کارگاه آموزش ثبت شرکت و برند تجاری

توسط

در

«شماره مستند نمایندگی» و «تاریخ مستند نمایندگی» نیز بر اساس همان مستند پر می شود.«تاریخ شروع نمایندگی» و «تاریخ پایان نمایندگی» نیز نشانگر تاریخی است که شخص در سمت نمایندگی حضور دارد. سهام/ سرمایه ثبت برند تجاری اشخاص در این صفحه اطلاعات مربوط به سهام و سرمایه شخص وارد می شود. امکان عضویت در شرکت تعاونی عام برای همه افراد وجود دارد و قسمتی از سرمایه شرکت توسط فروش سهام به عموم مردم تامین میشود.

ssaa.irsherkat

مراجعه نمایند و از این طریق وارد سامانه ثبت شرکتهای اهر شوند و با توجه به درخواست خود که میتواند پذیرش تاسیس یا پذیرش صورتجلسه تغییرات باشد فیلد مورد نظر را انتخاب کرده و اطلاعات درخواستی در سامانه ثبت شرکتها را به طور دقیق کامل نمایید. این اطلاعات باتوجه به انتخاب شما متفاوت می باشد در ثبت تاسیس شما بایداطلاعات اولیه شرکت را وارد نمایید ولی در پذیرش صورتجلسه شما باید اطلاعات تغییر کرده شرکت را وارد نمایید. امروزه با توجه به ایجاد سیستم جدید اینترنتی ، افراد می توانند از طریق سامانه اداره ثبت شرکت ها درخواست خود را نسبت به اخذ پلمپ دفاتر تجاری اعلام نمایند. در این مقاله برآنیم تا مراحل ثبت نام اینترنتی را به طور کامل شرح دهیم.

بعد از ثبت این اطلاعات و وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه ی”گام بعدی” کلیک نمایید. اطلاعات باید دقیقا با متن مستندات و صورتجلسات تطابق داشته باشد ، مراحل ثبت شرکت ها در سامانه الکترونیکی دارای 8 مرحله است که در این قسمت به طور کامل توضیح خواهیم داد . افرادی که قصد اخذ کارت بازرگانی و یا ارائه اظهارنامه مالیاتی دارند نیز با تکمیل مدارک و اطلاعات مورد نیاز در این سامانه می توانند با طی مراحل مربوطه و پرداختی های نه چندان از این خدمت سامانه بهره مند شوند. در کادر مربوط به موضوع فعالیت، نوع فعالیت و وضعیت مجوز و مدت فعالیت را براساس اینکه محدود یا نامحدود است انتخاب کنید.

به شما اطمینان میدهیم ما در تمامی ساعات پاسخگوی شما عزیزان هستیم. در غیر این صورت هرگونه مغایرت در ثبت سامانه و مدارک ارسالی به اداره مربوطه باعث برگشت کار و توقف ادامه روند متقاضی می شود. دانستن این اطلاعات سبب می گردد که شخص متقاضی به راحتی بتواند نسبت به ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت ها اقدام نماید. امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. در صورتی که نام پیشنهادی رد شود لازم است مجدد نام های پیشنهادی ارسال گردد.

اخذ دفاتر قانونی

این سامانه جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . شرکت های سهامی خاص برای ادامه فعالیت و شرکت در مناقصات و مزایدات و اجرای پروژه های خود می بایست اعضای هیئت مدیره و سهامداران خود را هر دوسال تعیین و تمدید و بازرسان خود را هر یک سال تعیین و تمدید کنند که در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صورت میگیرد و آگهی می شود. تمدید شامل شرکت های با مسئولیت محدود نمی شود چون مدت فعالیت این نوع شرکتها نامحدود است. بعد ازثبت شرکت، ممکن است موسسین (سهامداران) تصمیم به ایجاد تغییراتی در شرکت بگیرند که این تغییرات شرکت باید بطور رسمی و قانونی توسط اداره ثبت بررسی و تایید شود و در روزنامه رسمی کشور منتشر گردد. ثبت تغییرات شرکت چیست؟مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت چگونه است؟چقدر هزینه دارد ؟ تا ادامه با ما همراه باشید. اگر نیاز به انجام تغییرات شرکتتان توسط موسسه کاج را دارید م یتوانید با کمترین هزینه و زمان به ما واگذار کنید.

  • در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در ثبت اینترنتی شرکت با ما تماس حاصل فرمایید.
  • در این مطلب قصد داریم در مورد سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، طریقه کار با سامانه ، بخش های متنوع سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، مزایا استفاده از این سامانه و موارد مربوط به آن بپردازیم .
  • افرادی که قصد اخذ کارت بازرگانی و یا ارائه اظهارنامه مالیاتی دارند نیز با تکمیل مدارک و اطلاعات مورد نیاز در این سامانه می توانند با طی مراحل مربوطه و پرداختی های نه چندان از این خدمت سامانه بهره مند شوند.
  • کلیه افرادی که قصد تاسیس هر یک از این اشخاص حقوقی را داشته، لازم است تا با مراجعه به سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir و بخش تاسیس شخصیت حقوقی برای تاسیس و ثبت شرکت از جملهثبت شرکت با مسئولیت محدودیا موسسه مورد نظر خود اقدام نمایند.
  • اشخاصی که مجموع فروش آنها و یا ۱۰برابر درآمد آنها طبق برگ قطعی مالیات از سال ۹۱ به بعد بیش از ۳ ملیارد تومان بوده است .

پلمپ دفاتر توسط اداره کل ثبت شرکت ها وموسسات غیرتجاری انجام می‌گیرد. سپس شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری در آن درج می‌شود. به این صورت، امکان هیچ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات وجود نخواهد داشت. در پایان هر سال مالی هم شرکت باید این دفترها را به اداره مالیات تحویل ثبت تغییرات شرکت دهد. به طور کلی شرکت به معنای این است که اشخاصی جمع شوند و مجموعه ای را با هم تشکیل دهند و با آن مجموعه فعالیت های اقتصادی انجام دهند، نفعی ببرند و پس از کسر هزینه های انجام گرفته، سود باقیمانده را بین اعضای شرکت تقسیم کنند. تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسان باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند.

درصفحه ی “سمت اشخاص” نیز باید سمت اشخاصی که در صفحه ی قبل وارد کرده ایدمشخص شود به عنوان مثال باید مشخص شود شخص، مدیر یا نماینده قانونی شرکت است وگزینه ی “گام بعدی” را انتخاب کنید. در صفحه ی بعدی لازم است تا نام های درخواستی خود را وارد نمایید شما می توانید 5 نام دلخواه در این بخش ثبت کرده و برای رفتن به مرحله ی بعد بر روی گزینه ی “گام بعدی” کلیک نمایید. درمرحله ی بعد باید اطلاعات متقاضی شامل (نام و نام خانوادگی، شماره ملی، تابعیت،تاریخ تولد، شماره همراه و…) به درستی ثبت شده و بعد از وارد کردن کد امنیتی برروی گزینه ی “گام بعدی” کلیک کنید. در صفحه ی پیش روی بعد از وارد کردن “شماره ملی”،”نام شخصیت” یا “شماره شخصیت” و واردکردن کد امنیتی در کادر مربوطه بر روی گزینه ی “جستجو” در سمت چپ صفحه کلیک کنید. شرکت هایی قصد ثبت شرکت دارند و مراحل آن را توسط موسسه حقوقی و ثبتی به پایان رسانده اند ، باید خلاصه ای از شرکتنامه و منضمات آن را در ظرف ماه اول تشکیل شرکت در روزنامه ی رسمی وزارت دادگستری و یکی از روزنامه های کثیرالانتشار منتشر نماید . فعال می شود و لازم به ورود اطلاعات است .برای ذخیره اطلاعات وارد شده دکمه ذخیره را وارد نمایید .

۸- میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید. درصفحه ی مدارک در صورت دسترسی به تمامی مدارک تیک گزینه ی “تایید مدارک”را فعال کرده و به مرحله ی بعد بروید. از اینرو طبق ماده ۱۱ قانون تجارت ،دفاتر مذکور می بایست توسط ادارات ثبت،مهر،امضاء و پلمپ شوند. در سیزده گام توضیح داده شد و در پایان نیز به سوالات که در حین ثبت شرکت ممکن است برای ثبت کنندگان بوجود آید پاسخ داده شد. ثبت درخواست در سامانه و هزینه پست از دیگر هزینه هایی است که باید به فکر آن باشید.

نحوه ثبت شرکت ها در سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

مراحل ثبت اینترنتی شرکت موضوع این مقاله است که آن را به شرح ذیل مورد بررسی قرار می دهیم. ۷- نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. این رو رویه های پذیرش شرکت ها و تنوع شرایط پذیرش به گونه ای در فرابورس رقم … ثبت نزد. متنا ساسنامه شخص حقوقی یا شرکت را وارد کرده و به مرحله ی بعد بروید. کلیه دانش آموزان هر یک از مقاطع تحصیلی می توانند علاوه بر مراجعه به سایت پادا، با ورود به حساب کاربری خود در سامانه همگام نیز کارنامه خود را دریافت نمایند.

در صورتی که شهر مورد نظر در گزینه های ارائه شده وجود نداشت ، آن شهر هنوز به سامانه ی مذکور ملحق نشده است.در این صورت متقاضیان می بایست به همان شیوه ی گذشته عمل نمایند. هزینه های آن را میتوان بصورت اینترنتی و از طریق ثبت شرکت در تهران سامانه ثبت شرکت ها پرداخت نمود . جهت ارسال اظهارنامه مالیاتی، در اواخر سال قبل باید پلمپ دفاتر قانونی را دریافت کرده باشید. پس از آن شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شرکت ‌ها در آن درج می گردد.

متاسفانه پیش نویس آگهی که شامل شماره مکانیزه است مفقود شده چطور میتونم یه شماره مکانیزه آگهی دسترسی پیدا کنم . همکاران می توانند در این سامانه جهت شرکت در دوره های مجازی ثیت نام نمایند در غیر … به واحد ضمن خدمت ارجاع دهید و پس از آن عدم ثبت نام بر عهده شرکت کننده(فراگیر) است. طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرایم رایانه ای هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع مطالب و مقالات از این سایت ممنوع بوده وقابلیت پیگیری قانونی دارد.