یکی از پروژه های بزرگ شرکت کفپوش برتر رسام که بسیار عالی اجرا شد توسط تیم ما

محصولات صنعتی و حفاظتی رنگ‌ها و آسترهای اپوکسی رنگ‌های پلی یورتان رنگ ترافیکی پوشش اپوکسی کف پوشش پلی یورتان کف رزین و لاک ها رنگ‌های مقاوم حرارتی رنگ‌های آکریلیک رنگ های آلکیدی رنگ های کوره ای رنگ های وینیلی رنگ های مهندسی خاص ملات های مقاوم شیمیایی کاشی و آجرهای مقاوم شیمیایی پوشش های مقاوم خوردگی تینر های صنعتی

جهت استعلام دقیق قیمت عایق های پلی یورتان پاششی ، تزریقی ، اسپری ، با کارشناسان فروش شرکت مهار انرژی در تماس  باشید.

#بازسلزی_آپارتمان #بازسازی #بازسازی_منزل #بازسازی #بازسازی #بازسازی_منزل #شیراز #کازرون #بوشهر #برازجان

از دیگر کاربردهای این چسب پلی یورتان چسباندن شیشه قطار، چسباندن شیشه واگن و همچنین چسباندن شیشه لودر و اتوبوس می‌باشد.

در مکان هایی نظیر کارخانه های تولید لبنیات، مرغداری ها، صنایع خودرو، سردخانه ها و سایر مکان ها از این کفپوش استفاده می شود.

در مقالات قبل با ماهیت و چیستی ماستیک پلی یورتان آشنا شدیم و برخی از ویژگی‌های آن را نام بردیم. کفپوش صنعتی البته دانستیم که این ماستیک بهترین گزینه برای درزگیری سطوح ماست اما خود ماستیک پلی یورتان انواع مختلفی دارد که بسته به خاصیت آن، به دسته‌های مختلفی تقسیم میشود.

عبور و مرور ماشین آلات سنگین و قرار دادن اشیاء وزین و کشیده شدن آن ها بر روی این کفپوش ها، آسیبی به آن ها وارد نمی کند.

_دیوارپوش فومی رو می‌تونید برای فضاهای گوناگون استفاده کنین. دیوارهای نمدار، مابین کابینت‌ها، سرویس بهداشتی و حمام، خانه بازی کودک، سالن ورزشی، استودیوهای موسیقی، تالار، سالن اجتماعات، هتل، سالن‌های آرایشی و دکوراسیون داخلی منازل و اتاق‌ها بدون نیاز به زیرسازی

این عایق پلی اورتان تزریقی مصرفهای بسیاری دارد، از جمله آنها می توان به عایق کاری صنعتی و ساختمانی و مصارف بسیار دیگر اشاره نمو.

از فوم و یا عایق های پلی یورتان و پلی ایزوسیانورات به صورت بسیار فراوانی در صنعت نفت، صنعت گاز، صنایع پتروشیمی و همچنین صنعت دارویی و بسیار خطوط لوله کشی و مخزنهای صنعتی به کار گرفته می شود.

#اجرای_کفپوش_اپوکسی #رنگ_اپوکسی_دو_جزئی #رنگ_اپوکسی_کف #رنگاپوکسی #فروش_رنگ_اپوکسی #اجرای_کفپوش_پارکینگ #کفپوش_صنعتی #رنگ_اپوکسی_میانی_پلی_آمین #کفپوشاپوکسی #تولیدکننده_رنگ #رزین_اپوکسی

این مصالح در انواع مختلفی تولید می‌شود و هر نوع تنوع استفاده خود را به همراه دارد بنابراین لازم است تا در هنگام خرید ماستیک پلی یورتان دقت لازم و کافی داشته باشیم.

۱. با توجه به شیوه های نوین ساخت ساختمان و اهمیت استفاده از متریال‌های سبک ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان جایگزین مناسبی برای گچ‌بری‌های سنتی هستند زیرا همانطور که پیش از این نیز اشاره شد این مواد دارای خواص چند منظوره، پرکاربرد و ایمن می‌باشند.