بهترین راهنماهای ثبت شرکت دانش بانیان

جهت ثبت شرکت دانش بنیان می بایست ابتدا یکی از انواع شرکت های مسئولیت محدود و یا سهامی خاص را ثبت نمایید و سپس در صورت داشتن مدارک مورد نیاز می توانید جهت دانش بنیان اقدام نمایید

در مورد مجوز فعالیت می بایست از ادارات اصناف مربوطه پیگیر باشید – شرکت سهامی خاص با سرمایه مناسب جهت شرکت در مناقصات بهتر است

امروزه اداره ی ثبت شرکتها تحت نظارت سازمان ثبت اسناد کشور این امر مهم را بر عهده گرفته و تمامی مراحل عملیات ثبت شرکت به صورتی اینترنتی درآمده است و فقط از طریق سامانه ی اینترنتی ثبت شرکتها مجاز می باشد، لذا تقاضاکنندگان باید کلیه ی مدارک و تقاضانامه های ثبتی خود را یا از طریق این سامانه و یا از طریق مؤسسات ثبتی نظیر نخستین ثبت ،به اداره ی ثبت شرکتها تسلیم کنند سپس مدارک و تقاضانامه ها توسط کارشناسان اداره ی ثبت با دقت بررسی شده و پس از طی مراحل اداری مختلف چنان چه از نظر قانونی مشکلی نداشته باشند تایید شده و پس از آن شرکت به صورت رسمی به ثبت می رسد و قانونی شناخته می شود.

قصد دارم یک شرکت تاسیس کنم .کار من تولید بازیهای کامپیوتری هست.

آیا هیات مدیره می تواند برای یک شخص ( مرتبط با فعالیت ) تشویقی در هر ماه یا در یک دوره درنظر بگیره و این تشویقی باید مبلغ محدودی هست یا هر عددی که هیات مدیره در نظر بگیره اجرایی است؟

حداقل سرمایه‌ای معادل پنج میلیون ریال باید جمع‌آوری کنید.

می توانید در ابتدا از آدرس منرل استفاده کنید و هر موقع که مکانی برای شرکت تهیه کردید تغییر آدرس دهید

امکان ثبت شرکت وجود دارد – به عنوان شخصی غیراز مدیر امکان فعالیت دارند

من در حال گرفتن مجوز موسسه فرهنگی هنری چند منظوره از وزارت ارشاد هستم و یک مرحله ی کار اینه که ثبت شرکتها را انجام بدم.

شرکت با مسئولیت محدود و یا موسسه هنری مناسب است – جهت مشاوره رایگان با کارشناسان در تماس باشید

به طور قطع هزینه ثبت شرکت آنلاین در شهر تهران بسیار پایین‌تر از ثبت شرکت به صورت حضوری خواهد بود. چرا که در وهله اول هزینه رفت و آمد شما به طور کامل حذف خواهد شد. در عین حال شما نیازی به پرداخت هزینه‌های مختلف برای کپی کردن مدارک ندارید، زیرا به راحتی می‌توانید با اسکن مدارک خود یا با عکس گرفتن از آن‌ها با استفاده از گوشی همراه خود، تصویر مدارک را در قسمت مربوطه در سایت اداره ثبت شرکت قرار دهید و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی، همه مدارک را به آسانی بارگذاری کنید.

دوما. ثبت شرکت در تهران پروسه ثبت زمان میبرد و مدرک تحصیلی خاصی نیاز دارد یا نه

اشخاصی که در نظر دارند سهام شرکت خود را در آینده به صورت خصوصی یا عمومی عرضه کنند یا تعداد شرکای زیادی مالک شرکت هستند، بیشتر متقاضی سهامی خاص هستند.

) و هم در زمینه غیرکشاورزی ( کافی نت، تورگردشگری و زیارتی و …) فعالیت کنم. سرمایه کامل رو دارم و فقط نیروی کار میخوام بگیرم.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *