم شرکت

برای دریافت اطلاعات درباره نمونه اسم برند و شرکت می توانید با کارشناسان ثبت برند و ثبت شرکت گروه ما در ارتباط باشید. برای تایید نهایی نام شرکت بعد از انتخاب آن باید پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکت ها انجام گیرد. پس از ثبت نام شرکت ها در سامانه ثبت شرکت ها، کارشناسان تعیین نام شرکت در اداره، نام های پیشنهادی شرکت را بررسی نموده و در صورت نداشتن تشابه، نام شرکت را مشخص می نمایند. برندسازی و ثبت برند یکی از بخش‌های مهم کسب و کار شما است. اگر به این موضوع اهمیت دهید، حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسید و خیلی سریع‌تر و راحت‌تر می‌توانید رشد کنید. به خصوص اگر نامی مناسب با لوگویی زیبا و به یاد ماندنی انتخاب و طراحی کنید.

  • در این قسمت تعدادی از نمونه اسم هایی که واجد ثبت بوده اند را به شما معرفی می کنیم.
  • این برنامه با بیش از 30 میلیون ترکیب کلمه، می‌تواند نام‌های ایده‌آلی را برای تقریباً هر نوع کسب‌وکار، استارت‌آپ یا اپلیکیشن موبایل پیدا کند.
  • شما می توانید برای انتخاب نام سایت از اسامی حیوانات استفاده کنید، برای مثال hodhod.comمی تواند یک نام متفاوت و خلاق برای سایت باشد.
  • جهت شرکت بازرگانی چه اسامی پیشنهاد دارین .؟ ممنونم کمک کنید .

امکان حبس تعزیری از یک روز تا شش ماه نیز وجود دارد همچنین ممکن است هر دوی این­ها برای شخص حقیقی اعمال شود. اسم شرکت باید یک اسم خاص باشد یعنی مستقیم بتوان آن را به عنوان نهاد جمله به کار برد. نام انتخابی برای شرکت باید تلفظ آسان داشته باشد و از کلمات قلمبه سلمبه استفاده نشود. برای کسب و کار خود از نام های طولانی که برای اکثریت مشتریان تلفظ کردنش آسان نیست و نمیتوانند به خاطر بسپارند و معنا دار نیستند استفاده نکنید.

اگر چنین نباشد ، مشتریان با نام شما که مرتبط با گروه خاص هست ، سرگردان و یا مشکوک شده و ریسک بالایی حس می‌نمایند. اسم شرکت باید منحصر به فرد و قابلیت به یاد سپاری داشته باشد. نام هایی مانند تل، کو، تکنیک، که ریشه ای بیگانه دارند قابل ثبت در اسم شرکت نیستند. اسم شرکت باید همسو با موضوع فعالیت شرکت باشد و با آن در تضاد نباشد. در این قسمت ما به بیان 17 نکته ی بسیار مهم در تعیین نام مناسب شرکت پرداخته ایم که آن ها را در زیر برای شما آورده ایم. اسم شرکت همان قدر مهم است که پرچم یا سرود ملی یک کشور اهمیت دارد.

انتخاب نام کاربری با تلفظ آسان

شاید یک نام برای مشتری یک کسب‌وکار یک سرنخ خوب باشد اما برای دیگری خیر. استفاده از کلماتی از قبیل ایران، کشور، ملی، ملت و امثال آن در نامهای پیشنهادی به دلیل جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی پذیرفته نمی شود. استفاده از کلماتی از قبیل بنیاد، انجمن، کانون، تشکل، بانک، بهزیستی، بهداشت، گمرک، ارشاد، تبلیغ، تبلیغات، فرهنگی، هنری، صندوق قرض الحسنه، لیزینگ و غیره در نام شرکت یا موسسه مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است.

بنابراین بهتر است از یکی از گزینه‌های زیر برای انتخاب نام مناسب شرکت استفاده نمایید. من احسان مهدی نژادنویسنده کتاب نام‌های تجاری تنبل، زرنگ، خنثی اولین و تا کنون تنها کتاب ساخت نام تجاری بومی ایرانی هستم. پس می‌توانید برای انتخاب اسامی زیبا برای شرکت از این الگو استفاده نمایید. در این میان وکلایی که نقش مدیر برند را به عهده می‌گیرند و نام برند پیشنهاد می‌نمایند و یا مشاوران که از روی ناچاری عملیات حقوقی ثبت برند را نیز بر عهده می‌گیرند را جای تاسف دارند. اگر ایده و فکر شما در مورد آینده کسب و کارتان‌ بزرگ باشد، از حال به فکر سازمان‌دهی آینده خواهید بود و آن را از نام برند خود شروع خواهید نمود.

متخصصان پیشنهاد می‌دهند اسمی که انتخاب می‌کنید باید راحت تلفظ شود و حتی راحت نوشته شود. برای مثال فرض کنید اسمی انتخاب کرده‌اید که ثبت تغییرات شرکت هم عجیب و غریب است و هم به چند نوع مختلف نوشته می‌شود. حالا خودتان را جای کاربری بگذارید که قرار است اسم شما را در گوگل سرچ کند.

نظر

همچنین در کلیه ادارات ثبت شرکت ها کارشناسانی برای ارائه مشاوره در زمینه انتخاب نام شرکت در نظر گرفته شده اند . و نمیدونم ثبت برند تجاری از چه اسمی مناسب برای برند سازی استفاده کنم. در اداره ثبت شرکتها با کارشناسان موسسه حقوقی مشهور تماس بگیرید.

اسم مناسب برای شرکت

بنابراین انتخاب نام مناسب از موارد مهم برای ادامه حیات یک حرفه خواهد بود. نباید تصور کنید که افزودن اعداد یا برخی واژگان به اسامی که قبلا به ثبت رسیده اند؛ نام مذکور را مجاز خواهد کرد. البته وجود اعداد به صورت حروف در نام شرکت مانعی ندارد اما هرگونه تشابه اسم های مناسب انتخاب نام شرکت با نام هایی ثبت شده، منع قانونی خواهد داشت. قوانین ساخت نام تجاری و الگوهایی که ما در مقالات پیش از این به آن‌ها اشاره نموده‌ایم همگی بابت انتخاب اسامی زیبا برای شرکت هم صدق می‌کنند. اما با توجه به این که این روزها یکی از دغدغه‌های اصلی دوستان، انتخاب اسم برای شرکت است این مقاله را نیز به این موضوع اختصاص داده‌ایم. این مقاله از مقاله چهار قدم شگفت انگیز برای انتخاب اسم پیج اینستاگرام برگرفته شده است.

بعد از بررسی و تایید نام شرکت باید از کلیه اوراق شرکت پرینت تهیه نمایید.سپس نام شرکت در شرکتنامه ، اساسنامه و اظهارنامه ثبت می شود.پس از امضای اوراق آن ها را به همراه کلیه مدارک به اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید. در انتخاب نام شرکت باید دقت لازم را نمایید زیرا بعد از انتخاب شرکت و ثبت آن برای تغییر نام شرکت باید وقت و هزینه جداگانه ای را صرف نمایید. اگه مشخص باشه که این پیج‌های برگزیده بر چه اساسی انتخاب شدن یا بیشتر تو چه زمینه‌هایی فعالیت دارن، میتونین به راحتی اسم انتخاب کنین. این اسمیه که من پیشنهاد می کنم، با این حال پیشنهاد می کنم که در ابتدا یک نام برند انتخاب کنید و حتما اسم پیجتون رو مطابق با نام برندتون انتخاب کنید. یکی از راه های دیگر برند سازی در اینستاگرام، بیشتر دیده شدن میباشد.

مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود. با تعداد محدودی از نام های انتخاب شده پیش مشتریان بالقوه/همکاران/ سرمایه‌گذاران بروید و از آنان نظرخواهی نمایید. اقوام ثبت شرکت در تهران و دوستانی که اطلاع زیادی در خصوص برنامه و اهدافتان دارند، کنار گذارید. در مورد اسامی مدنظرتان سوال بپرسید تا حسشان را بفهمید. برای شرکت خود نامی انتخاب کنید که شما را محدود نکند تا بتواند روی هر محصول یا خدمتی آن را درج نمایید.

شاید باورش سخت باشد اما اسم بسیاری از شرکت‌های بزرگ به شکل اتفاقی به ذهن موسس یا مدیر آن مجموعه رسیده است. پس می‌توانید به راحتی نام مناسب شرکت خود را در ایستگاه اتوبوس، مترو و یا حتی موقع خواب پیدا کنید. ۶- چه به تنهایی چه با دیگر اعضای گروه از پروسه طوفان فکری استفاده کنید. یعنی تمامی پیشنهاد‌ها،‌ حتی آن‌ها که به نظرتان جالب نبوده یا بی معنی و مسخره هستند را بپذیرید و سپس یک به یک گزینه‌ها را حذف کنید. ۱- اسامی شرکت‌های دیگر را چک کرده و ایده‌های خود را با آن‌ها مقایسه کنید. برای مثال به جای استفاده از کلماتی مانند سیستم از سامانه یا به جای استفاده از تکنولوژی از فناوری استفاده کنید.