نحوه انتخاب نام برای شرکت های تازه تاسیس

توسط

در

برای تعیین نام شرکت،موسسین باید بدواَ نظر مساعد اداره ثبت شرکت ها را کسب نمایند. اگر در گوگل عبارت اسامی خاص برای برند را جستجو کنید در بخش جستجوهای مرتبط با عبارات زیر بر خورد می کنید. با جستجو در این لیست می توانید نام مناسبی برای برند خود برگزینید. فراموش نکنید کلمه و عبارت انتخابی باید با کار شما همخوان باشد.

  • کمی بالاتر به شما گفتیم که اسم برند باید خاص باشد؛ اما این خاص بودن را نباید با عجیب و غریب بودن اشتباه بگیرید.
  • لذا مهم است که در مورد شرایطی که یک اسم شرکت برای ثبت شدن باید دارا باشد بدانید.
  • قدم اول می‌تواند ایجاد یک نقشه‌ی ذهنی از مفاهیم مربوط به کسب و کار باشد.
  • استعلام آنلاین علامت تجاری و لوگو کاملا تخصصی بوده و به همین راحتی نمی باشد چون بسیاری از برند هایی که به هنگام استعلام تصور شده که آزاد می باشد در مرحله ثبت اخطار خورده و رد می شوند.
  • فرآیند انتخاب اسم برند بسیار مهم و حساس هستش با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید.

سلام .من یک نام برای شرکت قطعه سازی خودرو (اگزوز )می خواستم.تشکرالبته اگر یکی از سیلاب هاش اسم بهرام هم باشه ممنون میشم. سایت مراجعه و نام پیشنهادی را جستجو نمایید توجه کنید که از تکراری بودن نام اطلاع پیدا کرده توجه کنید که دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه باید تفاوت داشته باشد. اکثریت افراد که ثبت شرکت را انجام می دهند به جهت انتخاب مناسب و زیبا ثبت شرکت ترین نام برای حرفه خود زمان گذاشته و حتی هزینه های اضافی نیز می کنند تا به نتیجه مطلوب برسند. برای دریافت مشاوره و باید و نباید های زمینه فعالیت شما پیشنهاد می شود با کارشناسان فرداد رسا تماس حاصل کنید . نامی را انتخاب نمایید که از نظر قانونی قابل به‌کارگیری باشد. در صورت استفاده از اعداد در اسم برند باید ان را با حروف قید کرده و به اداره ثبت ارائه دهید.

اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. برای حمایت از نام شرکت­ها علاوه بر ضمانت اجرای کیفری ضمانت اجرای حقوقی نیز پیش بینی شده است که به معنای جبران خسارت وارده به شرکت­های تجاری است. یعنی اگر شخصی با سوء استفاده از نام یک شرکت تجاری مثلاً با تولید محصول مشابه و وارد آوردن خسارت به شهرت و اعتبار شرکت اصلی، مجبور به پرداخت خسارت مادی و ضرر معنوی به شرکت ثبت شده است. پوما یک برند برتر ورزشی دنیاست که در ابتدا برادران داسلر در سال 1307 شمسی کارخانه ی کفش سازی خود را در کشور آلمان راه اندازی کردند اما سال ها بعد این دو برادر آلمانی از هم جدا شدند.

خصوصیات یک نام تجاری

همراه با محتوای با کیفیت و تجربه کاربری خوب، کلمات کلیدی در دامنه شما می‌تواند به شما در ارتقا رتبه شما در گوگل کمک کند. با سلام در صورتی که قبلا ثبت نشده باشد بله می شود دوست عزیز. نیاز به ثبت برند شرکتی دارید، البته در صورتی که مشابه تصویر لوگو شما ثبت نشده باشد، forty ثبت برند five روز زمانبر است و به مدارک مدیرعامل و شرکت نیاز دارد فقط.

قبل از هر چیزی باید هدف خود از ایجاد اکانت در اینستاگرام را تعیین کرده و سپس بر اساس آن یک اسم پیج برای اینستاگرام خودتان انتخاب کنید. ۷- قاعده مفید و مختصر بودن را در نظر بگیرید، پس سعی کنید حتی‌الامکان اسم شرکتتان کوتاه و موجز باشد. راه حل انتخاب کلمات و عباراتی است که حدس می زنید کمتر به ذهن دیگران می رسد. استفاده از اسامی اصیل ایرانی و یا نام های ایرانی گاه راه حلی موثر در این زمینه است. ممکن است چند اسم خاص در اختیار داشته باشید اما ندانید کدام مشابه دارد.

استفاده از استعاره مربوط به فعالیت شرکت

پس می‌توانید به راحتی نام مناسب شرکت خود را در ایستگاه اتوبوس، مترو و یا حتی موقع خواب پیدا کنید. با توجه به این موارد قطعا می توانید بهترین لیست را تهیه نمایید و برای تبلیغات از آن استفاده کنید و برند خود را نیز به برندی مطرح تبدیل نمایید. پرسونا در زبان انگلیسی به معنای ویژگی‌های خاصی از یک شخص است که توسط دیگران قابل تعریف باشد. ویژگی‌های بسیار بارز مانند مدیر بودن، دانشجو بودن، سن، شغل، میزان تحصیلات و موارد این‌چنینی را پرسونا می‌گویند.

تمام مواردی که برای برند سازی در اینستاگرام برای شما گفتیم قبل از ارائه خدمات به مشتری بود. اما این مورد مربوط به بعد از خرید محصول توسط مشتری میباشد و شما برای اعتماد سازی باید پشتیبانی خوبی داشته باشید. منظور از آماده کردن پیج برای این که برند سازی برای فروشگاه مجازی شما صورت بگیرد این است که باید برای صفحه پروفایل اینستاگرام خودتان نهایت دقت را به خرج دهید. از عکس پروفایل اکانت گرفته تا محتوا هایی که در آن استفاده میکنید. استفاده از اسم های شعار گونه مانند اولین، تلاش، میلیونرها و… خودداری کنید.

درصورت پاسخ منفی به نامهای پیشنهادی نیازی به پرداخت مجدد مبلغ 40،000 ریال نمی باشد. البته درصورت سپری شدن زمانی بیش از three ماه از تاریخ تأیید نام و درصورت عدم ثبت شرکت به دلایل مختلف، و هم چنین تغییرنام ، متقاضی می بایست نسبت به واریز مبلغ فوق به شماره حساب مربوطه و ارائه فیش آن اقدام نماید. تعیین نام هرشخصیت حقوقی همراه با ثبت هر شرکت یا موسسه منوط به رعایت کلیه قوانین و دستورات مربوطه و مورد نیاز اخذ مجوزهای لازم و ارائه کلیه مدارک ثبت شرکت خواهد بود. یک نام مناسب برای علامت تجاری را می توان به نام اشخاص تشبیه کرد که برای هر فرد متفاوت بوده که می توان آن فرد را با آن اسم شناخت و از آن نام برد . پس باید در انتخاب آن نهایت دقت را کرد تا در آینده کاری بتوان با تکیه بر آن راه های موفقیت را پیمود و در عرصه های مختلف کاری خود را به افراد جامعه شناساند .

اسامی خاص برای برند

باید خودتون خلاقیت داشته باشید ، بنده جهت راهنما اینو میتونم بهتون بگم که لازم نیست یه اسمی پیدا کنید که از قبل معنی داشته باشه ، میتونین یه اسم خودتون بوجود بیارین و خودتون بهش مفهوم بدین ، مثل اکثر شرکت های بزرگ. قرار نیست اسمی انتخاب کنید که دارای مفهوم عمیق باشد ، میتوانید خودتان اسمی را بسازید و به آن معنا دهید. یکی از راه های دیگر برند سازی در اینستاگرام، بیشتر دیده شدن میباشد. برای این منظور میتوانید به صورت هفته ای یا در ایام خاص در کنار ارائه تخفیف در فروش محصولات خود مسابقاتی را هم برگزار کنید.

در زمان انتخاب اسم برند حتما چک کنید که دامین آن هم آزاد باشد جهت راهنمایی کامل اینجا کلیک کنید  اسم برند ریشه فارسی داشته باشد

وجود لغت مورد نظر شما در عبارت ثبت شده ی دیگران موجبات رد شدن اظهارنامه شما را فراهم می کند. می بینید که بحث قابل ثبت ثبت تغییرات بودن و یا نبودن یک برند تا حدودی پیچیده می باشد. در نام شرکت از حروف بعضی کلمات نظیر پی وی سی و … استفاده نشود.