آموزش ثبت شرکت

توسط

در

در این زمینه استفاده از کارشناسان ثبتی با وجود تجربه و دانش کافی می‌تواند فرآیند ثبت شرکت را در زمان کوتاه‌تر و با دقت بیشتری پیش ببرد. کارشناسان ثبت‌یار می‌تواند در این زمینه شما را همراهی کند. سپس می توانید مدارک بارگذاری شده در سامانه را از کادر دریافت و هر کدام را با کلیک بر روی گزینه چاپ فایل پی دی اف آن، ذخیره کنید. سپس در کادر مربوطه اسامی هیات مدیره شرکت، بازرسین و مدیرعامل ثبت شرکت شرکت را وارد کنید. اگر پس از ثبت کردن چندین نام درخواستی قصد داشتید که یکی از آن‌ها را حذف کنید ابتدا باید نام مورد نظر در قسمت پایین فرم را انتخاب کنید و پس از آن بر روی گزینه “حذف نام درخواستی” کلیک کنید. این فیلد به سمت شخص امضاء کننده دفتر اختصاص داده شده است که یا باید از مدیران دفتر باشد یا باید از شرکاء و سهامداران دفتر؛ اگر هم شخص وکیل باشد باید گزینه وکیل انتخاب شود.

را دنبال کنید تا با مرحله به مرحله ثبت کردن شرکت در این سامانه آشنا شوید و بتوانید به راحتی شرکت مورد نظر خود را به ثبت برسانید. آخرین اقدام در خصوص این پرونده،تحریر آن وصدور آگهی تأسیس شرکت است. این آخرین اقدامات در ثبت یک شرکت است واز این مرحله به بعد شرکت می‌تواند خود را قانونی تلقی نماید وعملیاتی شود.

آموزش ثبت شرکت

برخی افراد بر این باورند که با افزودن پیشوند یا پسوندی به نام یک شرکت دیگر نام جدیدی برای شرکت خود انتخاب کرده اند به عنوان مثال به نام یک شرکت دیگر واژه هایی همچون نوین، تک یا گستر اضافه می کنند. این در حالی است که قانون تجارت کشور این موضوع را نیز منع کرده است. نامی که رعایت تمامی ضوابط و قوانین برای شرکت انتخاب می شود بایستی در عین حال جذابیت لازم را نیز داشته باشد در یک کلام برازنده شرکت و صاحبان آن باشد. ماده ۳۲ و ۳۴ ( تعداد اعضای هیات مدیره و سهام وثیقه مدیران) را بررسی کنید. این فیلد دارای دو گزینه محدود و نامحدود است که اگر گزینه محدود را انتخاب کنید، پر کردن فیلد تاریخ پایان فعالیت الزامی خواهد شد. درنهایت باید بر روی گزینه گام بعدی کلیک کنید تا بتوانید به گام بعدی راه پیدا کنید.

مجوزهای کسب شده

من و برادرم تصمیم داریم شرکتی در خصوص امور روابط عمومی تاسیس کنیم و نمیخواهیم کسی دیگه شریکمون باشه. چه نوع شرکتی مناسب ما است؟ و سوال بعدی اینکه حتما برای ثبت شرکت باید اجاره نامه یا مکانی را داشت؟ چون کار کاملا از منزل انجام میشود و ابدا نیازی به اجاره جایی نداریم و فقط برای ما هزینه دارد. در ابتدا قبل از اینکه راجع به نحوه ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز ، هزینه ها و مراحل ثبت شرکت صحبت کنیم لازم است نکته ای را یادآور شویم. پس از دریافت تایید پذیرش ، باید نسخه اصلی مقررات و پیوستها را از طریق صندوق پستی که انتخاب کرده اید ، به آدرس ثبت شرکتها که در تایید پذیرش قرار دارد ارسال نمایید. هر چند که این دستورالعمل و بخشنامه های ثبت شرکت با موضوعات مجوزی برای بسیاری از افراد در نگاه اول دست و پا گیر به نظر میرسد اما به این علت مجوز آن پیش از ثبت شرکت الزام شده است که آن شرکتهایی که واقعا دارای شرایط احراز مناسب میباشند ثبت شوند . یعنی بررسیهای لازم از نظر داشتن تخصص لازم پیش از ثبت رسمی شرکت از طرف سازمانهای ذیصلاح انجام گیرد .

  • برای ساماندهی تمامی این شرکتها و حفظ امنیت و محافظت از حق قانونی شرکت ها سازمانی به عنوان اداره ثبت شرکت ها تاسیس شده است.
  • حداقل سرمایه برای تأسیس یک شرکت با مسئولیت محدود مبلغ ۱۰۰ هزار تومان است.
  • ابتدا شرکت نامه در میان موسسان به صورت عادی تنظیم می شود.

لازم به ذکر است درصورتی‌که کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع مزبور، استعلام می‌نماید. سپس دو نسخه آگهی به امضای رئیس اداره رسیده و یک نسخه از تمامی مدارک در پرونده‌ی شرکت، ضبط و نسخه‌ی دوم جهت نگهداری در شرکت به متقاضی داده می‌شود و این سند «سند ثبت شرکت» ‌است، که این موارد توسط وکیل پرونده انجام میشود. شرکتی را که با اهداف ، شرایط ، امکانات و برنامه های شما هماهنگ است را انتخاب نمایید. شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت تعاونی ، شرکت تضامنی و شرکت سهامی عام از انوع شرکت هایی هستند که در ایران به ثبت می رسند.

آگهی ثبتی شرکتها

در اینگونه موارد تنها کافی است که کل سرمایه در قسمت “ارزش سرمایه به ریال” وارد شده و پس از آن قلم اطلاعاتی “از تاریخ” نیز ورود اطلاعات گردد. با کلیک بر روی کلید” ثبت سرمایه ” ، سرمایه شخص حقوقی یه لیستِ سهام /سرمایه ها اضافه خواهد شد. جهت ویرایش یکی از سهام /سرمایه ها ، ابتدا می بایست در ستون “مشاهده ” بر روی علامتکلیک نمایید .پس از نمایش اطلاعات در بالای صفحه شما می توانید اطلاعات مورد نظر خود را ویرایش کرده و مجددا جهت ثبت ، بر روی کلید ثبت سرمایه کلیک کنید .

مراحل ثبت شرکت سهامی خاص

ابتدا از فهرست «اشخاص » شخصی که اطلاعات سمت وی باید وارد شود انتخاب می گردد. این سمت می تواند انواع مختلفی داشته باشد به عنوان مثال مدیر عامل یا رئیس هئیت مدیره و غیره. فیلد «مدت تصدی» برای این است که تصدی شخص در یک سمت مشخص شود. به عنوان مثال یک شخص در شرکت می تواند به مدت دو سال مدیر عامل باشد علاوه بر اینکه عضو هیات مدیره شرکت نیز می باشد.

این سامانه با داشتن نیروی اداری بالا در واحد اداری سازمان موجب شده تا مشتری مستقیماً با ثبتنام در سامانه به واحد اداری ما ارجاع داده شود و پس از انجام امور مربوطه کلیه مدارک به مشتری تحویل داده میشود. اداره ثبت شرکتها جزئی از سازمان ثبت اسناد و املاک و زیر مجموعه قوه قضاییه می باشد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سامانه ثبت شرکت نیک، سامانه ثبت هوشمند ارائه کننده خدمات ثبت شرکت، ثبت برند و علامت تجاری، ثبت تغییرات شرکت نظیر ورود و خرج شرکا و انحلال شرکت، ثبت اختراع و تمامی امور ثبتی در ایران میباشد. به شما اطمینان میدهیم ما در تمامی ساعات پاسخگوی شما عزیزان هستیم. در غیر این صورت هرگونه مغایرت در ثبت سامانه و مدارک ارسالی به اداره مربوطه باعث برگشت کار و توقف ادامه روند متقاضی می شود.

حقوق مدنی به قاعده حفوقی ای گفته می شود که در حیطه حقوق تجارت نیست. توجه داشته باشید اگر میخواهید با ثبت شرکت وام دریافت کنید مبلغ سرکایه اولیه رو بالا انتخاب کنید مثلن 20 میلیون تومان. این مبلغ را باید به بانک واریز کنید و بعد از چاپ روزنامه شرکت میتونید پول را از حساب برداشت کنید. و برای همیشه سرمایه اولیه شرکت شما 20 میلیون تومان ثبت تغییرات می باشد. تمامی مراحل ثبت شرکت رو به صورت تصویری مشاهده کردیم امیدوارم که لذت برده باشید. اگر در اساسنامه مصوب تعداد اعضای هیئت مدیره در ماده مربوطه بصورت حداکثر 5 نفر می باشد ویا اینکه ماده مربوطه در اساسنامه بصورت … الی … نفر پیش بینی شده است، در این قسمت صرفا تعداد اعضایی که در این درخواست مورد تصویب قرار گرفته است درج گردد.

برای این کار باید کلید «دریافت متن پیشنهادی رایانه» را کلیک نماییم. همچنین این متون کاملاً قابل تغییر است و قابلیت کپی و الصاق نیز دارد. اسم مرحله‌ی ششم این فهرست«اشخاص» می باشد و باید اسامی و شماره ملی شرکای شرکت وارد شود. درصورتی که بیش از one hundred ثبت برند fifty نفر شریک شرکت باشند، آنگاه باید فهرستی که در این قسمت از سایت تعبیه شده را دانلود کرده و پرکنید و سپس به همراه مدارک لازم به واحد ثبتی مربوطه پست کنید. به منظورادامه دادن مراحل ثبت‌نام ، باید نام دست کم یکی از شرکا را درج کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.