نمونه اسم برای ثبت شرکت و برند نام فارسی برای ثبت برند و شرکت اسامی پارسی

توسط

در

پس توصیه می‌کنیم اگر اسم مخفف شده‌ی خیلی خاص و زیبایی پیدا کردید استفاده کنید اما در غیر این‌صورت قید استفاده از کلمات مخفف را بزنید. رزومه اولین برخورد کارفرما با توانمندی‌های شماست و به جای شما با کارفرما حرف می‌زند! با استفاده از رزومه ساز رایگان و آنلاین جاب ویژن، رزومه‌ای حرفه‌ای و استاندارد و در عین حال زیبا برای خود بسازید. نکته منحصربفرد این رزومه ساز، ساخت همزمان رزومه انگلیسی، همزمان با تکمیل اطلاعات به فارسی است. در صورت عدم رضایت از روند کار هزینه ای پرداخت نمی کنید. بزرگترین و وسیع ترین بانک اطلاعاتی قابل ثبت ایرانی را در اختیار داریم.

  • البته برای بررسی آزاد بودن نام دامنه در پسوند ir باید به سراغ یکی از سایت‌های ثبت دامنه فارسی رفته این موضوع را بررسی کنید.
  • استفاده ار یک نام کلی برایت تمامی محصولات یک شرکت مثلا IBM.
  • در انتخاب نام برند ملاک های متعددی باید در نظر گرفته شود که به عنوان نمونه ترکیب کلمات با یکدیگر ، بهره مندی از ارتباطات مفهومی کلمات ، بهره مندی از نام موسس و … در این زمینه به کار گرفته می شود .
  • سعی کنید از اسم های خاص که کمتر به ذهن کسی میرسه استفاده کنید.

شما هم چنین می توانید با ایجاد یک طرح ذهنی و برانگیختن احساسات بصری و یا اشاره به یک خاطره و نمادی قدیمی مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید . برای شروع این امر می توانید با اشاره به یک نقشه ذهنی در رابطه با حرفه خود آغاز کنید. سپس با معرفی قسمت هایی از شرکت و محصول خود آن را ادامه دهید. در انتخاب نام برند و لوگو تجاری از اسامی شعرا و دانشمندان و ارگان های دولتی و ایثارگران نباید استفاده شود و این موارد جزو موارد ممنوع خواهد بود.

استعلام قابلیت ثبت‌ نام برند

اگرچه این نام به عنوان یک اسم پسرانه مورد استفاده قرار می‌گیرد اما هم اکنون در آمریکای شمالی از آن به عنوان نام دختر نیز استفاده می‌کنند. کارولین توسط خانواده‌های مرفه خاص از قرن 17 به بعد مورد استفاده قرار گرفت. این نام تا زمانی که جورج اول در سال 1714 به پادشاهی نرسیده بود، زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گرفت.

نام برند خاص

قوانین اسم گذاری بر روی شرکت با انتخاب برند بسیار متفاوت می باشد. فهرست نام های ایرانی در ویکی پدیا یکی از این نمونه هاست. با ثبت شرکت جستجو در این لیست می توانید نام مناسبی برای برند خود برگزینید. فراموش نکنید کلمه و عبارت انتخابی باید با کار شما همخوان باشد.

به هنگام انتخاب یک نام خاص برای برند بهتر است به کلماتی که در زندگی روزمره از آن استفاده می کنید، توجه کنید. مایکل رادر در این زمینه می گوید که شما باید بر روی واژه هایی که با تجربیات حسی خاصی مرتبط هستند، متمرکز شوید مثل دل انگیز بودن، قدرت، توانایی و احساسی بودن. تمامی این ها مواردی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. انتخاب نام مناسب برای برند از اساسی ترین اقدامات اولیه برای ورود به بازار است. تفکری که در پشت یک نام تجاری قرار دارد یک استراتژی است که نشان دهنده ارزش های یک نام تجاری است. انتخاب نام زیبا برای برند یکی از پیش نیازهای مهم برای به ثبت رساندن برند است.

اسم برندتان حتماً باید دارای ریشه فارسی بوده و معنی‌دار باشد؛ ملاک داوری هم لغت‌نامه دهخدا است. برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت می‌توانید به سایت جستجوی علائم تجاری مراجعه کنید. تا اینجا با ویژگی‌های یک نام تجاری خوب آشنا شدیم؛ حالا قرار است قدم به قدم مراحل انتخاب اسم را طی کنیم و حواسمان به ویژگی‌های که گفتیم هم باشد.

در ذهن بماند و با یک بار شنیدن توسط یک نفر در ذهنش ثبت شود و اگر روزی خواست از خدمات و محصولات شما استفاده کند به دنبال اسم برند شما نگردد. نمونه های خارجی این اسم برند مرسدس بنز را نام برد که صاحب کارخانه اسم دختر خود را روی برند ایم خودروساز مشهور و بزرگ جهان قرار داده است. تعیین نام تغییرات شرکت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری خارجی که در کشورهای خارجی سابقه ثبت داشته و شعباتی از آنها در ایران تاسیس می … انتخاب اسم برند، برای انتخاب یک نام برند بین‌المللی منابعی … در کتابخانه‌ی اسامی برندها، می‌توان به آسانی نام شرکت جدید خود را یافت، اما این اسامی برای یک برند خاص مناسب نیستند.

پیشنهاد اسامی خاص برای ثبت برند

اسم لاتین برای برند باید با در نظر داشتن شئونات با معانی مناسب انتخاب شده باشد و برای هک شدن در ذهن مشتریان خود با لوگوی خاص ارائه شود . برای اشخاصی که در راه انتخاب نام قانونی و مناسب با حیطه فعالیت یک برند و علامت تجاری تجربه کافی را ندارند امکان انتخاب مناسب ترین نام علامت تجاری امری دشوار خواهد بود. بهترین راه برای انجام این مورد بهره مندی از تجارب شخصی مجرب در انجام این امور خواهد بود . برای روند شروع کسب و کار آنلاین و برند سازی نیاز به مشاوره است . متاسفانه اغلب شرکت‌ها و موسساتی که در حال حاضر در ایران به ثبت شرکت یا انتخاب نام شرکت مشغول هستند کمترین تخصصی در انتخاب نام دامنه اینترنتی مناسب برای شرکت‌ها ندارند.

ثبت شرکت در خارج از ایران

این نوع اسم‌ها نشان‌دهنده این هستند که شرکت، محصول یا خدمات شما چیست یا چه کاری انجام می‌دهید. اسم‌های توصیفی همچنین برای توصیف مشاغل مؤثر هستند مانند easypay که یک شرکت پرداخت است. ۲- نام های انتخابی خودتان را به برند اکسین ارسال نمایید و نظر تخصصی کارشناسان ما را درمورد آنها بدانید. مراقب باشید نام برند شما به یک شرکت معروف دیگر شباهت نداشته باشد.

سلام یک اسم واسه فروص فالوور اینستاگران و لایو کامنت و… اشخاص دیگر بر این باورند که اسم های خلاقانه و ابداعانه بیشتر در ذهن باقی می ماند و برخی بر این باورند که این اسم ها سریع تر فراموش می شوند. در اصل شما باید تلاش کنید تا یک مفهموم به کمک تمرینات ذهنی به وجود آورید یک تصویر چشمی باعث یاد اوری دف شما در ذهن ثبت برند تجاری مخاطبان است.شما باید بتوانید نظر و ایده هایتان را به عرصه حظور در بیاورید. مشاوره فقط به صورت تماس تلفنی امکانپذیر خواهد بود . اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده می‌نمایید، حتما از منحصربه‌فرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید. تلفظ اسم تجاری و به خاطر سپردن آن باید برای کاربران امری راحت باشد.