این کفپوش سطحی یکپارچه و وزنی بسیار سبک دارد و عمر آن طولانی است. از دیگر ویژگی های کفپوش پلی یورتان می توان به مقاومت آن در برابر سرخوردگی، لغزندگی، مواد شیمیایی، رطوبت و اشعه ماوراء بنفش خورشید اشاره نمود. هزینه کفپوش پلی یورتان بالاست، از این رو در مکان های روباز که احتمال سائیدگی سطح بالاست مورد استفاده قرار نمی گیرد.

پلی یورتان صنعتی رنگ #اپوکسی #کفپوش_اپوکسی #رنگ_کفپوش_اپوکسی #رنگ_روغن #کفپوش_اپوکسی ‌ #کفپوش_اپوکسی_سه_بعدی #رزین_اپوکسی #رزین #کفپوش #کفپوش_سه_بعدی #کفپوش_چوبی #کفپوشاپوکسی #کفپوش_رولی #کفپوش_جدید #کفپوش_صنعتی #کفپوش_ورزشی

– دارا بودن خواص آنتی باکتریال ( بسیار مناسب برای محیط هایی که نظافت و تمیز بودن فضا بسیار حائز اهمیت می باشد)

انواع آسانسور و نحوه کارکرد آنها[کششی، هیدرولیک و کارگاهی]

بازسازی و تعمیر این نوع کفپوش ها نیز بسیار آسان بوده و از آنجاییکه بسیار مستحکم و ماندگار هستند، پس از گذشت چندین سال نیاز به تعمیر و نوسازی پیدا می کنند.

مدل سنگ کیت کا. سنگی جدید با قیمت مناسب. بسیار شیک و مدرن.

مصالح مرغوب و اجرای با کیفیت و اطلاع و آگاهی فنی و مهندسی وجه تمایز مجموعه هایکا به عنوان یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید، مشاوره و اجرای این پوشش های دکوراتیو ساختمانی می‌باشد.

از این نوع کفپوش ها اصولاً در سالن های ورزشی استفاده می شود. پلی وینیل کلراید که امروزه با نام پی وی سی شناخته شده از قابلیت های منحصر بفردی برخوردار است که باعث شده از آن در تولید کفپوش استفاده شود.

همچنین دارای چسبندگی بهینه برای انجام تقریباً هر ورزشی است.

کفپوش صنعتی اجرای کفپوش اپوکسی با استفاده از محصولات کامل رنگ شکیبا

اگه از اکسپلور میای و دلت میخواد کلی طرح های خوشگل و بادوام برای خونه یا محل کارت ببینی حتما به پیجمون سر بزن.

ببخشید اسپری فوم پلی اورتان (فوم پاششی) سخت (سلول بسته) هم موجود هست یا اینکه اجزای جداگانه ( ایزوسیانات و پلی ال) که خریداری کنیم؟

کف پوش پلی یورتان نیمه رسانا را می توان به عنوان پوشش های آنتی استاتیک مورد استفاده قرار داد و از خواص برتر مواد آن نهایت استفاده را کرد. کف‌پوشهای ضد الکتریسیته ساکن هنگام حرکت پرسنل در محل، از تجمع بارهای استاتیک آسیب‌رسان جلوگیری می‌کنند.

ورق پلی یورتان خرید و فروش انواع ورق پلی اورتان ( یورتان ) برای مصارف صنعتی