راهنمای تصویری و گام به گام ثبت شرکت

توسط

در

اساسنامه در واقع یک قرارداد است که مشخص می کند شرکت چگونه باید اداره شود. همچنین اساسنامه حاوی اطلاعاتی در مورد مقررات مجامع عمومی، وظایف و اختیارات مدیران،شرایط تصمیم گیری شرکاء، شرایط حق رای و بهره وری هر کدام از اعضاء و بسیاری اطلاعات دیگر است. دلیل این امر این است که بر اساس آیین نامه مربوط به اداره ثبت و شعبه هایش، قائم مقام، دفترخانه های رسمی می باشند. من در اینجا به صورت تصویری بهتون یاد میدم که چطور اظهار نامه ثبت شرکت رو پر کنید و ارسال کنید. راستی اگه هر سوالی یا مشاوره ای در زمینه ثبت شرکت داشتید میتونید در پایین همین صفحه بپرسید بنده پاسخگو هستم کمتر از 1 ساعت جواب را برایتان می نویسم.

  • 2.دعاوی کار و کارگر، دعاوی شهرداری، دعاوی مالیاتی تخصصی three.دعاوی خانواده مهریه، طلاق یکطرفه، تمکین، انحصار وراثت، نفقه،…
  • من در اینجا به صورت تصویری بهتون یاد میدم که چطور اظهار نامه ثبت شرکت رو پر کنید و ارسال کنید.
  • مثلا مدیر عامل و یا رئیس هیت مدیره، در اینجا باید تاریخ شروع و پایان سمت فرد مشخص باشد و همچنین داشتن حق امضا برای فرد مذکور و یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر باید تایید شود.
  • و اما اگر کاربر قصد حذف سهام و یا سرمایه خود را داشته باشد ،پس از کلیک بر روی علامت و فعال شدن دکمه “حذف” ، می تواند با استفاده از این کلید،سهام /سرمایه مورد نظر خود را حذف کند.

درود و وقت خوش.با تشکر از مطالب.میخوام بدونم ثبت شرکت در کشور هدف صادرات بهتره یا در کشور صادر کننده؟مورد دیگه هم اینکه میخوام در زمینه چوب کار کنم.میشه منیعی معرفی کنید تا اگر قوانین و شرایط خاصی داره مطلع بشم. لطفا با دفتر تماس حاصل نمایید یا شماره همراه خود را ارسال نموده تا کارشناسان با شما تماس حاصل نمایند. بنده موسسه کاریابی با مجوز از وازرت تعاون کار و رفاه اجتماعی دارم .یک شریک دارم و میخواهم شرکتی به ثبت برسانم و شریکم را بعنوان مدیر عامل معرفی کنم . در نمایندگی شخص حقیقی یا حقوقی مستقل مقیم ایران (لزوما لازم نیست شعبه ایران باشد) براساس قرارداد نمایندگی انجام بخشی از موضوع و وظایف شرکت خارجی را برعهده میگیرد، بنابراین شخصیتی مستقل دارد و مسئولیت حقوقی نماینده برعهده خودش می باشد.

شرکت تضامنی

پس از تکمیل، برای رفتن به مرحله دیگر، روی گام بعدی کلیک کنید. ثبت در دفتر مزبور مانند ثبت سند در دفترخانه اسناد رسمی است. زیرا به موجب ماده 5 اصلاح آیین نامه ثبت شرکت ها، اداره ثبت شرکت ها در تهران و اداره ثبت شرکت در شهرستان ها در ثبت شرکت نامه قایم مقام دفتر خانه های رسمی می باشند. در شرکت مختلط سهامی حداقل شرکا 2 نفر است ،برای حداقل سرمایه محدودیتی وجود ندارد،حداقل هیات مدیره یا مدیران یک نفر یا بیشتر و مسئولیت شرکای ضامن نامحدود و شرکای سهامی به میزان مبلغ اسمی هر شریک می باشد. برای تولید کود زیستی علاوه بر شرکت با مسئولیت محدود مجوزی دیگر لازم است.

ابتدا از فهرست «اشخاص» شخصی که اطلاعات سهام یا سرمایه وی باید وارد شود انتخاب می گردد. از فهرست «نوع سهام»، سهام یا سرمایه شخص شرکت را انتخاب می نماییم که مشخص می کند سهام با نام یا بی نام، سرمایه نقدی یا غیر نقدی یا غیره باشد. این اطلاعات نیز بر اساس آنچه قبلاً در سرمایه شخص حقوقی وارد شده بود نشان داده می شود. «تعداد سهام» ثبت شرکت در تهران و «درصد سهام» نیز مشخص می کند که شخص چه تعداد و چه سهمی از شرکت را داراست. همچنین «از تاریخ» برای این است که تعداد سهام یا سرمایه شخص ممکن است در طول زمان کم یا زیاد شود که با توجه به این تغییر در این قسمت ثبت می شود. فیلد «ارزش سهام به ریال» نیز بر اساس این که سهام یا سرمایه است بر اساس مبلغ هر سهم یا سرمایه پر می شود.

هزینه روزنامه رسمی بصورت آنلاین پرداخت و هر دو روزنامه به آدرس متقاضی ارسال می شوند. همچنین نوع شخص حقوقی را انتخاب کرده و اطلاعات متقاضی را تکمیل کنید و نام شخص حقوقی (نام شرکت را انتخاب کنید) مورد نظر خود را پیشنهاد دهید. اساسنامه مربوط به قوانین و مقررات مربوط به ثبت شرکت های اسلامی به تصویب مراجع بزرگ و مقام معظم رهبری رسیده است. جهت تاسیس آموزشگاه های فنی و حرفه ای بایستی یک تحقیق کامل در ارتباط با نیازسنجی دوره های فراگیر مربوط به رشته های مختلف از سوی متقاضی انجام بگیرد و هم چنین ارتباط میان این دوره ها با بازار کار امروزی بایستی به صورت واضح تعیین شود.

آموزش ثبت شرکت

به خاطر داشته باشید که انجام یک سری از فعالیت‌ها مستلزم اخذ مجوز است. در مرحله‌ی اول در قسمتی که «اطلاعات متقاضی» نام دارد باید مشخصات خودتان را درج کنید و پس از آن مرحله بعد را آغاز کنید. اولین گروه به افرادی اختصاص دارد که فاقد هرگونه نوآوری و ابداع جدیدی در روش انجام کسب ‌و‌ کار خود هستند و با داشتن یک هدف معین و از پیش تعیین‌ شده مانند واردات مشغول فعالیت می شوند. آنچه ثبت برند که گفته شد به عنوان مطلبی کلی در رابطه با مراحل ثبت و ورود اطلاعات در سامانه بود که شاید پاسخ بسیاری از سوالات شما نیز در درون آن نهفته بود؛ اما بدون شک هنوز سوالاتی در ذهن شما وجود دارد که به پاسخ آنها نرسیده اید. مدارک مورد نیازی که پس از تایید نام شرکت برای ثبت آن مورد نیاز است بسته به نوع شرکت متفاوت است در ادامه به مدارک مورد نیاز برخی از انواع شرکت ها اشاره می کنیم.

دوره حسابداری دوره آموزش حسابداری بازار کار

به شرکتی که اعضای تشکیل دهنده آن باید حداقل 7 نفر با تابعیت ایرانی باشند و با اهداف هفت گانه ی مندرج در قانون بخش تعاونی با قید واژه ی تعاونی شکل می گیرد ، شرکت تعاونی تولید و مصرف می گویند. به شرکتی گفته می شود که تحت نام مخصوصی بین تعدادی شرکای سهامی و 1 یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می گردد. موسسه ثبت ما شروع فعالیت خود را از سال 1382 در زمینه شرکت آغاز نموده و تا به امروز نزدیک به 5000 پروژه ثبت شرکت را به اتمام رسانده و از سال 1386 با اض… ثبت شکوفه با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات ثبتی، با کمک مشاوران، کارشناسان و وکلای خبره و کاربلد، صفر تا صد تمام امور ثبتی شرکتها را با دقت… مجموعه ثبتیما با تکیه بر تخصص و سال ها تجربه ی مشاوران و کارشناسان حقوقی این مجموعه، مفتخر است تا برترین خدمات مربوط به کلیه امور شرکت ها در زمینه ثبت…

در پایان این امور اسناد مالکیت به امضای رئیس اداره ثبت می رسد . و تاریخ مجوز و شماره مجوز نیز باید در قسمت‌های مربوط به خود نوشته شوند. در پایان با کلیک بر روی کلید “ثبت اطلاعات” فعالیت مورد نظر، به لیست فعالیت‌های شخصیت حقوقی اضافه خواهد شد. در دوره ثبت شرکت کلیه مهارت ها و اصول ثبت و انحلال شرکت ها ، تغییرات در شرکت و ثبت برند به مهارت جویان آموزش داده می شود، همچنین ضمن اعطای گواهینامه دانشگاهی و آکادمی URS انگلستان مهارت جویان معرفی به شرکت های ثبتی و مشاغل مرتبط می شوند. اگر چنانچه قصد تغییری درارتباط های اشخاص را داشته باشید می توانید از صفحه “تغییرات اطلاعات اشخاص شرکت /موسسه ” وارد شده و تغییرات مورد نظر را اعمال نمایید . در انتها با کلیک بر روی کلید «گام بعدی» به صفحه بعد می رویم.

امروزه با توجه به بیماری کرونا و شروع این ویروس باعث شده است که بیشتر ادارات دولتی با شرایط خاصی کار کنند. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومیت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد. زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.

در غیر این صورت امکان ثبت کردن شرکت ها وجود نخواهد داشت. در صورت تایید شدن اطلاعات، لازم است تا اساسنامه و شرکت نامه را در سایت بارگذاری کنید. این بخش ها بسیار حساس و مهم هستند که در ثبت تغییرات شرکت به صورت کامل توضیح داده شده اند سعی کنید این دوره مهم و طلایی رو تهیه کنید تا بتونید به بهترین نحو شرکت ثبت کنید. بعد از انتخاب پذیرش تأسیس باید فرم آن را با دقت کامل پر کنید.