آدرس اداره ثبت شرکت های تمام کشور همراه تلفن اداره ثبت

توسط

در

کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد. در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید.

این مجمع فقط از لحاظ زمانی فوق العاده است، اما از نظر نصاب و صلاحیت ها مشمول مقررات راجع به مجمع عمومی عادی می باشد. در این حالت اداره ثبت شرکت ها با درخواست ثبت شرکت مورد نظر موافقت نموده و نسبت به صدور آگهی اقدام می نماید که در اینصورت باید شخص متقاضی یا وکیل ثبت شرکت برای اخذ مدارک ثبتی و امضاء ذیل دفاتر به اداره مراجعه نماید. با تعداد شرکای کمتر و فعالیتی مجدود و ساده تر چاره ای اندیشیده شده است به نام ثبت شرکت سهامی خاص که ثبت آن ساده تر بوده و به مدت زمان کمتری نیز نیاز دارد. در شرکت سهامی خاص، شرکت بین سه نفر یا بیشتر تشکیل می شود و سرمایه آن به سهام تقسیم خواهد شد. ثبت شرکت شما تنها در تهران صورت می‎گیرد و در صورتی که تمامی مدارک و اسناد ثبت نام آماده باشد، متقاضی می‎تواند به اتاق کارشناس ثبت شرکتها مراجعه و پیش نویس آگهی ثبت را دریافت نماید. برای تعیین حق الزحمه درج آگهی ثبت شرکت، باید به نمایندگی روابط عمومی مراجعه نمود.

http //sherkat.ssaa.ir ا

مشاوره ما در تمامی زمینه های کاری موسسه ، صد در صد رایگان می باشد و همچنین جهت رفاه حال شما کاربران عزیز ، راه ها متعددی برای ارائه این خدمات قرار داده شده است. شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید. قانونگذار ما در لایحه 1347 برای احراز سمت مدیریت شرط سنی قائل نشده است ؛ بنابراین ، مدیر می تواند هر سنی داشته باشد، مشروط بر اینکه دارای اهلیت باشد.

پیمانکارانی حقیقی یا حقوقی هستند که تمام سهام شرکت آنها به شهرداری ها ، موسسات ، سازمان ها ، دولت ، و ارگانهای جمهوری اسلامی تعلق دارد . پیمانکاران حقیقی یا حقوقی که تمامی سهام شرکت آنها به طور کامل به شخصی حقیقی و ایرانی تعلق دارد . در حقیقت هر سرمایه گذار یا مجری طرحی تمایل دارد با شرکتهایی قرارداد ببندد که توانسته باشند تمامی معیارهای صلاحیتی علمی، فنی، مالی و از همه مهمتر، صلاحیت های تخصصی را کسب کرده باشند.

شرایط اخذ رتبه پیمانکار در سال ۱۴۰۰ ،رتبه بندی شرکت های پیمانکاری و گرید پیمانکاران

قبل از ثبت یک شرکت کامپیوتری و فعالیت در زمینه های مربوط به این کار، می بایست که از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، مجوز مربوطه را دریافت کنید. شرکت هایی که در زمان ثبت شرکت، موضوع فعالیت خود را در… ثبتین افتخار دارد با یک دهه تجربه موفق در زمینه ثبت برند و ثبت شرکت، به مشتریان خود کمک کند تا مالکیت های معنوی و فکری خود را محافظت کنند. نحوه امضاي اسناد و اوراق تعهدآور شركت و چكها و بروات و ثبت تغییرات سفته ها و ساير اوراق تجارتي و غيره و نيز اشخاصي را كه حق امضاء دارند هيات مديره تعيين خواهد نمود. در مجمع عمومي عادي، حضور دارندگان اقلاً بيش از نصف سهامي كه حق راي دارند ضروري است. اگر دراولين دعوت حدنصاب مذكور حاصل نشد مجمع براي بار دوم دعوت خواهد شد و با حضور هر عده از صاحبان سهامي كه حق راي دارند رسميت يافته و اخذ تصميم خواهد نمود به شرط آنكه در دعوت دوم نتيجه دعوت اول قيد شده باشد.

  • ماده 124 قانون تجارت حق عزل مدیر عامل را به طور کلی به هیات مدیره می دهد.
  • ثبت شرکت برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع ثبت شرکتها در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید .
  • تغییر در تعداد مدیران و مدت خدمت آن ها ( در محدوده قانون ) در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد.
  • هر گونه كاهش يا افزايش در سرمايه شركت با رعايت مقررات لايحه قانوني اصلاح قسمتي از قانون تجارت مصوب اسفند ماه 1347 صورت خواهد گرفت.
  • گواهی بانکی دایره بر پرداخت وجه افزایش سرمایه به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد و در متن گواهی بانکی اشاره به مبلغ پرداختی بابت افزایش شرمایه شده باشد .

۴ـ در صورتیکه تعداد شرکاءاز ۱۲ نفر بیشتر باشد انتخاب هیأت نظار مرکب از سه نفر الزامی و درابتدا صورتجلسه نام اعضای هیأت نظار نوشته شده و ذیل صورتجلسه را امضاء نمایند. ۴ـ در صورتیکه تعداد شرکاء از ۱۲ نفر بیشتر باشد انتخاب هیأت نظار (مرکب از سه نفراز شرکاء) الزامی و درابتدا صورتجلسه نام اعضای هیأت نظار نوشته شود در ذیل صورتجلسه امضاء نمایند. ۳ ـ در صورتی که شرکاء اصالتاً یا ولایتاً یا وکالتاً ذیل صورتجلسه را امضاء می نمایند لازم است با قید عنوان این کار صورت گیرد و در صورتی که وکالتاً امضاء می نمایند ارائه وکالت نامه رسمی یا تصویر برابر اصل شده الزامی است. بعد از تصویب افزایش سرمایه توسط هیئت مدیره شرکت، هیئت مدیره مدارک و اوراق مربوط به افزایش سرمایه را به حسابرس و یا بازرس یا بازرسین شرکت برای بررسی تحویل می دهد. در صورتی که ابلاغیه مبنی بر عدم امکان ثبت صورت‌جلسه باشد، مدارک برگشت داده نمی‌شود و در پرونده ضبط می‌شود. در چنین مواقعی متقاضی با دقت در فهرست ایرادات، مجدداً در سامانه اینترنتی اقدام به تصحیح موارد اعلامی و رفع نقص از مدارک و ارسال درخواست خود می‌نماید.

۲۹ فروردین ۱۳۹۸ – یکی از مهم‌ترین ارکان درشرکتهایسهامیاعم ازسهامیعام و خاص،بازرس. برای نظارت برامور شرکت،شرکتاز طریق مجمع عمومی اقدام به تعیینبازرسمی‌کند . ۱ آبان ۱۳۹۶ -بازرسقانونیشرکتها و موسسات اختیار نظارت در اعمال هیات مدیره و تفتیش اعمال و دفاتر و حق هر گونه اظهار نظر درامورجاری و مالیشرکتها را دارد. برخی وظایفبازرسان در شرکت‌های سهامیرا دارد، ولی دقیقا همان وظایف را ندارد و وظایف آنها محدودتر است. وظایفی از قبیلاطلاع رسانیبه سهامداران و مقامات قضایی و ماموریت .

با بالا رفتن رتبه یک شرکت، در حقیقت آن شرکت شناخته تر شده و می تواند نظر پروژه های اجرایی و سرمایه گذاری را به خود معطوف ساخته و در پروژه های بزرگ دولتی و خصوصی مشارکت داشته باشد. در این مطلب سعی شده است به موضوع مهم رتبه بندی و همچنین رتبه بندی پیمانکار، مدارک و شرایط کاری این رتبه بندی و مراحل انجام آن پرداخته و توضیحاتی در این باره داده شود. شرکتی که با نام مخصوص برای انجام امور تجاری بین دو و یا چند نفر مسئول تضامنی تشکیل شود، شرکت تضامنی می گویند. تضامنی بودن مسئولیت ها به این معنا است که در صورتی که دارایی های شرکت برای پرداخت…

شرکت های سهامی عام برای فروش سهام شرکت باید اعلامیه ی پذیره نویسی را حتما منتشر نمایند تا عموم مردم مطلع شوند. نقل و انتقال سهام فقط در شرکت های سهامی عام انجام می شود. اگر می‌خواهید برای شرکت خود شعبه ای را ثبت کنید باید اطلاعات مربوطه را در این قسمت وارد کنید. مطابق قانون شرکت باید در یک موضوعی به ثبت برسد و تحت موضوعی که انتخاب کرده است فعالیت داشته باشد. در بالا شما با انواع شرکت های تجاری که به ثبت می رسند آشنا شدید.

کنوانسیون مادرید ، که بر اساس پروتکل مادرید تظیم شده است ، برای تسهیل در امر ثبت برند تجاری برای هر یک از eighty five کشور عضو میباشد . براساس این کنوانسیون در صورتیکه برند تجاری در هر یک از کشورها ثبت شود، شخصیت حقیقی یا حقوقی میتواند بدون حضور در سایر کشورهای عضو از کشور مبدا خود اقدام به ثبت برند نماید و با اینکار از هر گونه سو استفاده از برند تجاری جلوگیری نماید . ثبت شرکت فرایندی است که طی آن اشخاص حقیقی یا حقوقی قراردادی را بین خود امضاء می کنند ، این قرارداد در بر گیرنده ی قواعدی برای تعامل این اشخاص با یکدیگر و همچنین با اشخاص خارج از شرکت است .

شرکت سهامی خاص

با واگذاری …………………….…… کلیه سهام خود به خانم/آقای …………… به شماره ملی …………… فرزند …………… متولد …………… به شماره شناسنامه …………… صادره از…………… به آدرس خیابان …………… کوچه …………… پلاک …………… کدپستی…………… از شرکت خارج شد. بنابراین باید مجمع عمومی فوق العاده ای با رعایت تشریفات مربوط به این مجمع با دستور تغییر موضوع فعالیت شرکت و اصلاح ماده مربوطه در اساسنامه تشکیل بشه. ایندفعه با حضور ثبت برند تجاری دارندگان بیش از یک سوم سهامی که حق رای دارن مجمع رسمیت پیدا می کنه و می تونن تصمیم گیری کنن به شرط اینکه در آگهی دعوت نوبت دوم حتما نتیجه دعوت اول قید بشه تا ثبت تغییرات شرکت به درستی انجام شود. کلا برای مجامع عمومی اعم از عادی و فوق العاده سهامداران حقیقی و حقوقی حاضر میشن. جلسه مجمع عمومی فوق العاده ای توسط هیئت رئیسه ای که شامل یک رئیس ، دو ناظر و یک منشی اداره میشه.

مدارک احراز هویت اعضای حقیقی و حقوقی شرکت

ماده 2ـ سازمانشرکت سهامی(خاص‌) و مدت آن نامحدود است‌. تمرکزامورصنعت و معدن و تشکیل وزارت صنایع و معادن مصوب 1379ـمی‌باشد. توسعه شبکه‌ها،خوشه‌های صنعتی و توسعه مراکزاطلاع‌رسانیو تجارت الکترونیک برای آنها از طریق شرکتهای‌زیرمجموعه‌. تبصره هیئت مدیره وبازرس(حسابرس‌) بدون حق رای با دعوت رییس مجمع عمومی در . _در صورتی که مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده اصلی روزنامه حاوی آگهی دعوت به همراه صورتجلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند. مادة 1 – تام بانک عبارت است ازشرکتبانک اقتصاد نوین (سهامیعام) که به استناد . ۳ – انجامامورنمایندگی به منظور جمع آوری وجوه، ثبت شرکت انواع قبوض خدمات شهری، ودایع و مها . کثیرالانتشار بانک، از طریق پایگاهاطلاع رسانیرسمی آن نیز بهاطلاعسهامداران . هیأت مدیره و همچنینبازرسبانک می توانند در مواقع مقتضی، مجمع عمومی عادی را به طور. شرکتعمران و بهسازی شهری که در این اساسنامه به اختصارشرکتنامیده میشود شرکتی .