مقررات شرکت با مسئولیت محدود در این خصوص قابلیت توافق متفاوت دیگری را دارد اما این در خصوص شرکت سهامی خاص صادق نیست.

برای آشنایی با مراحل و صفر تا صد تأسیس شرکت بازرگانی تا پایان مقاله با…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همانطور که مشخص است، در شرکت سهامی خاص، سرمایه تماما توسط شرکا و موسسان تامین می‌شود و این شرکت بر خلاف شرکت سهامی عام، امکان عرضه در بورس را ندارد و به همین دلیل نیز از تشریفات بسیار کمتری برخوردار است.

مرحله ششم مشخص کردن مسئولیت های مدنی و جزایی در تشکیل شرکت است.

شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده و هر یک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به‌سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد – فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود اتخاذ تصمیمات مختلف در شرکت، حضور و رضایت شرکایی که مالک بیش از نیمی از سرمایه شرکت هستند؛ الزامی است.

ثبت شرکت چاپ و تکثیر مانند سایر شرکت‌ها است با این تفاوت که برای ثبت شرکت چاپ و تکثیر باید علاقه مند به امور مطبوعاتی، انتشاراتی، چاپ و غیره باشید. با ثبت شرکت چاپ و تکثیر، ادامه فعالیت تان در…

در این نوع شرکت ها شرکا سهم های متفاوتی داشته و هر شریک به میزان سرمایه و سهم خود مسئول پرداخت تعهدات است.

یکی دیگر از موراد مهم در ثبت شرکت این است که توافقی همه جانبه در خصوص درصد شراکت صورت گیرد تا از اختلافات احتمالی در آینده جلوگیری شود .

مطابق با ماده ۱۱۵ قانون تجارت ایران، اشخاصی که در ادامه به آنها اشاره می‌شود کلاهبردار محسوب می‌شوند:

اخبار بورس اخبار طلا و ارز قیمت دلار قیمت طلا قیمت سکه قیمت یورو قیمت بیت کوین قیمت درهم امارات قیمت لیر ترکیه قیمت یوان چین قیمت دینار عراق نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو اخبار مسکن و شهری اخبار خودرو اخبار سیاسی اخبار بانک و بیمه اخبار سایر رسانه‌ها بیشتر اخبار ارز دیجیتال اخبار اقتصادی اخبار تولید و تجارت اخبار استارتاپ ها ماشین زمان هواشناسی اقتصاد الفبای اقتصاد دیدگاه وب گردی ویژه نامه

حتما عبارت (مسئولیت محدود) در اسم شرکت به هنگام ثبت شرکت نیز قید شود.

پاسخ مشاور کاج ‏۱۶ اسفند ۱۳۹۹ با سلام دوست عزیز کجای متن صحبت از گواهی امضا شده است، ظاهرا شما اشتباه متوجه شده اید.