بازسازی شهربازی بعد از سالها تجربه در زمینه بازسازی ساختمان امروزه تیم ما یکی از مهمترین و جذاب ترین قسمت های هر شهر، شهربازی آن می باشد که افراد زیادی را جذب خود می کند و بچه ها و بزرگسالان برای سرگرمی و تجربه ی هیجان به آن روی می آورند.

اینجا ویلا طبق سلیقه ی مالک و امکان ادیت به دفعات طرح در صورتی که طرح مورد پسند مالک واقع نشود.

احتمالا شما هم با عناوینی مانند شرکت طراحی ویلا به صورت تخصصی و یا طراحی تخصصی ویلا و شعارهایی مانند این برخورده باشید نکته جالبی که در برخی از این مجموعه های طراحی معماری و گروه های معماری به آن بر می خوریم شعاری است که به عنوان مزیتی رقابتی خود آن را عنوان می کنند و آن این است که این شرکت ها یا مجموعه های معماری و ساختمانی قدرت خود را در صرف پرداختن به بحث طراحی و اجرای ویلا دانسته و تاکید دارند که در سایر زمینه های معماری فعالیتی ندارد و تمام توان خود را صرف طراحی ویلا به صورت تخصصی می نمایند.

هنگام برنامه ریزی و ساخت ویلا شخصی خود با چنین شرایطی ، بهتر است اطمینان حاصل کنید که آنچه انجام می دهید ارزش سرمایه گذاری قابل توجهی نیز دارد.

گاهی می‌شه به جای تخریب یک ویلای قدیمی، بنا رو مرمت کرد تا با اعمال هزینه کمتر، ویلایی قابل سکونت داشته باشیم.

معمولا نقشه برداری توسط دستگاهی به نام توتال انجام می‌شود. در نقشه برداری وضعیت زمین، میزان خاک موجود و همچین میزان خاک برداری و یا خاک ریزی مناسب برای محوطه سازی اندازه گیری می‌شود.

و جزئیات فراوانی دارد. در طراحی ویلا به سبک کلاسیک متریال مورد استفاده در نما و دکوراسیون داخلی عموما از سنگ و سیمان است.


در خانه های ویلایی دست مهندس طراح ویلا برای نما ،حجم سازی و فرم های هندسی باز است بنابراین بر خلاف ساختمان های شهری که به صورت مکعبی شکل هستند اشکال متنوع تری در ویلاسازی مشاهده می شود.

تیم تخصصی سلام ساختمان می‌تونه در معرفی مجریان بازسازی ویلا و یا آگاهی از قیمت‌های به‌روز مصالح مورد نیاز به شما کمک کنه.

حتما از پلان حرفه ای ساخت ویلا (پلان ساده با پیچیدگی کم) استفاده کنید.

آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟ هم بله هم خیر! به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود. اما اگر متخصص براتون طراحی انجام داد ولی باهاش به توافق نرسیدین باید هزینه طراحی رو پرداخت کنین. آیا سلام ساختمان تعمیرات کابینت و کمد هم انجام میده؟ خیر. در حال حاضر این خدمت رو ارائه نمیدیم. آیا خرید کابینت دست دوم انجام میدین؟ هم بله هم خیر!

یکی از روش‌های مرسوم برای ارائه پلان محوطه، ارائه پلان راندو از لنداسکیپ ویلا است. پلان راندو مانند یک نقشه است که حیاط ویلا کاملا مشابه واقعیت در آن ترسیم شده و تمامی‌المان‌ها با نشان‌های مخصوص و اختصاری در محوطه جاگذاری و نشان داده می‌شوند.

در انتخاب رنگ باید تا جای ممکن علاقه و نظر صاحب ویلا نیز در نظر گرفته شود. در شرکت آرین پاراکس رضایت کارفرما و احترام به سلیقه وی در اولویت قراردارد به همین خاطر قبل از شروع طراحی نقشه ویلا سبک های طراحی ویلا به کارفرمای محترم نشان داده می شود جهت اطلاعات بیشتر ویدیو های این صفحه را حتما ببینید.

البته تمامی‌این عناصر ذکر شده ابتدا پس از تکمیل نقشه برداری، بصورت اتود ساده و اولیه یا با دست و یا با نرم افزار‌ها ترسیم شده و پس از نهایی شدن با کارفرما به صورت سه بعدی مدل می‌شوند.