مشاوره رایگان استعلام برند و ثبت شرکت

توسط

در

به طور کلی تمامی فعالیت های اقتصادی باید بر اساس مفاد قانون کار و تجارت، تعریف شده و صورت بپذیرند و در این صورت است که به کارگیری سرمایه، تجربه و تخصص می تواند در راستای موفقیت آمیز بودن یک شغل موثر واقع شود. ثبت شرکت می تواند بر اساس هدف و زمینه ی کاری شخص یا اشخاص حقیقی در قالب های مختلفی نظیر سهامی خاص و عام، شرکت های با مسئولیت محدود، تعاونی، تضامنی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی و …. انجام شود که هر یک از ضوابط مختلف و مشخصی برای رسمی شدن پیروی می نمایند. بدیهی است که برای انجام این کار نیاز به فراهم آوردن مدارک مشخصی نیز خواهد بود. شروع همکاری ما از یک ثبت شرکت سهامی خاص به همراه طراحی لوگو وثبت برند کلید خورد.

  • شماره پیگیری ۱۹ رقمی در این مرحله برای شما صادر می شود که به معنی پذیرش موقت شده توسط متقاضی است.
  • پس از عقد قرارداد با مؤسسه ، مدارک مربوطه و مورد نیاز از طرف نخستین ثبت به شما اعلام می گردد و شما می بایست مدارک مربوطه را در اسرع وقت به صورت کامل تهیه نموده و تحویل مؤسسه دهید.
  • خیر، شما برای مواردی مانند تشکیل پرونده، باطل کردن تمبر، هزینه انتشار آگهی در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار و … نیاز پرداخت دارید.
  • ما حامی و پشتیبان شما هستیم که با تاسیس سایت به همراه اخذ اینماد، جلب اعتماد مشتریان به فروشگاه‌ اینترنتی شما می توانید فروش خود را چندین برابر کنید.
  • به علت کمبود وقت بنده مدارک را در سایت وارد کرده و پرینت گرفتم و برای ارسال به جای خودم و پدرم امضا زدم و ارسال کردم .

آوا حقی کارشناس محتوای حقوقی و ثبت شرکت‌ها من آوا حقی، حقوق خوانده و عضوی از خانواده ثبت‌یار هستم، در اینجا مطالبی که برای خودم جذاب و کاربردی بوده با زبان ساده و روان به اشتراک می‌گذارم تا مفاهیم حقوقی رو بهتر درک کنیم. وارد سامانه شده و از قسمت بالای سایت، تاسیس شرکت را انتخاب کنید. در برخی از شرکت‌های تجاری مانند شرکت تضامنی که شخصیت شرکا اهمیت زیادی دارد و برای آن‌ها مسئولیت حداکثری پیش‌بینی شده است، انتخاب شریک بسیار مهم است.

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد. برای ثبت این شرکت نیاز به بلاک کردن سرمایه اولیه در حساب بانکی شرکت نمی باشد. تاسیس شرکت نسبی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و تضامنی است. دلیل اصلی انتخاب شرکت نسبی در ایران جلب اعتماد مشتریان است، زیرا مسئولیت شرکا در قبال پرداخت بدهی‌ها موجب اطمینان افراد می‌شود. همچنین ذکر نام دست‌کم یکی از این اشخاص به همراه عبارت‌هایی مثل شرکا و برادران الزامی است.

بله، اگر شخصی نخواهد در شرکت خود فعالیت کند، می‌تواند آن را به شخص یا اشخاص دیگری انتقال دهد. به نحوی که یک اشتباه در آن ممکن است باعث برگشت کل کار و هزینه اضافی شود. پس از تکمیل مدارک سامانه از شما ۵اسم پیشنهایدرخواست می کند که باید به ترتیب اولویت شما از شماره یک تا پنج جایگذاری شود. کارشناسان با تجربه ثبت نارین با کمال افتخار در خدمت شما هستند. شرکت های دانش بنیان به شرکت هایی که از طریق فروش خدمات و محصولات فناوری، سود و منفعت ببرند، اطلاق می شود. اگر درخواست شما توسط سامانه مورد پذیرش قرار بگیرد، شماره پیگیری بارکد دار مثل رسید فوق صادر می کند، مراحل را طبق اعلام رسید پذیرش اینترنتی دنبال کنید.

انواع شرکت های قابل ثبت

یکی از وظایف ایشان این است که مراحل را برای افراد درخواست‌کننده تشریح کنند و قوانین و مقررات را به اطلاعشان برسانند. همچنین مواردی مانند مدارک موردنیاز، شرایط لازم و … را به اطلاع افراد می‌رسانند تا این روند سریعا انجام شود. در این مطلب به بررسی انواع شرکت ها و همچنین جدیدترین تغییرات این قانون در سال ۹۸ می پردازیم. خیر، شما برای مواردی مانند تشکیل پرونده، باطل کردن تمبر، هزینه انتشار آگهی در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار و … نیاز پرداخت دارید. شرکتی است که تحت نام مخصوصی بین یک عده شرکای سهامی و ۱ یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می شود. اعضا هیئت مدیره میتواند حسب مورد از بین اعضای سهام دار و بدون سهام انتخاب می شوند .

اسامی وارد شده باشد به بررسی کارشناسان اداره ثبت شرکت ها برسد.و این کارشناسان بعد از تطابق اسامی با قوانین و اسامی ثبت شده به جهت تکراری نبودن اسم و قواعد ثبتی انتخاب نام اسم را تایید یا رد می کنند. برای ثبت شرکت های تجاری باید دو یا چند نفر با قصد مشارکت در انجام فعالیتی مشروع با تسهیم سرمایه را داشته باشند. تا با تعیین میزان تقسیم سود و زیان بر اساس تفاهم نامه انجام شده ما بین شرکاء شرکت را تأسیس کنند. شرکاء یا سهامدارن شرکت می تواند شخص حقیقی یا حقوقی و یا اتباع ایرانی وغیر ایرانی باشند. ارزان ثبت با داشتن 18 سال سابقه در زمینه امور ثبتی (ثبت شرکت ، ثبت برند ، تغییرات و صورتجلسه شرکتها ، ثبت طرح صعتی ، ثبت اختراع و…) فعالیت کرده است . شما عزیزان در صورتی که تمایل به انجام امور ثبتی ذکر شده دارید و در جستجوی ثبتی شایسته هستید، با کارشناسان ما در تماس باشید.

ثبت شرکت رایگان

در واقع ثبت شرکت مختلط سهامی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت سهامی و تضامنی است. چنین مجموعه‌هایی معمولاً زمانی تأسیس می‌شوند که فردی برای تجارت به سرمایه‌ای اولیه احتیاج دارد. سپس او سهامی منتشر می‌کند که دارندۀ آن سهام در واقع در تمام منافع آن تجارت شریک است و مسئولیتی را نیز در این زمینه تعهد می‌کند. ثبت شرکت مختلط سهامی به حداقل سه عضو نیاز دارد که یکی از آنها باید به عنوان مدیر شرکت معرفی شود. همچنین حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت مختلط سهامی مبلغ یک میلیون ریال است که تهیۀ 35% آن برای آغاز فرایند ثبت شرکت کافی است.

این تشریفات می تواند شامل مدارک مورد نیاز با توجه به نوع شرکت داخلی یا خارجی باشد؛ که باید تهیه و تنظیم گردند. من و تعدادی از دوستان می خواهیم یه شرکت خدماتی برای انجام کارهای بیمارستان ها مثل گرفتن نگهبان،منشی، نظافت چی و … ؟ شرکت خدماتی تعاونی با شرکت سهامی خاص چه تفاوتی دارند؟ آیا ثبت شرکت سهامی خاص میتونه در مناقصه ها … ثبت شرکت در کرج فوری ، با ارزان ثبت ابتدا با توجه به نوع شرکت مدارک اعضای شرکت تکمیل موضوع شرکت مشخص و درصورتی که مشخص نبود و نیاز به طراحی موضوع داشت کارشناسان ارزان ثبت بهترین موضوع فعالیت را برای شما طراحی می کنند. سپس انتخاب نام مناسب برای شرکت که توسط کارشناسان ارزان ثبت انجام میشود پس از امضا اوراق توسط تمام اعضا مرحله ثبت شرکت شما به اتمام می رسد.

ثبت برند و علامت تجاری

از آن جایی که این مدل شرکت سهامداران خود را مجبور به قبول کردن مسئولیت کامل مسائل مالی نمی کند و هر کس در سطحی که سرمایه گذاری کرده در این باره مسئولیت قبول می کند، خیلی مهم است که کم یا زیاد شدن بودجه اولیه شرکت و تغییر افرادی که سهامدار شرکت هستند را گزارش کنیم. به منظور انجام چنین کاری لازم است که صورتجلسه ی مربوطه و مدارک لازم را تهیه و تنظیم نمود. برای اطلاع رسانی جامع تر در کل کشور، این آگهی در روزنامه رسمی و روزنامه قوه قضاییه چاپ خواهد شد.

طبق آخرین مصوبات و اصلاحات این قانون، «اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری» مرجع رسمی تاسیس شرکت در ایران معرفی شده است. همۀ مراحل تشکیل موسسه و راه‌اندازی شرکت زیر نظر این اداره انجام می‌گیرد. همچنین نظارت بر مجموعه‌های ثبتی و رسیدگی به امور آنها بر عهده این مرکز است.

کارشناسان و وکلای ثبت فرهنگ با افتخار آماده مشاوره zero تا 100 در زمینه تاسیس و راه اندازی شرکت با مسئولیت محدود هستند. احتمالا تا الان با چند دفتر و موسسه ثبتی تماس گرفته اید و با قیمت های مختلف برای ثبت شرکت خود مواجه شده اید . معمولا هر کدام از این دفاتر ثبتی هم دلایلی برای قیمت بالا و یا قیمت پایین خود دارند. ثبت فرهنگ تغییرات شرکت برای رفع این مشکل تصمیم به شفاف سازی قیمت های خدمات و هزینه ثبت شرکت نموده است. ما علاوه بر رعایت انصاف در قیمت گذاری خدمات خود، تلاش بر شفارف سازی تعرفه های ارائه شده به مشتریان خود کرده ایم. به منظور ثبت سریع وقانونی شرکت از نوع پیمانکاری خود تنها با یک تماس می توانید بهترین و مجرب ترین کارشناس و وکیل ثبتی و حقوقی را برای خود اتخاذ کنید .

مؤسسه ثبت شرکت در قزوین

اینکه در چه حوزه ای فعالیت نمایید کاملا بستگی به خودتان دارد که می بایست خود آن را انتخاب نمایید. قصد دارم یک شرکت تاسیس کنم .کار من تولید بازیهای کامپیوتری هست. پس از عقد قرارداد با مؤسسه ، مدارک مربوطه و مورد نیاز از ثبت شرکت در تهران طرف نخستین ثبت به شما اعلام می گردد و شما می بایست مدارک مربوطه را در اسرع وقت به صورت کامل تهیه نموده و تحویل مؤسسه دهید. بنابراین كلیه وظایف و مسؤلیت‌های قانونی را شركت اصلی دارد و در صورت لزوم پاسخگو خواهد بود.

به سایت اداره کل ثبت شرکتها مراجعه و در سامانه () ثبت نام نمائید. فرم های موجود در صفحه ثبت نام سامانه را به دقت و با اطلاعات شخصی صحیح پر کنید. دو شخص قصد دارد شرکتی ثبت کنند که یکی از آنها پول نقد دارد و دیگری ملک و مجوز تاسیس کار دارد بخواهد جز آورده ثبت برند تجاری اش ثبت شرکتشان کنند و حال ملک زمین سندش مشاعی باشد با شخص ثالث دیگری آیا می‌تواند آن آورده خودت ثبت کند سند مشاعی؟… هزینه ای که باید برای ثبت شرکت پرداخت شود، هزینه حق الثبت است که بابت تمبر مالی شرکت بر اساس میزان سرمایه شرکت محاسبه و پرداخت می شود.