اگر موجود هست لطفا حداقل میزان فروش و قیمت رو محبت بفرمایید

۲. دوست‌دار محیط زیست بودن به دلیل جلوگیری از هدررفت انرژی و کاربردهای ویژه‌ی آن در زندگی روزمره موجب توجه بیشتر به پلی یورتان شده است.

کفپوش صنعتی پلی یورتان طرفی در کارخانجات تردد افراد متعدد، ماشین‌های مکانیکی و سنگین زیاده،

#کاغذدیواری #کاغذدیواری_لاکچری #کاغذدیواری_مدرن #کاغذدیواری_سه_بعدی #کاغذدیواری_ارزان #پوستر #پوستردیواری #پوسترخاص #پوستر_دیواری #پارکت_لمینت #پارکت #پارکت_کف #کناف_ #کناف_صدف #کناف #کفپوشاپوکسی #کفش #کفپوش_سه_بعدی

کفپوش اپوکسی هوشمند قابل استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی است و اگر در شرایط نامساعد قرار گیرد، دچار آسیب نخواهد شد.

منظور از مقاومت نوی کفپوش پلی یورتان ورزشی ، عدم تخریب کفپوش در برابر تابش نور خورشید است.

پس بسته به نیاز متقاضی، ساختار کفپوش پلی یورتان ورزشی فرموله می شود. بنابراین کفپوش پلی اورتان در انوع متفاوتی تولید می گردد که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت خواهد شد.

این نوع پلی اورتان شفاف است و بنابراین در صورت اجرا، لایه زیرین آن دیده می‌شود. مقاومت رنگ پلی اورتان صنعتی ضد سایش در برابر عوامل محیطی به چه صورت می باشد؟

یکی از مدرن ترین محصول های با تکنولوژی روز دنیا محصول ورق فوم پلی یورتان است.

علاوه بر این، کفپوش پلی اورتان و کفپوش اپوکسی در برابر مواد شیمیایی مختلف، رفتار متفاوتی از خود بروز می دهند. به عنوان مثال کفپوش اپوکسی نسبت به کفپوش پلی اورتان ورزشی در برابر اسید سولفوریک مقاوم تر است؛ بنابراین بهتر است در صنایعی مانند باتری سازی که در معرض اسید سولفوریک قرار دارند از کفپوش اپوکسی استفاده شود.

بنابراین برای داشتن یک انتخاب صحیح و بصرفه لازم است که با متخصصین این حوزه مشورت کنید.

کفپوش صنعتی طور کلی کف پوش پلی اورتان در دو نوع برپایه آب و بر پایه روغن تولید می شوند که بزرگترین تفاوت آنها در ظاهرشان است.

شایان ذکر است که قیمت عایق کاری با ورق فوم پلی یورتان پایین تر از عایق های قدیمی و سنتی گذشته است.

۱. با توجه به شیوه های نوین ساخت ساختمان و اهمیت استفاده از متریال‌های سبک ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان جایگزین مناسبی برای گچ‌بری‌های سنتی هستند زیرا همانطور که پیش از این نیز اشاره شد این مواد دارای خواص چند منظوره، پرکاربرد و ایمن می‌باشند.