سامانه ثبت شرکت در کرج و استان البرز

توسط

در

پس از تکمیل مدارک ثبت شرکت، آنها در پاکتی مخصوص به اداره پست تحویل داده می‌شوند. در صورت کامل بودن مدارک و طی شدن صحیح روند امور، پیش‌نویس آگهی تاسیس شرکت صادر می‌شود. ثبت برند این برگه پس از امضای وکیل باید به اداره ثبت شرکت‌ها برده شود. در آنجا از طریق کارت‌خوان‌های مستقر در محل مبلغی به عنوان هزینه حق‌الثبت شرکت از شما دریافت می‌شود.

در این مرحله باید برای شرکتتان نام انتخاب کنید بنابراین در این قسمت حداقل باید ۵ نام را به الویت وارد سیستم کنید. همکاران می توانند در این سامانه جهت شرکت در دوره های مجازی ثیت نام نمایند در غیر … به واحد ضمن خدمت ارجاع دهید و پس از آن عدم ثبت نام بر عهده شرکت کننده(فراگیر) است. “در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت تکسفیر،میزبان شما بزرگواران هستیم.” در هر صورت اگر به دلایلی صورتجلسه شما مورد تایید قرار نگیرد ، با ارسال دلیل از شما خواسته می شود تا رفع نقص نمایید .

گفتنی است که تمام اسناد و مدارک باید به تایید شرکا برسند و به دست آنها امضا شوند. در گام بعد، مدارک تنظیم‌شده را باید در پاکت مخصوص پستی گذاشت و به اداره ثبت شرکت‌ها فرستاد. در صورت نداشتن کاستی در مدارک، شما هزینه‌ها را پرداخت می‌کنید و با آگهی کردن تاسیس شرکت خود، روال قانونی ثبت شرکت را به پایان می‌رسانید. شرکت سهامی خاص به شرکتی گفته می شود که سرمایه اولیه آن توسط اعضا تامین گردد. هر یک اعضا به یک مقدار سهام دار خواهند بود و سهم الرشکته خواهند داشت.

همانطور که شرکت ها و سایر اشخاص حقوقی ایرانی ملزم به دریافت شناسه ملی می باشند، شرکت ها ی خارجی که در ایران فعالیت داشته نیز ملزم هستند تا با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir برای دریافت کد فراگیر اقدام نمایند. تعرفه و هزینه تاسیس شرکت در تمام شهرها و شهرستان‌های ایران یکسان است. این هزینه‌ها کاملاً مشخص هستند و بیشتر مبالغ پرداختی به حساب‌های دولتی واریز می‌شوند. تعداد شرکا و میزان سرمایه اولیه نقش اصلی را در تعیین هزینه ثبت شرکت دارند.

سامانه ثبت شركت

در این صفحه نوع سرمایه نظیر سرمایه ی نقدی یا غیر نقدی، سهام با نام یا بی نام انتخاب می شود. در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره ی تلفن و نشانی مرکز اصلی تکمیل گردد. شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز در صورتی که وجود داشته باشد در همین صفحه وارد می گردد.

در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد شود. در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. موسسه حقوقی فرداد رسا یاری رسان شما در امور ثبتی خواهد بود .

ارسال الکترونیکی آگهی‌های ثبتی به روزنامه رسمی

این تعهد در قبال مشتریانی است که ما می خواهیم همکاری بلند مدت و دوستانه ای با آنها داشته باشیم. لذا متقاضیان با مراجعه به سامانه ثبت شرکت، می توانند پس از اسکن مدارک و انجام مراحل اینترنتی به راحتی اقدام به ثبت شرکت نمایند. امروزه با توجه به ایجاد سیستم جدید اینترنتی و با اجرایی شدن سامانه ثبت شرکت ها کلیه مراجعات متقاضیان جهت ثبت شرکت، به صورت غیر حضوری و به راحتی انجام ثبت شرکت در تهران می گیرد. از مزایای این سامانه، تسریع در انجام امور و صرفه جویی در زمان و هزینه ی کاربران و سهولت کار برای متقاضیان است. گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود. (اسامی پیشنهادی می بایست دارای ریشه ی فارسی باشد، لاتین نباشد، با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص باشد و تکراری نباشد.

  • باید توجه داشت که هر گونه تغییر بنیادینی در شرکت باید آگهی شود.
  • لذا متقاضیان با مراجعه به سامانه ثبت شرکت، می توانند پس از اسکن مدارک و انجام مراحل اینترنتی به راحتی اقدام به ثبت شرکت نمایند.
  • در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند.

اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد . لذا با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید. اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد. در حالتی دیگر حتی ممکن است صورتجلسه ی شما رد شود که در این حالت دلایل رد صورتجلسه طی ابلاغیه ای به شما اعلام می گردد تا نسبت به صدور صورتجلسه ی جدید اقدام نمایید. در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم.

مدارک مورد لزوم بخشنامه ها و شیوه نامه ی اجرایی ثبت شرکت ها و اطلاع رسانی های آنی قابل دسترسی می باشد. طبق ماده ی forty seven قانون ثبت اسناد و املاک، ثبت شرکتنامه باید در دفتر اسناد رسمی انجام شود ، در غیر این صورت شرکتنامه در هیچ اداره و دفتری دارای اعتبار نیست. در سامانه ثبت شرکتهامتن اساسنامه نیز مورد نیاز است ، پیش از ثبت نام این متن پیگیری ثبت تغییرات شرکت را آماده کنید . • کلیه شرکتهای تعاونی که با موضوع فعالیت مختلف تاسیس می شوند، به موجب قانون فوق می بایست برای تاسیس و تغییرات خود از تعاون شهرستان مربوط مجوز اخذ نمایند . از آنجایی که در هر مرحله از فرایند ثبت شرکت باید مبالغی را به حساب‌های گوناگون واریز کرد، وجود سامانه‌ای که تمام این پرداختی‌ها را یکجا انجام دهد بسیار مفید خواهد بود.

مراحل ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت ها

گواهینامه ارزش افزوده از طرف سازمان امور مالیاتی صادر می گردد. شما می توانید فرآیند محافظت از برند خود را به ما بسپارید، انتخاب نام، طراحی یک لوگوی زیبا و ثبت آن از خدمات متنوع ما می باشد. برند یا همان نام محصول شما، زمانی مجاز به استفاده می باشد که اولا قبلا توسط شخص یا مجموعه دیگری ثبت نشده باشد و ثانیا در وب سایت مالکیت معنوی ثبت شده باشد.

این مجموعه‌ها معمولاً به دو دستۀ تولید و توزیع تقسیم می‌شوند. زمینۀ فعالیت تعاونی‌های تولید بیشتر کشاورزی، دامداری و دامپروری، پرورش و صید ماهی، شیلات، معدن، صنعت و ساخت‌وساز در شهرها و روستاها و در میان عشایر است. شرکت‌های تعاونی توزیع بیشتر در حوزۀ تهیۀ کالا و خدمات مورد نیاز اعضا فعالیت دارند. به طور کلی، تأمین اجناس مصرفی زندگی از اهداف مهم این نوع شرکت‌ها است. حداقل تعداد شرکا برای ثبت شرکت تعاونی تولید و مصرف هفت نفر است که دو سوم آنها باید در حرفه‌ای مشغول باشند که در موضوع شرکت مشخص شده است.

برای انجام هرگونه فعالیت تجاری و غیر تجاری منظم و سازماندهی شده می توان از طریق ثبت یک شرکت و یا موسسه اقدام نمود و از مزایایی که قانون برای شرکتهای ثبت شده در نظر گرفته شده است استفاده نمود. بهترین روش برای انجام فعالیتهای سود آور گسترده، عظیم و سازماندهی شده با هدف پیشرفت و رسیدن به مدارج بالاتر و اهداف بزرگتر، ثبت یک شرکت و پیشبرد اهداف از طریق فعالیت ذیل عنوان شرکت ثبت شده است. اگر بخواهیم بهترین موسسه حقوقی برای ثبت شرکت را بشناسیم باید به این توجه داشته باشیم که جایی را انتخاب کنیم که با کمترین هزینه و ارزانترین روش ثبت شرکت را پیش روی شما بگذارد. آگاه ثبت این به این امکان را دارد که پس از ثبت شرکت در صورتی که آن شرکت به فعالیت خود ادامه نداد آن را از مشتری خریداری کند.

اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت را وارد کرده و دکمه گام بعدی را بزنید. نوع و میزان سرمایه شرکت اعم از سرمایه نقدی و عیرنقدی را مشخص نموده و سپس دکمه گام بعدی را بزنید. نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید. اجرای امور ثبتی شما از صفر تا صد کاملا تخصصی توسط کارشناسان موسسه انجام میشود. همچنین با نیاز سنجی انجام شده توسط این شرکت برای انجام کارها تماما ابتدا استعلام گرفته وسپس قرارداد بسته شده تا بتوان کارهای محوله در کمترین زمان وحداقل هزینه وبهترین کیفیت وجلب رضایت حداکثری کارفرما به انجام برسد. ایجاد مدارک حقوقی شرکت بصورت الکترونیکی مانند اظهارنامه ، اساسنامه و …

همچنین ثبت موضوع فعالیت شرکت در اداره کل ثبت شرکت‌ها به معنای اخذ مجوز و صدور پروانه فعالیت نیست و برای گرفتن این مجوزها باید به مراجع مرتبط با آن کسب‌وکارها رجوع کرد. فرایند گزینش با نظر تمامی اعضا انجام می‌شود و دامنه فعالیت شرکت را روشن می‌سازد. انتخاب مدیران و بازرسان و تصویب اساس‌نامه و شرکت‌نامه در این جلسه انجام می‌گیرد. مشخصات سهامداران و میزان سهم آنها نیز در همین مجمع روشن خواهد شد.