سامانه ثبت اداره ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

توسط

در

تمدید مدیر عامل یک صورتجلسه هستش و در صورتی که نیاز به تمدید بازرسین نباشد، هزینه هر صورتجلسه هم در بخش استعلام هزینه ها به صورت پیامک قابل استعلام است. یک سوال داشتم و اینکه فقط برای تمدید مدت مدیر عامل ( بدون تغییر مدیر عامل ) و ثابت بودن اعضا چکار باید کرد و چقدر هزینه داره. در مرحله ی هشتم متقاضی با توجه به نوع صورتجلسه و تصمیمات گرفته شده باید مدارک را در این قسمت بارگزاری نمایند. در مرحله سوم باید نوع تصمیم جلسه را تعیین نموده و سپس گزینه افزودن تصمیم جلسه را انتخاب نمایید.

سایت ثبت شرکتها

بایستی بدانید که انتخاب نوع شرکت یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت شما در روند کاریتان محسوب می شود. به عنوان مثال چنانچه با مشکل مالی روبرو شوید و شرکت مسئولیت محدود ثبت نموده باشید نمی توانید برای دریافت وام و تسهیلات بانکی اقدام کنید. اگر می خواهید بدانید که چرا شرکت مسئولیت محدود ثبت برند تجاری به یک انتخاب محبوب در ایران تبدیل شده با ما در این مقاله همراه باشید. یکی از ویژگیهای جذاب شرکت مسئولیت محدود این است که دارایی های شرکت از دارایی های شخصی صاحبان جداست. به طور مثال، اگر این شرکت ورشکسته شود، شرکا مجبور نیستند برای پرداخت بدهی های شرکت از حساب شخصی استفاده کنند.

با ورود به صفحه ی روزنامه، “روز شروع سال مالی” و “ماه شروع سال مالی” را در کادر مربوطه پر کنید. همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه ی شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه ی شرکت مشخص می گردد. در کادر مربوط به موضوع فعالیت، نوع فعالیت و وضعیت مجوز و مدت فعالیت را براساس اینکه محدود یا نامحدود است انتخاب کنید. در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید. سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید. آن دسته از شخصیت های حقوقی که تمایل به دریافت کد فراگیر را دارند، می توانند از طریق سایت ثبت شرکت ها اقدام ثبت درخواست کد فراگیر نمایند.

تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی یکی از مهمترین تکالیف تمام مؤدیان اعم از مؤدیان حقیقی و مؤدیان حقوقی است. آخرین مهلت ارسال اظهارنامه های مالیاتی سال مالی مؤدیان حقوقی که همان شرکت ها و موسسات غیر تجاری هستند، نهایتا تا پایان تیر ماه سال بعد از آن است. انتخاب نوع شرکت برای ثبت تا حدود بسیار زیادی بستگی به تصمیم و انتخاب خود متقاضیان دارد و خود شما هستید که با توجه به شرایطی که دارید و همچنین با توجه علاقه مندی هایتان تعیین می نمایید کدامیک از شرکت ها را ثبت می کنید. شامل دفتر روزنامه و دفتر کل یکی از وظایف قانونی و همه ساله تمامی شرکت ها و بازرگانان است و آخرین مهلت دریافت آن پایان اسفند ماه است. در مرحله ششم مشخصات کامل شناسنامه ای و آدرس و شماره تماس دقیق کلیه اشخاص شرکت قید می گردد. شرکت های تجاری از مشارکت و اجتماع دو نفر یا بیشتر تحت عنوان شرکت هایی که قانون ثبت آن ها را تایید کرده تشکیل می شود .

در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … پس از ورود به این بخش، لازم است که افراد نوع درخواست را بر روی گزینه «تاسیس شرکت» انتخاب کنند و در نهایت با وارد کردن کد پیگیری درخواست، مراحل بررسی درخواست خود را در این سامانه انجام دهند. در مرحله نهایی، لازم است که شعبه و روزنامه کثیر الانتشار شرکت را مشخص کنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا تمامی مراحل ثبت شرکت از طریق این سامانه به انجام رسد. در این مرحله شما به سایت ثبت شرکت ها وارد می شوید و می توانید از طریق این سایت اقدام به استفاده از خدمات تاسیس شرکت ها کنید.

مشاوره ثبت شرکت

چه نوع شرکتی مناسب ما است؟ و سوال بعدی اینکه حتما برای ثبت شرکت باید اجاره نامه یا مکانی را داشت؟ چون کار کاملا از منزل انجام میشود و ابدا نیازی به اجاره جایی نداریم و فقط برای ما هزینه دارد. بنده قصد دارم با ینفر شریک بشم که اون شخص قبلا شرکت ثبت کرده و میخواد تغییرات بده و اسم من رو بعنوان یکی از اعضاء هیئت مدیره بذاره.. همچنین سهام دار شرکت هم هستم… آیا تو این تغییرات نیاز به امضاء من بعنوان شریک و اعضا هیئت مدیره هست؟ در کجای این شرکت آمده که من سهام دار هستم و اینکه حق امضاء دارم و چگونگی تقسیم سهام وظایف و اختیارات اینا رو کجا ثبت میکنن.. مسئولیت محدود کفایت می کند و در حالتی که شرکت تان را بخواهید به صورت مسئولیت محدود ثبت نمایید نیاز به 2 نفر جهت تاسیس شرکت دارید که دارای بودن مدرک تحصیلی ضروری نمی باشد. جهت اطلاعات بیشتر لطفا شماره تماس خود را ارسال کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند یا خودتان می توانید با خطوط شرکت تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

  • بنابراین، کامل کردن روند قانونی ثبت انواع شرکت‌ها در ایران مستلزم در نظر گرفتن تمام این هزینه‌های جانبی است.
  • حضور در پروژه‌های بزرگ و بستن قراردادهای مهم فقط با طی کردن روند قانونی تاسیس شرکت امکان‌پذیر خواهد شد.
  • این نوع از شرکت‌های ثبتی مناسب افرادیست که سرمایه‌ی چندانی ندارند و سرمایه‌ی آن‌ها تبدیل به سهام نمیشود و شرکا تنها به میزان سرمایه‌ای که در شرکت گذاشته‌اند در برابر ضرر و زیان‌های وارده بر شرکت متعهد هستند.
  • همچنین ذکر نام دست‌کم یکی از این اشخاص به همراه عبارت‌هایی مثل شرکا و برادران الزامی است.
  • در گذشته و قبل از پیشرفت تکنولوژی، بدون وجود اینترنت و نبودن شرکت های حقوقی مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت به صورت انفرادی و توسط متقاضی انجام می شد و فرد باید به تنهایی پیچیدگی های اداری در روند درخواست، اشتباهات متداول به دلیل نداشتن تجربه و پرداخت چندباره هزینه های ثبت شرکت را متحمل می شد.

و بسیاری از تجار خارجی نیز برای راه کسب و کار در ایران ابتدا در مناطق آزاد سرمایه گذاری می کنند. در ضمن باید علاوه بر اینکه شرکت شما در مناطق آزاد به ثبت می رسد باید فعالیت های کاری و تجاری شما هم در منطقه آزاد باشد. 2- شرکا در این شرکت ها مانند ضامن هستند و در قبال شرکت ضمانت دارند و مدیران نیز از میان شرکایی که در شرکت سرمایه گذاری کرده اند انتخاب می شوند و حداقل باید یک نفر به عنوان مدیر تعیین شود و در حوزه اختیارات وظیفه خود، ریاست برنامه های کلان را بر عهده بگیرد. تیم حقوقی «تهران ثبت» اعتماد مشتریان را ارزش تلقی کرده و با در نظر گرفتن و بکارگیری جدیدترین فناوری و دانش روز و همگام کردن آن با ارایه خدمات ثبتی توانسته بیشترین امتیاز را در جلب رضایتمندی مشتری دریافت نماید. تهران ثبت در مسیر طولانی خود به لطف خداوند متعال تاکنون موفق به ثبت بیش از صدها شرکت، برند، موسسه و مجوز شده است و خدا را شاکر هستیم که تاکنون به تعداد انگشتان دو دست مشتری ناراضی نداشته ایم.

» شناسه ملی شرکت چیست

خیر امکان ادامه پرونده ای که فرمودین وجود نداره درخواست شما باطل شده، مجدد از ابتدا باید کل فرآیند رو طی کنید و درخواستتون رو ارسال کنید. بستگی به نیاز شما داره، معمولا همه متقاضیان مدت زمان اعتبار شرکت رو به صورت نامحدود میزنن و تاریخی برای انقضا اون تعیین نمی کنن. استعلام ثبت شرکت چیست و چه کمکی به ما می کند؟ خوب این سوالی است که بسیاری از مشتریان ما آن را شنیده اند و می خواهند بدانند که معنی آن چیست. خیلی از مراجعه کننده ها به ما در خصوص قوانین شرکت ها اطلاعات زیادی ندارند. این افراد ترجیه می دهند قبل از شروع کار خود اطلاعاتی در خصوص شرکت داری داشته باشند.

برای نمونه در شرکت‌های سهامی خاص حداقل باید دو نفر از اعضای هیئت مدیره به سن قانونی (یعنی ۱۸ سال) رسیده باشند و در شرکت‌های با مسئولیت محدود حداقل یک نفر از اعضا باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشد. ثبت شرکت سهامی خاص که در چارچوب فعالیت بازرگانی است پیشنهاد می گردد چناچه برای آگاهی از پروسه ثبت شرکت و اخذ کارت بازرگانی با کارشناسان ما در تماس باشید . شرکت ثبت شرکت های تجاری در انواع مختلفی قابل تاسیس و ثبت بصورت قانونی در آگاه ثبت و سازمان ثبت شرکتها می باشند. هر کدام از انواع شرکتها، مزایا و معایب خاص خود را دارند که می توان آن ها را با بهترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن، در تهران یا سایر شهر های ایران و حتی خارج از کشور ثبت کرد. همچنین میتوانید با ورود به صفحه ثبت برند خود را با سریعترین روش انجام دهید.

با توجه به قانون کسانی که سهام برای شرکت ارائه می دهند را هیئت مدیره گویند. رئیس هیئت مدیره از طریق سهامداران با تصمیم و رضایت خودشان حداقل به مدت دوسال انتخاب می شود. هیئت مدیره وظیفه دارد که یک نفر رئیس و یک نفر نایب رئیس انتخاب کند.

در پنجره واحد فیزیکی کسب‌وکار، تمامی خدمات ثبت شرکت را به صورت یک‌جا ارائه می‌شود. از جمله این خدمات می‌توان به دریافت کد اقتصادی، کد کارگاهی، کارت بازرگانی، پلمپ دفاتر و … اشاره کرد. اولین قدم برای ثبت شرکت، پس از رعایت پیش نیاز اولیه، انتخاب موضوع شرکت است. موضوعات شرکت در سه دسته‌ کلی غیرمجوزی، نیازمند اخذ مجوز و ممنوع قرار می‌گیرند. مگر اینکه موضوع انتخابی شما از جمله موضوعات نیازمند اخذ مجوز باشد.

1- نوع ثبت تغییرات شرکت تعیین کننده تعداد صورتجسلات شرکت می باشد. تنظیم هر صورتجلسه و ثبت آن در سامانه و پیگیری تا حصول پیش نویس آگهی تغییرات، معمولا هزینه ای بین 350 الی 500 هزار تومان حدودی می باشد که این نوسان به دلیل تفاوت در نواع تنظیم صورتجلسات می باشد. چنانچه قصد ثبت تغییرات شرکت را دارید، ثبت میزان به شما کمک خواهد کرد. در این مقاله سعی بر این داشتیم تا همه موارد را برای شما یادآوری کرده و به شما آگاهی کامل بدهیم. شما در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال در زمینه ثبتی می‌توانید با مشاورین خبره ما در این زمینه تماس بگیرید تا گام به گام در ثبت تغییرات شرکت، شما همراه شما باشند. ثبت تغییرات شرکت چه مراحلی دارد؟ ثبت صورتجلسه تغییرات چگونه است و برای هر تصمیم و تغییر کدام صورتجلسه را باید تنظیم کنیم، اصلا چه مدت زمان می برد؟ به تمامی این سوالات در ادامه دقیق پاسخ خواهیم داد.

3-در نظر داشته باشید به شرکتهای تأیید شده مجوز و یا گواهی خاصی اعطا نمی شود. اگر مراحل ثبت شرکت گام به گام طی شوند، می‌توان اطمینان داشت که تاسیس شرکت بدون اتلاف وقت و بدون تکرار این روند به انجام می‌رسد. اگر شرکت مختلط از یک یا چند شریک ضامن و مسئولیت محدود تشکیل شده باشد ، مختلط غیر سهامی است و اگر ترکیبی از یک یا چند شریک ضامن و سهامی خاص باشد ، مختلط سهامی است . شرکت های سهامی به دو قسمت سهامی خاص و عام تقسیم می شوند که در این شرکت ها سرمایه به سهم تقسیم شده است و پیش از تاسیس شرکت باید سرمایه تعهدی ، 35 درصد به حسابی به اسم شرکت در شرف تاسیس واریز گردد . ثبت نیک علاوه بر ثبت شرکت در تهران و کلیه نقاط ایران و همچنین مناطق آزاد ، کلیه امور ثبتی در کشورهای ترکیه ، ارمنستان ، عمان ، امارات متحده عربی و گرجستان را به شما کاربران و مشتریان گرامی ارائه میدهد.

چرا که با وجود فراوانی شرکت‌های تجاری، شباهت نام و عدم رعایت شرایط انتخاب آن می‌تواند باعث رد شدن اسم انتخابی شود. به همین منظور می‌توانید با استعلام نام شرکت از تکراری نبودن و احتمال یا عدم احتمال تایید آن مطمئن شوید. در عین حال اگر بخواهید موضوعی را به موضوعات پیگیری ثبت تغییرات شرکت قبلی شرکت اضافه کنید یا به‌طور کلی موضوع آن را تغییر دهید، این امکان با تنظیم صورتجلسه تغییر موضوع برای شما وجود دارد. ثبت شرکت به صورت آنلاین در وقت و هزینه موسس شرکت صرفه جویی می کند. در این مرحله چون شرکت شما باید به تایید کارشناس برسد، کمی زمان بر خواهد بود.