ثبت تغییرات شرکت و ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت ها از 0 تا 100

توسط

در

جهت تغییرات در تعداد سهام و یا سرمایه شرکت سهامی خاص تشکیل مجمع عمومی فوق العاده الزامی می باشد. اگر تعداد شرکا زیاد بود، بر اساس قانون تجارت، ماده 109، درج هیأت نظارت انتخاب شده و اسامی اعضای هیأت نظارت در صورت جلسه تنظیمی الزامی است و آن‌ها باید حتماً صورت جلسه را امضا کنند. این صورت جلسه باید حداکثر یکماه پس از تاریخی که مجمع به وجود آمده، توسط اعضای شرکت یا وکیل رسمی آن به اداره ثبت شرکت‌ها رسانده شود و ثبت گردد. برای انجام تغییرات در تعداد شرکای شرکت باید مجمع عمومی فوق العاده تشکیل داده و کلیه ی اعضای را طی آگهی دعوت برای حضور در مجمع مطلع نمایید و این جلسه را باید با اکثریت اعضاء تشکیل دهید تا در خصوص افزایش و کاهش شرکا تصمیم گیری شود.

(می توانید اسم مدیر عامل یا دارنده حق امضاء موسسع یا وکیل را بیاورید) وکالت داده شده تا اقدامات لازم در زمینه ثبت این صورت جلسه را فراهم آورد. هر شخص دارای ثبت شرکت سهم الشرکه به تعداد سهم الشرکه ای که در موسسه غیر تجاری دارد حق رای دارد. نسخه پرینت شده شماره پذیرش آگهی در ثبت سامانه ای باید در دو نسخه پرینت شود.

تغییرات

اما در چند مورد این آزادی و اختیار محدود شده و مجمع عمومی اجازه دخالت ندارد. بهتر است برای درک بهتر آن مشاوره ای با متخصص داشته باشید. © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است. اگر ثبت برند تمامی مدارک آماده باشند بطور معمول 15 روز کاری طول خواهد کشید. این قسمت مرحله نهایی است و شما باید متن صورتجلسه خود را عینا در این قسمت وارد کنید و گزینه ثبت نهایی را بزنید تا به شما کد رهگیری داده شود.

تبدیل شرکت

برای تغییر دادن بازرس اصلی و حسابرس (اضافه نمودن یک موسسه حسابرسی جدید) چه مدارکی باید به همراه صورتجلسه ارسال شود. تمدید مدیر عامل یک صورتجلسه هستش و در صورتی که نیاز به تمدید بازرسین نباشد، هزینه هر صورتجلسه هم در بخش استعلام هزینه ها به صورت پیامک قابل استعلام است. دوست عزیز شما در حالی که حتی آشنایی با سایت اداره ثبت ندارید، بعید می دانیم بتوانید شخصا فرآیند ثبت ثبت تغییرات شرکت صورتجلسات در سامانه را به انجام برسانید. تغییر در مدت زمان فعالیت شرکت و یا تمدید آن یعنی زمانی که اعتبار مجوز شرکت در حال اتمام است به تمدید آن باید بپردازید و یا اینکه می خواهید شرکت را منحل کنید و زمان اعتبار آن را کاهش دهید. در مرحله دهم که آخرین مرحله است باید متقاضی نسخه اصلی صورتجلسه و ضمائم آن را حداکثر به مدت سه روز کاری به آدرس تعیین شده ارسال نمایند.

مراجعهٔ یکی از شرکا یا وکیل شرکت به واحد تعیین نام اداره بعد از یک ماه. بنابراین آگاهی از اینکه چه تغییری به چه مجمع یا جلسه یا صورت جلسه‌ای نیاز دارد باید توسط خودتان انجام شود. به عبارتی برای ایجاد هرگونه تغییری در شرکت باید همه‌ی اعضا با این تغییرات موافقت خود را اعلام نمایند. به شماره ملی ………………………..باپرداخت ……………ريال به صندوق مؤسسه سهم الشركه خود را از …………………. باپرداخت …………… ريال به صندوق مؤسسه سهم الشركه خود را از ……………………..ريال به………………….ريال افزايش یا کاهش داد.

  • برای ثبت تغییرات شرکت بهتر است که از مشاور حقوقی و وکیل شرکت کمک گرفته شود و تغییرات به او واگذار گردد.
  • تنظیم اساسنامه و تغییر در مفاد اساسنامه مانند تغییر در نام شرکت، موضوع شرکت و غیره.
  • در اساسنامه هر شرکت مشخص میشود که اسناد و قراردادها و اوراق بها دار هر شرکت با امضا چه شخص و یا اشخاصی به صورت منفرد و یا متحد دارای اعتبار می باشد به عنوان مثال چک های صادره از سوی یک شرکت با امضا چه شخص و اشخاصی رسمیت قانونی پیدا میکند .
  • تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت باید ها و نبایدهایی دارد که در زمان آپلود صورتجلسه باید رعایت شوند و فقط در صورتی ثبت تغییرات شرکت ها موفق خواهد بود که این قوانین برای نوشتن صورتجلسه رعایت شود.

تشکیل مجمع عمومی موسسین نیز در شرکت های سهامی خاص الزامی نیست اما در شرکت های سهامی عام باید تشکیل گردد . تنظیم صورت جلسه‌ای که به امضای هیات رئیسه رسیده باشد و بر اساس برگزاری جلسه مجمع عمومی فوق العاده باشد. 5- انتشار آگهی‌ها و اطلاعیه‌های شرکت و تعیین روزنامه کثیرالانتشاری که قرار است در آن تا مجمع عمومی عادی سال بعد آگهی درج شود.

صورتجلسات تغییرات اجباری

متخصصان یادگیری پیش‌ازاین از طریق جریان‌های تغییر به سازمان‌های خود یاری رسانده‌اند، اما با میسر شدن امکان با هم بودن مردم، موارد دیگری مانند تصور چگونگی انجام کارها در شرایط جدید مطرح خواهد بود. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به الماس داران پارسه می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. شرکت الماس داران پارسه خاورمیانه با به کارگیری از نیروهای متخصص و حقوق‌دانان مجرب نسبت به خدمات ثبتی در تهران می‌تواند در کنار شما خدمات ویژه‌ای ارایه نماید، وکلای مجرب و با دانش این شرکت امور ثبتی شما را در اسرع وقت بدون هیچ وقفه‌ای انجام خواهند داد. و همچنین کادری مجرب آماده ارائه کلیه خدمات ثبتی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ها به متقاضیان محترم می باشد. _ وارد کردن شماره ملی در صورت ایرانی بودن و شماره گذرنامه در صورت غیر ایرانی بودن. اشخاصی که در جلسه حاضر می‌باشند را همراه با سمت آن‌ها تعیین کنید.

تغییر دادن سرمایه و سهام شرکت از دیگر انواع تغییرات شرکت به حساب می آید که بدین منظور باید باز هم از هیئت رئیسه کمک گرفته شود. چنانچه شرکتی تمایل داشته باشد تا سهام و سرمایه خود را افزایش دهد، باید جلسه ای با حضور هیئت مدیره تشکیل دهد تا در این زمینه تصمیم گیری لازم اتخاذ شود. در صورتی که توجیهی منطقی برای افزایش سهام وجود داشته باشد، هیئت مدیره گزارشی مالی از آغاز سال را درخواست خواهد کرد.

که آگهی های مربوط به شرکت در آن نشر می گردد به اطلاع صاحبان سهام برسد. مراجعه ی یکی از شرکا یا وکیل شرکت به واحد تعیین نام اداره بعد از یک ماه. و این صرفا جهت تسریع در امر ثبت و تغییرات نام شرکت محسوب می شود. و تکمیل این فرم با مراجعه به وب سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امکان پذیر است.

اما ثبت تغییرات شرکت از طریق تشکیل مجمع عمومی عادی معمولاً دربرگیرنده تغییر در محتوای اساس‌نامه شرکت است. همچنین گزارش سود و زیان سالیانه و ترازنامه نیز در همین نشست ارائه می‌شود. ثبت تغییرات شرکت از طریق تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده در شرایطی انجام می‌گیرد که بیش از نیمی از دارندگان سهام و اشخاصی که دارای حق رای هستند در جلسه حاضر باشند.

برای راهنمایی و مشاوره تخصصی رایگان ثبت تغییرات شرکت و رتبه پیمانکار و رتبه مشاور با کارشناسان ما تماس بگیرید

بله در شرکتهای سهامی خاص باید هر 2 سال اعضای هیئت مدیره تمدید بشن در غیر این صورت برای هرگونه کار اداری از جمله خدمات بانکی به مشکل می خورید. صورتجلسه و لیست سهامدارانی که در جلسه حاضر بوده اند تکمیل شده و به امضای سهامداران می رسد، سپس به اداره ثبت شرکت ها تحویل می گردد. ابتدا باید به وب سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه نمایید. فرم مربوط به ثبت تغییرات شرکت را دریافت نموده و تکمیل کنید. 9 مرحله زیر را باید برای ثبت تغییرات به صورت اینترنتی دنبال کنید. ماده نهم قانون تجارت، تغییر مدیر عامل یا مدیران را هم به مواردی که باید برای آن ثبت تغییرات شرکت انجام شود.

وکیل مورد نظر می‌تواند برای امضاء دفاتر و پرداخت حق الثبت موارد درخواستی، موکل خود اقدام کند که البته این مورد اختیاری است. پرداخت مالیات 4 درصد نقل و انتقال در مورد سهام با نام و بی نام. تهیه لیست سهامداران که در جلسه حضور داشتند و امضای آن‌ها. درصورتیکه مدیران و مدیر عامل معامله‌ای انجام دهد، درصورت خسارت باید خودشان خسارت وارد شده را پرداخت نمایند. درصورتیکه معامله‌ای بدون اجازه هیئت مدیره انجام شود، می‌توان آن را باطل کرد.