نمونه اسم شرکت و نحوه ساخت نام شرکتها

توسط

در

سلام، راستش من درباره این موضوع اطلاعی ندارم؛ ولی کامنت شمارو تائید یکنم که بقیه دوستانی که می‌دونن راهنمایی کنن. ما نظر شما رو تایید می‌کنیم تا اگر کسی پیشنهادی داشت به شما کمک کنه. البته الآن لازم نیست برای هر اسم یک لوگو طراحی کنید؛ چون هدف ما در این مرحله تنها بررسی اسم است نه ثبت برند تجاری لوگو؛ اما انجام آن دید بهتری به شما می‌دهد. شاید عده‌ای به شما بگویند پیدا کردن چنین اسمی غیرممکن است (البته اگر چند میلیون تومان به آن‌ها بدهید، کاملاً ممکن می‌شود!)؛ اما تجربه ما نشان می‌دهد که این کار کاملاً امکان‌پذیر است فقط به مقداری صبر و حوصله و تفکر عمیق احتیاج دارد.

اسم خارجی برای شرکت

ببخشید من یک اسم برند برای مزون لباس میخوام ممکنه چند اسم بهم معرفی کنید البته شریک هم دارم دنبال یه اسم خوب هستیم. برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت می‌توانید به سایت جستجوی علائم تجاری مراجعه کنید. برای «ثبت دامنه» هم کافی است همین عبارت را در گوگل سرچ کنید تا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور را پیدا کرده و به‌صورت آنلاین دامنه‌ی موردنظرتان را بررسی و خریداری کنید.

برای شرکت بازرگانی تامین سیم و کابل دنبال یه اسم مناسب و خاص می گردم. سلام من یک نام برای شرکت آرایشی بهداشتی میخواستم که میخوام خیلی روان و بیانی داشته باشه که در ذهن ماندگار ثبت شرکت باشه.خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید. عرض سلام و ادب.شرکت بسته بندی تخم مرغ می خوایم ثبت برندوثبت شرکت کنیم.خواهشمندیم چندتا نام که تاحالا ثبت نشده باشه به ما معرفی کنید.تشکر.

ثبت شرکت در اصفهان

و هم بتونم تو زمینه واردات در زمینه قطعات خودرو و محصولات دانش بنیان فعالیت داشته باشم.چه نوع شرکتی مناسب هست؟ سهامی خاص رو انتخاب کرده بودم. چون سابقه شرکت رو هم برای مهاجرت در سال بعد لازم خواهم داشت، لازمه که از نظر حقوقی،آفیسر وقتی سابقه شرکت رو بررسی میکنه توجیه پذیر باشه. و خارجی ✓ نمونه اسم برند اسم برند ایرانی اسم برند انتخاب اسم برند و اسم برند زیبا اسم شرکت نمونه اسم شرکتپرداخته شده …

  • راستی حالا که صحبت از دامنه شد، اجازه دهید تا کمی هم دربارۀ راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی صحبت کنیم.
  • بهترین نام الزاما شامل کلمات عجیب با خارجی نیست.
  • برای یک شرکت معدنی در خراسان جنوبی به دنبال یک اسم سه بخشی هستم اما هنوز به هدفم نرسیدم.
  • احتمالاً این قسمت ناامیدکننده‌ترین بخش انتخاب اسم برند باشد؛ چون بسیاری از اسم‌هایی که دوست دارید ممکن است از قبل رزرو شده باشند.
  • به همین دلیل نام­های سه سیلابی انتخاب کنید تا احتمال شباهت آن با موارد دیگر کمتر باشد.

اگر به دنبال اسامی خاص برای کسب و کارتان هستید که در شمار اسامی لوکس باشد و یک برند شیک برای خودتان بسازید اسامی گل ها بهترین گزینه برای جستجوی شما می باشد که بهترین آنها را برای شما گردآوری کرده ایم؛ اسامی ستاره دار گزینه بهتری میتواند باشد. ما قرار است در این مقاله اسامی بکر و جذاب را برای کسب و کار شما معرفی نماییم. با استفاده از مطالبی که در بالا ذکر کردیم می توانید پنج نام پیشنهادی را بر حسب اولویتی که دارند در هنگام ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها وارد نمایید تا مورد بررسی و تایید قرار بگیرد.

اگر ویدیو را تماشا کردید، وقت آن است که ببینیم، نکات انتخاب اسم برند در کشور خودمان به چه شکل است. یعنی هر کسی به‌راحتی بتواند اسم برند را بخواند، تلفظ کند، بنویسد و گوگل کند (حتی اگر می‌خواهید برای اسم شرکت خود از یک نام تجاری من‌درآوردی یا عجیب استفاده کنید باید این شرایط را در نظر بگیرید). بهترین نام، نامی است که در اولین مواجهه به خوبی هویت و موضوع شرکت را نمایش دهد. بهترین نام الزاما شامل کلمات عجیب با خارجی نیست.

مشاوره رایگان ما برای ثبت شرکت

با استفاده از اطلاعات موسسه با ما در تماس باشید . توانایی ارتباط با مصرف کنندگان در انتخاب نام زیبا برای برند و شرکت حائز اهمیت است. ذهن انسان برای برخورد با این سیل عظیم اطلاعات بازاریابی بیت های اطلاعاتی را به صورت گروه های بزرگ تری در می آورد که به آن ها بسته های اطلاعاتی گفته می شود و محتوی اطلاعات بیشتری می باشند. از قرار گرفتن این بسته های اطلاعاتی در کنار یکدیگر که هر کدام بخشی از اطلاعات مرتبط با نام تجاری را ارایه می دهند در ذهن مصرف کننده نگرشی در مورد آن نام تجاری شکل می گیرد که می تواند برخرید آن نام تجاری تاثیر بگذارد. براین اساس وظیفه بازاریابان این است که شیوه پردازش اطلاعات مرتبط با نام های تجاری توسط مصرف کنندگان را تسهیل نمایند .بدین ترتیب، انتخاب نام تجاری کوتاه ، به سرعت از طریق پیوندهایی که با آن علائم تجاری دارند در حافظه در دسترس قرار می گیرند.

اگر کاربران شما عمدتا در ایران هستند، دامنه با پسوند .ir می تواند برایتان بهترین گزینه باشد. نام دامنه انتخابی شما نباید بیش از حد بلند و طولانی باشد. نام دامنه باید راحت تایپ شود، پس بهتر است از انتخاب نام‌هایی با بیش از 14 کاراکتر جدا خودداری کنید تا کاربر برای به ذهن سپردن و تایپ دچار مشکل نشود. کاربران نام‌های کوتاه را راحت‌تر به ذهن می‌سپارند و برای مدت طولانی می‌توانند بدون جستجو مستقیما وارد سایت شما شوند. نام شرکت باید خاص باشد چون هر شخص حقوقی مانند هر شخص حقیقی باید دارای نام باشد تا بتوانند آن را تشخیص دهند. استفاده از کلمات اختصاری مانند مثم مخفف موسسه ثبتی میزان میباشد؛ غیرمجاز است.

برای انتخاب یک اسمِ برند ایرانی با کمی حوصله و آشتی با کتاب‌های باستانی می‌توانید اسامی منحصربه‌فردی پیدا کنید، خوشبختانه از آنجایی که ما ایرانیان منابعی غنی از افسانه و اسطوره در فرهنگمان داریم، بسیاری از این اسم‌ها دست‌نخورده باقی‌مانده است. فقط توجه باشید اسم‌هایی را انتخاب کنید که تلفظ آن‌ها راحت باشد. راستی حالا که صحبت از دامنه شد، اجازه دهید تا کمی هم دربارۀ راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی صحبت کنیم. اگر به این فکر افتاده‌اید که از ظرفیت‌های فوق‌العاۀ موجود در اینترنت برای گسترش کسب‌وکار خود استفاده کنید، به شما تبریک می‌گوییم. ما کتاب راهنمای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی که توسط تیم نوین تالیف شده و حاصل تجربۀ جمعی افراد مختلف است، به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نام خوب نامی است که به راحتی تلفظ شود و به سادگی به خاطر سپرده شود. برخی از کلمات ممکن است در گویش و یا لهجه‌های دیگر معنای متفاوتی داشته باشد. البته این مساله بیشتر زمانی مهم می‌شود که ثبت تغییرات شرکت بخواهید در سطح بین‌المللی نام خود را ثبت کنید. اگر شما نیز ایده برای اسم شرکت داشته یا پیشنهاد یا نظری دارید آن را از طریق بخش “ارسال نظر” با ما و سایر کاربران ستاره در میان بگذارید.