اداره ثبت شرکت های کرج

توسط

در

اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند . اصلی ترین خدمت یعنی ثبت شرکت در این قسمت از سامانه صورت می پذیرد متقاضیان جهت ثبت انواع شرکت ها ( هفت نوع شرکتی که در قانون تجارت مشخص شده است ) ، ثبت شعبه و نمایندگی ثبت تغییرات شرکت خارجی ، ثبت موسسه و صندوق سرمایه گذاری باید به این قسمت از سامانه مراجعه نمایند . ثبت شرکت دارای انواع مختلفی است که هرکدام از آن ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. همچنین شرایط افراد متقاضی در انتخاب یکی از انواع ثبت شرکت ها تاثیرگذار هستند. بنابراین باید دقت داشته باشید که روشی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد.

سایت اداره ثبت شرکت ها

مهمترین هدف ما در سامانه ثبت شرکتهای میزان تعهد و صداقت توامان است. این تعهد در قبال مشتریانی است که ما می خواهیم همکاری بلند مدت و دوستانه ای با آنها داشته باشیم. در قانون تجارت و در ماده ۵ لایحه اصلاحی آن، قانونگذار فقط در مورد مقدار سرمایه شرکت سهامی خاص ثبت شرکت در تهران تعیین تکلیف کرده و آن را ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعیین نموده است. به عنوان مثال ، هزینه ثبت شرکت تعاونی از هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود بیشتر است. اگر می خواهید بدانید که چرا شرکت مسئولیت محدود به یک انتخاب محبوب در ایران تبدیل شده با ما در این مقاله همراه باشید.

آدرس اداره ثبت شرکتها در تهران

1- معافیت مالیاتی پانزده ساله و تخفیف مالیاتی بر اساس مقررات داخلی کشور برای شرکت هایی که در مناطق اقتصادی فعالیت می کنند. 4- اگر سهم دانشگاه پنچاه درصد یا بیشتر باشد، شرکت دانش بنیان، شرکتی دولتی محسوب می شود. 2- شرکت های پیمانکاری برای شرکت در مناقصات و مزایدات باید دارای گواهی نامه ی تعیین صلاحیت پیمانکاری باشند. 1- یکی از شرایط مهم جهت عقد قرارداد با شرکت ها و سازمانهای دولتی،داشتن رتبه می باشد در غیر اینصورت هیچگونه همکاری از سوی سازمانهای دولتی صورت نمی گیرد. برای شرکت های پیمانکاری، رتبه بندی شرکت ها در ۱۱ رشته معرفی شده و در پایه های ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ تعریف می شود و شرکت های مهندسی مشاور در ۳ پایه رتبه بندی می شوند.

  • با ورود اطلاعات جهت ثبت شرکت از طریق سامانه آسان ثبت بدون مراجعه حضوری در کمترین زمان میتوانید شرکت را ثبت و جهت پیگیری با مشاورین ما به صورت تلفنی در ارتباط باشید.
  • زیرا مهمترین اهداف شرکت ها دستیابی به سودآوری منابع مالی از طریق این شرکت ها و مبادلات آنها می باشد.
  • شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که می توانند از طریق فروش فناوری (خدمات) حداقل درآمد را برای یک مدت کوتاه کسب نمایند دراین صورت می توانند شاخص های اختصاصی را از طریق این روش را برای اخذ تسهیلات و مزایا استفاده کنند.

به همین منظور می‌توانید با استعلام نام شرکت از تکراری نبودن و احتمال یا عدم احتمال تایید آن مطمئن شوید. 2- اگر سهم مراکز علمی (دانشگاه) از پنچاه درصد پایین تر باشد ، شرکت دانش بنیان به عنوان یک شرکت خصوصی محسوب میشود که باید مطابق با قانون تجارت باشد . 1- شرکت دانش بنیان شرکتی است که فقط موسسین آن از اعضای هیئت علمی باشند.

» فرم ثبت نام بیمه تامین اجتماعی

تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. 4- داشتن آدرس با کد پستی معتبر جهت محل شرکت ( این محل حتی می تواند موقعیت اداری باشد فقط باید سند یا اجاره نامه هولوگرام دار داشته باشد تا شما بعدا بتوانید کد اقتصادی بگیرید. امسال تجربه مدیران ثبت شرکت کاج 5 ساله شد، ما به شما این اطمینان را می دهیم که با بهره گیری از تجارب خود در این سالها، کمترین ابهام، پیچیدگی و سردرگمی نخواهید داشت و به لطف خدا شما نیز به جمع مشتریان رضایتمند ما خواهید پیوست.

در سال 1327 اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در کنار دو اداره دیگر با عناوین ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و ادراه مالکیت صنعتی تاسیس شد. مهمترین نقش اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در تعریف بنگاه های اقتصادی و تامین امنیت اقتصادی خلاصه می شد. از طرفی این اداره حمایت حقوقی و قانونی از مالکیت معنوی اختراع ها طرح های صنعتی و علامت های تجاری را نیز بر عهده دارد. پس از ثبت درخواست شرکت در سامانه ثبت شرکت ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا واحدهای مربوطه، می بایست اقدام به بررسی درخواست ثبت شده در این سامانه نمایند. افرادی که درخواست خود را برای ثبت شرکت در این سایت ثبت کرده اند، می توانند پس از ثبت درخواست، اقدام به پیگیری ثبت شرکت ها نمایند.

در ادامه این تحول ، نحوه ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها نیز از حالت سنتی خارج شده است و حالا با استفاده از اینترنت ، ثبت شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود که در ادامه قصد داریم به نحوه ثبت شرکت به صورت آنلاین در سایت اداره ثبت شرکت ها بپردازیم . اداره ثبت شرکتها در تهران در واقع اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی می باشد و در خارج از تهران اداره ثبت شرکتها و املاک می باشد که مرکزیت اصلی فعالیت های شرکت دردفتر مخصوصی برای ثبت شرکت های اختصاص دارد. با این تفاوت که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود، مدارک افتتاح حساب نباید به اداره ثبت شرکت ها ارسال شوند. ابتدا باید صورتجلسات مبنی بر ورود و خروج شریک (در مجمع عمومی فوق‌العاده) تنظیم شود سپس در سامانه ثبت شرکت‌ها ورود اطلاعات شده و در نهایت از طریق پست برای اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شود.

شرکت با مسئولیت محدود چیست؟

1- اولین نکته ای که باید بسیار به آن توجه داشته باشید انتخاب شریک برای تاسیس شرکتتان می باشد. زیرا طبق قوانین، شما به هیچ وجه نمی توانید تنهایی به تاسیس شرکت بپردازید. بعنوان مثال برای شرکت سهامی خاص به حداقل دو شریک سهامدار و دو عضو غیر سهامدار که مجموعه 5 نفر می شود و ثبت شرکت بامسئولیت محدود به حداقل یک شریک که مجموعا دو نفر خواهید شد نیاز دارید. به عنوان مثال در صورتی که تعداد شرکا و سهامداران شرکت کمتر از ۳ نفر باشد قطعا قادر به ثبت شرکت سهامی خاص نخواهید بود.

لطفا شریط و هزینه های صفر تا صد انجام کار رو برام ای میل کنید. برای تنظیم صورتجلسه افزایش سرمایه و مطالعه هزینه و جزییاتش، روی آن کلیک کنید. امیدوارم در آینده پیش رو فصل مشترکی در زمینه همکاری رسمی ایجاد گردد. متوجه منظورتون نشدم 🙁 ، لطفا از طریق گفتگوی آنلاین یا تماس تلفنی، مشکل خود را بیشتر توضیح دهید.

ارکان اصلی که در شرکت های نسبی وجود دارد شرکا و مدیران شرکت هستند. در شرکت تعاونی باید سهام شرکت بین اعضای تعاونی تقسیم شود.شرکت تضامنی1- معمولا شرکت های تضامنی طرفدار زیادی ندارند ثبت برند و از لحاظ تعداد بسیار کمتر از انواع دیگر شرکت ها می باشند. علت تقاضای کم برای شرکت های تضامنی وجود موارد محدود در موضوعاتی می باشد که می توان با آن شرکت تضامنی تاسیس کرد.

ثبت شرکت مختلط سهامی به حداقل سه عضو نیاز دارد که یکی از آنها باید به عنوان مدیر شرکت معرفی شود. همچنین حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت مختلط سهامی مبلغ یک میلیون ریال است که تهیۀ 35% آن برای آغاز فرایند ثبت شرکت کافی است. برای مثال حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص یک میلیون ریال است. لازم به ذکر است که لایحه اصلاحی قانون تجارت که در ماده ۵ آن حداقل میزان سرمایه شرکت سهامی خاص برای تاسیس و ثبت شرکت ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعیین شده است، مصوب سال ۱۳۷۴ است که تاکنون بدون تغییر باقی مانده است. اما در رویه موجود اداره ثبت شرکتها حداقل سرمایه ثبتی مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیز همان یک میلیون ریال مورد نیاز است. در صورتی که شرکت خود را ثبت کرده باشید می دانید که همه شرکتها بایستی هر سال پلمپ دفاتر انجام دهند.