پیگیری ثبت شرکت

توسط

در

دستی و سنتی بودن اوراق و مراحل ثبت شرکت و امور مربوطه سرعت و زمان زیادی را از متقاضیان سلب می نمود ولی سایت مذکور تاثیر به سزایی در بهبود کیفیت و سرعت انجام این مراحل داشت . با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سامانه ثبت شرکت ها کلیه امور مربوطه به صورت اینترنتی انجام می گردد . کلیه امور تغییراتی شرکت ها که من جمله آن ها تغییرات در اساسنامه ( که شامل تغییر آدرس ، تغییر یا الحاق به موضوع ، تغییر نام و … می باشد ) ، هیئت مدیره شرکت ، حق امضاء و … در کنار تکمیل اطلاعات تغییرات ، پذیرش اینترنتی از صفر تا صد در این سامانه انجام می شود . اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یک سامانه کامل برای انجام کلیه امور ثبتی شرکت ها طراحی کرده است . پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید.

  • سمت هر کدام از آن ها باید با بعضی از اطلاعات هویتی شان ثبت شود.
  • در این مواقع، برای رفع نقص پرونده اقدام کرده و مستندات رفع ایراد پرونده را در پاکت و پوشه مخصوص آن قرار دهید و به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید.
  • در صورت نیاز به مشاوره های تخصصی در خصوص ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت در کل ایران از جمله در اهر می توانید از کارشناسان مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا اطلاعات لازم را به صورت رایگان کسب نمایید.
  • وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند.
  • متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که دفاتر پلمپ شده پس از پلمپ با توجه به آدرس ذکر شده برای متقاضیان ارسال می گردد.لذا، لازم است در درج این اطلاعات توجه و دقت لازم به عمل آید.

مديركل ثبت شركتها و مؤسسات غيرتجاري سازمان ثبت اسناد واملاك كشور از آغاز به كار سامانه پذيرش صورتجلسه تغييرات شركتها و مؤسسات غير تجاري از ابتداي مرداد ماه سال جاري خبر داد. ( محدود یا نامحدود بودن، آموزشی یا پژوهشی بودن) لازم به توضیح است برای فعالیت در برخی موضوعات نیاز به اخذ تغییرات شرکت مجوز از مراجع ذی صلاح می باشد.همکاران ما در ثبت ایده شما را در این امر راهنمایی خواهند کرد. بعد از ثبت شرکت باید شرکتتان را به سازمان مالیات معرفی نمایید.تا پرونده مالیاتی تشکیل دهید و برای اخذ کد اقتصادی اقدام نمایید.برای تعیین حوزه مالیاتی تنها ۲ ماه پس از ثبت شرکت فرصت دارید.

پس از این مرحله باید به سراغ تکمیل ” اطلاعات آدرس محل دریافت دفاتر پلمپ شده ” رفت. انتخاب نمایید آگهی های شرکت در چه نوع روزنامه ای درج گردد ، چنانچه روزنامه ابرار کم هزینه ترین نوع روزنامه است . در این مرحله باید سمت اعضاء هیئت مدیره من جمله مدیر عامل ، رئیس هیئت مدیره ، سهام دارن و … مشخص گردد . چنانچه جهت انتخاب نام شرکت و مشاوره رایگان در مورد امور ثبتی با کارشناسان ما در تماس باشید . در این گام باید نوع شرکت را انتخاب نمایید و سپس نام های پیشنهادی را به ترتیب اولویت از اول تا پنجم را باید به درستی در سامانه وارد نمایید .

_ انتخاب تعداد شعب و هم چنین وارد کردن مکان آنها در فرم مربوطه . در ایران شرکت ها به دو دسته شرکت های تجاری و مدنی تقسیم می شوند. اگر شرکتی ثبت نشود ممکن است اعضا در زمان تقسیم سود و زیان شرکت با مشکل مواجه شوند.اما در صورت ثبت به دلیل اینکه کلیه قوانین و دستورالعمل های شرکت در قالب اساسنامه و شرکتنامه تنظیم می شود با این مشکل روبرو نمی شوید. شرکت به این معناست که ۲ یا چند نفر با هم مجموعه ای را ایجاد می نمایند و با هم فعالیت اقتصادی را انجام می دهند و سودی را به دست می آورند و سود به دست آمده را میان یکدیگر تقسیم می نمایند.

اطلاعیه پلمپ دفاتر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

لازم به ذکر است اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی یکی از مدارک اصلی جهت اخذ کارت بازرگانی حقیقی و چه حقوقی است . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح ثبت برند تجاری خواهیم داد . گاهی برای رتبه بندی شرکت نیاز به ورود افراد امتیاز آور هست که به مهندس رتبه تعبیر می شوند، این فرآیند نیز در حوزه ثبت تغییرات شرکت می باشد. ارسال صورتجلسه به اداره ثبت از طریق پست جهت بررسی،تایید صلاحیت صورتجلسه و ثبت تغییرات مورد نظر.

که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است. در این سامانه این امکان وجود دارد که شخصیت های حقیقی درخواست خود را برای ثبت شرکت جدید ثبت کنند. و تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت را به صورت غیر حضوری و آنلاین، تا مرحله انتشار در روزنامه رسمی انجام دهند. ارائه سوابق کاری شرکت مهندسی در پروژه های مرتبط(طراحی، مشاوره، اجرا، امور صنعتی و مهندسی). در نهایت بعد از بررسی های کارشناسان اداره ثبت شرکت ها پیشنویس آگهی ثبت شرکت در صورت وجود همه شرایط صادر می شود که در سامانه اداره ثبت شرکت ها دریافت می کنید و با استفاده از ان باید به ادراه ثبت شرکت ها جهت دریافت سایر اوراق اقدام کنید.

ssaa.irsherkat

در این مواقع، برای رفع نقص پرونده اقدام کرده و مستندات رفع ایراد پرونده را در پاکت و پوشه مخصوص آن قرار دهید و به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید. در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید. با ورود به صفحه ی روزنامه، “روز شروع سال مالی” و “ماه شروع سال مالی” را در کادر مربوطه پر کنید.

ورود به سایت اداره ثبت شرکت ها

موضوع شرکت در صورت صلاحدید اعضای شرکت قابل تغییر، افزایش یا کاهش است. لذا چنانچه در اساسنامه، موضوع شرکت به درستی قید نگردد یا شرکت قصد گسترش فعالیت خود در زمینه های دیگر را داشته باشد، می توانند موضوع خود را تغییر دهد و یا به موضوع قبلی شرکت موضوعاتی را الحاق کند. تعیین سیاست ها، خط مشی و اهداف راهبردی شرکت برای سال مالی جدید. در مجامع عمومی عادی، ثبت شرکت در تهران حضور همه سهام داران و مدیران الزامی بوده و بنابراین از چنین مجامعی می توان برای تبادل نظر و تصمیم گیری در مورد موضوعات مهم مربوط به امور داخلی شرکت، فرصت ها، اهداف و سیاست های کلی استفاده کرد. _ عدم ارسال اصل صورتجلسه و استفاده از تصاویر معمولی یا برابر با اصل شده. _ بعد از تأیید اطلاعات، باید اساسنامه و شرکتنامه را در سایت بارگذاری کرد.

نحوه ثبت شرکت ها در سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. در این بخش اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود. همچنین اطلاعات دیگری همچون میزان سهام و مسئولیت هر کدام از آن ها تعیین می شود. پس از تکمیل کردن فرمی که در اختیار شما قرار می گیرد، نام و سمت کسی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است را وارد می کنید. اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت را وارد کرده و دکمه گام بعدی را بزنید.

باید توجه داشته باشید که نام هایی که پیشنهاد می کنید از قبل نباید توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید . لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند .