برای درخواست مجوز اقامت کوتاه مدت، خارجیانی که املاک و مستغلات در ترکیه دارند یا قصد راه اندازی یا پیوستن به تجارت یا کسب و کار در ترکیه را دارند، مدارک زیر را در اختیار اداره مهاجرت مربوطه (Göç İdaresi) از طریق سیستم اقامت الکترونیکی قرار می دهند. لذا توصیه میکنیم که اگر در این زمینه سوالاتی دارید و یا میخواهید انجام تمامی کارهای ثبت شرکت را واگذار کنید، حتماً با تیم پشتیبانی هانا ثبت تماس گرفته تا ریز شرایط ثبت شرکت را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. برای تعیین نام حتماً با موسسه ثبتی ذهن ناب مشورت کنید تا زمان شما برای تعیین نام طولانی نشود و نام های مجوزی جزو نام شما نباشد. نام های خود را بر اساس اولویت انتخاب کنید تا توسط کارشناسان اداره ثبت شرکت ها بررسی شود. همچنین جهت اقدام برای ثبت ما پیشنهاد می کنیم که با کارشناسان متخصص کسب و کار ما به رایگان مشورت کنید. پس از نیازسنجی و مشخص شدن روال مالی پروژه طراحی سایت، کارشناسان ما پروپوزال یا طرح پیشنهادی از روال کلی پروژه، روند پرداخت ها، مسائل فنی و توضیحات تکمیلی همکاری را در قالب یک فایل پی دی اف برای شما ارسال خواهند کرد. اجازه اقامت کوتاه مدت برای حداکثر دو سال به عنوان یک اصل صادر می شود.

This has ​been creat᠎ed ​by GSA Content  G᠎ener ator᠎ Demover si on!

یک نامه دعوت نامه یا اسناد صادر شده توسط شخص / تجارت که با آن تماس گرفته می شود. در اسم شرکت داروئی تضامنی باید عبارت (تضامنی) و لااقل اسم یک نفر از شرکاء ذکر شود. ذکر عبارت با مسئولیت محدود و عدم ذکر نام شرکا بعد از ثبت شرکت در اسم شرکت الزامی است. در صورتی که اسم شرکت مشتمل بر اسامی تمام شرکاء نباشد باید بعد از اسم شریک یا شرکایی که ذکر شده است عبارتی از قبیل (و شرکاء) یا (و برادران) قید شود. ثبت شرکت و مراحل ثبت شرکت در کرج از طریق مراحل قانونی و اداری امکان پذیر است و نام شرکت باید دارای سه سیلاب که در فرهنگ دهخدا نیز موجود باشد، کلمات خاص جزء سیلاب محسوب نمی شود، و کلمه “ایران” نیز نمی تواند در نام شرکت بکار رود، نام محل را وقتی میتوان در سیلاب استفاده نمود که شرکت در همان حوزه ثبت گردد. چون شرایط قانونی ثبت آسانی دارند. برای مثال، عرضه مارگارین به بازار با علامت تجاری که تصویر یک گاو داشته باشد مردود خواهد شد چون علامت موجب گمراهی مصرف کنندگان خواهد شد و مصرف کنندگان به احتمال، تصور خواهند کرد که این علامت به محصولات لبنی مرتبط است (مانند کره حیوانی است).

تعداد شرکت های پخش سراسری با توجه به گردش مالی و حجم بازار دارویی کشور هر ۵ سال یک بار به تشخیص کمیسیون قانونی مرکز تعیین می گردد. توسط کمیسیون قانونی ماده ۲ معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت انجام خواهد شد. این مورد در ماده ۶ نظامنامه قانون تجارت وزارت عدلیه وتبصره آن تصریح شده است. تجارت در قالب موسسه غیر تجاری ، ممکن است مشمول ماده 220 قانون تجارت تلقی شده و اعضای موسسه را با مسئولیت تضامنی در برابر طلبکاران روبرو سازد. لازم به توضیح است در قانون تجارت حداقل میزان سرمایه 000/000/1 ریال می باشد. برای مثال حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص یک میلیون ریال است. هر استان یک ثبت کننده دارد که مسئولیت شرکتهای ثبت شده در استان را بر عهده دارد. واگذاری سهام شرکت های پیمانکاری در کلیه رشته هاواگذاری سهام شرکتهای 5 ساختمان ، 5 راه ، 5 راه و ساختمان ، 5 ساختمان و تأسیسات ، 5 نیرو و تأسیسات ، 5 آب ، 5 آب و راه ، 5 آب و ساختمان ، 5 تأسیسات ، 5راه و نفت وگاز ، 5راه و کاوش تهران و شهرستان با اعتبار 4 سال کارتکس و 2 سال مهندسین اخذ شده از سیستم ساجات ثبت انواع شرکت و موسسه .

کلیه مراحل صدور موافقت اصولی، صدور تمدید مجوز و پروانه تأسیس و تأیید شعب و … تداوم شرایط مطلوب توزیع و همکاری با دانشگاه مربوطه با تأیید معاونت غذا و دارو. با دریافت مجوزهای لازم و داشتن شرایط مطلوب لازم مدیر عامل و یا هیئت مدیره می تواند درخواست و تقاضایی هم برای ثبت شرکت داشته باشد. در نظر داشته باشید فعالیت در حوزه دارو و درمان حتما نیاز به مجوز دارد و بدون داشتن شخصیت حقوقی هم نمی توانید این فعالیت ها را انجام دهید. ثبت علامت تجاری (ثبت برند) يعني هر نشان قابل رؤيتي كه بتواند كالاها يا خدمات اشخاص حقيقي يا حقوقي را از هم متمايز سازد.با اینکه اکثر کسب و کارها به اهمیت استقاده از علائم تجاری به منظور تمیز دادن محصولاتشان از محصولات رقبا پی بردهاند، همه آنها اهمیت حمایت از علائم تجاری از طریق ثبت را درک نکردهاند.پس از ثبت علامت طبق قانون ثبت علائم تجاری شخص/شرکت حق انحصاری پیدا میکند، بموجب آن میتوانید از عرضه کالاهای یکسان یا مشابه توسط اشخاص ثالث تحت علائم تجاری که به طریق گمراه کنندهای مشابه علامت تجاری شما هستند جلوگیری نماید. کاشان یکی از شهرستان های مهم اقتصادی کشور می باشد که به واسطه وجود مراکز اصلی خدماتی و اقتصادی، بازار پر رونق فرش و محصولات نساجی و گلاب ، صنایع و کارگاه های متوسط و صنایع بزرگ و کارخانه های صنعتی در حوزه های مختلف مانند تولید خودرو، فولاد و صنایع تبدیلی آن ، نفت و فرش ماشینی و سایر موارد ؛ از اهمیت ویژه ای برای فعالان اقتصادی برخوردار است .

در حال حاضر به علت وجود ثبت شرکت های زیاد در ایران نام های تک سیلابی تا سه سیلابی تقریباً ثبتشان دشوار شده است ولی موسسه ثبتی ذهن ناب می تواند در این مرحله برای اخذ نام های تک سیلابی به بالا شما را یاری رساند. مدت زمان ثبت تغییرات در حالت معمولی و پروسه عادی به مدت 10 روز کاری به طول می انجامد، هزینه ثبت تغییرات بسته به تعداد صورت جلسات برای شرکت های مختلف متغیر است و بسته به نوع تغییراتی که می خواهد اعمال شود و بسته به نوع شرکت متغیر است. مجوز اقامت در صورت عدم استفاده بیش از شش ماهه منقضی می گردد. اعتبار این موافقت اصولی اولیه ۶ ماهه است که متقاضی مکلف است در این مدت نسبت به معرفی امکانات و شرایط لازم برای صدور مجوز فعالیت اقدام نماید. این مطلب راهنمایی است برای آشنایی هرچه بهتر و بیشتر شما برای آگاهی کلی از مراحل، مدارک و نحوه ثبت شرکت، که به اختصار بیان می گردد. باید توجه داشت که آدرس شرکت بسیار مهم می باشد به دلیل اینکه حوزه مالیاتی را مشخص می کند. حسن سابقه خدمت و فعالیت و توانمندی های لازم در حوزه دارو با تأیید کمیسیون قانونی. عدم تداوم شرایط و امکانات مندرج در این آیین نامه سبب لغو مجوز فعالیت شرکت پخش توسط کمیسیون قانونی خواهد شد.

بعد از تائید مدارک لازم و تأیید کمیسیون قانونی، موافقت اصولی تأسیس شرکت پخش سراسری یا استانی دارو صادر می گردد و با احراز شرایط مندرج در آیین نامه و تأیید مجدد موضوع در کمیسیون، مجوز فعالیت بصورت یکساله صادر می شود و در صورت تداوم شرایط، مجوز اولیه به مدت ۲ سال دیگر تمدید می شود و چنانچه روند مطلوب عملکرد شرکت بعد از پایان سال سوم محرز گردد، پروانه تأسیس شرکت صادر می شود. در غیر این صورت کافیست فرم زیر را تکمیل کرده تا با شما تماس بگیریم. در آخر به سایت روزنامه رسمی شرکت مراجعه کرده و بعد از پرداختن هزینههای لازم و مربوطه، آگهی تاسیس شرکت خود را در روزنامه رسمی کل کشور درج میکنید. این شرکت ها صرفاً مجاز به توزیع داروهایی هستن که مجوز ورود به بازار را از اداره کل نظارت بر امور دارو و مواد مخدر دریافت کرده باشند. بدین مفهوم که اگر داوطلب مذکور مجاز به نامنویسی در مهلت ثبت نام آزمون ایران خودرو نخواهد بود. ۳- موضوعاتی که قابل ثبت نبوده و مجاز به فعالیت نمیباشند.طبق آخرین بخشنامه: موضوع فعالیت شرکت باید بصورت صریح باشد و از کلماتی مانند هر گونه فعالت مجاز در زمینه خودداری شود.

ثبت شرکت قراردادی تجاری است که بین افراد حقیقی و حقوقی بسته می شود تا در چارچوب معینی از قوانین عمل کنند. به همین دلیل است که قیمت پایینتری دارند اما طراحی اختصاصی و سفارشی قطعا فقط برای کسبوکار شما است که در این صورت هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. در ثبت شرکت عماد به صورت تخصصی و ویژه انجام می شود. تجربه چند ساله ما از همکاری با اصفهانی های عزیز این را می گوید که از این بین ثبت شرکت سهامی خاص از ثبت شرکت با مسئولیت محدود جهت ثبت در اصفهان متقاضی بیشتری، دارد به همین خاطر این مورد را مفصل توضیح می دهیم. بهتر است با کمی دقت و پرداخت هزینۀ بیشتر این کار را انجام دهیم و گامی محکم برای آغاز کسب و کار خود بردارید. چنانچه مشکلی بین اعضا و اشخاص ثالث پیش بیاید ، روند حل اختلاف بسیار ساده تر از زمانی است که شراکت شخصی باشد . ثبت شرکت در ایران ثبت شرکت سهامی خاص میبایست در بانک ۳۵ % از سرمایه شرکت بلوکه شود تا زمانی که روزنامه تاسیس چاپ شود . هزینه مربوط به ثبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشار و روزنامه رسمی با در نظر گرفتن شرایطی، 288,000 تومان به بالا خواهد بود.