ثبت کیهان

توسط

در

در ضمن از این لحظه ، قسمت امتیازدهی (5 ستاره بیشترین امتیاز است) قسمت پرسش و پاسخ و درج نظرات در زیر این برگه فعال شده است و شما خوانندگان گرامی، پس از خواندن این مطلب می توانید به آن امتیاز دهید یا نظر خود را درج نمایید. زمانی که شرکت روند ثبت خود را طی می کند با توجه به واحد ثبتی تعیین می گردد. در این وضعیت، شرکت باید به فکر خط مشی مالی و تنظیم اسناد و مدارک مالی خود مطابق با استانداردهای روز حسابداری باشد و از آنجایی که چنین اتفاقی به خاطر مشغله‌ها و آشنایی شرکا نمی‌افتد، بعد ها دچار مشکلات فراوانی می‌شوند. ۳- به دلیل سرمايه گذاری مستقيم دانشگاه بخشی از سهام شركت دانش بنيان متناسب با ميزان سرمايه گذاری به نام دانشگاه است. ۲- با استفاده از يافته های دانشگاه یا واحد پژوهشی انجام می گیرد،‌ بدین صورت بخشی از سهام شركت با توافق سهامداران به نام دانشگاه يا واحد پژوهشی می شود. ۵- حداقل ۶ ماه سابقه برای حداقل ۳ نفر از کارکنان تمام وقت شرکت پرداخت شده باشد و هیچ گونه بد عهدی ، سوء سابقه و تخلفی در انجام تعهدات شرکت وجود نداشته باشد.

  • این امر به منظور ساماندهی اشتغال دانش آموختگان برتر در حوزه های تخصصی جهت بهره مندی از توانایی های آنان در شرکت های دانش بنیان است.
  • لذا درباره امکان استفاده از مزاياي قانون، در زمانثبت شرکتنمي‌توان اظهار نظر کرد و ارزيابي بر مبناي عملکرد شرکتها پس ازثبت و فعاليت شرکتانجام مي شود.
  • از جمله مزیت های شرکت های دانش بنیان می توان به دریافت مشاوره ‌های مالیاتی و حسابداری رایگان از سوی سازمان ‌ها، بخشودگی جرایم عدم بیمه، امریه نظام وظیفه ، جایگزین شدن پروژه ‌ها به جای خدمت سربازی، حمایت از حضور در نمایشگاه ‌های خارجی و بین المللی و … اشاره کرد.
  • این شرکت ها برای قرارگیری در حوزه شرکت های دانش بنیان می بایست کالایی را به عنوان نمونه آزمایشگاهی در جهت تولید انبوه و ارائه به بازار در دست داشته باشد.

از این رو به شما توصیه می کنیم که قبل از اقدام برای ثبت به طور دقیق از مدارک مورد نیاز مطلع شوید و آن ها را به طور کامل جمع آوری کنید، این کار کمک می کند که زمان کمتری را صرف کنید. این روزها هر کسی به دنبال راهی است که کسب و کاری برای خود داشته باشد. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در رابطه با ثبت شرکت دانش بنیان هستید، ادامه این مطلب را از دست نداده و با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در این رابطه بیان کنیم.

در صورتی که قبل از این، شخص متقاضی می بایست در طول روز مقدار زیادی از وقت و انرژی خود را به کار می برد تا بتواند به اداره ی ثبت شرکت ها رجوع کند و کار ثبت شرکت یا ثبت تغییرات شرکت خود را انجام دهد. ثبت شرکت تعاونی خاص در این نوع شرکت تعاونی عضویت برای گروهی خاص از قبیل کارمندان ، کارگران ، کشاورزان ، دانشجویان ، ایثارگران ، زنان ، شاغل خاص و نظایر ان آزاد میباشد . سلام خسته نباشید من الان ۱۷ سالم خیلی دوست دارم که یک شرکت الکترونیک گوشی و لوازم خانگی بزنم به نظرتون میتونم بزنم؟چقدر سرمایه میخواد؟و الان باید چه کارهایی کنم‌ میشه کمکم کنید من میخوام رشته ام رو عوض کنم من کلاس دهم باید برای این کار چه رشته‌ای برم؟و… لطفا من رو راهنمایی کنید وبیش تر به من توضیح دهید. من ثبت شرکت رو تا مرحله تایید نام پیش بردم و الان از من اساسنامه و شرکت نامه رو می‌خوان که پست کنم ولی امکان گرفتن پرینت اساسنامه ای که قبلاً تایید شده رو از سایت ثبت شرکت ها ندارم . بنده میخواهم یک شرکت راهبری قطار نوع فعالیت خدماتی میباشد یعنی از صفر تا صد کار اعزام قطار را انجام بدهم چه نوع شرکتی ثبت کنم و آیا با ثبت شرکت در گذر زمان میتوانم وام درخواست بدهم.

در کشورهای خارجی برای امور بازرگانی و عمومی اکثرا شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می کنند. شرکت با مسئولیت محدود در کازرون اعتبار کمتری نسبت به سایر شرکتها کازرون دارد شرکت مسئولیت محدود دارای قوانین خاصی است که این قوانین باید توسط مدیران شرکتها رعایت گردد. برا ی ما ارزانترین ثبت شرکت و آسانترین ثبت شرکت اولویت دارد برای استفاده از مشاوره ثبت شرکت کازرون بهتر است با مشاوران در امور ثبتی مشورت نماییم تا بهترین راه را انتخاب کنیم. دولت در راستای اهداف تعریف شده برای شرکت‌های دانش بنیان، به این گونه شرکت‌ها امتیازاتی را اعطا می‌نماید که مهم‌ترین آن‌ها پس از سرمایه اولیه و مکان مناسب برای پیشرفت و پس از تولید و به سود رسیدن مجموعه، معافیت مالیاتی صد درصدی این قبیل شرکت‌ها می‌باشد که دریافت و برخورداری از این معافیت‌ها دارای شرایط خاص می‌باشد.

در صورتی که فرایند ثبت انجام نشود می‌تواند خطرات و مشکلات فراوانی را بری صاحبان و سهام داران به همراه داشته باشد که در ادامه به برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت. این مطلب توسط رقیه زینالی نگاشته شده است.برای مشاوره حقوقی با ایشان دکمه زیر را کلیک کنید. ب- پرداخت تسهیلات بانکی با بهره کم %4 از ثبت شرکت در تهران دیگر مشوق های این نوع شرکت ها می باشد. از سوی دیگر تمامی تسهیلات دریافتی این شرکت ها به صورت بلند مدت می باشد. 3- باعث داشتن ویژگی های خاص و کارکردهای پیجیده ای در محصول شده باشد. 1- قابل کپی کردن نباشد به طوریکه به دست آوردن اطلاعات برای ساخت مشابه آن بسیار سخت برای دیگر شرکت ها باشد.

تکمیل فرم درخواست ثبت شرکت دانش بنیان

لذا قبل از ثبت رسمی شرکت، امکان ارایه تقاضا و استفاده از حمایت‌های قانون وجود ندارد. خیر شرکتهای نوپا و تازه تاسیس باید کالا ها و خدمات خود را حداقل در نمونه آزمایشگاهی با هدف تولید و فروش بسازند و برای بررسی ها ی لازم ارائه کنند. بنابراین به هیچ عنوان نمی شود که در ابتدا شرکت را به صورت دانش ثبت برند بنیان ثبت کرد . جهت مشاوره رایگان امور ثبتی و حقوقی خود فقط کافیست شماره تلفن خود را برای ما ارسال نمائید ، تا کارشناسان و وکلای مجرب ما در کمتر از ۶۰ ثانیه با شما تماس بگیرند . در قدم اول همانطور که گفتیم باید مثل دیگر شرکت ها تجاری و حقوقی و… در اداره ثبت شرکت ها یک شخص حقوقی به ثبت برسد.

با تهیه و تکمیل مدارکی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم باید در خواستی بر مبنای دریافت تاییدیه دانش بنیان بودن شرکت برای کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان ارسال شود . این درخواست به همراه یک سری از کپی های مدارک شرکت توسط دبیر کارگروه به یکی از کارگزاری های تایید شده ارجاع داده می شود تا این کارگزاری با توجه به دستورالعمل های کارگروه ارزیابی و با استناد به آئین نامه تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان درخواست را بررسی نموده و رأی خود را از طریق سامانه به دبیر خانه ارجاع کند . در صورت موافقت کارگزار تاییدیه دانش بنیان بودن شرکت اعلام می شود و با دریافت این تاییدیه شرکت متقاضی تا دو سال به عنوان شرکت دانش بنیان شناخته می شود. شرکت دانش بنیان موظف است در این مدت فرآیند رتبه بندی خود را با توجه به معیارها و فرآیند های رتبه بندی انجام دهد . در خصوص تکمیل اطلاعات مالکیت معنوی جهت ثبت شرکت دانش بنیان ، زمان دستیابی به نوآوری و اطلاعاتی نظیر عنوان نوآوری، اقدام نمایید.

مشاوره ثبت شرکت دانش بنیان

به طور مثال ایده ‌ها و طرح هایی در حوزه ی نفت و گاز، عمران و حمل و نقل، برق، آب و هوا، معدن کشاورزی، انرژی ‌های هسته ای و تجدید پذیر و … می ‌توانند مورد تایید کارشناسان قرار بگیرد. شرکت‌هاي متقاضي پس از توليد کالاها و خدمات دانش‌بنيان يا ارايه نمونه آزمایشگاهی (براي شرکت‌هاي نوپا)، بر مبناي ثبت تغییرات شرکت آيين‌­نامه مصوب کارگروه، ارزيابي شده و براي يک مدت محدود مي­‌توانند از تسهيلات و مزاياي قانون استفاده کنند و براي تمديد زمان استفاده از مزاياي قانون، بايد دوباره ارزيابي شوند. در صورت خصوصي بودن شركت دانش‌بنیان، این شرکت بايد تابع قوانین و مقررات تجارت بوده و در اداره ثبت شركت‌ ها ثبت گردد.

شرایط تشکیل شرکت دانش بنیان

در نتیجه شرکت هایی که شرایط فوق را داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت شرکت های دانش بنیان برای ارزیابی شرکت و ثبت نام شرکت دانش بنیان اقدام نمایند. شرکت های متقاضی پس از تولید کالاها و خدمات دانش بنیان یا ارایه ی برنامه تولید (برای شرکت های نوپا) بر مبنای آیین نامه مصوب کارگروه ، ارزیابی شده و برای یک مدت محدود می توانند از تسهیلات و مزایای قانون استفاده کنند. بعد از تکمیل و ثبت فرم لینک فعالسازی، نام کاربری (شناسه ی ملی) به آدرس ایمیل متقاضی ارسال خواهد شد.اگر بعد از 5 ساعت، نام کاربری (شناسه ملی) خود را فعال نکنید، کد کاربری از سیستم حذف می شود و متقاضی باید مجدداَ ثبت نام نماید.لذا لازم است از آدرس ایمیل معتبر استفاده کنید. متقاضیان می توانند به سامانه ی شناسه ی ملی اشخاص حقوقی کشور به آدرس مراجعه نمایند و با جستجوی اسم شرکت یا موسسه، شناسه ملی اشخاص حقوقی را دریافت و در سامانه وارد نمایند. تولید کننده کالاهای دانش بنیان مطابق فهرست کالاهای دانش بنیان مصوب کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان باشند.

لازم است که دو سوم از اعضای هیئت مدیره شرکت دانش بنیان،حداقل دو مورد از شرایط ذیل را احراز کنند. بنابراین جهت ثبت شرکت دانش بنیان برای اینکه طرح پیشنهادی مطبوع افتد ، می بایست تمامی آمار و ارقام ، به همراه توضیحات کافی و مستند ارائه گردد تا هیچ شبهه و سوالی پیش نیاید و متن درستی از اطلاعات در اختیار کارشناسان قرار گیرد. صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حمایت از طرح ها و شرکت های دانش بنیان بین ۳۰۰ میلیون تا ۵ میلیارد تومان تسهیلات تجاری سازی اعطا می کند. ۱۲ بانک و ۹ صندوق پژوهش و فناوری با صندوق نوآوری به منظور حمایت از تجاری سازی نوآوری ها همکاری می نمایند.