نمونه اسم شرکت ، انتخاب نام شرکت و اسم های تجاری شیک

درصورتی که پرونده دارای نقص باشد و مدارکی در پرونده ناقص تشخیص داده شود, به متقاضی توسط سامانه ابلاغ می شود و متقاضی موظف می باشد ظرف مدت معلوم نواقص پرونده را برای اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری ارسال کند. به راحتی متقاضیان می توانند امور ثبتی خود اعم از ثبت شرکت, ثبت برند,ثبت لوگو, ثبت تغییرات شرکت ها, تنظیم درخواست ها و مدارک ثبت برند مورد نیاز بخشنامه ها و …. را از طریق سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به سادگی انجام دهند . همانطور که شرکت ها و سایر اشخاص حقوقی ایرانی ملزم به دریافت شناسه ملی می باشند، شرکت ها ی خارجی که در ایران فعالیت داشته نیز ملزم هستند تا با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir برای دریافت کد فراگیر اقدام نمایند.

سامانه تعیین نام شرکت

من یه تولیدی دارم در زمینه کودهای شیمیایی حالا میخوام کارمو گسترش بدم که بتونم با سازمان های دولتی هم فعالیت داشته باشیم. میخواستم یک شرکت ثبت کنم چه نوع شرکتی باری من مناسب هست و چند نفر عضور باید داشته باشم. اما شما اگر قصد دارید ثبت شرکت داشته باشید که بتونید جذب سرمایه داشته باشید باید حتما مجوز بگیرید. من میخوام یه شرکت ثبت کنم اما شنیدم افرادی که کارمند رسمی هستند و مشغول به خدمت، نمی تونن مدیر عامل باشن و ثبت شرکت انجام بدن.

در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوریندادمهرتماس حاصل فرمایید. در گام دوم پس از ارسال اطلاعات متقاضی ثبت لازم است نام های پیشنهادی ارسال گردد. شرکت ها ( اشخاص حقوقی) همانند اشخاص حقیقی باید بهترین و مناسب ترین نام را دارا باشند. وقتی به این نشانی وارد شدید اطلاعات مربوطه را در قسمت اطلاعیه ها درج کنید در صورتیکه شرکتی با همین اطلاعات ثبت شده باشد برای شما نمایان خواهد شد. سعی کنید از تفکرات دیگران برای انتخاب نام شرکت استفاده نمایید و با دوستان و اعضای خانواده ی خود در این زمینه مشورت کنید.

اما در بیشتر موارد حدود 7 الی 14 روز کاری زمان نیاز است تا شما صاحب شرکت خود شوید. افراد ابتدا شروع به هزینه کردن برای ظواهر بیزنس خود می کنند و از مهمترین مسائل آن چشم پوشی می کنند. کافیست همین الان تلفن را بردارید و از چند کارشناس و مشاوره معتبر سوال کنید. متوجه می شوید که زمانی که شما سرگرم کسب و کار خود هستید چه قوانینی در حال بوجود آمدن هستند. کافیست تلفن خود را بردارید و از همکاران ما درخواست اعزام کارشناس ثبتی به محل را داشته باشید.

ثبت شرکت مختلط سهامی چگونه است ؟

در نام شرکت باید دقت شود که مشابه نام شرکت های ثبت شده نباشد در غیر این صورت نام های شما رد می شوند. آورده‌های غیرنقدی اعضای شرکت باید با نظارت کارشناسان دادگستری و حضور خود شرکا ارزیابی و قیمت‌گذاری شوند. به این کار اصطلاحاً تقویم کردن گفته می‌شود و سند حاصل از آن را تقویم‌نامه می‌نامند.

در حال حاضر کلیه مراحل اولیه درخواست تاسیس و ثبت شرکت از طریق سامانه ثبت شرکت ها و موسسات انجام می شود. اگر آشنایی با فرآیند عملی ثبت درخواست در سامانه را دارید خودتان می توانید انجام دهید. در غیر این صورت به دلیل اهمیت بسیار زیادی که راه اندازی شخصیت قانونی شرکت شما دارد، بهتر از متخصصین کمک بگیرید. طبق قانون اگر شرکت ها در مناطق آزاد طبق قانون موارد قانونی مالیاتی خود را رعایت کندد تا 20 سال می توانند از معافیت مالیاتی بهره مند شوند.پس اگر در مناطق آزاد شرکت ثبت کردید توجه زیادی به فعال بودن جواز، کد اقتصادی ، پلمپ دفاتر و خیلی مهم تر از همه اظهارنامه مالیاتی داشته باشید.

است که پس از شرکت های با مسئولیت محدود و سهامی خاص در رتبه سوم بیشترین تعداد شرکت های ثبت شده در ایران قرار دارد. برای ثبت شرکت تعاونی با هر موضوع فعالیتی که باشد، اخذ مجوز از اداره تعاون شهری که تصمیم به ثبت شرکت تعاونی در آن شهر را دارید، قبل از ثبت ضروری است. برای شرکت تعاونی مقررات متعددی وجود دارد که به ترتیب شامل قانون تجارت مصوب سال 1311، قانون شرکتهای تعاونی مصوب 1350 و قانون بخش تعاون جمهوری اسلامی ایران مصوب 1370 می شود و برای یافتن احکام مربوطه باید به قوانین مذکور مراجعه نمود. در شرکت های تعاونی همانند شرکت سهامی خاص، سرمایه شرکت به قطعات مساوی بنام سهام تقسیم می شود.

  • شما زمانی که شرکتی را ثبت می کنید تا ابد که با همان افراد در همان مکان با همان خدمات فعالیت نخواهید کرد.
  • چون در قسمت تعیین نام كنترل اسامی كلیه شركتها و موسسات غیر تجاری كه در ایران به ثبت می رسند مورد بررسی است.
  • سهام این نوع شرکت قابل عرضه در بورس اوراق بهادار نیست، اما مردم می‌توانند به راحتی آن را بین خود خرید و فروش کنند.
  • ثبت نهایی شرکت با درج آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار به پایان می‌رسد.

با استفاده از مطالبی که در بالا ذکر کردیم می توانید پنج نام پیشنهادی را بر حسب اولویتی که دارند در هنگام ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها وارد نمایید تا مورد بررسی و تایید قرار ثبت تغییرات شرکت بگیرد. ثبت شرکت در تهران به معنای فرصت های بزرگتر و رقابت های شدیدتر است. در تهران هر سال تعداد شرکت های تجاری و غیر تجاری و در نتیجه فعالیت های این شرکت ها بیشتر می شود.

سامانه ثبت شرکتها و موسسات تجاری

ما مدارک شرکت مسئولیت محدود روپست کردیم و، خوشبختانه تایید شد و در مرحله ارسال اگهی هستیم.. هزینه درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی از ابتدای آذرماه شهریور 1400 حداقل 303 هزار تومان برای یک خط موضوع و برای موضوعی 3 خطی با 3 نفر عضو حدودا 477 هزار تومان می باشد، هرچقدر موضوع طولانی تر باشد هزینه به نسبت طولانی تر خواهد بود. موسسه میزان با کمترین هزینه و فوری امور ثبت شما به انجام می رساند. بخش اعظمی از هزینه ها مروبط به واریزی به اداراه ها و درج آگهی در روزنامه رسمی کشور می باشد و بخش باقیمانده کارمزد موسسه ثبتی است که برای شما شرکت را ثبت کرده است. همواره شروع هر نوع فعالیت، تجارت و کسب و کاری با هزینه هایی همراه است و تاسیس شرکت نیز از این موضوع مستثنی نیست. هزینه ثبت شرکت بصورت کلی به دو نوع هزینه های ثابت و هزینه های متغیر تقسیم می شود که در ادامه مشاهده میفرمایید.

در ایران 7 نوع شرکت داریم که در این بین بیشتر شرکتهایی که اداره ثبت اسناد در املاک کشور به ثبت می رسند شرکت سهامی عام و خاص و مسئولیت محدود و تضامنی می باشند. تعیین این تعرفه‌ها بر عهده خود این مجموعه‌هاست و میزان آن بر اساس ابعاد کادر آگهی مشخص می‌شود. در محاسبۀ هزینه‌های ثبت شرکت گاهی این مبلغ را در نظر نمی‌گیرند، زیرا در قوانین زمانی برای انتشار آن معین نشده است. با این حال، چاپ آگهی تاسیس شرکت در روزنامه کثیرالانتشار طبق قانون الزامی است. بنابراین، کامل کردن روند قانونی ثبت انواع شرکت‌ها در ایران مستلزم در نظر گرفتن تمام این هزینه‌های جانبی است.

ممنون از توضیحات خوبتون، میشه بگید الان تایید نام ثبت شرکت چند روز زمان میبره و اینکه ما تا چند سیلاب حداقل می تونیم اسم براش شرکت انتخاب کنیم. تاسیس و راه اندازی شرکت های حقوقی ممکن است در ابتدا بسیار ساده به نظر برسد. اما کافیست به اداره ثبت، اداره مالیات و دارائی، دادگاه های حقوقی و سایر مراجع مرتبط سر بزنید. ثبت شرکت به همین دلیل بسیاری از مخاطب ها به دنبال این هستند که از جزئیات هزینه ثبت شرکت اطلاع پیدا کنند. خبر خوش این است که ما در ادامه جزئیات را برای شما بیان خواهیم کرد. خوب خوب یکی از مهم ترین و شیرین ترین کاری که در زمان رونق گرفتن کسب و کارتان به شما حسابی حال خوب می دهید آرامش در خصوص امنیت برند شما می باشد.