آژانس تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ

بهترین زمان برای انتشار محتواها در هر رسانه مشخص و در زمان بندی درست به صمع و نظر مخاطبان هدف می رسد. تمامی این روند زیر ذربین آنالیز و بررسی می شود و پس از گرفتن هر بازخورد روند اجرای کار بهینه تر می شود تا نتیجه گیری سریعتر اتفاق بیافتد. یک ثبت شرکت، یک کسب و کار یا سازمانی خدماتی است که تخصص آن در حوزه های برنامه ریزی، توسعه، مدیریت و اجرای برنامه تبلیغاتی برای مشتریان (کسب و کارهای دیگر) است. در واقع، یک شرکت تبلیغاتی، یک سازمان مستقل، متشکل از افراد و کسب و کارهای خلاق است که در توسعه و آماده سازی برنامه های بازاریابی، تبلیغات و سایر ابزارهای ترویجی تخصص خاصی دارند. امروزه در بازار کسب و کار، تولید کننده ای موفق است که بهتر و بیشتر محصولات خود را به مشتری معرفی کند و برای این کار نیاز به تبلیغات دارد. این کار تا حدی حائز اهمیت است که شرکت هایی تاسیس شده اند تا برای انواع و اقسام محصولات در حوزه های مختلف، کارهای مربوط به تبلیغات را انجام دهند.

هر صاحب کسب‌کاری پس از آنکه میزانی مشخص برای تبلیغات هزینه کرد طبیعی است که به دنبال تاثیر مثبت آن بگردد. به عنوان مثال شما برای یک کمپین تبلیغاتی بودجه زیادی را در نظر گرفته اید، به عبارتی سرمایه‌گذاری کرده‌اید. وقتی سرمایه‌گذاری می‌کنید پس باید سود حاصل از آن را نیز بدست آوردید.

شرکت تبلیغاتی

تبلیغات یک زمینه تخصصی در صنعت بازاریابی است و شامل پیام‌های تبلیغاتی پولی است که در پلتفرم‌های مختلف آنلاین و آفلاین به اشتراک گذاشته می‌شود. شرکت‌ها نیز تبلیغات ارائه می‌دهند، اما شرکت‌های زیادی هستند که فقط بر تبلیغات تمرکز می‌کنند و خدمات بازاریابی دیگری ارائه نمی‌دهند. مشتری نیز بعد از شنیدن ایده‌ها و طرح‌های ثبت برند تجاری، باید با همکاران خود مشورت کند و قبل از بروز بازخورد، ایده‌های مطرح شده را در سازمان و شرکت خود بررسی کند. در این مرحله ممکن است گام‌های ۳ تا ۷ دوباره تکرار شوند یا اینکه ایده‌ها سریعا به تأیید و اجرا برسند.

تولید فیلم مستند و رپورتاژ صنعتی و آموزشی

ما به دنبال آینده ای متفاوت برای برند هایی هستیم که با ما همکاری می کنند. تفکر ما پیشرفت های کوچکی است که می توانیم نسبت به دیروزمان داشته باشیم. تمامی برنامه ریزی هایی که شایگان انجام می دهد در راستای موفقیت برند مشتریانش است. شایگان قصد دارد فرهنگ متفاوت خود را در زمینه ی تبلیغات و انتقال پیام های تبلیغاتی ایجاد نماید.

اما با تمامی این تفاسیر، آژانس‌های تبلیغاتی با توجه به ساختارشان، می‌توانند دارای انواع مختلفی باشند. متاسفانه بسیار دیده می شود که شرکت های تبلیغاتی نمی توانند تعهدات خود را در زمان مقرر و یا با مشخصات توافق شده عملی کنند. یک تغییرات شرکت خوب باید به تمام جزئیات خروجی کار خود توجه ویژه داشته باشد. شرکت تبلیغاتی مدولار یک شرکت تبلیغاتی با خدمات کامل است که خدمات خود را بر اساس نیازهای خود از آژانس تبلیغاتی دریافت کند.

همچنین تبلیغ کننده ممکن است بخش رسانه ای یک کانون را استخدام کند تا برنامه‌ای را برای تبلیغی اجرا کند که یک شرکت دیگر آن را توسعه داده است. دستمزد و هزینه استفاده از خدمات بر اساس کارهایی که انجام می شود محاسبه خواهد شد. برای برگزاری و اجرای کمپینی موفق، باید زمان و مکان لازم برای تبلیغات را در گروه خرید رسانه تعیین کرد. این بخش در همکاری تنگاتنگی با تیم خلاق و دپارتمان آن است، چون این دپارتمان، ایده‌ها را برای اجرا شکل می‌دهد. در بیشتر شرکت‌ها، نویسندگانِ متون تبلیغاتی و مدیران هنری با هم و در قالب گروهی هماهنگ کار می‌کنند و در مواقع نیاز از فکر و استعداد سایر طراحان و هنرمندان بخش تولید نیز کمک می‌گیرند.

طراحی معماری و طراحی صنعتی

اما آیا اینکه صرفا در فروشگاه‌ها صاحب شلف شوند کفایت می‌کند؟ وقتی مصرف‌کننده وارد فروشگاه می‌شود و محصول شما را در کنار 4 محصول دیگر می‌بیند، احتمال اینکه خرید همیشگی‌اش را داشته باشد خیلی بیشتر است، چون شناختی نسبت به محصول شما ندارد. اما با کمپین‌های تبلیغاتی به راحتی می‌توانید پس از مدتی همچون یک تازه‌وارد، با لباسی فاخر وارد این مهمانی شده و نظر همه را به خود جلب کنید و درنهایت با آنها سخن بگویید تا بدانند چه کسی هستید. تجربه نشان داده که اگر تبلیغ اگر درست انجام شود، حتی سخت‌گیرترین مخاطبان هم به سوی تبلیغ جذب می شوند. تبلیغ درست به این معناست که تبلیغ‌کننده در گام نخست، پس از شناخت اهداف مشتری، به شناخت مخاطب برسد. تعیین پرسونای مخاطب و شناخت آن یکی از مهمترین وظایف تبلیغ‌کنندگان است که همین عدم شناخت به راحتی می‌تواند به این منجر شود که تبلیغ شما دیده نشود و یا تاثیرگذار نباشد. گروه‌های سنی، طبقات اجتماعی و وضعیت اقتصادی افراد، ویژگی‌های عاطفی و ذهنی و شخصیتی افراد، جنسیت و غیره از جمله مواردی هستند که در تعیین و شناخت مخاطبان هدف می‌تواند تاثیرگذار باشد.

مثلا وقتی تبلیغ را به فردی نشان می‌دهید به حالات صورت و چشمان اون نگاه کنید. آیا تعجب می‌کند ؟ ضربان قلبش بالا می‌رود ؟ حالت غمگین یا خوشحالی به او دست می‌دهد ؟ این نوع آزمایش در شناخت تبلیغ و تاثیر آن بسیار حائز اهمیت است. این شخص که صاحب کسب‌و‌کار است و از نگاه خود فروش‌اش را دارد، بایستی این را هم درنظر بگیرد که با گذر زمان، میدان برای رقابت تنگ‌تر می‌شود. برندهای مشابه، کیفیت‌های مشابه، همه و همه دست در دست هم می‌دهند تا چشم بر هم زدنی رقبای شما را به جلو سوق بدهند، اگر در زمان مناسب اقدام نکنید و دست به کار نشوید. دوم، تبلیغات ساعتی تلگرام که در این صورت بایستی از ادمین کانال بخواهید در ساعتی که مدنظر شماست تبلیغ را در کانال بارگذاری نماید. این نوع تبلیغ معمولا به صورت 24 ساعته یا forty eight ساعته است و خیلی مهم است که در چه ساعتی از شبانه‌روز تبلیغ را به نمایش می‌گذارید.

سوم، تبلیغات کلیکی تلگرام که در این نوع تبلیغ پرداخت بر اساس تعداد کلیکی است که بر روی تبلیغ انجام می شود. با احترام تمام، نیازهای آنها را دریافته و برای آنها راه حلی منطقی ارائه میکند. در اختیار شرکایمان گذاشته تا مزیت رقابتی خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. و از جانب اشخاص و یا بنگاه های معینی صورت می گیرد و در آن از رسانه هایی با انتشار گسترده در جهت تشویق و یا تاثیر گذاشتن بر مخاطبین استفاده می شود، را تبلیغ گویند. همین امروز مانند سایر مشتریان دیما صدایتان را به گوش همه مخاطبان خود برسانید و به نتیجه دلخواه خود برسید.

  • تبلیغات کلیکی ، تبلیغات کلیکی به آن دسته از تبلیغات گفته می‌شود که تبلیغ‌کننده به ازای هر کلیک روی بنر خود پول پرداخت می‌کند.
  • یکی از وظایف اصلی این دپارتمان تولید طرح و گزارش‌های اولیه مشتری است.
  • مشاوره و تحلیل به صورت گسسته، به مشاوره و راهبری کسب و کارها می پردازد.
  • امروزه آژانس‌های تبلیغاتی تاکید زیادی بر روی بازاریابی دیجیتال دارند، که دلیل آن گرایش بیشتر مصرف‌کنندگان به سمت رسانه‌های دیجیتال است.
  • سپس با توجه به محتواهای تبلیغاتی ابزارها و رسانه های تبلیغاتی انتخاب می شود.

_ داشتن دیپلم کامل متوسطه و داشتن حداقل 5 سال سابقه کار مؤثر در امور تبلیغات با تایید کمیته سازمان های تبلیغاتی یا مدرک تحصیلی معادل داشتن لیسانس. این موسسات متشکل از تعدادی از افراد خلاق و هنرمند بوده که معمولا به صورت شراکتی با یکدیگر همکاری می کنند. چند خصوصیت بارز در یکتانت اون رو به انتخاب اول جاجیگا تبدیل کرده؛ گستردگی، تنوع ، پنل کاربری حرفه ای و گزارش دهی مناسب. و اینکه روند شناسایی نیاز مشتری و بهبود مستمر هم همیشه در یکتانت محسوس بوده. امیدوارم همین مسیر رو با کیفیت ادامه بدید و به فضای اقتصاد دیجیتال ایران خدمت کنید. با همه‌گیر شدن استفاده از اپلیکیشن‌ها، تبلیغات در اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی راه به‌صرفه‌ای برای ایجاد آگاهی از برند و جذب کاربران جدید هستند.

قیمت تابلوهای تبلیغاتی قم

این نوع از آژانس‌های تبلیغاتی، کار خرید و مدیریت مکان‌های تبلیغاتی و سایر کمپین‌ها را بر عهده دارند. نظارت بر رسانه‌ها و فرآیند به نمایش گذاشتن تبلیغ نیز از دیگر وظایف این نوع از شرکت تبلیغاتی است. شرکت‌‌هایی نیز وجود دارند که یک آژانس تبلیغاتی را درون خود به وجود آورده و افرادی را نیز در آن مشغول به کار می‌کنند. به عبارت دیگر در این شرکت‌ها، در کنار بخش‌هایی مانند حسابداری یا منابع انسانی، یک بخش دیگر نیز به نام آژانس تبلیغاتی وجود دارد. این روش یک مزین بزرگ دارد و آن شناخت خوبی است که نیروهای مشغول در آژانس تبلیغاتی، از فعالیت آن شرکت دارند.

سال 2013 کمپانی مرسدس بنز از رقبایش مثل BMW عقب افتاده بود و نسل جوان دیگر به آن شکل که باید، تمایلی به خرید ماشین‌های این کمپانی نشان نمی‌دادند. در آن زمان مرسدس بنز قرار بود خودروی کلاس CLA خود را وارد بازار کند و البته با تمرکز بر نسل جوان، نه نسل قدیم. مرسدس بنز با یک استراتژی درست و به‌جا توانست در کمپین سوشال مدیای خود چنان به موفقیت دست یابد که پس از آن تجربه‌ی عقب‌ماندن از رقبا، اتفاق بسیار خوبی بود. مرسدس بنز در اینستاگرام خود از پنج نفر از عکاسان اینستاگرامی دعوت کرد تا در رقابتی شرکت کنند. این افراد هر کدام اجازه داشتند تا چند روز با خودروهای مرسدس بنز رانندگی کنند و تجربه‌های خودشان را در اینستاگرام بنویسند. درنهایت به یک نفر از آنها که به او بازخورد بیشتر و لایک بیشتری در اینستاگرام تعلق گرفته بود خودروی کلاس جدید را هدیه داد.

بنابراین باید انتظار داشت که بخش عمده‌ای از تبلیغات نیز از طریق ابزراهای دیجیتال و در بستر فضاهای آنلاین انجام شود. کار آژانس تبلیغاتی دیجیتال، فراهم کردن شرایط و فضایی مناسب برای تعامل یک کسب و کار با مشتریانش در فضای آنلاین است. به همین دلیل آن‌ها خدماتی را نظیر طراحی وب، تبلیفات ایمیلی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، بهینه سازی سایت و تولید محتوا را برای مشتریان خود انجام می‌دهند.