در صورتی که قرار باشد بلافاصله بعد از اجرای پلی یورتان ضد خش یا ضد سایش صنعتی از لایه دیگری برای پوشش بر روی آن استفاده شود، می‌توان از پوشش‌های محافظتی زیر استفاده نمود:

کلیه حقوق برای شرکت پی پل سازان محفوظ می باشد. طراحی شده توسط گروه : طرح ماندگار

ممنونم از اینکه وقت گذاشتین. راستی اتمام کار رو تو کلیپ نگاه کردین. نظرات خودتون رو برامون کامنت کنید.

#آنلاین تولید آلکیدی کرم رال ۱۰۱۵ افزودن خمیر زرد برای اینکه به فام مورد نظر برسیم

هر نوع ورق پلی اورتان در هر ابعادی را می توانید سفارش دهید و بعد از سفارش فاکتور خرید ارسال می گردد و سپس ورق های سفارش داده شده بعد از تایید از طریق باربری برای شما ارسال می گردد.

پلی یورتان صنعتی پلی یورتان در این قسمت به بررسی بیشتر و بهتر با ورق پلی یورتان (پلی اورتان ) می پردازیم ولی نخست می بایست بدانیم که پلی یورتان چیست ؟

پلی اورتان سقفی امروزه به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین عایق‌های سقف مصارف زیادی دارد. 

کفپوش های ترافیکی نوع دیگری از کفپوش های صنعتی محسوب می شوند که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشارها و بارهای سنگین دارند و در محیط هایی مانند کارخانه ها و انبارها مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین دارای چسبندگی بهینه برای انجام تقریباً هر ورزشی است.

طرح پیشنهادی گرند دکور با کادر مجرب دیزاین و طراحی 3D قبل اجرا

کفپوش ضد گرد و غبار که به کفپوش آنتی داست معروف است، دارای سطحی یکپارچه و صاف است و مقاومت آن در برابر سائیدگی و فشار بالا می باشد.

رنگ نسوز سیلیکون آلومینیوم نحوه اعمال رنگ ترافیکی

کف پوش پلی یورتان نیمه رسانا را می توان به عنوان پوشش های آنتی استاتیک مورد استفاده قرار داد و از خواص برتر مواد آن نهایت استفاده را کرد. کف‌پوشهای ضد الکتریسیته ساکن هنگام حرکت پرسنل در محل، از تجمع بارهای استاتیک آسیب‌رسان جلوگیری می‌کنند.

برند کفپوش صنعتی پلی یورتان بسیاری از صنایع کشور مانند نفت و گاز و فولاد را در زمینه انوع رنگ ها برطرف نماید.