هزینه ثبت شرکت در امارات متحده عربی و مراحل آن

توسط

در

شما با کارشناسان مجرب ما در شرکت مهاجرتی های لیپ می توانید مسیر کوتاه تر و آسان تری را برای مهاجرت و راه اندازی کسب و کارتان با ثبت شرکت در دبی،انتخاب کنید. معمولاً برای ثبت شرکت در کشورهای خارجی و دریافت اقامت آن، شرایط کمی سخت و پیچیده است ولی برای ثبت شرکت در دبی شما به راحتی و در زمان کوتاه تری می توانید اقدام کنید و اقامت دبی را اخذ نمایید. این نوع شرکت را می توان به عنوان یک نهاد تجاری و دارای مجوز برای انجام فعالیت های تجاری در محل اقامت مالک مشاغل، توضیح داد که به شما این امکان را می دهد که تجارت و خدمات محلی انجام دهید.

  • شرکت‌های منطقه آزاد معاف از مالیات هستند، اما آن‌ها معمولاً فقط حق انجام تجارت در منطقه آزاد یا بین‌المللی را دارند.
  • ۸ از ۱۹۸۴، اصلاح شده توسط قانون فدرال ۱۳ از ۱۹۸۸ (قانون شرکت های تجاری).
  • برای گرفتن گواهی شرکت در این مناطق تسهیلات یک دفتر به صورت نیمه وقت با قیمت پایین تر در اختیار آن شرکت قرار خواهد گرفت.
  • در بیشتر موارد مالک زمین خانه نیز هستید و امکان خرید خانه ویلایی را نیز خواهید داشت.
  • دبی به عنوان راس واردات و صادرات منطقه به تجارت ارزش قابل توجهی بخشیده است.

بر اساس آمارهایی که در سال 2020 گرفته شده است جمعیت دبی در سال 2020 حدود سه میلیون و چهارصد هزار نفر بوده است و بلندترین برج های دنیا را در خود جا داده است که برج الخلیفه معروف ترین آن ها می باشد. در سال 2013 جمعیت امارات بالغ بر 9.2 میلیون نفر بود که از این تعداد تنها 1.four میلیون نفر شهروند امارات بودند. تخمین زده می شود که جمعیت امارات در سال 2020 افزایش یافته و به حدود ده میلیون نفر (9.8 میلیون نفر) رسیده باشد.

شرایط مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات

این مدل از شرکت ها باید از دو نوع شریک تضامنی و مشارکتی ایجاد شوند. شریک تضامنی مسئول پرداخت قرض ها و بدهی های شرکت است و طبق گفته باید ملیت اماراتی داشته باشد. این مدل از شرکت به این صورت است که تمام سهامداران در مقابل بدهی ها و قرض های شرکت مسئولیت داشته و باید پرداخت کنند و نکته مهم در ارتباط با این نوع از شرکت ها این است که تمامی شرکا باید ملیت اماراتی داشته باشند. در اختیار قرار دادن وکیل یا نماینده برای انجام امور مربوط به ثبت شرکت ( وکالتنامه معتبر ).

مراحل ثبت شرکت در امارات متحده عربی

موقعیت استراتژیکی این شهر باعث شده است که تجارت بین‌المللی، واردات، صادرات و گردشگری در این منطقه بسیار پررونق باشد. اما با این حال پیشنهاد می‌کنم پس از مطالعه مطلب، حتما گپی با کارشناسان مجرب طینت داشته باشید و اطلاعات تکمیلی‌تر را از آن‌ها دریافت نمایید. توجه کنید که مشاوره اولیه در طینت رایگان است و هیچ هزینه‌ای ثبت تغییرات از شما اخذ نخواهد شد. © تمام حقوق محفوظ است – این وب سایت توسط موسسه مشاوره ای MIE از موسسه ملک پور خریداری شده است. کلیه محتوا و مطالب درج شده در این وب سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. امارات یکی از میلیونرترین کشورهای اروپای غربی به حساب می آید زیرا از بزرگترین ذخایر نفتی بهره مند می باشد.

شرکت Onshore یا درون مرزی

از آن‌جایی که پاسپورت کشور امارات تا سال 2019 قدرتمندترین پاسپورت جهان بود، دریافت اقامت دائم امارات و پاسپورت این کشور آرزوی بسیاری از متقاضیان مهاجرت به امارات بود. باید توجه داشت که خرید آپارتمان یا ویلا برای متقاضیان مهاجرت به دبی مکان‌پذیر ثبت برند تجاری است و سند مالکیت باید توسط اداره زمین صادر شود. علاوه‌بر این متقاضی و اعضا خانواده باید بیمه درمانی داشته باشند. برای دریافت اقامت امارات از طریق خرید ملک در دبی باید درآمد ماهیانه حداقل 10،000 درهم یا معادل آن به ارز خارجی داشته باشید.

بخش‌های مهم علاوه بر تمرکز جدی بر فناوری‌های سبز شامل تولید، لجستیک، خدمات مالی، فناوری اطلاعات، خرده‌فروشی، مسافرت، گردشگری، مراقبت‌های بهداشتی و آموزش است. با ثبت شرکت و ثبت برند، به کسب و کار خود اعتبار می‌بخشید، فعالیت خود را در چتر قانون جلو می‌برید، از تسهیلات مالی استفاده می‌نمایید و به کسب و کار خود گسترش می‌دهید. یکی از مهم‌ترین مواردی که در این مورد وجود دارد، هزینه ثبت شرکت در دبی می‌باشد. دانستن اطلاعات کافی و کمک گرفتن از منابع صحیح و قابل اعتماد، می‌تواند نگرانی‌هایی که در این رابطه وجود دارد را کمتر کند.

بیش از 115 معاهده مالیات مضاعف با سایر کشورها در نظر گرفته شده است و اطمینان حاصل می کند که مشاغل ،مالیات مضاعف برای مبادله کالا ، سرمایه و خدمات پرداخت نمی کنند.نتیجه این شبکه گسترده ، سهولت در تجارت و سرمایه گذاری می باشد. دبی به دلیل برخورداری از بالاترین استانداردهای زندگی و رشد سریع و چشم گیر اقتصادی موقعیت خوبی برای ثبت شرکت های بزرگ در این منطقه ثبت شرکت پیدا کرده است. در ادامه علاوه بر شرح مزایای ثبت شرکت در امارات به مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در شهرهای امارات می پردازیم و سعی می کنیم تا حد امکان فرایند ثبت شرکت در امارات را با جزییات کامل برای شما شرح دهیم. خوب است بدانید کارشناسان مستر ثبت همواره آماده پاسخگویی به شما در این زمینه و سایر زمینه های مرتبط با ثبت شرکت هستند. ثبت شرکت در امارات و دبی، فرصت عالی برای اخذ اقامت این کشور است.

شاید معروف‌ترین منطقه آزاد امارات، منطقه آزاد راس الخیمه باشد که طیف گسترده‌ای از امکانات از جمله مالیات صفردرصد و اجازه 100% مالکیت خارجی را ارائه می‌دهد. شرکت LLC در دبی مجموعه ای از مزایای تجاری را به سرمایه گذاران ارائه می دهد. راه اندازی شرکت LLC سرمایه گذاران را قادر می سازد حضور خود را در بازار محلی امارات متحده عربی تقویت کرده و تجارت محلی را به طور موثرتری ارتقا دهند.

انواع شرکت برای ثبت در امارات

از اینرو توسعه کسب و کار و حمایت کشور امارات از این مهم، یکی از مهمترین مزایای ثبت شرکت در این کشور به حساب می آید. هزینه ثبت شرکت در دبی و سایر مناطق امارات با توجه به معیارها و فاکتورهای مختلف متفاوت است. نوع شرکت، نوع مجوز صادر شده، منطقه مورد نظر برای راه اندازی کسب و کار، تعداد افراد شریک، انتخاب نام شرکت و … از جمله این معیارها هستند. مهاجرت، خرید ملک، ثبت شرکت، مسافرت و تحصیل در خارج از کشور موضوعاتی هستند که این روزها به شنیدنشان عادت کرده ایم، اما متاسفانه کمتر مجموعه ای تخصص لازم و کافی، جهت ارائه خدمات شایان در این زمینه را دارد. بهترین مشاوران مهاجرتی و وکیل مهاجرت موسسه آماده هستند تا راهنمایی‌های لازم را در زمینه اخذ ویزا، اقامت، پذیرش تحصیلی و بورسیه تحصیلی، ارایه دهند.

و در آخر درخواست همراه مدارک به اداره ثبت شرکت ها در دبی فرستاده می شود. هر کدام از این کارمندان هم پس از شروع به کار در امارات و اخذ اقامت، می‌توانند برای اعضای خانواده درجه 1 خود Dependent Visa بگیرند. این ویزاها 3 ساله هستند و به دفعات نامحدود می‌توان آن‌ها را تمدید کرد. افراد مهاجر می‌توانند با گرفتن این ویزاها به صورت دائمی در امارات زندگی کنند.

اگر سوالی، نظری یا پیشنهادی داشته باشید ما با گوش جان می‌شنویم. فقط 1 سهامدار برای ثبت شرکت در منطقه آزاد در امارات متحده عربی مورد نیاز است. برای ثبت شرکت در امارات شما به تاییدیه اولیه وزارت توسعه اقتصادی نیاز دارید که برای مدت 6 ماه معتبر است.

به طور کلی مالیات بر سود سرمایه در امارات 0% و نرخ مالیات بر ارزش افزوده تا 5% است. همچنین برای ثبت این شرکت باید در اداره توسعه اقتصادی کشور امارات یک نماینده خدمات محلی با پرداخت حقوق سالیانه و قرارداد کاری رسمی استخدام کند تا از طریق شخص با مقامات دولتی ارتباط برقرار کند. یکی از شیوه های اخذ اقامت امارات که اخیرا بسیار در مورد آن صحبت و تبلیغ می‌شود، دریافت اقامت امارات با خرید ملک است. همچنین اخذ اقامت امارات از طریق خرید خانه به شما اجازه کار در این کشور را نمی‌دهد و برای کار در امارات و دبی باید مجوزهای دیگری اخذ کنید.

حفظ شود، شخص خارجی باید هر ۶ ماه یکبار به این کشور سفر کرده و وارد خاک امارات شود. سلام علی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، دوست عزیز سوال خودتون رو در صفحات ساپورت روی پلتفرم اینستاگرام با کارشناسان موسسه در میان بگذارید. سلام حمید عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، دوست عزیز پیشنهاد ما برای دریافت پاسخ تخصصی به پرسش خودتون، مطرح کرن آن با کارشناسان موسسه ما از طریق صفحات ساپورت موسسه روی اپلیکیشن اینستاگرام مطرح کنید. سلام مریم عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، دوست عزیز میتونید برای اینکار از صرافی‌ها یا بازارهای مالی معتبر در این کشور استفاده کنید. سلام هادی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، بله دوست عزیز تمامی مراحل مستلزم پرداخت هزینه است. رزرو نام تجاری برای شرکت اولین شرط قبل از شروع ثبت‌نام است.