ثبت شرکت در دبی، ثبت شرکت در امارات

توسط

در

گواهی مشاوره برای انواع مشاوره سرمایه گذاری و مهندسی، گواهی فروشگاه، صنعتی و غیره. پیگیری ثبت تغییرات شرکت شامل هزینه ثبت نشانی، مجوز ثبت شرکت و هزینه های فرد شریک در دبی می شود. البته افرادی که برای این کار وکیل می گیرند نیز به این مبالغ باید حق الوکاله او را نیز اضافه کنند. از هزینه های دیگر مانند دریافت ویزای توریستی، دریافت آی دی کارت امارات و آزمایش های پزشکی نیز نباید غافل شد.

برای کارگزاران املاک و مستغلات هزینه های شرکت برای اداره اقتصادی 5،000 AED / – لازم است. تیم ما با مشاوره تخصصی و پشتیبانی اختصاصی برای ثبت نام بدون دردسر شرکت LLC در دبی به شما در تمام مراحل كمك خواهد كرد. اداره این شرکت توسط یک مدیر عامل امکان پذیر است و به هیئت مدیره نیاز چندانی ندارد و اگر تصمیم به داشتن هیئت مدیره گرفتند، می توانند مدیر عامل را شخصی غیر از افراد شرکت انتخاب کنند. در این نوع شرکت ها دو شریک وجود دارد که یکی از شرکا در شرکت به تجارت می پردازد و هرکدام وظیفه مشخصی دارند و به ثبت رساندن قراردادشان به صورت قانونی ضروری نمی باشد.

هزینه ثبت شرکت در دبی

دبی یکی از شهرهای امارات متحده است که در سال‌ های اخیر از رشد و پیشرفت در زمینه‌ های مختلف برخوردار شده است. اختصاص تسهیلات زیاد و مزایای خوب به سرمایه گذاران باعث شده است ثبت شرکت در دبی متقاضیان زیادی داشته باشد. در حال حاضر می توان باسرمایه گذاری و ثبت شرکت در دبیاقامت امارات را کسب و کرد و آن را برای مدت مشخصی مجدد به تمدید رساند. البته در نظر داشته باشید که طبق قوانین نمی توانید تابعیت امارات را بدست بیاورید. دبی پرجمعیت ترین شهر امارات است و در سال های اخیر این شهر به مرکز تجاری خاورمیانه تبدیل شده است.

شرکت هاى آن سوى آبى هم در دبی یک نهاد تجاری قانونی هستند که برای تسهیل تجارت بین المللی تشکیل شده است. شرکت‌های فراساحلی به‌عنوان شرکت تجارت بین‌المللی ثبت شده‌اند و خارج از محدوده حوزه‌های قضایی محلی تجاری و سیستم‌های قانونی، مالیات بر ارزش افزوده و گمرک امارات هستند. بسته به این که شرایط شما چیست و نیاز به چه فعالیتی در دبی دارید، موارد زیادی هست که قبل از به راه اندازی شرکت در دبی باید بدانید. طبیعتا همه این موارد را نمی توان در یک مطلب به خوبی و با جزئیات بیان کرد. علاوه بر ان روند به ثبت رساندن شرکت در دبی و دیگر کشورها همواره دردسرهایی دارد، مخصوصا برای افراد غیر حرفه ای این دردسرها بیشتر هم می شود.

دریافت مجوز صنعتی برای ثبت شرکت در دبی

پس از آن مدارک هویتی سهامداران و مدیران به همراه قرارداد اجاره نامه نیز همراه با اسناد مختلف به اداره ثبت دولت ارسال می‌شود. گفته می‌شود که 80% جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل می‌دهد و بسیاری از آن‌ها کسب و کار خود را دارند. همین ثابت می‌کند که فضای کافی برای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری خارجی در امارات وجود دارد. نکته‌ی اصلی که شما باید به آن توجه کنید این است که برخی از شرکت‌ها در امارات به یک شریک اماراتی نیاز دارند که 51% از کسب و کار را در اختیار داشته باشد. پس از آن است که شما می‌توانید برای مراحل ثبت نام و صدور مجوز برای کسب و کارتان اقدام کنید. در ادامه در مورد انواع شرکت در امارات بیشتر صحبت کرده‌ایم.

جدا از اینها اطلاعاتی در خصوص بانکداری در دبی وجود دارد که به اختصار به آنها اشاره خواهیم کرد. در بیشتر بانک‌های دبی که به منظور ثبت شرکت به صورت غیر حضوری فعالیت دارند ممکن است تمامی قراردادها و فاکتورها را از افراد بخواهند. هم‌چنین کارمندان بانک امکان دارد از صاحبان شرکت بخواهند که درخواست ویزا و نوع اقامت خود را تعیین کنند. هزینه‌ای که برای ترجمه باید پرداخت شود جدا از هزینه قرارداد است.

  • شاید برای افرادی که قصد دارند کشور امارات متحده عربی و شهر دبی را برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار انتخاب کنند، سوالاتی پیش آید.
  • سرمایه گذاری در ترکیه برای دریافت شهروندی شرایط راحت تری دارد.
  • اگر سوالات تخصصی تر و با جزئیات دارید لطف بفرمایید تماس بگیرید.
  • انجام مشاوره های تخصصی و فنی به متقاضی شرکت و شریک تجاری درباره کسب و کار.

با توجه به این که نوع فعالیت، تولیدی و صنعتی است، امکان ثبت شرکت مجازی در امارات با استفاده از این مجوز وجود ندارد. یعنی باید حتما دفتر اداری یا کارخانه تولیدی در امارات داشته باشید. با کسب مجوز تجاری می توانید به تجارت و فروش بعضی کالاها و خدمات بپردازید. ثبت شرکت در دبی با استفاده از این مجوز امکان می دهد تا طیف وسیعی از کالاها مانند البسه، تجهیزات، خودرو و… را به امارات وارد کرده و بفروش رسانده یا به خارج از امارات صادر کنید.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در راس الخیمه

ویزای سرمایه گذاری به مدت سه سال اقامت موقت را به شما پیشنهاد می‌دهد. این نوع ویزا برای مشاغل خارجی که به دنبال سرمایه گذاری در امارات متحده عربی ثبت شرکت هستند، توصیه می شود. شما باید حداقل 10،000 درهم به حساب بانکی امارات واریز کنید تا بتوانید تجارت کنید و اجازه انتقال به کشور امارات را کسب کنید.

با انجام فعالیت در قالب یک شرکت، امور تجاری و غیر تجاری شکل قانونی و حقوقی به خود گرفته و از اعتبار بیشتری برخوردارند. افراد حقیقی و حقوقی به دلیل اعتبار شرکت تمایل بیشتری به همکاری با شرکت ثبت شده دارند. هزینه های ثبت شرکت در امارات بین 30 تا 50 هزار درهم می باشد. اگر کسی بخواهد ویزا بگیرد برای شخص مذکور یک مجوز درمی‌آورند.

سرمایه‌گذاران میتوانند از طیف گستردهای از گزینه‌های ثبت شرکت موجود در منطقه انتخاب کنند. حوزه قضایی ثبت شرکت در امارات به سه بخش اصلی، منطقه آزاد و حوزه قضایی فراساحلی طبقه‌بندی می‌شود. طبق مصوبه اخیر کابینه در سال 2021، شرکت اصلی اکنون میتواند به عنوان یک نهاد 100٪ متعلق به خارج ثبت برند تجاری از کشور در امارات ثبت شود. با این حال، بسته به فعالیت تجاری و بخش صنعتی، مقررات خاصی وجود دارد که باید توسط سرمایه‌گذار انجام شود. یکی از راه های اخذ اقامت در کشور امارات و شهر دبی، ثبت شرکت می باشد. این روش موجب می شود تا فرد بسته به نوع ملیت، اقامت موقت چند ساله دریافت کند.