راهنمای سامانه ثبت شرکتها آموزش سایت Irsherkat Ssaair

توسط

در

کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. ، سامانه ای است که از سوی سازمان اسناد و املاک کشور به منظور تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری راه اندازی شده است. در این سامانه، امکان استفاده از خدمات مختلف برای تاسیس شرکت ها وجود دارد. متقاضیان می بایست پس از ورود به سامانه ثبت شرکت مدارک خود را اسکن کرده و مراحل را بصورت اینترنتی و به سهولت طی کرده و شرکت خود را به ثبت برسانند. در سامانه ی ذکر شده تمامی مراحل پذیرش تقاضاهای انواع ثبت تاسیس و تغییر و … شرکت ها و موسسات غیر تجاری را می توان انجام داد.با وارد شدن به این سامانه به شما کد رهگیری ارائه می شود و شما قادر خواهید بود تصمیماتی گرفته شده و روند امور را در سامانه پیگیر شوید .

شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را در سامانه درج نمایید و در انتها بر روی گزینه ی پذیرش نهایی، کلیک کنید و وارد مرحله ی بعدی شوید. پس از ارسال مدارک و اخذ کد پیگیری، بر روی گزینه ی پلمپ دفاتر کلیک کنید. سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره را در سامانه قید نمایید. همراز با بیش از سی سال سابقه، ارائه کننده خدمات ثبت شرکت در ایران و خارج از ایران می باشد که خط و مشی خود را بر ارائه خدمات ثبتی با سریعترین زمان ممکن و کسب رضایت مشتریان را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است. در کادر مربوط به موضوع فعالیت، نوع فعالیت و وضعیت مجوز و مدت فعالیت را براساس اینکه محدود یا نامحدود است انتخاب کنید.

irsherkat.ssaa.r

در قدم اول اطلاعات عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود. حوزه و گستره فعالیتی شرکت باید به صورت دقیق در سامانه وارد گردد و در صورت نیاز مجوز های مربوطه نیز اخذ گردد چنانچه که در ذیل موضوع شرکت باید این جمله عنوان گردد ” پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط ” . اطلاعاتی از جمله وضعیت شرکت ، نام ، آدرس ، نوع شرکت ، تاریخ ثبت شرکت ، کدپستی و … برای شما به نمایش گذاشته می شود . در گذشته کلیه خدمات مربوط به ثبت شرکت و … به صورت حضوری انجام می گرفت ، چنانچه همین امر سبب هدر رفتن هزینه و زمان بسیاری از متقاضیان می شد . در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد شود. 3ـ در صورتیکه یک نفر از مدیران سهم الشرکه خود را مستقل نمود و ازشرکت خارج شد و یا از سمت خود استعفا دارد بایستی صورتجلسه فوق تنظیم و مدیری بجای فرد خارج شده یا مستعفی انتخاب شود.

مدارک مورد نیازبرای پلمپ دفاتر

به شما اطمینان میدهیم ما در تمامی ساعات پاسخگوی شما عزیزان هستیم. در غیر این صورت هرگونه مغایرت در ثبت سامانه و مدارک ارسالی به اداره مربوطه باعث برگشت کار و توقف ادامه روند متقاضی می شود. دانستن این اطلاعات سبب می گردد که شخص متقاضی به راحتی بتواند نسبت به ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت ها اقدام نماید. اداره ثبت شرکتها به عنوان مرجع قانونی ثبت شرکت و موسسات غیرتجاری زیر مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد.

تمامی مطالب سایت توسط ربات جمع آوردی شده است در صورت نارضایتی از طریق تماس با ما در ارتباط باشید تا تمامی محتویات سایت شما حذف شود. ییگیری استعلام که شما را به سامانه پیگیری آخرین وضعیت استعلام الکترونیکی ملک هدایت می کند. اسناد و دفترمشاغل از سوی ادارات امور اقتصادی و دارایی پلمپ شود. دفتر کل ، دفتری می باشد که درون آن ریز هزینه ها ی دفتر روزنامه بصورت هفتگی درج می گردد.

در گام اول اطلاعات متقاضی را ، شامل ( نام ، نام خانوادگی، شماره تلفن ، متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه ، تابعیت متقاضی، سمت متقاضی ، در صورت ایرانی بودن وارد کردن شماره ملی و در صورت غیر ایرانی بودن وارد کردن شماره گذرنامه) ، وارد نمایید . شخص متقاضی می تواند یکی از اعضاء شرکت و یا وکیلی که انجام این امور را به عهده گرفته است باشد. موسسه ثبت نوول با بهره مندی از متخصص ترین کارشناسان ثبت شرکتها در سراسر کشور آماده انجام تمام امور ثبتی شرکت ها می باشد . اگر متقاضی ثبت تخصصی در کرج و تهران و تمامی شهرهای کشور می باشید می توانید با یک تماس با مشاوران ثبت نوول در ارتباط بوده و از سابقه مفید آن ها در انجام امور ثبت شرکت ها بهره بجویید . ۵همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، مراحل ثبت نام در سایت ثبت من my.ssaa.ir به پایان رسیده و شما با وارد شدن به سامانه ثبت من می توانید از امکانات این سامانه همچون ثبت نام سند از طریق ماده 147 استفاده نموده که ما در بخش بعد، به معرفی این امکانات می پردازیم.

  • تصدیق اصالت سند، که همانند سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی ، امکان استعلام اصالت سند رسمی را ازطریق شناسه سند و رمز تصدیق آن برای شما فراهم می کند.
  • 5- صورتجلسه در سه نسخه تهیه و به امضاء اعضاء هیئت مدیره برسد و یک نسخه از آن ظرف مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد.
  • پس از ثبت درخواست شرکت در سامانه ثبت شرکت ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا واحدهای مربوطه، می بایست اقدام به بررسی درخواست ثبت شده در این سامانه نمایند.
  • (اسامی پیشنهادی می بایست دارای ریشه ی فارسی باشد، لاتین نباشد، با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص باشد و تکراری نباشد.

در این بخش اطلاعات مربوطه در مورد سهام و سرمایه شخص ثبت می شود. فردی که اطلاعات سهام یا سرمایه او باید قید شود نخست از لیست«اشخاص» انتخاب می شود. راهنمای پذیرش شرکت های سهامی در بازارهای فرابورس ایران … ثبت نزد. در این مرحله مدارک مورد نیاز مربوط به ثبت تاسیس مورد درخواست به شما نشان داده می شود که پس از تایید می توان گزینه پذیرش نهایی را انتخاب کنید. در این مقاله ما کاملاً تخصصی علاوه بر آدرس ثبت شرکت ها در تهران ، آدرس ثبت شرکت های تمامی شهرهای کشور را به همراه تلفن های تماس آنها برای شما قرار داده ایم تا به صورت کامل راهنمای شما باشد . ۳در صفحه جدید که صفحه ثبت نام در سایت ثبت من می باشد، به منظور ثبت نام در این سایت، کد ملی خود را در کادر اول وارد کرده، در کادر دوم تاریخ تولد خود را وارد نمایید و در قدم آخر، شماره همراه خو را در کادر سوم وارد نمایید.

نحوه ی تغییر نام شرکت پس از ثبت شرکت

تبصره 2- تمامی آگهی ها و ابلاغیه های رفع نقص یا عدم امکان ثبت که اطلاع متقاضی از آن ضروری است در سامانه بارگذاری و از طریق کد پیگیری اختصاص داده شده به متقاضی قابل روئت خواهد بود. شرکت های تجاری از مشارکت و اجتماع دو نفر یا بیشتر تحت عنوان شرکت هایی که قانون ثبت آن ها را تایید کرده تشکیل می شود ثبت برند تجاری . بخش شکایات سامانه ثبت من، امکان ثبت شکایت از واحد های اجرای ثبت و پیگیری این شکایت ها را برای کاربران خود فراهم کرده است. سپس به پرداخت هزینه مربوط به خود دفترها و هزینه ارسال آن برای متقاضیان ، اقدام می کنید. ثبت درخواست در سامانه و هزینه پست از دیگر هزینه هایی است که باید به فکر آن باشید.

این سازمان در چند سال گذشته با رویکرد دولت نسبت به انجام امور از طریق اینترنت، با راه اندازی سامانه الکترونیک ثبت شرکت ها، بسیاری از فرآیندها را آسان کرده است. لازم به ذکر است تمامی امورثبت شرکت ،ثبت تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر از طریق همین سامانه صورت می پذیرفت و در داخل سامانه بر اساس شهر نسبت به انتخاب واحد ثبتی خود امور مورد ثبت شرکت نظر انجام می گیرد. تمامی شرکت ها پس از تکمیل مراحل ثبت و دریافت شماره ثبت برای متقاضیان قابل پیگیری و استعلام می باشند. آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir بوده و امکانات متعددی را از جمله تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی، ثبت تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی تجاری و درخواست کد فراگیر برای کابران خود فراهم کرده است.

آدرس و کد پستی استعلام دار دفتر مرکزی تجارتخانه را وارد نمایید . چنانچه جهت انتخاب نام شرکت و مشاوره رایگان در مورد امور ثبتی با کارشناسان ما در تماس باشید . در این مرحله ، با مشخص نمودن عضو هیات مدیره، سمت اشخاص هیات مدیره ،مدت تصدی محدود/نامحدود و تاریخ شروع سمت را در سیستم وارد کنید. در مرحله ی بعد اسامی بقیه اعضاء هیات مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن ها نظیر نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و …وارد نمایید و در انتها با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد مرحله ی بعد شوید.

مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی

پس از طی مراحل ذکر شده ، وارد صفحه ی تایید صحت اطلاعات خواهید شد.در این مرحله می بایست گزینه ی تایید اظهارنامه پلمپ و مدارک مورد نیاز را انتخاب کنید. در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید. دفاتری که در شرکت‌ها باید پلمپ شوند، دفاتر روزنامه و دفتر کل هستند ودفتر روزنامه همان‌طور که از اسمش پیداست، مربوط به فعالیت‌های روزانه تاجر است. از جمله شرکت هایی که در ماده 20 قانون تجارت به آن اشاره شده است،شرکت سهامی است.شرکت سهامی شرکتی…

زمینه ای که شرکت قصد فعالیت در آن را دارد در واقع همان موضوع فعالیت شخصیت حقوقی می باشد. برای وارد شدن به این صفحه روی «افزودن موضوع فعالیت» کلیک نکنید. برای تسهیل در انجام امور حقوقی خود تنها با یک تماس می توانید در هرجای ایران زیبا که باشید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی پایش تماس گرفته تا آن ها در کم ترین زمان امور ثبتی و حقوقی شما را با نازل ترین قیمت انجام دهند.

در این قسمت بایست بر روی گزینه ی افزودن شخص جدید کلیک نمائید.در این بخش صفحه‌ای گشوده می شود با عنوان «اشخاص حقیقی و حقوقی» . در این گام باید صورتجلسه موسسین هر شرکت قید گردد که در آن هیئت مدیره شرکت مشخص می شود. در صورت وجود ثبت تغییرات شعبه در سایر واحدهای ثبتی آدرس دقیق شعبه و نام مدیران آن در این قسمت ذکر گردد. چنانچه در حال حاضر قصد ثبت شعبه را ندارید، می توانید از این مرحله عبور کنید. ثبت کردن شرکت به صورت تجاری ، موسسه ،در تهران و سایر شهرستان ها.

در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. در مرحله هفتم؛ می بایست که میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید و در نهایت به مرحله بعدی وارد شوید. در مرحله ششم، می بایست که نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه مشخص شده انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. شرکتهایی که در پارک علم و حق آوری مستقر می باشند باز هم باید درمراحل ارزیابی قرارگیرند. حضور اعضای هیات علمی درشرکتها می تواند کمک شایانی برای ارزیابی شرکت دانش بنیان کند .