یه گروه استارتاپی برای شروع کار خودشون در مرکز رشد دانشگاه، نیاز به ثبت شرکت با مسئولیت محدود دارند و از من میخوان در انجام هماهنگی ها، کارهای اداری و حضور در محلی که مرکز رشد در اختیارشون قرار داده کمک حالشون باشم، و میگن برای اینکه در انجام امورات، بنده باید در شرکت هم مسئول باشم و یکی از این دو عضو اصلی بهمراه من شرکت رو ثبت کنن و من هم مدیر عامل باشم !!!

ﺳﻬﻢ ﻗﺴﻤﺘﯽ از ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﺳﻬﺎﻣﯽ‌ست ﮐﻪ بیانگر ﻣﯿﺰان ﻣﺸﺎرﮐﺖ، ﺗﻌﻬـﺪات و ﻣﻨـﺎﻓﻊ ﺻـﺎﺣﺐ آن در ﺷﺮﮐﺖ ﺳﻬﺎﻣﯽ است. برای تشکیل شرکت سهامی، شما مانند سایر شرکت‌ها به سرمایه‌ی اولیه نیاز دارید که در شرکت سهامی خاص، بخشی از سرمایه شرکت در ابتدا توسط موسسین و بخش دیگری از سرمایه توسط عموم مردم تامین می‌شود.

این روزها نیز مانند گذشته شما نیز می توانید اقدام به ثبت شرکت خود نمایید ولی پیشنهاد دوستانه ما این است که این کار را نکنید !!!

این هزینه به نسبت ثبت شرکت بصورت حضوری بسیار اقتصادی تر می باشد و بر اساس نوع شرکت و نحوه پیگیری مراحل تعیین می شود. برای اطلاع دقیق از قیمتها با ما در تماس باشید.

در این مقاله به چگونگی انجام این کار خواهیم پرداخت. برای ثبت شرکت آنلاین در تهران باید ابتدا از این مسئله که شرایط انجام این کار را به طور کامل دارید، اطمینان پیدا کنید.

اگر ما برای یک شرکت با مسئولیت محدود اقدام کنیم و اساسنامه ما نیازی به مجوز نداشته باشد برای فعالیت در هر یک از موضوعات اساسنامه نیاز به مجوز داریم؟ مثلا انجام کار ایرانیان خارج از کشور و …

افرادی که قصد ثبت شرکت بازرگانی را دارند شرکت مسئولیت محدود را انتخاب می کنند. حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت ها یک میلیون ریال در نظر گرفته شده است. ثبت شرکت در تهران مسئولیت هیات مدیره در شرکت مسئولیت محدود، نامحدود است مگر اینکه در اساسنامه به ترتیب دیگری در نظر گرفته شده باشد.

در نمایندگی شخص حقیقی یا حقوقی مستقل مقیم ایران (لزوما لازم نیست شعبه ایران باشد) براساس قرارداد نمایندگی انجام بخشی از موضوع و وظایف شرکت خارجی را برعهده میگیرد، بنابراین شخصیتی مستقل دارد و مسئولیت حقوقی نماینده برعهده خودش می باشد.

مرحله دوم ۵ اسم انتخاب کردم و هر ۵ اسم رد شد ایا هزینه کارشناسی روبرای اسم های جدید باید پرداخت کرد؟

من حدود دوماهی است که یک واحد مجهز ونیمه صنعتی تولید نبات در اصفهان ولی نه در منطقه صنعتی راه اندازی کرده‌ام وتا حالا که شرایط اقتصادی راهم میبینید خدارا شکر موفق بوده‌ام ،شرکا میگویند برای بهتر شدن و برند شدن کار یک شرکت تاسیس کنیم به نظر شما باید چه شرکتی باشد، متشکرم

در ابتدا قبل از اینکه راجع به نحوه ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز ، هزینه ها و مراحل ثبت شرکت صحبت کنیم لازم است نکته ای را یادآور شویم.

امکان ثبت وجود دارد – می توانید جهت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید

سوالم اینه که پروسه دریافت کد اقتصادی و ثبت شرکت به چه صورت است و اینکه چه شرکتی مناسب کار من هست

دوم اینکه مدرک تحصیلی اعضا یعنی همون سه نفر اصلی چی باید باشه؟