اینکار بسیار حساس و پیچیده است و باید با دقت بالا و توسط متخصصان آموزش دیده صورت بگیرد.

به این صورت که در این روش اسکن سه بعدی از دهان و دندان شما گرفته می شود و بر طبق آن قالبی با دقت بسیار بالا طراحی می شود که نیاز به جراحی لثه ندارد و مستقیما پایه های ایمپلنت دندان درون فک قرار میگیرند.

نکته: هزینه پیوند استخوان معمولا سوای از قیمت و هزینه ایمپلنت دندان محاسبه خواهد شد.

چرا که اگر دندان ایمپلنت آسیب ببیند دیگر قابل بازسازی نیست .

• زیرا جراحی ایمپلنت دندان بسیار پیچیده‌تر از ترمیم‌ها و درمان‌های دیگر مانند پر کردن دندان و یا نصب بریج و روکش است.

هرگز فراموش نکنید که دندان‌ها به عنوان بخش مهمی از جسم ما هستند که همواره باید به سلامتی آن‌ها توجه ویژه‌ای نمائیم.

آینه معاینه دندانپزشکی اولین ابزاری است که توسط دندانپزشکان مورد استفاده قرار می گیرد. متخصص ایمپلنت دندان با استفاده از آینه می توانند به طور مستقیم یا تکنیک های دید غیر مستقیم دندان را معاینه کنند.

چگونگي انجام دادن جراحی ایمپلنت دندان، بستگي به نوع کاشت دندان و شرايط استخوان فک شما دارد؛ اين امكان وجود دارد كه جراحي ایمپلنت دندان چندین روش داشته باشد؛ مهمترین مزیتي كه ایمپلنت دارد، پشتیبانی کامل از دندان هاي جدیدتان است؛ فرآیندی که به بهبود يافتن استخوان در نواحي اطراف ایمپلنت دارد؛ به اين دليل که ترمیم استخوان نياز به زمان دارد و ممكن است كه اين روند بين ٢ الي ۴ ماه طول بکشد.

مثلاً ممکن است شخصی بدون هیچ آمادگی خاصی جراحی ایمپلنت انجام دهد و هزینه کمی پرداخت کند، اما یک نفر دیگر نیازمند کشیدن دندان، پیوند استخوان، عمل لیفت سینوس و … باشد. بنابراین چنین شخصی هزینه‌های بیشتری از افراد دیگر پرداخت می‌کند.

۵/۵ – (۱۰ امتیاز) ۲۹ دی, ۱۴۰۰آخرین بروزرسانی: ۲۴ خرداد, ۱۴۰۱

در این جلسه جراح تمام پروسه درمان را برای شما توضیح خواهد داد و پس از آن درباره هزینه و قیمت ایمپلنت دندان نیز صحبت‌هایی خواهد داشت.

سلام خدمت شما بله براحتی انجام میشه و تمامی جراحی های لازم در یک جلسه. اما بهتره از معاینه و مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا توسط متخصص ایمپلنت دکتر آقاجری ویزیت بشید تا آگاهی کامل رو به شما بدن و اینکه برای ایمپلنت با بیهوشی به لینک زیر مراجعه کنید حتما

مجله تاپتنا بهترین مرجع رسمی معرفی بهترین ها در ایران و جهان می باشد ،که به شما همراهان عزیز کمک میکنه تا بتونید بهترین های هر حوزه رو خیلی راحت پیدا کنید.

مقاله ایمپلنت فوری برای مشاهده و اطلاعات کامل از ایمپلنت دندان فوری به لینک زیر مراجعه کنید.