اداره ثبت شرکتها

توسط

در

جهت انجام کارهای ثبتی شرکت ها به پایگاه ثبت شرکتها مراجعه می کنیم. اداره کل ثبت شرکتها جهت همسو سازی و یکسان سازی آیین نامه ها و ابلاغیه ها فعالیت می کند. فعالیت های تجاری گسترده ای برای کارآفرینان را فراهم خواهد آورد. اهمیت ثبت رسمی شرکت ها منافع مستقیمی برای شرکت ها و صاحبان شرکت ها و کارکنان آن ها دارد.

درود و وقت خوش.با تشکر از مطالب.میخوام بدونم ثبت شرکت در کشور هدف صادرات بهتره یا در کشور صادر کننده؟مورد دیگه هم اینکه میخوام در زمینه چوب کار کنم.میشه منیعی معرفی کنید تا اگر قوانین و شرایط خاصی داره مطلع بشم. بنده موسسه کاریابی با مجوز از وازرت تعاون کار و رفاه اجتماعی دارم .یک شریک دارم و میخواهم شرکتی به ثبت برسانم و شریکم را بعنوان مدیر عامل معرفی کنم . از دست دادن، از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ها یکی از موضوعاتی است که امکان دارد برای هر شرکتی اتفاق بیفتد.

1-تحویل مدارک هویتی اعضا،آگهی تاسیس،آخرین آگهی تغییرات شرکت توسط موکل به کارشناسان امور ثبتی. امروزه برای اکثر کسب و کارها نیاز به داشتن هویت حقوقی داریم،ثبت شرکت ها آنطور که تصور می کنید پیچیده نیست، فقط نیاز به کمی تجربه و دانش حقوقی و مالیاتی دارد. اگر نیاز به ثبت شرکت فوری دارید می توانید با ما تماس بگیرید و این کار را با کمترین هزینه و در یک هفته کاری به ما بسپارید. روال کاری ما سـریع و شفاف بوده و شما در ابتدای کار از مدت زمان و هزینه انجام دقیق آن مطلع خواهید شد. ۹ – درج شدن آگهی ثبت در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی که آخرین مرحله از ثبت شرکت تلقی می شود.

سایت ثبت شرکت ها

سپس او سهامی منتشر می‌کند که دارندۀ آن سهام در واقع در تمام منافع آن تجارت شریک است و مسئولیتی را نیز در این زمینه تعهد می‌کند. ثبت شرکت مختلط سهامی به حداقل سه عضو نیاز دارد که یکی از آنها باید به عنوان مدیر شرکت معرفی شود. همچنین حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت مختلط سهامی مبلغ یک میلیون ریال است که تهیۀ 35% آن برای آغاز فرایند ثبت شرکت کافی است. در سال 1327 اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در کنار دو اداره دیگر با عناوین ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و ادراه مالکیت صنعتی تاسیس شد.

مزایای ثبت شرکت سهامی خاص

در شركت تضامنی اصالت و اعتبار به میزان سرمایه اشخاص در شرکت نیست بلکه اصالت در این شركت از طرف شركا و میزان اعتبار آن‌ها تامین میشود، نه میزان سرمایه ای که آن‌ها در شركتدارند. تشکیل مجمع عمومی فوق العاده ثبت برند با حضور کلیه شرکاء این صورتجلسه توسط سهامداران امضاء شده و مهر شرکت پای صورتجلسه میخورد. در این مرحله میبایست کلیه مدارک را بطور منظم و با رعایت تمام شروط های ذکر شده تهیه نمایید تا به مشکل بر نخورید.

  • به عنوان مثال چنانچه با مشکل مالی روبرو شوید و شرکت مسئولیت محدود ثبت نموده باشید نمی توانید برای دریافت وام و تسهیلات بانکی اقدام کنید.
  • بر همین اساس هر دو گروه برحسب کارکردی که دارند باید شرکت به ثبت برسانند تا بتوانند فعالیت خود را انجام و گسترش دهند .
  • اقدام نهایی، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد که آخرین گام جهت ثبت شرکت تلقی می شود.
  • به طور مثال، اگر این شرکت ورشکسته شود، شرکا مجبور نیستند برای پرداخت بدهی های شرکت از حساب شخصی استفاده کنند.

این قابلیت باعث شده تا بسیاری از افراد امروزه آگاه ثبت را به عنوان سامانه ثبت شرکت به جای سازمان ثبت شرکتها انتخاب کرده و ما نیز در تلاش هستیم تا به پاس این جایگاه، بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم. متقاضی ثبت شرکت از طریق سامانه اینترنتی بعد از این که اطلاعات درخواستی در سامانه ثبت شرکت ها را تکمیل نمود می بایست مدرک اصلی صورت جلسات تنظیمی به علاوه ضمائم آن را از طریق پست سفارشی به آدرس ذکر شده در تأییدیه پذیرش ارسال نماید . در انتها با ارسال تمامی مدارک به اداره ثبت شرکت ها از طریق پست ، پرونده مورد بررسی کارشناس اداره قرار می گیرد و در صورتی که نقصی نداشته باشد ، مورد تایید واقع می گردد . روند ثبت شرکت از طریق ثبت نارین به این صورت است که ابتدا مشاوران بعد از شنیدن اطلاعات متقاضی، مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت را از مشتری دریافت کرده و به اداره ثبت اسناد و املاک کشور ارسال می کنند. تشکیل شرکت‌های مختلط سهامی منوط به وجود شرکای سهامی و شرکای ضامن است. گروه اول به طور مساوی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و مسئولیت‌شان نیز به میزان آورده‌شان است.

شرایط و علاقه مندی های متقاضی تا حدودی می تواند به ما کمک کند تا بهترین نوع شرکت متناسب با آن شخص را پیشنهاد کنیم. جهت اخذ مشاوره حقوقی رایگان عدد ۴ را به ۰۲۱۴۳۹۰۲۰۰۰ پیامک پیامک کرده یا اینجا کلیک نمائید. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام ثبت ونکدنبال نمایید. تمامی مواردی که ذکر گردید در انتها برای شما نمایش داده خواهد شد ، پس بررسی و پذیرش نهایی باید منتظر تایید نام های درخواستی باشید .

اطلاعات تماس

در شرکتنامه شرکت فوق الذکر نسبت مشارکت هر شریک و سهم الشرکه تقویمی آن تصریح می‌گردد. پس از انجام دو مرحله فوق، اظهارنامه‌ای همراه با شرکتنامه امضا شده و تاییدیه تادیه تمام سرمایه شرکت جهت ثبت به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال می‌شود. با این وصف آشنایی با انواع شرکت‌ها و مراحل ثبت شرکت پیش از هر اقدامی برای ثبت شرکت ضرورت دارد. اتتخاب نام شرکت نیز کمی قلق خاص خود را دارد چون نام شرکت شما می بایست توسط اداره ثبت شرکت ها تایید گردد، اداره ثبت شرکتها نام درخواستی شما را به بقیه شرکت های موجود بررسی می کند که نام مشابه شرکت دیگری را انتخاب نکرده باشید.

من میخوام یه شرکت ثبت کنم اما شنیدم افرادی که کارمند رسمی هستند و مشغول به خدمت، نمی تونن مدیر عامل باشن و ثبت شرکت انجام بدن. ممنون از توضیحات خوبتون، میشه بگید الان تایید نام ثبت شرکت چند روز زمان میبره و اینکه ما تا چند سیلاب حداقل می تونیم اسم براش شرکت انتخاب کنیم. مدت زمانی که ثبت شرکت به طول می انجامد در همه موارد یکسان نیست. اما در بیشتر موارد حدود 7 الی 14 روز کاری زمان نیاز است تا شما صاحب شرکت خود شوید. کافیست تلفن خود را بردارید و از همکاران ما درخواست اعزام کارشناس ثبتی به محل را داشته باشید. لازم به ذکر است که حتی اگر فقط قصد گرفتن مشاوره را هم داشته باشید و قراردادی با ما امضا نکنید باز هم این خدمات برای شما به صورت رایگان قابل اجرا می باشد.

شرکت های سهامی در هر حال شرکت بازرگانی محسوب می شوند حتی اگر موضوع عملیات آنها امور بازرگانی نباشد. تعداد شرکا در هیچ یک از شرکتهای سهامی نباید کمتر از سه نفر باشد. شرکت های سهامی دارای ارکانی اعم از هیئت مدیره و مدیرعامل، مجامع عمومی و فوق العاده و بازرسان می باشند. در تغییرات شرکت شرکت های سهامی، مسئولیت شرکا یا سهامداران محدود به میزان سرمایه خواهد بود. جهت تعیین حق‌الدرج آگهی باید به «نمایندگی روابط عمومی» ‌مراجعه کرد. لازم به ذکر است درصورتی‌که کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع مزبور، استعلام می‌نماید.

در صورت اشتباه در انتخاب نوع شرکت باید مراحل ثبت یک شرکت را دوباره سپری کنید، این کار زمان زیادی را از شما هدر خواهد داد. شرکت ثبت کاج بر این عقیده است که امروزه به دلیل مشغله های زیاد مشتریان، ترافیک شهری و … رفت و آمد مکرر برای ثبت شرکت و سایر خدمات ثبتی سخت است به همین دلیل زمان را برای مشتریان خفظ کرده و ثبت شرکت تمامی مراحل کاری آنها را آنلاین و بدون نیاز به حضور در محل شرکت انجام نماید. پایه ی اولیه برای انجام فعالیت و تولید کردن محصولات انتخاب نمودن اسم تجاری و ثبت برند مخصوص به جهت جلوگیری از کپی شدن نام به واسطه ی سایرن می باشد، بعد از ثبت برند برای محصول اول به دلیل استقبال به فکر ثبت برند های بعدی هم می افتند.

مسلما با انجام اصول درست برندسازی شما زمانی شناخته می شوید و اگر برای ثبت برند خود اقدامی نکرده باشید، شخص دیگری آن را می گیرد و به سادگی می تواند از اسم و اعتباری که برای خود دست و پا کرده اید سوء استفاده کند. ثبت شرکت ها قوانین خاص خود را داشته و از متقاضیان انتظار می رود که این قوانین را اجرا کنند. برای مطمئن شدن از رعایت تمامی قوانین، می توانید با متخصص حقوقی مشورت کنید.

مسئولیت سهامداران در قبال شرکت مستقیماً وابسته به مبلغ اسمی سهام آنهاست. در هنگام ثبت شرکت سهامی خاص می بایست پس از تعیین سرمایه شرکت، میزان 35 درصد از آن را در حساب شرکت نزد یکی از بانک ها واریز نمایند. نکات ثبت شرکت سهامی خاص جهت ثبت شرکت سهامی خاص، حضور حداقل three عضو به عنوان هیئت مدیره و ۲ نفر به عنوان بازرس (یکی اصلی و دیگری ذخیره) الزامی است که همگی باید به سن قانونی رسیده باشند. لازم به ذکر است که بازرسین نباید رابطه خانوادگی با هیئت مدیره داشته باشند.

هزینه ثبت کردن شرکت چقدر است ؟

لطفا برای آشنایی بیشتر با شرایط همکاری با ما تماس بگیرید تا کامل از 0 تا a hundred همکاران ما شما رو راهنمایی کنن و با فرآیند این کار آشناتون کنن. ممکن است از لحاظ خدمات تفاوتی وجود داشته باشد که برای شما به عنوان یک فرد غیر متخصص قابل شناسایی نباشد. به همین دلیل می توانید قبل از اقدام از چند موسسه قدیمی استعلام بگیرید تا با خیال راحت بهترین موسسه را انتخاب کنید. ما برای حل این مشکل بهترین کارشناسان را استخدام کرده و برای اعزام به محل شما برای مشاوره و عقد قرار داد آماده کرده ایم. اگر برای برند خود اقدام نکنید افراد سودجو به راحتی با برند شما به نام خودشان شما را ناچار به تغییر نام تجاری شما خواهند کرد.