لیست جدول طبقه بندی علامت تجاری

تصدیق اصالت سند مالکیت استعلام ممنوع الخروجی ثبت شرکت و موسسه درخواست کد فراگیر ثبت اختراع طرح صنعتی و علامت تجاری و ثبت درخواست صدور سند مالکیت از جمله امکانات سایت اداره ثبت اسناد و املاک بوده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. سامانه ثبت اسناد و املاک امکاناتگسترده ای را در رابطه با امورثبتیبرای کاربران خود فراهم کرده است. اینامکاناتدر بخش میز خدمات الکترونیکسایت سازمان ثبت اسناد و املاک در دسترس بوده و شامل 6 گروه کلی خدمات اطلاع رسانی، استعلاماتثبتی،ثبتشرکتها ، مرکز مالکیت معنوی، اجرایاسنادرسمی واملاکمی باشد. سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شامل سامانه های متعددی بوده که هر کدام از این سامانه ها خدمات خاصی را به کاربران سایت ارائه می نماید.

  • بخش میز خدمات الکترونیک، مهم ترین بخش سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک می باشد.
  • در صورتی که شخص حقوقی دارای شناسه ی ملی باشد می توانید اطلاعات مربوط به آن را مشاهده نمایید، این اطلاعات شامل (شناسه ملی، شماره ثبت/مجوز، نام شخصیت حقوقی، نوع شخصیت، سازمان ثبت کننده و وضعیت) می باشد.
  • از جمله اطلاعاتی که برای ممنوع الخروجی بودن در سامانه ssaa.ir باید وارد شود، می توان به نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد اشاره کرد.
  • شناسه ملی یک شرکت یک شماره یازده رقمی است که از سمت چپ آن ۴ رقم کد استان و رقم‌های بعدی منحصرا برای شخص حقوقی است.
  • نتایج اولیه این آزمون بزرگ در سایت اعلام نتایج آزمون سردفتری به آدرس iripo.ssaa.ir به مدت زمان 20 روز پس از برگزاری این آزمون در دسترس خواهد بود.

تمامی طرح های صنعتی که در سامانه سازمان ثبت اسنادثبت شده است، در بانک طرح های صنعتی این سامانه قرار می گیرند. شما می توانید برای دسترسی به طرح های صنعتی ثبت شده در سازمان املاک و اسناد کشور، به بخش ثبت برند تجاری جستجو در بانک طرح های صنعتی مراجعه نمایید و اقدام به جستجو طرح صنعتی مورد نظر خود کنید. اولین بخشی که در قسمت مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد ارائه شده است، بخش ثبت اظهارنامه اختراع می باشد.

در این بخش، امکان پیگیری آخرین وضعیتملکبا استفاده از شناسه یکتایسندرسمی که یک شماره رقمی می باشد، برای کاربرانسایت سازمان ثبتوجود دارد. برای اینکه بتوانید شناسه ملی دریافت کنید در ابتدا باید به عنوان یک شخصیت حقوقی به ثبت برسید. برای این کار در قالب یک شرکت باید وارد سایت irsherkat.ssaa.ir شوید و برای ثبت شرکتتان اقدام کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت ثبت من my.ssaa.ir در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت ثبت من my.ssaa.ir پاسخ دهند. استعلام ممنوع الخروجی که صرفا اطلاعات مربوط به ممنوع الخروجی بابت اجرای اسناد رسمی را به کاربران نشان می دهد.

سامانه ثبت اسناد و املاک و سایت های وابسته به آن همچونسایت ثبت من my.ssaa.irامکانات گسترده ای را در رابطه با امور ثبتی برای کاربران خود فراهم کرده است. این امکانات در بخش میز خدمات الکترونیک سایت سازمان ثبت اسناد و املاک در دسترس بوده و شامل 6 گروه کلی خدمات اطلاع رسانی، استعلامات ثبتی، ثبت شرکتها ، مرکز مالکیت معنوی، اجرای اسناد رسمی و املاک می باشد. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچون سایر نهادهای دولتی دارای سایت اختصاصی بوده که آدرس این سایت می باشد.

از آنجا که ثبت نام در این سامانه اجباری بوده ، پیشنهاد می شود جهت آشنایی با مراحل ثبت نام در سامانه کد یکتا املاک، مقاله زیر مطالعه شود. در بخش پیگیری پرونده اجرا متقاضیان می توانند با استفاده از شماره پرونده و رمز شخصی، آخرین وضعیت پرونده اجرایی ثبتی خود را در سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک پیگیری نمایند. چنانچه فرد یا افرادی قصد ثبت شرکت یا موسسه غیر تجاری را داشته باشند می توانند با مراجعه به این بخش از سایت ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را به این سایت تقدیم نموده و به صورت اینترنتی شرکت یا موسسه مورد نظر خود را ثبت نمایند.

به اسم یا عنوانی که معرف و تعیین کننده شخص حقیقی یا حقوقی می باشد نام تجاری می گویند. علامت تجاری مشخص کننده و معرف کالا یا محصول تجاری می باشد.به وسیله علامت تجاری می توان یک کالا یا خدمات را از سایر کالا و خدمات مشابه تشخیص داد. نام کرده اید کافی است در قسمت فراموشی رمز رفته و اطلاعات خود را بازیابی کنید.

آیا با تصویب طرح تسهیل، منتظر آزمون سردفتری باشیم؟ یا امتیاز سردفتری بخریم؟

سامانه جامع ثبت شرکتها، سامانه استعلام الکترونیکی ملک با کد ملی، سامانه مالکیت فکری و سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی برخی از سامانه های زیرمجموعه سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشند. با توجه به آنچه گفته شد، در این مقاله به معرفیسامانه سازمان ثبت اسناد و املاک پرداخته و پس از توضیحنحوه ورود به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور،در موردامکانات سامانه اداره ثبت اسناد و املاک صحبت خواهیم نمود. با توجه به آنچه گفته شد، در این مقاله به معرفی سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک پرداخته و پس از توضیح نحوه ورود به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در مورد امکانات سامانه اداره ثبت اسناد و املاک صحبت خواهیم نمود. در قسمت مرکز مالکیت معنویسایت اداره ثبت اسناد و املاک، کلیه امکانات مربوط بهثبتمالکیت های فکری و استعلام های مربوط به آن برای کاربران این حوزه فراهم شده. در ادامه به توضیحامکاناتاین بخش ازسایت سازمان ثبت اسناد و املاک می پردازیم. در بخش تعرفه هزینه ها،تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمیو دفاتر ازدواج وطلاق، سایر تعرفه هایثبتیو نرخ اوراق و دفاتر بهادارثبتیمانند سندمالکیت، شرکت نامه، اظهارنامهثبتاختراع و گواهینامه ثبت موسسات غیر تجاری، جهت اطلاع کاربرانسایت سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک قرار داده شده است.

ssaa.ir

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک ثبت شرکت دنبال نمایید . لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند .

۱مطابق تصویر زیر، مرورگر دستگاه خود را باز کرده و عبارتسایت سازمان ثبت اسناد و املاکرا جست و جو نمایید. در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم. افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند. تصدیق اصالت سند، که همانند سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی ، امکان استعلام اصالت سند رسمی را ازطریق شناسه سند و رمز تصدیق آن برای شما فراهم می کند. ۵همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، مراحل ثبت نام در سایت ثبت من my.ssaa.ir به پایان رسیده و شما با وارد شدن به سامانه ثبت من می توانید از امکانات این سامانه همچون ثبت نام سند از طریق ماده 147 استفاده نموده که ما در بخش بعد، به معرفی این امکانات می پردازیم.

همچنین می توانید املاکی که در سازمان ثبت به نام شما ثبت شده است را با جزئیات مشاهده کنید. پاسخ دهی صرفاً به اشخاصی که در این سامانه اقدام به اخذ نوبت نموده اند (دربازه زمانی اخذ شده) صورت می پذیرد لذا از مراجعه حضوری بدون اخذ نوبت و نیز خارج از زمان نوبت اخذ شده موکداً خودداری نمائید. در این صفحه نوع سرمایه نظیر سرمایه ی نقدی یا غیر نقدی، سهام با نام یا بی نام انتخاب می شود. یکپارچه سازی اطلاعات و خدمات نیازمند وجود بستری برای تبادل و به اشتراک گذاری داده ها، اطلاعات و خدمات است. سرچ لاین با هدف ارائه ابزاری کاربردی در جهت استعلام و تشخیص صحت اطلاعات در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز نمود. حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید .

Data Ssaa2012@gmailcom

در صورتی که قصد مراجعه به دفاتر اسناد رسمی را دارید، بهتر است که قبل از مراجعه حضوری به دفاتر اسناد رسمی، ابتدا به سایت سازمان اسناد و املاک مراجعه نمایید و لیست دفاتر اسناد رسمی که دارای ظرفیت برای ثبت سند می باشند را مشاهده نمایید و بر اساس ظرفیت آن ها به این دفاتر مراجعه کنید. در صورتی که دارای اسناد و یا اوراقی هستید که از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر شده است، اما می خواهید که اصالت این اسناد و اوراق را بررسی کنید، می توانید به سامانه و بخش میز خدمت الکترونیک وارد شوید. یکی دیگر از سامانه های اینترنتی که توسط دولت راه اندازی شده و بر خلاف سایت اداره ثبت اسناد و املاک، ثبت نام در آن اجباری است، سامانه املاک و اسکان کشور بوده که در مقاله زیر به طور کامل توضیح داده شده است. فرم های اجرائیهاسنادرسمی نظیر تقاضای صدور اجرائیه چک، تقاضای صدور اجرائیه مهریه و تقاضانامه صدور اجرائیه سند رهنی از طریق این بخش ازسایت سازمان ثبت اسناد و املاک، قابل دریافت می باشد. نحوه ثبت نام سایت ثبت من از طریق آدرس my.ssaa.ir و از قسمت ثبت نام و با وارد کردن اطلاعات مربوط به کد ملی تاریخ تولد و شماره همراه امکان پذیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

لازم به ذکر است که در این بخش ازسامانه ssaa.ir، تنها امکان جستجو در اختراعاتی وجود دارد که در این سازمان ثبت شده باشند. یکی دیگر از امکاناتی که در بخش خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه شده است، جستجو در بانک علائم تجاری است. در صورتی که قصد دارید علائم تجاری خاصی را مشاهده کنید، می توانید به این بخش ازسامانه ssaa.irوارد شوید و با وارد کردن یک سری اطلاعات در رابطه با علائم تجاری مورد نظر خود مانن طبقه بندی کالا، طبقه بندی تصویر و … یکی از خدماتی که در سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می شود، ثبت درخواست تاسیس شخصیت حقوقی می باشد. در صورتی که قصد تاسیس یک شخصیت حقوقی را دارید، می توانید درخواست خودتان را از طریق این بخش از سامانه ثبت نمایید.

در صورتی که به فرم های اجراییه اسناد رسمی نیاز دارید، می توانید از طریق بخش فرم های اجراییه اسناد رسمی اقدام به دریافت این فرم ها کنید. در این بخش امکان دریافت فرم های اجراییه چک، اجراییه مهریه، اجراییه قرارداد بانکی و … در صورتی که اقدام به ثبت درخواست در هر یک از زمینه های ثبت تاسیس، صورت جلسه تغییرات، اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی و … کرده اید و دارای کد پیگیری می باشید، می توانید از بخش پیگیری درخواست، درخواست خود را پیگیری نمایید. با ورود به این بخش می توانید از خدمات «املاک من»، «خود اظهاری املاک»، «تصدیق اصالت سند»، «درخواست صدور سند»، «املاک دولتی» استفاده نمایید. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از بیش تر خدمات این سامانه باید ابتدا در آن ثبت نام کنید.

در بخش تصدیق اصالت سند مالکیت، افراد می توانند با وارد کردن اطلاعات مربوط به سند ملکی، استعلام آن را از سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک گرفته و از اصالت سند مربوطه و عدم جعل آن مطمئن شوند. در بخش تصدیق اصالتسند مالکیت، افراد می توانند با وارد کردن اطلاعات مربوط بهسند ملکی، استعلام آن را ازسامانه سازمان ثبت اسناد و املاک گرفته و از اصالتسندمربوطه و عدم جعل آن مطمئن شوند. بخش تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد ثبت تغییرات شرکت رسمی سایت سازمان ثبت اسناد و املاک نیز همانند بخش قبل بوده، با این تفاوت که در این قسمت، استعلام اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی با استفاده از شناسه سند و رمز تصدیق آن امکان پذیر می باشد. بخش آگهی ها در سامانه اداره ثبت اسناد و املاک، امکان جست و جو در میان آگهی های ثبت تاسیس یا تغییرات شرکت ها و موسسات غیر تجاری، آگهی های مرکز مالکیت معنوی، مزایده، املاک و اجرای اسناد را برای کاربران سایت فراهم کرده است.