چگونگی استعلام نام شرکت

توسط

در

اما باید این را در خاطر داشته باشید که شرکت بازرگانی می تواند هم سهامی باشد و هم مسئولیت محدودی داشته باشد. در واقع شما می توانید هر کدام از این شرکت ها را تاسیس کنید و بعد در شرح وظایف و کار شرکت، کارهای بازرگانی را بیان کنید. انواع خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی و اخذ رتبه بندی در کمترین زمان با های ثبت برای مشاوره با شماره ۰۲۱۷۲۴۰۲ تماس بگیرید. از طرف دیگر کسب و کار در فضای مجازی نیز به شدت در حال رشد می باشد.

فرایند گزینش با نظر تمامی اعضا انجام می‌شود و دامنه فعالیت شرکت را روشن می‌سازد. روزنامه رسمی مرجع قانونی انتشار تمام آگهی‌های حقوقی در کشور است و سندی دولتی محسوب می‌شود. این روزنامه متعلق به قوه قضائیه است و مهم‌ترین وظیفه آن، انتشار آگهی‌ ثبت شرکت و آگهی‌ تغییرات شرکت است. درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی به منظور اطلاع‌رسانی رسمی فعالیت آنها انجام می‌شود. هر گونه فعالیت تجاری شرکت‌ها در چهارچوب قانون باید در روزنامه رسمی آگهی شود. کارت ملی هوشمند و شناسنامه عکس‌دار با تمام توضیحات ضروری آن اصلی‌ترین مدارک شناسایی برای ثبت شرکت هستند.

در انتها با ارسال تمامی مدارک به اداره ثبت شرکتها از طریق پست ، پرونده مورد بررسی کارشناس اداره قرار می گیرد و در صورتی که نقصی نداشته باشد ، مورد تایید واقع می گردد . شرکت های مدنی دارای شخصیت حقوقی نمی باشند چنانچه نیازی به ثبت این گونه شرکت ها در اداره ثبت شرکتها نیست ، برخلاف شرکت های تجاری که باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت شوند تا رسمیت پیدا کنند . پس از تکمیل مدارک ثبت شرکت، آنها در پاکتی مخصوص به اداره پست تحویل داده می‌شوند. در صورت کامل بودن مدارک و طی شدن صحیح روند امور، پیش‌نویس آگهی تاسیس شرکت صادر می‌شود. در آنجا از طریق کارت‌خوان‌های مستقر در محل مبلغی به عنوان هزینه حق‌الثبت شرکت از شما دریافت می‌شود.

برای برند شرکتی ( حقوقی ) جکم همون جواز رو داره و نیازی به جواز دیگری نیست. بله جناب نوری اتباع خارجی هم می توانند شرکت ثبت کنند که ما این کار رو برای شما انجام می دهیم و بعد شما می توانید جواز فعالیت بگیرید یا حتی خانه به نام شرکت بخرید. اتفاقا از لینکی که دادی دوتاشون مشتری ما هستند از جمله موسسه مــوج حــامی رســانه که چندین بازی معروف رو دارند، شما ابتدا شرکت ثبت می کنید و بعد لوگو رو ثبت می کنید که بعدا از کپی کاری جلوگیری کنید. دوست عزیز شما می بایست قبلتر نسبت به منحل کردن شرکت اقدام می کردید.

سامانه تعیین نام شرکت

شرکتهایی که ارای نام خاص هستند نسبت به شرکتهایی که دارای نام کلیشه ای هستند از موفقیت بیشتری برخوردار هستند.برای همین باید جهت استعلام نام برای شرکت اقدام کنید. در شرکت های سهامی عام کلمه ی « عام» و در شرکت های سهامی خاص کلمه ی « خاص »بلافاصله بعد از اسم و یا قبل از اسم شرکت اضافه می شود و علت آن هم تشخیص نوع شرکت سهامی برای مراجعه کنندگان است.لذا باید پیش از نام شرکت قید عام یا خاص بعمل آید ،مانند شرکت سهامی خاص تیام کالا. ثبت شرکت با مسئولیت محدود به سهامداران اجازه می دهد که در صورت ضرر فقط در حد سهم خود ضرر کنند اما همینطور سود آن ها را به سرمایه شان محدود می کند. برای پایه گذاری شرکت با مسئولیت محدود، حتما باید نوع آن را در اسم شرکت بیان کنید. همینطور سهامداران نمی توانند از اسم شخصی برای ثبت اسم این شرکت استفاده کنند چون آن ها را در مقابل ضرر احتمالی مشتری ها مسئول خواهد کرد. مزایای تاسیس شرکت در این واقعیت خلاصه می شود که از زمان ثبت شدن کمپانی شما، تمام فعالیت های شما قانونی خواهد بود.

نام تجاری

گروه اول به طور مساوی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و مسئولیت‌شان نیز به میزان آورده‌شان است. اما آوردۀ گروه دوم به صورت سهام درنیامده است و مسئول تمامی ضررهایی هستند که ممکن است پیش بیاید. حق انتخاب مدیران در اختیار شرکای ضامن و حق انتخاب بازرسان در اختیار شرکای سهامی است. در واقع ثبت شرکت مختلط سهامی ثبت برند تجاری به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت سهامی و تضامنی است. چنین مجموعه‌هایی معمولاً زمانی تأسیس می‌شوند که فردی برای تجارت به سرمایه‌ای اولیه احتیاج دارد. سپس او سهامی منتشر می‌کند که دارندۀ آن سهام در واقع در تمام منافع آن تجارت شریک است و مسئولیتی را نیز در این زمینه تعهد می‌کند.

  • وارد کردن اطلاعات به سایت اداره ثبت، تعیین و نهایی کردن نام شرکت، مشخص کردن موضوع فعالیت شرکت، تنظیم اساسنامه، تدوین صورت‌جلسه هیئت موسسان، تنظیم شرکت‌نامه، نوشتن تقاضانامه و…
  • آورده‌های غیرنقدی اعضای شرکت باید با نظارت کارشناسان دادگستری و حضور خود شرکا ارزیابی و قیمت‌گذاری شوند.
  • به راحتی متقاضیان می توانند امور ثبتی خود اعم از ثبت شرکت, ثبت برند,ثبت لوگو, ثبت تغییرات شرکت ها, تنظیم درخواست ها و مدارک مورد نیاز بخشنامه ها و ….
  • اگر فرآیند ثبت شرکت را به موسسات ثبتی واگذار کنید کارمزد موسسه نیز به این مبلغ اضافه می گردد.
  • پس برای هر تاجری که قصد ثبت کردن یک کمپانی را دارد واجب است که در ابتدا با یک شرکت حقوقی در این زمینه تماس بگیرد و با گرفتن مشاوره مطمئن شود که جزییات کار را به درستی و به طور کامل درک می کند.

هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک در میان است در واقع انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند. یک نام صحیح شرکت، می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند. اسم باید انتقال دهنده تجربه، ارزش، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد. اسم شرکت مستلزم اطلاعات زیاد درباره آن و دقت و زمان لازم می باشد باید در اسم شرکت بسیار دقت کنید تا بعد از ثبت شرکت مجبور به تغییر اسم شرکت نشوید. در این مقاله به توضیحاتی درباره اسم شرکت، اسم های اصیل ایرانی برای شرکت، انتخاب اسم شرکت، نام شرکت پرداخته شده است تا انتهای مقاله همراه ما باشید. شرکت نوع اول یا تولیدی، همان طور که از اسم آن آشکار است، به اصنافی مرتبط است که به نحوی به تولید یک کالا می پردازند.

اقدامات بعد از ثبت

شرکت تعاونی بر خلاف شرکت های دیگر که به قصد کسب سود و انجام فعالیت تجاری ایجاد می شوند ، به جهت بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی اعضاء تشکیل می گردد . از اجتماع حداقل دو نفر برای انجام فعالیت تجاری تشکیل می شود و شرکاء این شرکت ها به میزان آورده خود در مقابل تعهدات و قروض مسئول خواهند بود . شرکت ها با توجه به فعالیت شان به دو دسته مدنی و تجاری تقسیم می شوند ، شرکت های مدنی به اشخاصی حقیقی گفته می شود که هدف آنان تجارت و انجام فعالیت تجاری نمی باشد . در این قسمت، 5 اسم 3 ثبت شرکت سیلابی باید پیشنهاد دهید که به ترتیب الویت ( یعنی از 1 تا 5 ) بررسی میگردند.

اگر شما از قوانین مالیاتی با خبر نیستید با مشاوره مالیاتی با افراد متخصص مثل همکاران ما می توانید بدون نگرانی کسب و کار خود را ادامه دهید. احتمالا برای شما سوال است که شرکت فوری یعنی چه، مگر چند نوع شرکت می توانیم ثبت کنیم؟ ممکن است در برخی موارد نیاز داشته باشید که خدمات سریعتری دریافت کنید. موسسه خدمات اعزام کارشناس در محل را به جهت سهولت در کار برای شما عزیزان در نظر گرفته است. در نظر داشته باشید که اعزام کارشناس در محل و مشاوره حضوری به معنای عقد قرارداد نخواهد بود.

لازم به ذکر است مدرک مستند مجوز نام شرکت را باید همراه سایر مدارک به صورت فیزیکی پس از تایید در سامانه ارسال گردد. نامی محدود کننده برای شرکت در نظر نگیرید، به عنوان مثال شما الان در زمینه ی تولید لیوان فعالیت می کنید و کلمه ی لیوان را در نام شرکت ذکر می کنید، اگر چند مدت بعد تصمیم بگیرید تولیدات سایر ظروف را در برنامه ی کاریتان قرار دهید، اسم انتخاب شده فعالیت شرکت را محدود خواهد کرد. اگر رویای پیشرفت در زمینه های تجاری و کسب و کار را در سر می پروانید و تصمیم گرفته اید شرکتی را ثبت نمایید تا بتوانید به اهداف خود دست یابید.

درحال حاضر اسامی انتخابی برای شرکت باید دارای ۳ سیلاب (اسم خاص) باشد. سلام می خوام نام شرکت رو انتخاب کنم این سیستم استعلام زیاد قوی نیست شما می تونید راهنماییم کنید. در همان مرحله اگر نام های شما نیازمند مجوز باشد و مجوز را اخذ نموده باشید باید تغییرات شرکت اطلاعات مجوز را وارد نمایید. در شرکت ها ( اشخاص حقوقی) نیز نام شرکت را باید متناسب با معیار های مختلفی انتخاب نمود. از نام خود یا شخص خاصی در اسم شرکت استفاده نکنید، چون اگر تصمیم به واگذاری یا فروش شرکت بگیرید برای مخاطبان خوشایند نخواهد بود.

طریقه استعلام نام شرکت

بعد از اینکه شرکت خود را ثبت و یا فعالیت خود را آغاز کردید ممکن است تغییراتی در شرکت مانند خروج شرکا، تغییر نام و تغییر آدرس شرکت، انحلال شرکت، تغییر مدیر یا مدیران شرکت، تغییر حق امضا، تغییر اساسنامه، تمدید مدت شرکت و … اتفاق بیفتد. شما بایستی تمامی این تغییرات را در سامانه اداره ثبت شرکتها ثبت کنید تا تغییرات شرکت اعمال شود. ما در ادامه مطلب سعی داریم که به شما کمک کنیم تا بتوانید شخصا ثبت تغییرات را در سامانه انجام دهید. با سلام دوست عزیز شما می توانید شرکت مسئولیت محدود یا سهامی خاص ثبت کنید یا یک موضوع جامع، البته محدودیتی که فرمودید برای هیچکدوم از این نوع شرکتها وجود ندارد اما خاص اعتبار بهتری دارد، هزینه ثبت شرکت هم برای یک موضوع جامع از 1 میلیون تا 2 میلیون می باشد. از زمان ثبت شرکت تا پایان سال شما فرصت دارید که نسبت به دریافت دفاتر پلمپ اقدام کنید. همچنین باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی مبادرت نمایید.

توجه داشته باشید که باید حداقل دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه‌ی پیشین باید تفاوت داشته باشد. برخی شرکتها هستند که اداره ثبت شرکتها از شما برای ثبت مجوز آن کار را درخواست می کنند. من میخوام شرکت بازرگانی،تجاری مهندسی ثبت کنم و خدمات فنی مهندسی و بازرگانی به شرکت های خارجی که می خوان تو ایران فعالیت کنن ارائه بدم. و هم بتونم تو زمینه واردات در زمینه قطعات خودرو و محصولات دانش بنیان فعالیت داشته باشم.چه نوع شرکتی مناسب هست؟ سهامی خاص رو انتخاب کرده بودم.