سامانه جامع ثبت شرکت ها

توسط

در

برای مطالعه مقاله اقسام مختلف شرکت ها می توانید از این لینک استفاده نمایید. پس از انتخاب نام، گروه فعالیت و زیر گروه فعالیت را انتخاب کنید. عدم ارائه دفاتر، جریمه ای معادل ۲۰% مالیات و در صورت رد دفاتر جریمه ای معادل ۱۰% مالیات منظور خواهد شد. برای شکل گرفتن یک شرکت باید حداقل دو نفر به عنوان شریک حضور داشته باشند و در قوانین ایران بصورت انفرادی شرکت شکل نمی گیرد. اسامی که برای اسم شرکت به کار گرفته می شود باید حداقل سه سیلاب باشد .

irsherkat.ir ثبت شرکت

شما می توانید شرکت پیمانکاری را در قالب مسئولیت محدود یا سهامی خاص ثبت کنید. اما اینکه کدام یک از این شرکت های ثبتی را انتخاب می کنید کاملاً به موضوع تغییرات شرکت فعالیت، اهداف و برنامه های شرکت بستگی دارد. اطلاعاتی از قبیل کد پستی و شماره تلفن مشخصات پستی شرکت و یا موسسه می باشند که باید لزوما” تکمیل شود.

سرمایه اولیه ثبت شرکت

سعی کنید تا حد امکان صفحات را خالی نگذارید که اداره ثبت شرکت ها به این موضوع حساس هست و ممکن برای همین مورد دفاتر پلمپ شما را رد کند. اطلاعات باید دقیقا با متن مستندات و صورتجلسات تطابق داشته باشد ، مراحل ثبت شرکت ها در سامانه الکترونیکی دارای 8 مرحله است که در این قسمت به طور کامل توضیح خواهیم داد . با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سامانه ثبت شرکت ها کلیه امور مربوطه به صورت اینترنتی انجام می گردد . پذیرش صورتجلسه – سازمان ثبت اسناد و املاک کشور | ثبت تأسیس … بعد از اینکه فرم ها را کامل نمودید و آن را به اداره ثبت شرکت ها ارسال نمودید در صورت داشتن کم و کاستی در صورتجلسه یا اسناد شما ابلاغیه ای به منظور رفع عیب برای شما ارسال می گردد. مثلاً اگر می خواهید گرید دریافت کنید یا اینکه می خواهید در مناقصه یا مزایده خاصی شرکت کنید به دلیل سهامی بودن شرکت سهامی خاص و مسئولیت بالاتر اعضاء بسته به میزان سرمایه انتخاب شرکت سهامی خاص برای این نوع شرکت انتخاب عاقلانه تری است.

اگر شما هر مراحل را درست پیش روید در سامانه ثبت پیامک‌های دال بر انجام هرکدام از مراحل ثبت برای شما ارسال می گردد. سپس شما باید اطلاعات مورد نیاز در حوزه‌ی شروع و تکمیل سال مالی را در سامانه قید کنید. در شرکتهای سهامی خاص و موسسات غیرتجاری اظهارنامه ودر شرکتهای مسئولیت محدود تقاضانامه می باشد. بعد از تحویل گرفتن آگهی تاسیس شرکت با مراجعه به سایت روزنامه رسمی و کثیرالانتشار این آگهی را باید چاپ کنید که فرآیند پیچیده ای نیست و فقط با وارد کردن شماره مکانیزه بالای آگهی تاسیس شرکت می توانید آگهی را در سایت مشاهده و هزینه آن را پرداخت کنید و تمام.

«تعداد سهام» یعنی چند سهم با چه میزان سرمایه جهت شرکت در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال اگر تعداد سهام شرکت ۱۰۰ باشد هر سهم نیز ۱۰۰۰ ریال باشد. «از تاریخ» هم نشان میدهد که از چه تاریخی این تعداد سهام متعلق به این شرکت می باشد. اگر نوع سرمایه، نقدی یا غیرنقدی باشد تعداد سهام و ارزش ریالی هر سهم غیر فعال می شود و فقط «ارزش سرمایه به ربال» فعال است. لازم به ذکر است اگر نوع سهام /سرمایه متفاوت و متنوع باشد باید برای هر کدام یک ردیف اختصاص پیدا کند.

سامانه سمعی بصری سایت بنیاد مسکن Bme Ir سامانه سمعی بصری بنیاد مسکن

در این مرحله باید برای شرکتتان نام انتخاب کنید بنابراین در این قسمت حداقل باید ۵ نام را به الویت وارد سیستم کنید. همچنین ثبت شركت میزان، تنها موسسه در میان همکاران می باشد که پایین ترین و ارزانترین هزینه ها را دریافت خواهد کرد. علاوه بر آن نیاز شما در کمترین زمان و به صورت فوری به انجام خواهد رسید. داشتن راهنما در این مراحل پر از تناقض، ساده اما دشوار، به تاجر اطمینان می دهد که تاسیس شرکت طبق انتظار پیش خواهد رفت و تاجر در زمان معین مدارک شرکتش را به دست خواهد آورد. شرکت نوع اول یا تولیدی، همان طور که از اسم آن آشکار است، به اصنافی مرتبط است که به نحوی به تولید یک کالا می پردازند. مثلا استخرهایی که ماهی های مختلف را پرورش می دهند می توانند به عنوان شرکت تعاونی تولیدی دیده شوند.

  • _عدم ارسال اصل وکالتنامه ها یا کپی برابر با اصل آن ها و همچنین سایر مدارک مورد نیاز ( لذا دقت شود تمام مدارک بعد از پذیرش اینترنتی در زمان ارسال صورتجلسه ضمیمه گردد).
  • ب – شرکت ملی نفت ایران و اعضای کنسرسیوم حداکثر تا سی و یکم مارس هر سال کلیه اطلاعات مربوطه و مطالب مؤید آنها را که حسابداران خبرهبرای محاسبات خود بر طبق روشهای مقرر در بخشهای دوم و پنجم جداول ۳ این قرارداد لازم دارند به آنها خواهند داد.
  • شرکتهای سهامی الزاما 35 درصد از سرمایه را در حساب بانکی شرکت سپرده کنند.و رسید ان به همراه همراه دیگرمدارک تسلیم گردد.
  • به طور کلی اشخاص به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود که با توجه به نوع باید نام آن ها را وارد نمایید.
  • کلیه صفحات این دفاتر در اداره مالیات و ثبت شرکت ها پلمپ می شوند به این دلیل دفاتر پلمپ نامیده می شوند، لذا پلمپ دفاتر تجاری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
  • در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند.

با تکمیل اطلاعات مورد نیاز و دریافت تاییدیه پذیرش لازم است تا نسخه های اصلی تمامی صورتجلسات و تمامی موارد ضمیمه شده به آن را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی برای آدرس مورد تایید در تاییدیه پذیرش ارسال نمایید . با ورود اطلاعات نهایی در این زمینه ، سیستم به صورت خودکار تاییدیه پذیرش را ثبت شرکت از شما خواستار می شود از این رو نیاز است تا متن را به دقت مطالعه نمایید . جهت تعیین هزینه حق‌الدرج آگهی باید به «نمایندگی روابط عمومی» اداره ثبت شرکت ها ‌مراجعه کرد.

اسناد و دفترمشاغل از سوی ادارات امور اقتصادی و دارایی پلمپ شود. دفتر کل ، دفتری می باشد که درون آن ریز هزینه ها ی دفتر روزنامه بصورت هفتگی درج می گردد. باید عیب را برطرف کنید و این امکان وجود دارد که صورتجلسه یا سایر مدارک شما رد شود در این صورت برای شما طی یک ابلاغیه ای اعلام می شود که به چه دلیل اسناد با کم و کاستی مواجه شده است.

با دانلود اپلیکیشن لبیک و نصب این برنامه بر روی تلفن همراه خود، می توانید به سرعت از آخرین اخبار و اطلاعیه های مرتبط با عمره و عتبات دانشگاهیان آگاهی یابید. همچنین امکان مشاهده اطلاعات کاروان، شرکت در مسابقات برگزار شده در این سامانه، مشاهده برنامه سفرهای پش رویتان، شرکت در نظرسنجی و … ۳- شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. برای انتخاب زمینه فعالیت که همان موضوع کار شرکت است بر روی کلید «افزودن موضوع فعالیت» کلیک نموده تا صفحه جدیدی باز شود. اگر درخواست شما توسط سامانه پذیرفته شود، شماره پیگیری بارکد دار مثل رسید فوق صادر می شود، مراحل را طبق اعلام رسید پذیرش اینترنتی دنبال کنید. زیر گروه مربوطه هم انتخاب کنید، سپس روی گزینه ثبت کلیک کنید.

“در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت تکسفیر،میزبان شما بزرگواران هستیم.” از طریق سامانه ی فوق به راحتی قابل دسترس است و می توان پیگیری های لازم را جهت چگونگی پیشرفت پرونده حقوقی خود انجام داد . در این مرحله باید آگهی شرکت را برای اطلاع رسانی در یک روزنامه کثیرالانتشار به چاپ برسانید. در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند. این مرحله نیز اهمیت زیادی دارد؛ چراکه میزان سرمایه اولیه شرکت، ارزش و اعتبار آن را تعیین می کند.

برچسب: Irsherkat Ssaair

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که دفاتر پلمپ شده پس از پلمپ با توجه به آدرس ذکر شده برای متقاضیان ارسال می گردد. چنانچه کاربر نیاز به دفاتر خاص داشته باشد، می بایست پس از اتمام مراحل درخواست و تایید نهایی در سامانه به ادارات پست مرکز استان یا شهرستان مراجعه نموده و نسبت به تحویل دفاتر اقدام نماید. دومین مورد که اتفاقا از اهمیت بسیار زیادی هم برخوردار است ثبت اطلاعات غیر واقعی و فیک از اعضای شرکت و یا صورت حساب های مالی است. این قضیه به شدت برای دارایی و یا اداره ثبت شرکت ها مشخص است و بهتر است چنین اشتباهی در خصوص ثبت اطلاعات غیر واقعی را انجام ندهید. دفتری است که تاجر باید تمام مراسلات و نامه های صادره و وارده، تلکس، تلگراف ها، فاکتورها و فارکس های خود را در آن ثبت نماید.دفاتر تجاری (به جز دفتر کپیه) به موجب الزامات ماده ۱۱ و ۱۲ قانون تجارت باید از طرف اداره ثبت شماره گذاری و امضا و پلمپ شود. حق امضاء از قرار هر صد صفحه با کسور آن دو ریال و بعلاوه مشمول ماده ۱۳۵ قانون ثبت اسناد است”.

«مستند نمایندگی» که با توجه به نوع نمایندگی است انتخاب می شود مثلا اگر سمت نماینده قیم باشد مستند آن قیم نامه می شود. «شماره مستند نمایندگی» و «تاریخ مستند نمایندگی» نیز بر اساس همان مستند پر می شود. پاک کردن و یا از بین بردن مندرجات می تواند منجر به رد دفاتر پلمپ شما باشد پس در حفظ این اسناد مهم جدا تلاش کنید تا دفاتر پلمپ شما توسط همین قضیه ساده رد نشود. شاید مواردی در شرکت مورد نظر وجود داشته باشد که نهایتا منجر به رد آن شود.

منظور از «نام امضا کننده دفتر» و «نام خانوادگی امضا کننده دفتر» مشخصات شخصی است که اطلاعات شرکت را در اداره ثبت شرکت ها تایید می نماید. «سمت امضا کننده دفتر» مشخص می کند که شخص از مدیران، شرکا، سهامداران با وکیل رسمی است. «وضعیت توكيل امضا کننده» نیز حق واگذاری به غیر را مشخص می کند. امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر ثبت برند قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره را در سامانه قید نمایید. پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید.

متقاضیان می بایست پس از ورود به سامانه ثبت شرکت مدارک خود را اسکن کرده و مراحل را بصورت اینترنتی و به سهولت طی کرده و شرکت خود را به ثبت برسانند. بعد از تأسیس و ثبت شرکت، از ابتدایی‌ترین کارهایی که باید انجام شود، پلمپ دفاتر می‌باشد. بدین حالت که ثبت شرکت در تهران کلّیه‌ی صفحات شما شماره‌گذاری خواهد شد و شماره ثبت شما ضمن آن قید شده و مهر نهاد ثبت شرکت در آن وارد می‌شود. به حالتی که امکان جابجایی اطلاعات آن صفحات وجود نخواهد داشت. در دوره‌های پایانی سال هم شرکت میبایست دفاتر را به نهاد مالیات تسلیم نماید.