ثبت نام ثنا برای طلاق

توسط

در

قوه قضاییه برای راحتی مردم، اقدام به راه اندازی برنامه های مختلفی کرده است که مردم بتوانند به راحتی آن ها بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند و از خدمات قوه قضاییه استفاده نمایند. یکی از برنامه هایی که توسط قوه قضاییه راه اندازی شده است، برنامه ورود به سامانه ثنا می باشد. عبارت است از نشانی الکترونیکی که هریک از مراجعان به قوه قضائیه به منظور دسترسی به سامانه ابلاغ اختصاص یافته است. امکان ویرایش اطلاعات نیز در سامانه الکترونیک ثنا فراهم است، برای این کار کافی است وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت ویرایش اطلاعات اقدام نمایید. در مورد ویرایش اطلاعات توجه داشته باشید صفحه کیبورد شما برای وارد کردن اعداد باید انگلیسی باشد.

بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به افزایش رضایت مشتریان منجر می‌گردد. به‌عنوان پراستفاده‌ترین موارد برای کاربران به شمار می‌روند. همچنین نکاتی که در تصویر فوق به آن اشاره شده است را با دقت مطالعه نمایید.

پیغام نمایش داده اشتباه است و مشکل حل شده است. زاویه مناسب، نور مناسب، وضوح تصویر نکاتی است که حین ویدئو گرفتن باید پیگیری ثبت تغییرات شرکت به آن توجه کنید. هنگام ویدئو گرفتن، دوربین روبروی صورت خود باشد. پس زمینه و نور مناسب و تمامی موارد را رعایت کنید.

از اینکه با نظرات و پیشنهادات خود ما را در هرچه بهتر شدن این وب سایت یاری کرده و همچنین از مطالب این وب سایت با ذکر منبع «دفتر خدمات الکترونیک قضائی شهرضا» همراه با لینک «» استفاده می کنید ، سپاسگزاریم. ثبت اولیه اطلاعات (پیش ثبت نام) شما در سامانه ثنا با موفقیت انجام شده است. برای تکمیل ثبت نام، با در دست داشتن کارت ملی خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایید. فقط کافی است شما در این سامانه ثبت نام کنید و قوه قضاییه همه ابلاغیه ها را در پنل کاربری سامانه ثنا شما اضافه می کند و شما می توانید خیلی ساده به مراجعه پنل کاربری خود این ابلاغیه ها را با چند کلیک مشاهده کنید. افراد می‌توانند با استفاده از این سامانه از خدمات مختلف قضایی همچون پیگیری درخواست‌های قضایی، دریافت ابلاغیه‌های قضایی، پیگیری پرونده، درخواست برگه عدم سوء پیشینه و موارد مختلف دیگری بدون نیاز به مراجعه به دادسرا بهره‌مند شوند. نکته ضروری در مورد این سامانه این است که برخلاف گذشته دیگر ابلاغیه‌های دادگستری به هیچ عنوان از طریق نامه و مامور انجام نمی‌گیرد و تمام ابلاغیه‌های دادگستری از طریق سامانه ابلاغ که زیرمجموعه سامانه ثنا است به مخاطبان ابلاغ می‌گردد.

  • اکنون شما به صفحه اصلی سایت قوه قضاییه وارد شده‌اید برای دانلود برنامه عدالت همراه باید به انتهای صفحه بروید و در بخش منوی خدمات الکترونیک قوه قضاییه روی گزینه عدالت همراه کلیک کنید.
  • برای این منظور بعد از ورود به سایت سامانه و وارد کردن کد ملی و رمز شخصی خود، که بعد از اتمام مراحل ثبت نام سامانه ثنا دریافت کرده‌اید، دکمه مرحله بعد را بزنید.
  • لذا ثبت نام در سامانه ثنا برای افرادی که به هر نحوی با خدمات غیر حضوری قوه قضاییه سر و کار دارند، اجباری است.
  • برخی چنانچه مایل به انجام این کار نباشند می‌توانند به صورت الکتریکی از طریق سامانه به راحتی در منزل این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
  • در این مرحله از مراحل ثبت نام ثنا، لازم است که اقدام به پرداخت هزینه احراز هویت نمایید.

در این مقاله، راهنمای ثبت نام غیر حضوری ثنا را به طور کامل بیان کردیم. ثبت نام در ابلاغ با موبایل برای افراد زیر 18 سال، غیر مجاز است. سامانه عدل ایران دسترسی افراد به اینترنت و دنیای مجازی باعث شد کلیه خدمات قضایی به شکل اینترنتی با دسترسی آسان در زمان کم انجام شود. 4- در صورتیکه طلاعات خود را در مرحله قبلی بدرستی وارد کرده باشید، پیام زیر نشان داده می‌شود.

امضای الکترونیکی سامانه ثنا

چون شما احراز شده اید دیگه ممکن نیست که به صورت حضوری احراز هویت انجام بشه. در این بخش روی صفحه سفید در داخل کادر قرمز، صفحه داخل کادر را امضا نموده و گزینه ادامه را انتخاب کنید. در مرحله پایانی، شما به صفحه دانلود این برنامه منتقل می‌شوید. اکنون شما با توجه به سیستم عامل گوشی همراه خود (اندروید یا IOS) می توانید برنامه موردنظر خود را دانلود کنید. برای مشاهده ابلاغیه با گوشی IOS باید برنامه سیب آپ یا آی اپس را دانلود و سپس نصب کنید. در برخی از شرایط ابلاغیه‌های کاغذی به دست افراد نمی‌رسید و این چنین مشکلات خاصی در ارائه خدمات به وجود می‌آمد.

eثبت نام ثنا

به جهت ورود به پنل کاربری خود در سامانه ثنا ”اینجا” کلیک کنید . اگر اطلاعیه ای داشته باشید با انتخاب گزینه پرینت استعلام سامانه ثنا، برگه شما چاپ می شود. با سلام میخواستم بپرسم چجوری میشه متوجه شد که کسی در ثنا ثبت نام کرده یا نه. برای ثبت نام ثبت شرکت در تهران رفتم و گفتند که ثبت نام کردید ولی شماره ی فرد دیگری بود که بعد شماره ی خودم رو زدند و ثبت شد.ابلاغ … سلام اینجانب وقتی میخوام درسایت ثنا ثبت نام کنم خطای ثبت واحوال میزنه که با دردست داشتن شناسنامه به محل ثبت واحوال زندگیتون مراجعه کنید.

درگاه خدمات الکترونیک قضایی که به سه دسته اطلاع‌رسانی، دسترسی سریع و خدمات ویژه تقسیم می‌شود، نقطه شروع مراجعین قضایی است، البته به شرط آنکه قبلاً فرآیند ثبت نام سامانه ثنا را انجام داده باشند. در ابتدا برای ثبت نام به سامانه احراز هویت ثنا مراجعه کنید. برای دریافت راهنمای مرحله به مرحله احراز هویت ثنا و رفع مشکلات آن کلیک کنید.

رمز ثنا را برای استفاده از خدمات سامانه قضایی ثنا نباید از یاد ببرید. این رمز را باید در سامانه قضایی ثنا و نحوه ثبت‌نام گام‌به‌گام در آن بعد از فرایند ثبت نام و هر سری برای ورود در نظر بگیرید. اما در مرحله بعدی شما باید تمامی اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد کنید، این اطلاعات می‌تواند کد ملی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، نام پدر، شماره سریال شناسنامه و اطلاعات و موارد این چنینی باشد. امروزه با توجه به خدمات بی نظیر تکنولوژی و دنیای فناوری، شما می‌توانید با استفاده از سامانه ثنا تمامی خدمات قضایی خود را به صورت اینترنتی دریافت کنید.

وارد شوند و مراحل ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهند. برای انجام مراحل ثبت نام در این سامانه، لازم است که افراد ابتدا به این سایت وارد شوند. در مواردی که خواهان پرونده، شخصیت حقوقی باشد نام شخص در هنگام ثبت درست و کامل درج شده ولی بعد از ارسال، نام شخص تغییر یافته و به جای آن کد اقتصادی درج می شود. در حال حاضر امکان ثبت نام ثنا برای اتباع خارجی وجود ندارد ولی می بایست دارای گذرنامه معتبر و شناسه فیدا و شناسه فراگیر اتباع باشند و با داشتن اطلاعات فوق می تواندد اقدام به ثبت دادخواست نمایند. یکی از این خدمات به نام ثبت نام سامانه‌‌ی ثنا میباشد .

امشب ۴۰۰ هزار تومان به حساب این افراد واریز می شود

در این حالت باید به جای تصویر از خود فیلم بگیرید و آپلود کنید. تصویر واضح خود را بگیرید و در سامانه آپلود کنید. بعضی از کارگزاری ها تصویر کاربر را به صورت ویدیویی ضبط می کنند. لطفا اطمینان حاصل کنید که کیفیت دوربین گوشی بالا باشد و اجازه دهی توسط مرورگر گوشی برای استفاده از دوربین گوشی توسط سایت، فعال باشد.

در مرحله دوم برای تایید صحت اطلاعات و احراز هویت باید به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید. یکی از امکانات سایت ابلاغ ثنا،که مستلزم ثبت نام ثنا بوده،امکان مشاهده ابلاغیه با موبایل بوده که در مقاله زیر، به طور کامل، توضیح داده شده است. با این توضیح که متقاضیان، پس از ثبت اطلاعات اولیه به صورت اینترنتی، با در دست داشتن مدارک هویتی، جهت احراز هویت، به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه می کردند.

سپس، بر روی گزینه ثبت نام برخط ثبت نام شخص حقیقی، کلیک نمایید. لازم به ذکر است که سامانه ثنا به غیر از دسترسی به ابلاغیه ها امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به پرونده را نیز برای اصحاب دعوا فراهم آورده است ثبت برند . مشاهده پرونده مزایای فراوانی دارد زیرا بعضی از نکاتی که در پرونده درج می شود در ابلاغیه ها درج نمی شود و از طریق دسترسی به اطلاعات پرونده می توان از روند کار و خلاصه پرونده اطلاع دقیق پیدا کرد .