بهترین راهنمای کفپوش های صنعتی پلی یورتان

در صورتی که قرار باشد بلافاصله بعد از اجرای پلی یورتان ضد خش یا ضد سایش صنعتی از لایه دیگری برای پوشش بر روی آن استفاده شود، می‌توان از پوشش‌های محافظتی زیر استفاده نمود:

همچنین ترکیب فوق در تخت‌ها به خصوص تشک‌های بیمارستانی استفاده می‌شود و موجب می‌شود تا بیمارانی با سابقه‌ی بستری طولانی مدت دچار زخم بستر نگردند.

‌ مزیت ها : مقاوم تر از سنگ- امکان اجرا در طرح و رنگ دلخواه – براق – قابلیت پولیش و ترمیم – سطح صاف و یکدست – عدم سر و لیز بودن -انتی باکتریال بودن

تمامی این مزایا در کنار مقاومت بالایی که در برابر مواد شیمیایی و مواد خطرناک صنعتی دارند باعث شده اند تا این نوع کفپوش ها در بسیاری از مصارف مخصوصا محیط های صنعتی به کار گرفته شود، برای مثال اجرای آسان و راحت آن ها باعث شده تا در سطوح لوله استفاده شوند.

پلی یورتان صنعتی پیشنهادی گرند دکور با کادر مجرب دیزاین و طراحی 3D قبل اجرا

مقاومت حرارتی این کفپوش ها بالاست و در محیط هایی که دمای بالایی دارند قابل استفاده هستند.

قیمت فوم تزریقی پلی یورتان در شرکت مهار انرژی انواع عایق پلی یورتان به فروش می رسد ، عایق های پلی اورتان موجود در شرکت مهار انرژی به صورت زیر می باشد :

پلی یورتان می‌تواند شرایط بهتری برای فعالیت در فضای ورزشی ایجاد کند و عمر بالاتری نسبت به سایر کفپوش‌ها داشته باشد. 

کفپوش صنعتی در محیط هایی مانند سردخانه ها که دما به زیر منفی سی درجه سانتیگراد می رسد؛ بهتر است که از کفپوش پلی یورتان استفاده شود.

دوام و وزن بالای این ترکیبات نه تنها موجب کاربرد آن ها در داخل خودرو ها گشته است بلکه می تواند سبب عایق بندی مناسب بدنه خودروها و جلوگیری از نفوذ سر و صدای بیرون به درون آن‌ها شود.

وجود نانو ذرات سیلیس در این کفپوش آن را در برابر سائیدگی بسیار مقاوم کرده است.

کفپوش پلی اورتان یک رزین مایع است که برای پوشش کف بتنی و سایر سطوح مانند اپوکسی و غیره استفاده می شود. این نوع کفپوش، در دو نوع پایه آب یا روغنی عرضه می شود. کار با پلی یورتان بر پایه آب آسانتر و خشک شدن آن سریعتر است، اما سریعتر از سطح روغنی فرسوده می شود.

عایق پلی یورتان تزریقی میزان چگالی فوم پاششی و فشار پاشش در این مرحله قابل تنظیم است و به دلخواه کم و زاد می تواند بشود ، در صورتی که چگالی فوم مورد نظر ما اندک باشد ، درصد سلول های باز آن در بافت اش افزایش خوهد یافت.

امیدواریم با خواندن این نوشته با انواع کفپوش های صنعتی و ویژگی ها و کاربردهای هرکدام آشنا شده باشید.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *