آیا می‌خواهید تاسیس شرکت جذاب‌تر داشته باشید؟ این را بخوان!

مجارستان یکی از ملاک­های مهم ترین هزینه بهترین ورودی را به خود مشغول نموده است به ثبت. یکی دیگر از مواردی که با شرکت سهامی متفاوت می باشد این است که موسسه نیازی به واریز مبلغی از سرمایه شرکت ندارد. اگر دوست ندارید برای هر نوع تصمیم گیری به چالش برگزاری مجمع عمومی بیوفتید و یا فرآیند تصمیم سازی راحت تری داشته باشید و تنها به اندازه سرمایه ای که آورده اید در شرکت مسئولیت داشته باشید شرکت ماکارونی خود را در قالب با مسئولیت محدود ثبت کنید. 4- شما نمی توانید مانند شرکت مسئولیت محدود اعضا را به صورت نامحدود منصوب کنید و باید حداکثر زمانی که مدیران می توانند منصوب شوند 2 سال خواهد بود که در ادامه با جلسه مجمع عمومی باید این مدیران را تمدید و یا مدیر جدیدی را به اداره اعلام کنید. در ابتدا باید مواردی مانند اساسنامه، اوراق، صورتجلسات و.. 2- در شرکت های تضامنی مدت زمان محدودی برای انتصاب مدیران در نظر گرفته نمی شود و همچنین نیازی به وجود بازرس در بین اعضای هیئت مدیره نخواهد بود. شرکت تضامنی برای امور تجاری بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی شکل میگیرد. شرکت مسئولیت محدود به شرکتی گفته میشود که با همکاری دو یا تعداد بیشتری از افراد تشکیل شده است.

3- شما سرمایه ای را که به اداره ثبت اعلام می کنید را باید 35درصد آن را به حساب شرکتی که قرار است ثبت کنید واریز کرده و رسید آن را به اداره ثبت ارائه می نمایید. 3- علاوه بر این اگر به این طریق ثبت شود در زمان ثبت سرمایه ای را که اعلام می کنید نیاز به واریز مبلغی به حساب نخواهد بود و فقط مبلغ را در اساسنامه خود اعلام می کنید. در قانون تجارت ایران کنترل یک شرکت توسط شرکت مادر از طریق به دست آوردن بیش از 50 درصد سهام آن شرکت است. برای همین اگر مسئله ای در زمینه دارید، حتما با کارشناسان ما در پارماتیک در میان بگذارید تا در کوتاهترین زمان به آن پاسخ داده شود. تخصص ما انجام امور حقوقی می باشد، اگر ما می توانیم کار شما را انجام دهیم پس خوشحال می شویم در خدمتتان باشیم. برای ثبت شرکت همواره نیاز به سامانه ای است تا آن را به صورت آنلاین برای ما انجام دهد. تا اینجا با اصلی ترین موارد مربوط به ثبت و تاسیس شرکتها بصورت آنلاین و اینترنتی آشنا شدیم. اولین شرایطی که باید برای تاسیس داشته باشید این است که حتما ابتدا از اداره تعاون مجوز بگیرید.

4- یکی از مهم ترین تفاوت های مسئولیت محدود با سهامی خواص این است که شما در زمان ثبت اعضای هیئت مدیره را به مدت زمان محدود تعیین می کنید و هر زمان که تصمیم بگیرید به صورت دل بخواهی با استفاده از تغییرات شرکتهای محدود این افراد را می توانید جا به جا کنید. 1- شرکت های بازرگانی به جهت انجام صادرات و واردات کالا استفاده می شوند. 3- در ضمن یکی از مزیت های شرکت های بازرگانی برای صادرات و واردات کالا نیازی به مجوز خاصی نیست و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. 3- در شرکت های تضامنی حداقل دو نفر به عنوان شریک باید وجود داشته باشند و جالب است که حتما باید اسم یکی از افراد در نام شرکت وجود داشته باشد. علت تقاضای کم برای شرکت های تضامنی وجود موارد محدود در موضوعاتی می باشد که می توان با آن شرکت تضامنی تاسیس کرد. شرایط ثبت شرکت های خود را بر اساس اولویت انتخاب کنید تا توسط کارشناسان اداره ثبت شرکت ها بررسی شود. انتخاب نام شرکت یکی از مهمترین مراحل در تاسیس یک کسب و کار است، نام انتخابی نقش بسیار مهمی در تجارت خواهد داشت مخصوصا که امروزه به دلیل زیاد شدن شرکت ها انتخاب اسم مناسب برای آنها بیش از پیش سخت شده و پر از نکات ریز و درشتی است که می تواند در انتخابمان، تأثیر گذار باشد.

  • انتخاب و تعیین سمت اعضاء
  • مشاوره ی حقوقی
  • امکان صدور مجوز برای پلمپ شرکت
  • عدم نیاز به داشتن کارمند بیمهای

شرکت ها زمانی می توانند نامه عدم فعالیت را تنظیم و به اداره دارایی ارائه نمایند که واقعا هیچ فعالیتی نداشته باشند زیرا در صورت مشهود شدن این موضوع از طریق اسناد دیگر ، مثلا در زمان خرید به نام شرکت یک فاکتور هم از فروشنده کالا به اداره مالیات ارائه می شود ، باعث جریمه شرکت خواهد شد. اگر موسسات و دفاتر مهاجرتی به شما قولی در این زمینه بدهند که در کمتر از دو یا سه ماه قادر به ثبت شرکت برای شما خواهند بود، باید بگوییم که ماجرا مشکوک بوده و بهتر است که در این زمینه دقت زیادی داشته باشید؛ زیرا ممکن است که با موسسات مهاجرتی و حقوقی کلاهبردار مواجه شوید. همانطور که در پاراگراف قبل توضیح دادیم تاسیس شرکت بازرگانی با استفاده از این دو نوع شرکت طبق همون قوانین می باشد. چنانچه داوطلب مشمول اولویت دوم امتیازات ویژه ایثارگران باشد، دو سال به سابقه سنی او افزوده میشود.

از عناوین ایثارگران و شاهد و امثالهم که انحصاراً تحت نظارت سازمان محترم بنیاد شهید و امورایثارگران می باشد، استفاده نشود. در صورتی که مدارک شما کامل باشد، پس از گذشت 7 تا 10 روز کاری، شرکت به صورت رسمی ثبت می شود. شرکت ها پس از آن که به ثبت رسیدند موظف هستند تا با مراجعه به اداره دارایی پرونده مالیاتی و دفاتر قانونی خود را دریافت نمایند. بدون تشکیل پرونده مالیاتی و یا دارایی نمی توانید نامه عدم فعالیت تنظیم کنید. در صفحه بعدی، شما راجع به شعب موسسه و یا شرکت توضیح میدهید، سمت تصدی افراد را در شعب با نام و مشخصات تعیین مینمایید زمان شروع این تصدی را نیز مشخص میکنید. برای این کار باید حوزه مالیاتی خود را مشخص کند تا بتواند در پایان سال مالی تعیین شده در اساسنامه شرکت فعالیت و یا عدم فعالیت خود را به اثبات برساند. مجموعه ثبتی هولدینگ رویای سبز به عنوان یک مشاور امین در حوزه راه اندازی کسب و کار، افتخار دارد که در حوزه تاسیس و راه اندازی شرکتها، پیگیری امور مربوط به ثبت برند شرکت و برندسازی، تمامی خدمات مورد نیاز کسب و کار شما را در چارچوب آخرین قوانین جمهوری اسلامی ایران در اختیارتان قرار می دهد.

᠎This c᠎ontent has been do ne by G SA Con​tent Gen erat or Demoversi on!

ثبت شرکت یکی از نیازهای مهم و ابتدایی شروع کسب و کار در قالبی مطمئن و قانونی است و همواره یکی از دغدغه های اشخاصی که قصد انجام تجارت و فعالیت بصورت گروهی و مشارکتی را دارند این موضوع است که نحوه تقسیم کار، سرمایه گذاری شرکا، تقسیم سود و زیان و همچنین مسئولیت های هر کدام از شرکا چگونه باشد که هم همگی رضایت کامل داشته باشند و هم در چارچوبی قانونی فعالیت نمایند که بتوانند از حداکثر امتیازات و حمایت هایی که وجود دارد بهره مند شوند. نکته کلیدی و اصلی این است که ثبت موسسه غیر تجاری با موضوعات متعدد زمان های مختلفی خواهد داشت. پس از ثبت شرکت اگر بتوانید در اسرع وقت به دنبال ثبت برند تجاری خود باشید قطعاً در بلندمدت میتواند به سودهای مناسب دست پیدا کنید. بموجب تبصره ی 1 ماده ی 5 قانون اصلاح قانون نظام صنفی مصوب 31/2/1368 ثبت شرکت ها الزامی می باشد.در این تبصره آمده است:کلیه ی شرکت هایی که مشمول قانون نظام صنفی می باشند موظفند ظرف مدت یک سال پس از لازم الاجرا این قانون نسبت به اخذ پروانه ی کسب از اتحادیه ی مربوطه اقدام نمایند،در غیر این صورت ثبت آن ها در اداره ی کل ثبت شرکت ها غیر قانونی می باشد و همچنین از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون ثبت شرکت های مشمول قانون نظام صنفی فاقد پروانه ی کسب ممنوع خواهد بود.

  1. تصمیم بر کاهش افزایش سرمایه با تفویض اختیار به مجمع
  2. کپی شناسنامه شرکا و مدیران و ارائه جواز از مراجع
  3. ارائه وکالتنامه امضاء شده
  4. در دست داشتن اساس نامه شرکت مسئولیت محدود در تهران
  5. مختلط غیر سهامی
  6. مشخص نمودن سرمایه شرکت

در نتیجه شرکت پس از ثبت ، اولین اقدامی که باید انجام دهد این است که تشکیل پرونده مالیاتی بدهد. 3. پرونده شما کامل بوده و مورد تایید اداره ثبت شرکت ها قرار گرفته است. در صورتی که شرکتی در یک کشور تشکیل و ثبت گردد و آنگاه همین شرکت اقدام به تاسیس شرکت در کشورهای دیگر با تابعیت آن کشور نماید یا اقدام به خرید سهام شرکت هایی نماید که این شرکت ها تابعیت سایر کشورها را دارند به نحوی که تمام یا بخش عمده ای از سهام آن شرکت ها را در اختیار خود بگیرد و در نتیجه بر روند اداره و تصمیم گیری در آن شرکت ها مستولی گردد به چنین شرکتی چند ملیتی گویند. نکته مهم این است که شرکت ها تنها به اندازه سود و دست آورد مالی که دارند هر ساله مطابق با دفاتر پلمپ و اظهارنامه مالیاتی خود مشمول پرداخت مالیات می شوند و اگر شرکتی فعالیت کم داشته باشد نیازی به پرداخت مالیات سنگین ندارد و نباید از این موضوع ترسی به دل راه داد. این شرکت ها هر ساله باید این دفاتر را در موعد مقرر دریافت کنند و با تکمیل آنها به اداره دارایی برای یک سری قوانین مالیاتی و دولتی تحویل دهند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *