لیست اسامی خاص برای نام شرکت ها

توسط

در

ثبت شرکت ایلیا گزینه بسیارخوبی برای انتخاب اسم برند برای شما متقاضی گرامی محسوب می شود. لذا می توانید امور انتخاب اسم برند خود را به ما بسپارید. درود خدمت شما احتمالا این اسم ریشه ایرانی دارد که به معنی اسم ماه های سال در اوستا است..اگر درباره نامها اطلاعی میخاهید به لینک زیر مراجعه کنید. من جمله مهم ترین ویژگی در انتخاب اسم برند ، خلاقیت و ابتکار در انتخاب آن است به گونه ای که با دیگر نام های موجود در آن دسته محصولات متفاوت باشد تا مشتریان بتوانند آن را از سایر کالا ها تشخیص دهند . ما قرار است در این مقاله اسامی بکر و جذاب را برای کسب و کار شما معرفی نماییم. این کار برای تهیه یک لیست بزرگ اولیه انتخاب اسم برند کمک شایانی می‌نماید.

اسامی ایرانی برای برند

درود خدمت شما هر گونه سوالی که دارید رو میتونید از لینک زیر مطرح کنید تا پاسخی را در کم ترین زمان دریافت کنید. در ضمن کاربرای زیادی سایت شما رو دنبال می کنن ازتون انتظار میره حتی با منتقدین غیر کارشناس هم لحن بهتری داشته باشید. میخواستم اگر زحمتی نیس چنتا اسمی که به فائزه بیاد بهم پیشنهاد کنید. اگه شما هم پیشنهادی دارید خوشحالمون میکنین.ممنونم.فقط خیلی زود. اسم خودم علی وهمسرم طلا نمیدونم چه اسمی به این دو اسم میخوره اسمهای شخصیت های تاثیر گزار در تاریخ ایران رو بیشتر ترجیح میدم. دومین شخصییت منسوب به سام، پهلوانی است که ظاهرا در سده های هفتم یا ششم پ.م.

سوالات متداول در زمینه انتخاب اسم برند

اگر کافه شما سبک خاصی دارد، آن را در اسم کافه‌تان بگنجانید. برای مثال اسم کافه لاواز، کافه میلان، کافه سیسیلی،کافه ورنا، کافه فلورانس و…. اسم برند باید با ارزش‌های بنیادین شرکتتان که جوهره برند شماست، ارتباط ثبت شرکت در تهران معنایی داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان با آن‌ها ارتباط برقرار کند. درود دوست عزیز.ژنیک از اسم های دخترانه است که ریشه ارمنی دارد و به معنی با استعداد و نابغه است.موفق و پیروز باشید.

البته درصورت سپری شدن زمانی بیش از three ماه از تاریخ تأیید نام و درصورت عدم ثبت شرکت به دلایل مختلف، و هم چنین تغییرنام ، متقاضی می بایست نسبت به واریز مبلغ فوق به شماره حساب مربوطه و ارائه فیش آن اقدام نماید. درثبت شرکتهای مشارکتی، می توان از نام کامل شرکت خارجی یا قسمتی از نام شرکت خارجی به همراه نام کاملاً فارسی و دارای اصطلاح (به عنوان پسوند) با ارائه مدارک شرکت خارجی و ترجمه رسمی اوراق آن استفاده نمود. یک نام مناسب برای علامت تجاری را می توان به نام اشخاص تشبیه کرد که برای هر فرد متفاوت بوده که می توان آن فرد را با آن اسم شناخت و از آن نام برد . پس باید در انتخاب آن نهایت دقت را کرد تا در آینده کاری بتوان با تکیه بر آن راه های موفقیت را پیمود و در عرصه های مختلف کاری خود را به افراد جامعه شناساند .

  • پس انتخاب نامی مناسب برای برند از موارد مهم در سودآوری و پیشرفت یک محصول به حساب خواهد آمد.
  • انتخاب اسم برند به‌درستی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد حرفه‌ای در حوزه کسب‌‌و‌کار است.
  • هدف ما رشد و توسعه برند و برندسازی است به صورت آنلاین و در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده برند به صورت مستقیم می باشد.
  • از مشاورین برندسازی کسب و کار کمک بگیرید و ایده‌های خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

این کار موجب می‌شود که مردم برای مدتی کوتاه به جای توجه به محصول شما فقط به اسم شما توجه داشته باشند. باید توجه کرد که اسم طنزآمیز برای همه کسب‌وکارها مناسب نیست و در انتخاب آن باید نهایت دقت صورت بگیرد. به عنوان مثال بزرگترین رودخانه دنیا آمازون است، بنابراین منطقی است که بزرگ‌ترین فروشگاه محصولات جهان اسم آمازون را برگزیند. به لوگوی آمازون که دقت کنید یک فلش حرف a را به z وصل کرده است.

رالف لاورن، طراح معروف لباس نیز از نام و فامیل شخصی خودش برای برند معروفش با لوگوی چوگان‌باز استفاده می‌نماید. هم ایرانی و هم خارجی از این سبک نام‌گذاری استفاده کرده و می‌کنند. سال‌های سال است که بسیاری از برندهای شخصی، آموزشی و … از این روش برای نام‌گذاری خود استفاده کرده‌اند. مراکز زبان سفیر هم که به نظر ما عالی است، چه بسا که سفیر استعاره‌ای همه‌گیر از شخصی است که می‌دانیم حتماً به زبان‌های خارجی مسلط است.

نکته جالب‌تر در برندهای موفق ایرانی که باعث تعجب من شد آن است که ۲۱% آن‌ها با صدای «آن» به پایان می‌رسند که بعد از «آ» قدرتمندترین و پرکاربردترین صدای انتهایی در بین این برندها بود. مثلا در فارسی و حتی در انگلیسی نام‌هایی که با صدای «آ» به پایان می‌رسند، معمولا موفق از آب درمی‌آیند. من با بررسی‌هایی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که بسیاری از اسامی برند وجود دارند که به تنهایی نیروی خاصی برای برندشدن نداشتند؛ اما برندهایی با استفاده از آن‌ها توانسته‌اند بسیار موفق شوند! حتما این نام‌ها ضعیف نبودند چون یک برند نمی‌تواند با استفاده از نامی ضعیف چنین موفق شود. باید بدانید که در ایران هم نام برند به همین اندازه ارزشمند است. برند اویلا که امروز سهم قدرتمندی را در بازار ایران دارد، بیشتر یک برند است تا تولیدکننده.

این نام در سال‌های آینده تصویر برند شما را می‌سازد و باید آن را در ابتدا درست انتخاب کنید. به این صورت اسنپ که با اپلیکیشن تاکسی‌یاب اینترنتی کارش را شروع کرد اسم خوبی را برای خود ساخت و پرداخت. با کمی تغییر در حروف اصلی در مثال بعدی تاکسی اینترنتی یاکسی با تغییر «ت» به «ی» موفق به ساخت اسم برندی متفاوت برای خودش گردیده است. ثبت برند تجاری اما برند معروف اتومبیل شاسی‌بلند کیا با نام اسپورتیج هم برگرفته از واژه اسپرت به معنی ورزشی که کاملاً با طراحی خاص این ماشین مرتبط است. می‌رسیم به برند معروف تخفیفان، سایتی که کارش گرفتن و ارائه تخفیف به مشتریان است. با افزودن پسوند بسیار پرکاربرد ((آن)) به نام برندی مبدل شد که امروز جزو سایت‌های فروشگاهی برتر ایران است.

اسم برند

صفحات فرود یا Landing Page ها، صفحاتی ساده اما هدفمند هستند که به‌منظور خوشامدگویی به مخاطب، دعوت از او به انجام کاری یا معرفی یک محصول/خدمات خاص طراحی شده‌اند. در این مرحله سه صفحه فرود یکسان را طراحی می‌کنید و در هر صفحه تنها نام برند را تغییر می‌دهید. ناممعنیناممعنیﺷﺎﯾﺎنبرازندهﺷﯿﮏدلپذیرﺷﻤﺲخورشیدﺷﻔﺎالتیامﺷﻌﻠﻪشرارهﺷﺮﯾﻒارجمندﺷﯿﺪحیلهﺷﯿﻤﯽکیمیاﺷﻤﯿﻢخوشبوجهت انتخاب نام شرکت میتوانید به صفحه اسم شرکت مراجعه نمایید. اگر می خواید برای مغازه خود اسمی خاص را انتخاب کنید باید بر اساس نوع فعالیت خود و عرضه محصول در آن اقدام به انتخاب نام مناسب کنید .

از مواردی که می تواند بر یک کسب و کار تاثیرات مثبت گذاشته و باعث پیشرفت ان در زمان فعالیت شود انتخاب نامی خلاقانه برای برند است . منظور از اسم خلاقانه ، اسمی است که با دیگر اسامی از قبل به ثبت رسیده تفاوت داشته و با در نظرداشتن موضوعات فعالیت انتخاب شده باشند . برای مثال در ایران تنها یک پرپروک که تنها یک نام برای رستوران و فست فود در ایران است که دارای شعبات مختلف است و تنها یک برند با این نام در کشور به ثبت رسیده است .

چون در قسمت تعیین نام کنترل اسامی کلیه شرکتها و موسسات غیر تجاری که در ایران به ثبت می رسند مورد بررسی است. اسم برند شما حتما باید دارای ریشه فارسی و معنی‌دار باشد، در این زمینه می‌توانید به لغت نامه دهخدا رجوع کنید. پیدا کردن چنین نامی غیر ممکن نیست به شرط آن که سایت‌های کار بلد در این زمینه را پیدا کنید. برای دیدن تعدادیاسم برند برای پوشاک و مدمیتوانید با کلیک بر روی لینک به صفحه مورد نظر بروید. اولین قدمی که می‌تواند درصد پیروزی شما را در کسب و کارتان بالا ببرد نام تجاری یا همان نام برندی است که برای کسب و کار خود انتخاب می‌کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید. ج- در اقدام نوع سوم نسبت به شرکتهای با تابعیت خارجی بنحو شرکتهای با تابعیت ایرانی عمل می شود و در دفتر مخصوص شرکتهای خارجی منعکس می شود. ب- در اقدام نوع دوم نسبت به تغییر نام شرکتها بایستی صورتجلسه تغییر نام را که شرکاء موافقت خود را بوسیله آن تغییر نام شرکت را نموده اند را تسلیم ثبت تغییرات نمایند. پس از بررسی نام جدید انتخاب و در صورتجلسه ارائه شده منعکس می شود و در دفاتر تعیین نام نیز وارد می شود و برای اقدام و صدور آگهی نزد مسئول مربوطه فرستاده می شود. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید. با یک عملکرد قوی و فکر شده برندهایی را به همراه دامنه طراحی کرده و به مشتری خدمات خود را پس از مشاوره به فروش می‌رساند.