نمونه اسم شرکت قابل ثبت

توسط

در

اسامی زیبایی در همین مطلب وجود داره در صورت تمایل میتونید استفاده کنید . مشاوره فقط به صورت تماس تلفنی امکانپذیر خواهد بود . اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده می‌نمایید، حتما از منحصربه‌فرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید. این روشی است که امروزه بسیاری از شرکت‌های ایرانی روی آن تمرکز دارند. اعتقاد بر این است که نقش نام تجاری شبیه به به یک فانوس دریایی است که پرتوهای نور آن جهت حرکت مشخصی را برای کشتی ها تعیین می کند.

اسامی خاص برای شرکت

در انتخاب نام برند و لوگو تجاری از اسامی شعرا و دانشمندان و ارگان های دولتی و ایثارگران نباید استفاده شود و این موارد جزو موارد ممنوع خواهد بود. پس از تنظیم اسناد ثبت شرکت و ثبت در سامانه ثبت شرکت ها، کارشناس مربوطه اوراق شرکت و یا سازمان را بررسی کرده و در صورت عدم مغایرت با قوانین آن را به ثبت می رساند. افرادی که در شهرستان ها قصد تاسیس شرکت را دارند باید حتما برای تغییرات شرکت تعیین نام شرکت خود از مرکز اجازه بگیرند. این کار با نامه یا تلگرافی از ادارات ثبت استعلام گرفته می شود و یا متقاضی مستقیماً با درخواست کتبی مراجعه و تقاضای نام می کند. تعیین انتخاب نام شرکت و موسسات غیر تجاری که در گذشته سابقه ای نداشته اند و مدیران و موسسان آن قصد تاسیس آن را دارند. در این قسمت بعضی از اسم های اصیل ایرانی را به همراه معنای آن ها معرفی می کنیم.

ثبت فردا

از مواردی که در ابتدای امور برای ثبت شرکت ها مهم تلقی می شود و از بارز ترین بخش های ثبتی به حساب می آید انتخاب بهترین نام برای شرکت است. امروزه استفاده از اسامی بالا برای انتخاب نام مزون لباس یا انتخاب اسم بوتیک زنانه فراگیر شده است. با توجه به نوع شرکت استفاده از اسامی ترکیبی، اسم مناطق شهری یا اسم مشاهیر و … به شما پیشنهاد می شود. این نام را به‌خاطر پوریای ولی (پهلوان محمود خوارزمی)، عارف و پهلوان ایرانی صاحب کتابکَنزُالحقائق به‌عنوان نام برای پسر برمی‌گزینند. لطفاً اول مراحلی رو که توی مقاله گفتیم انجام بدید اینکار شاید اولش یک کمی سخت به نظر برسه ولی بهتون قول میدم اسم‌های خیلی بهتری پیدا می‌کنید. فقط اگر قصد ثبت برند به صورت رسمی دارید به قوانین نام‌های لاتین توجه کنید.

چنانچه تفاوت نام پیشنهادی با نام ثبت شده تنها در استفاده از پسوند جمع(نظیر ون،ین،ها و یا جمع مکسر)یا حذف آن باشد امکان ثبت آن وجود ندارد. یک تعمیرگاه تخصصی در زمینه خرید – فروش – تعمیرات – ساخت برخی بردهای الکترونیکی تعمیرات تلویزیون – لباسشویی -.. مودم ..رسیور..هر آنچه که برد الکترونیکی داشته باشد.

  • بطوریکه که با رنگ یا شکل هایی صدا را شناخته و در ذهن خود نگه میدارند.
  • برای انتخاب نام در حوزه ی فعالیت مورد نظرتون میتوانید از اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید .
  • یک اسم برای یک اپلیکیشن خدماتی می خواشتم شما پیشنهادی دارید؟ امکانات برنامه مثل سفارش آنلاین غذا و آگهی های نیازمندی هست.
  • از قرار گرفتن این بسته های اطلاعاتی در کنار یکدیگر که هر کدام بخشی از اطلاعات مرتبط با نام تجاری را ارایه می دهند در ذهن مصرف کننده نگرشی در مورد آن نام تجاری شکل می گیرد که می تواند برخرید آن نام تجاری تاثیر بگذارد.
  • سلام اگر بخواهبم اول نام با اتاق شروع شود چه شرایطی باید لحاظ گردد.

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان ما ( جهان ثبت ) تماس بگیرید. سلام وقتتون بخیر .اسم برای شرکت خدماتی و رنگ امیزی ساختمون می خواستم.دومورد دیدم چون معنی اسامی به تمیزی مربوط میشد انتخاب کردم.ممنون میشم راهنماییم کنید که این اسامی مناسب هستن یانه . شرکت ایلیا در این مقاله درباره ی اسم شرکت و اسامی خاص برای برندو شرکت مطالبی را به متقاضیان محترم ارائه می نماید تا راهنمای شما باشد . اگر در زمان ثبت شرکت و برند خود موضوعات نامفهوم در این راه برای شما ایجاد شد می توانید با ما با شماره های درج شده برای تعیین اسم شرکت و اسامی خاص برای برند تماس حاصل فرمایید.

دوست عزیز برای راهنمایی با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. با موسسه برای دریافت مشاوره تلفنی و کم و کیف انجام کار تماس بگیرید. تماس تلفنی با موسسه برقرار کنید تا راهنمایی کامل دریافت کنید. کلیه حقوق این وب سایت برای ثبت شرکت دیاکو کرج محفوظ می باشد . سلام من یه اسم در ضمینه شرکت خدماتی میخوام.من حامی زنان بی سرپرست هستم و فقط با اونا کار میکنم،میخوام یه مضمون ارامش دهنده داشته باشه اسمم.

آن قدر باید در ایده پردازی ، معماری ، ریتم ، معنا داری و قانونی بودنِ آن تفکر شود که بتوان همیشه از اسمِ آن با افتخار و شخصیت یاد کرد . سعی کنید نامی که انتخاب می کنید طوری نباشد که از گفتن آن خجالت زده شوید. قبل از ثبت شرکت خود ، خوب روی این موضوع فکر کنید و نامی انتخاب کنید که برازنده شخصیت کاریتان باشد. در زمان انتخاب نام آن را تصور کنید و شکوه و عظمت آن را به چالش بکشید ، این کار نه تنها در زمان طراحی لوگو و علامت تجاری و ثبت برند شرکتتان به یاری شما می آید بلکه تصویری از آینده موفق کاری به شما می دهد که اسم شرکت شما بر زبان هر قشر از جامعه جاریست.

چون سابقه شرکت رو هم برای مهاجرت در سال بعد لازم خواهم داشت، لازمه که از نظر حقوقی،آفیسر وقتی سابقه شرکت رو بررسی میکنه توجیه پذیر باشه. مشاورین حقوقی در موسسه ثبت نوول با تخصص و کارآزمودگی خود آماده ارائه نمونه اسم شرکت برای شرکت و موسسه مورد نظر متقاضیان می باشد . فقط با یک تماس و یا با یکبار مراجعه حضوری به این موسسه در راه ثبت شرکتو هم چنین انتخاب نام برای موسسه خود ثابت قدم خواهید بود .

این که شما به همراه شرکاء خود به یک نتیجه واحدِ جمعی برسید و سلایق خود را به گونه ای که قانون تعیین کرده است دراسم تجاریِ شرکت خود به صورت زیرکانه بگنجانید، می تواند هیجان انگیز ترین بخش کار باشد. انتخاب اسم برند یک اصل اساسی برای ثبت برند تجاری هویت دادن به محصول یا نوع خدمت شما می باشد که باید با دقت کامل و در نظر گرفتن تمامی قوانین و شرایط مورد انتخاب قرار گیرد . اگر شما تا به حال در تهیه‌ی اسامی خاص برای برندها تلاش کرده باشید، متوجه روند خسته‌کننده‌‌ی آن شده‌اید.

در این قسمت به چند نمونه از اسامی قابل انتخاب برای برند اشاره می کنیم . بهتر است به این موضوع توجه کنید که به هیچ عنوان اسم خود یا فامیلی خود را بر روی برند نزارید زیرا این نوع اسامی قابلیت برندسازی نخواهند داشت و نمی توان با تکیه به آن ها برندی بزرگ و ماندگار ثبت شرکت را ثبت کرد. اسم لاتین از موارد پرتقاضا در سال های اخیر است که از جمله آن ها می توان به نام های مغازه هایی مثل لباس تن آرا یا شیک پوشان یا حتی برند معروف نوین چرم که اگر نامی به غیر از این را برای آن انتخاب کرده بودند امکان معروفیت تا این حد برای آن ها نبود.

مقالات ثبت شرکت

این کتاب مسیر راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی (از ایده تا اجرا) را برایتان روشن می‌کند. از نام هایی که الفاظ خارجی در آن به کار برده شده استفاده نکنید. در آخر فراموش نکنید نظرات ارزشمند خود را درباره ایده برای اسم شرکت، در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

در ادامه برای چند کسب و کار پر طرفدار اسامی مناسبی را پیشنهاد میدهیم که بتوانید به راحتی از این مرحله آسان عبور نمایید و استارت کسب وکار خودتان را بزنید. پس در هنگام انتخاب اسم مغازه یا برند میتوانید با این شگرد مناسب برای خود نام مناسب انتخاب نمایید. طبق آنچه که گفته شد برخی از برند ها با ترکیب دو یا چند کلمه و استفاده از پیشوند ها و پسوندهای ماسب برای خود نام خوبی را به ثبت رسانده است، شما هم میتواند با اضافه کردن این پیشوندها و پسوندها به کلمه دلخواه خودتان در انتخاب اسم مغازه یا برند موفق باشید.

در ضمن،هر چند استفاده از اسامی شهرها،رنگ ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نمی شوند و اسم شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد. برای انتخاب نا شرکت مسئولیت محدود شما باید 5 اسم سه سیلابی در ابتدا ثبت کنید، یکی از 5 رشته اس مبنا به تشخیص کارشناس اداره، تایید خواهد شد. اسم­های خاص به اسامی انسان­ها (که البته برای شرکت قابل کاربرد نیستند)، اسامی حیوانات، اسامی امکان و مناطق جغرافیایی و اسامی که متعلق به فقط یک شی باشند؛ گفته می­شود. همچنین در انتخاب نام شرکت ، مخاطبین بازار را در نظر بگیرید و از انتخاب نام های پیچیده و دشوار برای شرکتتان بپرهیزید.نامی را انتخاب نمایید که به راحتی تلفظ شود و در اذهان باقی بماند. برای این کار می توانید با فراهم نمودن لیستی از اسامی انتخابی، نطر دیگران را نیز جویا شوید.

برای تایید نهایی نام شرکت بعد از انتخاب آن باید پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکت ها انجام گیرد. پس از ثبت نام شرکت ها در سامانه ثبت شرکت ها، کارشناسان تعیین نام شرکت در اداره، نام های پیشنهادی شرکت را بررسی نموده و در صورت نداشتن تشابه، نام شرکت را مشخص می نمایند. اسامی پیشنهادی برای انتخاب اسم شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود در این صفحه برای شما قرارداده شده. واژه هایی مثل شرکت ، سهامی ، گستر ، شمال ، جنوب ، شرق و غرب ، به تنهایی نمی تواند کامل کننده اسم باشد.