ساخت نام برند خلاقانه، زیبا، جذاب و متفاوت انتخاب نام برند فارسی

توسط

در

در اصل شما باید تلاش کنید تا یک مفهموم به کمک تمرینات ذهنی به وجود آورید یک تصویر چشمی باعث یاد اوری دف شما در ذهن مخاطبان است.شما باید بتوانید نظر و ایده هایتان را به عرصه حظور در بیاورید. برای انتخاب نام خاص برای برند خود تمامی مسائل را در نظر داشته باشید مثلا احساسات مخاطب را برای اثر گذاشتن و نزدیک کردن آن به برند خود در نظر داشته باشید. مابکل رادر این پیشنهاد را میدهد که میتوان از کلماتی استفاده کرد که باعث به وجود آمدن تجربه ای بشود.دلنشین بودن ، احساسی بودن، پر توان بودن و .. لازم به ذکر است که افراد برای انتخاب نام برند خود نباید از راه دیگر غافل بمانند. که این امر با دقت کردن بر مسائل ابتدایی قابل دست یافتن است. اسم خاص یعنی اسمی که به یک چیز تعلق دارد و منحصر به فرد می باشد.به عبارت دیگر منظور از اسم خاص اسمی است که به یک فرد یا یک شخص تعلق دارد و شامل همه نمی شود.

سایت پیشنهاد نام برند انگلیسی

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی را وارد کنید که به بهترین وجه نام مورد نظر شما را نشان دهد. البته شما متقاضیان انتخاب اسم خاص برای برند و علامت تجاری می توانید در لغتنامه نیز اسم مورد نظر خود را بر طبق قوانین و مندرجات اداره ثبت انتخاب ثبت تغییرات شرکت کنید . اما نمی توان اسامی انتخابی در لغتنامه را جزو موارد خاص به حساب آورد . از موارد و ویژگی هایی که می توان برای انتخاب نام مناسب مدنظر قرار داد می توان به توانایی ها ، ضعف ها و یا برانگیختن احساسات افراد در انتخاب و نام گذاری برند استفاده کرد .

سازنده نام سایت Themeisle

افزایش بازدید سایتوب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد. خلاقیت و بازی با کلمات کمک می کند تا همیشه دامنه وسیعی از اسامی را در اختیار داشته باشید و با مشکل مواجه نشوید. دیجی کالا مثال بسیار خوبی از خلاقیت و بازی با کلمات ثبت شرکت در تهران است. بهترین راه حل این است که یک مسابقه پیشنهاد نام برند، طراحی کنید و از مخاطبان بخواهید به شما اسامی را با توجه به شرایطی که مطرح می کنید ارائه دهند. با خط زدن مواردی که کمترین ارتباط را با کسب و کار شما دارند، به اسم‌هایی برسید که می‌توانید بین آن‌ها و موضوع کسب و کارتان رابطه‌ای ایجاد کنید. سپس برای مثال از بین ۵ اسم نهایی لیست نظر افراد دیگر را بپرسید.

این نام ممکن است بازی با کلمات باشد یا نام که با موقعیت مکانی شما پیوند دارد یا… . مهمترین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب نام رستوران در نظر بگیرید، احساسی که به مشتری پس از شنیدن نام رستوران شما دست می‌دهد. اگر نام رستورانتان بیش از حد پیچیده باشد و مشتریان نتواند آن را به خاطر بسپارند، ممکن است در تبلیغات دهان به دهان ضرر کنید. بسیاری از رستوران‌ها نام یک کلمه‌ای برای رستوران را انتخاب می‌کنند زیرا علاوه بر اینکه به راحتی به خاطر سپرده می‌شوند بسیار مدرن هستند.

شاید شباهت این واژه‌ها با کلمه ایران باعث شده در فرهنگ ما واژه‌های قدرتمندی باشند. مثلا در فارسی و حتی در انگلیسی نام‌هایی که با صدای «آ» به پایان می‌رسند، معمولا موفق از آب درمی‌آیند. دسته سوم نام‌هایی هستند که به خودی خود قدرت یا ضعف ذاتی برای انتخاب به عنوان نام برند ندارند و خنثی هستند.

به همین دلیل است که کلید خوش‌آوایی را کلید شماره صفر انتخاب نام برند نامگذاری کرده‌ام که حتما باید کنار هر کلید دیگری این را هم به کار ببرید. برای انتخاب نام برند باید تمرکزتان روی انتخاب نامی قدرتمند باشد که شما را از سایر رقبایتان به شدت متمایز کند. پس در ادامه این مقاله ویژگی‌ها و کلیدهایی که در نام‌های زرنگ وجود دارد را به شما می‌آموزم تا با استفاده از این کلیدها بتوانید نامی قدرتمند برای برندتان انتخاب کنید.

  • از مخاطبان‌تان بخواهید تا دوستان‌شان را نیز به این مسابقه دعوت کنند.
  • نام هر برند می‌تواند در 6 دسته بندی قرار گرفته و باید ویژگی‌هایی خاص و منحصر به فرد داشته باشد و بتواند بر مخاطب تاثیر مثبتی بگذارد.
  • زمانی که همه چیز آماده بود کمی بیشتر به اسم‌ها دقت کردم.
  • در ویدیو زیر به صورت خلاصه نکات مهمی را که در انتخاب اسم فروشگاه اینترنتی باید رعایت کنید توضیح داده‌ایم.
  • دومین در لیست بهترین تولیدکنندگان نام تجاری ، ابزاری رایگان از Wix ، سازنده وب سایت است .

از حرف اول چند کلمه به عنوان اسم مخفف استفاده نشده باشد، همچنین از ترکیب چند حرف استفاده نشود. مثلا اینکه یک فرد را امروز دیده ایم و 10 سال نیز او را ببینیم بشناسیم یا به نظرمان آشنا باشد همگی توسط سمت راست مغز اتفاق می افتد. به عنوان مثال بارها اتفاق افتاده است که حل یک مسئله ماها نیمکره چپ مغز ما را درگیر کرده باشد حال آنکه این مساله در کسری از ثانیه توسط نیمکره راست ما به صورت تجسمی حل می شود. نام برند نباید موجب گمراهی و به اشتباه افتادن مشتریان آن محصول یا خدمت در طبقه مربوطه گردد . در صورتی که برند متمایز کننده کالا ، خدمات مربوطه نباشد ، امکان ثبت آن وجود نخواهد داشت .

گام های بسیاری برای شروع کسب و کار و ادامه آن وجود دارد که هر یک به دلایل خاصی حائز اهمیت می باشند

سلام ما تو این مقاله راهنمایی کردیم درباره انتخاب اسم. برای اطلاع از قوانین و مقررات حقوقی با کارشناس‌ها یا مشاوران ثبت حقوقی مشورت کنید. بهت پیشنهاد می‌کنم اینستاگرام مارو دنبال کنی، حتماً تو شروع کار بهت کمک میکنه. احتمالاً بعد از مدتی متوجه می‌شوید یکی دوتا از این دسته‌ها بیشتر با سلایق شما جور درمی‌آیند، اما ثبت برند سعی کنید تیم طوفان فکری خود را به چالش بکشید و در هر دسته چند اسم تجاری پیدا کنید. در آخر از میان تمام آن‌ها 10 الی 15 اسمی که بیشترین رأی را آورند را انتخاب کنید. تا اینجا با ویژگی‌های یک نام تجاری خوب آشنا شدیم؛ حالا قرار است قدم به قدم مراحل انتخاب اسم را طی کنیم و حواسمان به ویژگی‌های که گفتیم هم باشد.

طراحی سایت تخفیف گروهی

در این مقاله ما به نحوه انتخاب بهترین نام و هم چنین کارا ترین نام برای برند شما خواهیم پرداخت . برای دستیابی به اسامی خاص برند پیشنهاد می شود در ادامه همراه ما باشید . ببخشید من یک اسم برند برای مزون لباس میخوام ممکنه چند اسم بهم معرفی کنید البته شریک هم دارم دنبال یه اسم خوب هستیم.

چون ما عادت جدا خواندن حروف را نداریم (به IBM و BMW و KFC فکر کنید). پس صرفاً وقتی می‌توانیم از مخفف استفاده کنیم که سرواژه‌ها در کنار یکدیگر، یک واژه‌یقابل ‌تلفظ ومقبول تشکیل دهند. گزینه‌ی دیگری که در انتخاب نام برند پیش روی شما قرار دارد مخفف‌سازی است. کافی است کمی به برندهای معروف ایران و نام‌هایی که برای برندها انتخاب شده نگاه کنید تا ببینید اصول انتخاب برند را نمی‌توان به سادگی در قالب یک چارچوب مشخص گنجاند و بیان کرد.

«ساندویچ کثیف» یکی از آن نام‌هایی است که اگر نمی‌خواهید شانس موفقیت خود را از بین ببرید، حتی قبل از شروع باید از آن اجتناب کنید. این کلمات از نظر روانشناختی روی مغز ما تاثیر می‌گذارند. در دو مقاله قبلی به این اشاره شد که یک کسب و کار نوپا چگونه… به توسعه کسب و کار آنلاین خود بیاندیشید؛ دلسوزانه از آن محافظت خواهیم کرد. بهتر است قبل از شروع جلسه این مقاله را با اعضای جلسه به اشتراک بگذارید، تا با دید بازتری وارد طوفان فکری شوند. خب؛ حالا که ویژگی‌های اسم برند خوب و تاثیرگذار را فهمیدیم، وقت عمل کردن است!

سپس ، در پایان اگر دکمه “ایجاد نام های جدید” را بزنید ، Brandroot پیشنهادها را بداهه می نویسد و مرتبط ترین نام ها را برای شما ارائه می دهد. می توانید با هزینه ای در حدود 2000 دلار یک اسم زیبا بدست آورید یا برای نام تجاری مبتنی بر کلمات کلیدی اقدام کنید. همانطور که از نامش پیداست ، Brandroot همه چیز در مورد ساختن یک برند است. ارائه دهنده نام تجاری Brandroot برای کسانی که می خواهند دامنه ای با کیفیت و درجه یک را خریداری کنند خوب است.