نحوه ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

توسط

در

اساسنامه نیز متناسب با نوع شرکت ماده های مشخصی دارد که در صورت نیاز باید اصلاح گردد . درصورتی که پرونده ارسال شده دارای نقص و یا ایرادی باشد موضوع را به کارشناس ارشد خود اطلاع و ضمیمه پرونده می کنند. کارشناس ارشد بعد از بررسی نظر کارشناس آن را مورد تائید و یا لغو می کند. سپس وضعیت حدود حق امضاء اعضاء هیات مدیره و پس از آن سمت عضو هیات مدیره را مشخص نمایید. اشخاص ذیل فارغ از حجم فعالیت جزء مؤدیان گروه اول آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق م م محسوب می شوند. 4-اگر شرکت دارای تاریخ انقضا ( تاریخ شروع فعالیت و پایان آن برای مدت محدود ) دارد قید شود .

در هر صورت اگر به دلایلی صورتجلسه شما مورد تایید قرار نگیرد ، با ارسال دلیل از شما خواسته می شود تا رفع نقص نمایید . شرکت نامه ها و اساسنامه ها ،فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در صورت نیاز اساسنامه های مرتبط با شرکت خود را وارد کنید . در این بخش نیاز به کپی برابر اصل شده ی اساسنامه نیز مورد نیاز است ، که در این بخش باید آپلود (بارگزاری) شود . در صورت وجود نماینده و یا وکیل در شرکت نام وکیل در این قسمت ذکر می گردد.

رتبه بندی شرکت ها به معنی یک معیار یا سنجش صلاحیت، جهت تعهد کیفیت پیمانکاران در عرضه خدمات می باشد که برای شرکت ها و پیمانکاران گرفته می شود. در اجرای پروژه های بزرگ، باید قابلیت شرکت هایی که دارای مجوز صلاحیت هستند، مطابق با آیین نامه ی پیمانکاران هم ارزیابی شود. رتبه بندی شرکت ها بنا به نوع فعالیتشان، به پنج دسته تقسیم می شود. رتبه ی هرکدام از این دسته ها، بوسیله ی سازمان خاصی صادر می گردد. شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که پس از تولید خدمات (دانش بنیان) ، دانش و ارائه راه کار تولید آن می توانند از مزایا و تسهیلات قانونی برای مدت معین تا تولید اصل استفاده کنند . آدرس و کد پستی استعلام دار دفتر مرکزی تجارتخانه را وارد نمایید .

  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه حقوقی آگاه ثبت می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
  • آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir بوده و امکانات متعددی را از جمله تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی، ثبت تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی تجاری و درخواست کد فراگیر برای کابران خود فراهم کرده است.
  • ثبت شرکت دارای انواع مختلفی است که هرکدام از آن ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند.

شرکت از اجتماع 2 یا چند نفر شریک یا سهامدار و یا موسس با اهداف مشترک (معمولا تجاری) تشکیل می شود که بر اساس نوع آن اعضا یا شرکا سود حاصله را بین خود طبق اساسنامه تقسیم می کنند. اسامی که برای اسم شرکت به کار گرفته می شود باید حداقل سه سیلاب باشد . هم چنین توجه داشته باشید استفاده از نام های تک سیلابی احتمال به ثبت رسیدن اسم شرکت را به صفر نزدیک می کند . در صورتی که نام مربوطه دارای مستند نام می باشد ، از فرهنگ لغت های معتبر باید معنی آن را ذکر نمایید . متن کامل صورتجلسه باید در این بخش تایپ شود و به اصطلاح حتی یک واو جا نماند ، در صورتی که متن تایپ شده با متن صورتجلسه اصلی مغایرت داشته باشد با رد پذیرش و عودت اصل صورتجلسه توسط پست رو به رو خواهید شد . با سلام موسسه ایلیا از شما برای قدردانی بی نظیرتان سپاس گذار است.

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که انجام امور ثبتی نیاز به یک تخصص و مشاوره می باشد که قبل از اقدام باید شما با موسسه ثبتی وحقوقی ذهن ناب تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را در این امر راهنمایی کنند. پس از ارسال مدارک و اخذ کد پیگیری، بر روی گزینه ی پلمپ دفاتر کلیک کنید. آخرین اقدام مورد نیاز برای تغییرات شرکت ثبت شرکت ، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد . اما به طور کلی در صورت پذیرش ،مسئول اداره ،دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می کند ، با ثبت در دفتر ثبت شرکت ها نیاز به ثبت شرکتنامه در دفتر ثبت شرکت ها می باشد. در مرحله ششم مشخصات کامل شناسنامه ای و آدرس و شماره تماس دقیق کلیه اشخاص شرکت قید می گردد.

در صورتی که مدارک ناقص باشد در این مرحله اوراق ارسالی برگشت داده می شود. قوانين و مقررات ثبت شعب شرکتهای خارجی در ایران رویه خاصی دارد؟ به طور کلی تجار در هر کشوری٬ تابع قانون کشوری هستند که در آن شخصيت حقوقی به ثبت رسيده است و باید اصول و قوانين کشور خود را رعایت کنند . تمامی شرکتها و موسساتی که می خواهند حرفه یا خدمات ویژه فعالیتشان را در دنیای تجارت به مخاطبان خود معرفی کنند، باید مراحل تعیین شده از سوی اداره ثبت شرکتها را ثبت برند طی کنند. این کار باعث می شود هم متقاضیان ثبت شرکت و هم مشتریان با خیالی آسوده از معتبر بودن روال کاری مورد نظرشان، همکاریهای دوجانبه و مستمری با یکدیگر داشته باشند. در این مطلب به اختصار مراحل ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکتها را برایتان نام می بریم. تمامی شرکتها و موسساتی که قصد راه اندازی و ثبت را به صورت قانونی و رسمی دارند، بایستی در سامانه اداره ثبت شرکتها، مدارک مورد نیاز را ارسال نموده و مراحل تعیین شده را طی نمایند.

تمامی مواردی که ذکر گردید در انتها برای شما نمایش داده خواهد شد ، پس بررسی و پذیرش نهایی باید منتظر تایید نام های درخواستی باشید . در این مرحله باید سمت اعضاء هیئت مدیره من جمله مدیر عامل ، رئیس هیئت مدیره ، سهام دارن و … مشخص گردد . با توجه به حوزه فعالیتی موضوعی دقیق باید تنظیم گردد و در نظر داشته باشید برخی از موضوعات نیازمند به ارائه مجوز می باشند . طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرایم رایانه ای هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع مطالب و مقالات از این سایت ممنوع بوده وقابلیت پیگیری قانونی دارد. اشخاصی که مجموع فروش آنها و یا ۱۰برابر درآمد آنها طبق برگ قطعی مالیات از سال ۹۱ به بعد بیش از ۳ ملیارد تومان بوده است .

مسئول ثبت دفتر، تشکیل پرونده داده و در روی آن از لحاظ تکمیل امضا گواهی می نماید. یک نسخه اساسنامه و شرکتنامه و اظهارنامه، تحویل مؤسسین شرکت می گردد. در صورتی که سند مالکیت هم وجود داشته باشد، به مدیران شرکت تحویل می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و ثبت شرکت در تهران شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد. شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید.

مراحل ثبت شرکت در سامانه Irsherkat Ssaair

و در مورد اشخاص حقیقی دارای کسب و کار که خدمات ارایه می دهند مثل وکلا ، کارشناسان رسمی دادگستری و پزشکان ۱.۵ میلیارد تومان بیشر باشد. توجه داشته باشید که ارسال مدارک تنها از طریق پست و بدون نیاز به مراجعه حضوری می باشد . گام بعدی را کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید ، این صفحه اظهارنامه می باشد که باید متن اظهار نامه را وارد کنید ، ( میتوانید متن های قبلی را کپی و در این بخش وارد کنید نیازی به تایپ مستقیم در این بخش نیست ) پس از آن با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اساسنامه می شوید. با تکمیل این فرم با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص باز می شود. را وارد نمایید ، شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی یا ایمیل هم باید به صورت دقیق وارد شود ، البته اگر این اطلاعات را وارد نکنید مشکلی ایجاد نخواهد کرد در صورت وجود می باشد .

اطلاعات باید دقیقا با متن مستندات و صورتجلسات تطابق داشته باشد ، مراحل ثبت شرکت ها در سامانه الکترونیکی دارای 8 مرحله است که در این قسمت به طور کامل توضیح خواهیم داد . زمانی که شماره پیگیری را در سامانه وارد می کنید تمامی مراحل و نظر کارشناس بعد از حداقل ۳ روز کاری و حداکثر ۲۵ روز کاری جهت رویت متقاضی روی سامانه نمایش داده می شود. طبق ماده ی 47 قانون ثبت اسناد و املاک، ثبت شرکتنامه باید در دفتر اسناد رسمی انجام شود ، در غیر این صورت شرکتنامه در هیچ اداره و دفتری دارای اعتبار نیست. در سامانه ثبت شرکتهامتن اساسنامه نیز مورد نیاز است ، پیش از ثبت نام این متن را آماده کنید .

سرمایه اولیه شرکت

در این مرحله کد پستی و شماره تلفن، شماره دورنگار، پست الکترونیک، نشانی تارنما باید به طور دقیق وارد شود. لازم به ذکر است، این فرد هم می تواند یکی از اعضاء شرکت و یا وکیلی که امور ثبت شرکت را به عهده گرفته است باشد. اسامی مورد تقاضا در این قسمت ثبت می شود.جهت انتخاب نام باید نامها به ترتیب اولویت ثبت شوند. یعنی 5 نام که در نظر گرفته شده به ترتیب در قسمت تعیین شده قید شود.

ssaa ثبت شرکت

ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir ازطریق سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی بخش پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی امکان پذیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره ارسال گسترده پیامک از سوی برخی افراد سودجو جهت ثبت شرکت‌های تجاری، موسسات غیرتجاری، علائم تجاری و اختراعات و طرح‌های صنعتی به مردم هشدار داد. با استناد به مقررات مصوبه، تمامی شرکت‌هایی که ثبت می‌گردند باید شامل پلمپ دفاتر باشند.

در این مقاله در رابطه با درخواست و نحوه پیگیری ثبت شرکت توضیحات کاملی را ارائه خواهیم داد. ثبت درخواست پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، از جمله خدماتی است که در سایت ثبت شرکت هابه نشانی irsherkat.ssaa.ir وجود دارد. افرادی که متقاضی پلمپ یک دفتر قانونی می باشند، می توانند با ورود به این بخش از سامانه، درخواست خود را برای پلمپ یک دفتر قانونی ثبت کنند. به منظور پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی لازم است که اشخاص اطلاعات مختلفی از جمله هیئت مدیره شرکت، مشخصات شخصیت حقوقی، اطلاعات متقاضی پلمپ دفتر قانونی و … Rating 5,zero در اقدام نهایی باید ورود به سامانه ثبت شرکت ها داشته باشید.

همچنین این امکان وجود دارد که ثبت شرکت خود را به شرکت ثبتیما بسپارید. این شرکت با دارا بودن تخصص و سالها تجربه، قادر است بهترین خدمات مربوط به امور شرکت‌ها را به شما ارائه دهد. در پایان مقاله لازم به ذکر است تمامی امور مربوط به ثبت شرکت ها و تغییرات آن در سامانه اداره ثبت شرکت ها انجام می پذیرد و تا زمان رسیدن به نتیجه نباید مراجعه حضوری صورت گیرد. به تازگی اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غيرتجاری جهت بهبود فرآیندهای ارایه خدمات٬ اقداماتی انجام داده است؟ بله. آنچه که برابر تکاليف قانونی برای این مجموعه مهم است٬ بهبود فرآیندهای ارایه خدمات با توجه به دو اصل سرعت و صحت خدمات مورد تقاضا است. باید تصریح کرد که یکی از دغدغه های اصلی در خصوص شناسایی اشخاص حقوقی در مراجع ثبت شرکتها و موسسات غيرتجاری٬ بحث یکسانسازی امور و ایجاد رویه واحد در اقدامات ثبت شرکتها و موسسات غيرتجاری است.