اداره ثبت شرکتها اصفهان

توسط

در

در صورت وجود شعبه در سایر واحدهای ثبتی آدرس دقیق شعبه و نام مدیران آن در این قسمت ذکر گردد. چنانچه در حال حاضر قصد ثبت شعبه را ندارید، می توانید از این مرحله عبور کنید. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید. کلیه این امور به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه صورت می گیرد و به مراجعه حضوری شما نیازی ندارد .

  • پس مراقب باشید که با غافل شدن از ضروریت های قانون شرکتهای حقوقی به دردسر نیوفتید.
  • با توجه به حوزه فعالیتی موضوعی دقیق باید تنظیم گردد و در نظر داشته باشید برخی از موضوعات نیازمند به ارائه مجوز می باشند .
  • در صورتی که شهر مورد نظر در گزینه های ارائه شده وجود نداشت، آن شهر هنوز به سامانه ی مذکور ملحق نشده است.در این صورت متقاضیان می بایست به همان شیوه ی گذشته عمل نمایند.
  • ۲- در صفحه باز شده گزینه ی نوع درخواست را روی درخواست موردنظر قرار دهید.

در این سامانه، امکان استفاده از خدمات مختلف برای تاسیس شرکت ها وجود دارد. بنده قصد دارم با ینفر شریک بشم که اون شخص قبلا شرکت ثبت کرده و میخواد تغییرات بده و اسم من رو بعنوان یکی از اعضاء هیئت مدیره بذاره.. همچنین سهام دار شرکت هم هستم… آیا تو این تغییرات نیاز به امضاء من بعنوان شریک و اعضا هیئت مدیره هست؟ در کجای این شرکت آمده که من سهام دار هستم و اینکه حق امضاء دارم و چگونگی تقسیم سهام وظایف و اختیارات اینا رو کجا ثبت میکنن.. مسئولیت محدود کفایت می کند و در حالتی که شرکت تان را بخواهید به صورت مسئولیت محدود ثبت نمایید نیاز به 2 نفر جهت تاسیس شرکت دارید که دارای بودن مدرک تحصیلی ضروری نمی باشد. اوراق شرکت های سهامی خاص اظهارنامه و شرکت های مسئولیت محدود تقاضا نامه و شرکت نامه می باشد . اطلاعات باید دقیقا با متن مستندات و صورتجلسات تطابق داشته باشد ، مراحل ثبت شرکت ها در سامانه الکترونیکی دارای eight مرحله است که در این قسمت به طور کامل توضیح خواهیم داد .

در حال حاضر تهیه دفاتر قانونی روزنامه وکل برای هر سال مالی جداگانه الزامی است. تکلیف من چیه که هم هزینه اداره پست اول دادم و هم هزینه اصلی پلمپ دفاتر را پرداخت کردم. در صورتیکه تا قبل از انقضای مهلت قانونی 2ماه از تاریخ ثبت شرکت تازه التاسیس تهیه شود هیچ گونه مشکا مالیاتی پیش نمی آید. مسئولیت تحویل دفاتر به اداره مالیاتی ثبت شرکت در تهران توسط مدیران دیگر مشکلی را برای شرکت ایجاد نمی کند.و نیازی به صورتجلسه ندارد. در شرکت ما مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره یه نفر هستند منتهی در قسمت ثبت سمت گزینه مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره وجود ندارد و من هرکدوم رو که میزنم ارور میده و میگه شرکت باید مدیر عامل داشته باشد و یا شرکت باید رئیس هیئت مدیره داشته باشد.

بنابراین اگر پلمپ دفاتر خود را دریافت نکنیم یا تحریر این دفاتر را به صورت صحیح انجام ندهیم، جریمه‌های مالیاتی جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. پس با انجام به موقع پلمپ دفاتر و تنظیم و تحریر صحیح دفتر روزنامه و کل، می‌توانیم از معافیت‌های مالیاتی برخوردار شده و از جریمه‌های مالیاتی جلوگیری کنیم. توجه کنید که حتی اگر شرکت یا تاجر در یک سال مالی فعالیت نداشته باشد، ملزم است این دفاتر را در زمان قانونی دریافت کند و پس از پایان سال مالی به مدت ۴ ماه مهلت دارد، دفاتر را به صورت سفید به اداره مالیات تحویل دهد. شاید در ذهن خود بگویید که دفاتر پلمپ چه کارایی و کاربردی برای شرکت های مربوطه دارد و ما می خواهیم در این مقاله به مهم ترین کاربردهای آن اشاره داشته باشیم.

درباره ثبت فرهنگ

در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه ثبت کردن شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها را به صورت تصویری، مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم. اداره ثبت شرکت ها برای سهولت در خدمت رسانی به متقاضیان امور ثبتی ، تسریع در انجام پروسه ثبت و تغییرات و سازمان دهی بهتر ، سامانه ثبت شرکتها را ایجاد کرد که از این طریق ، ثبت و پیگیری پروسه کاری به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر شده است . پس از ثبت درخواست شرکت در سامانه ثبت شرکت ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا واحدهای مربوطه، می بایست اقدام به بررسی درخواست ثبت شده در این سامانه نمایند. افرادی که درخواست خود را برای ثبت شرکت در این سایت ثبت کرده اند، می توانند پس از ثبت درخواست، اقدام به پیگیری ثبت شرکت ها نمایند. اظهارنامه مالیاتی یکی از امور مربوط به حوزه مالی و حسابداری است که در موعد حسابرسی اداره مالیات، هر شرکت باید اظهارنامه خود را در سامانه مربوطه ثبت نماید. ولی دفاتر پلمپ قانونی، یک دفتر روزنامه و یک دفتر کل هستند که قبل از شروع سال مالی، هر شخص حقیقی یا حقوقی باید آن ها را سفارش داده و پس از اینکه توسط اداره پست به دستش رسید، می بایست آن ها را مطابق با مراودات مالی خود تکمیل نماید.

سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست

در نام شرکت قبل از اسم شرکت یا بعد از آن کلمه خاص باید اضافه شود و این کلمه در کلیه نوشته های شرکت و آگهی ها باید رعایت گردد. نام محل در نام شرکت در صورتی مورد تائید اداره ثبت قرار میگیرد که شرکت حاضر در همان حوزه ثبتی به ثبت برسد. البته متقاضی پس از اطمینان حاصل کردن از درستی و صحت مندرجات اظهارنامه به همراه مدارکی که اداره ثبت شرکت ها از شما درخواست می کند پست نمایید که البته در برخی موارد نیاز است که حضوراً به اداره مراجعه کنید . افرادی که قصد اخذ کارت بازرگانی و یا ارائه اظهارنامه مالیاتی دارند نیز با تکمیل مدارک و اطلاعات مورد نیاز در این سامانه می توانند با طی مراحل مربوطه و پرداختی های نه چندان از این خدمت سامانه بهره مند شوند. کلیه امور تغییراتی شرکت ها که من جمله آن ها تغییرات در اساسنامه ( که شامل تغییر آدرس ، تغییر یا الحاق به موضوع ، تغییر نام و … می باشد ) ، هیئت مدیره شرکت ، حق امضاء و … در کنار تکمیل اطلاعات تغییرات ، پذیرش اینترنتی از صفر تا صد در این سامانه انجام می شود . سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست را از سایت اسک ninety eight دریافت کنید.

حرفه‌ای‌های دنیای تجارت و کسب‌وکار به اهمیت این موضوع به خوبی آگاه هستند. در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم. در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود.

پس از این مدت با در دست داشتن رسید پذیرش به اداره ی ثبت شرکتها مراجعه نمایید. باید درخواست رد نام را به اداره ارسال نمایید تا پس از تائید اداره ثبت بتوانید مجددا اقدام به دریافت همان نام شوید. در گام اول اطلاعات متقاضی را ، شامل ( نام ، نام خانوادگی، شماره تلفن ، متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه ، تابعیت متقاضی، سمت متقاضی ، در صورت ایرانی بودن وارد کردن شماره ملی و در صورت غیر ایرانی بودن وارد کردن شماره گذرنامه) ، وارد نمایید . شخص متقاضی می تواند یکی از اعضاء شرکت و یا وکیلی که انجام این امور را به عهده گرفته است باشد. چنانچه شماره پیگیری خود را فراموش یا گم کرده باشید می توانید بر روی لینک “شماره پیگیری خود را فراموش کرده ام” کلیک نمایید و نوع درخواست خود را مشخص کنید تا با پاسخ به چند سوال بتوانید وارد سامانه شده و وضعیت ثبتی خود را پیگیری کنید. بدین جهت در هنگام ثبت نام اولیه در سامانه یک کد پیگیری به شما اختصاص داده می شود که تا زمان حصول نتیجه با آن کد می توانید از وضعیت پرونده خود مطلع گردید.

پلمب دفاتر قانونی

لازم به ذکر است که حتی اگر فقط قصد گرفتن مشاوره را هم داشته باشید و قراردادی با ما امضا نکنید باز هم این خدمات برای شما به صورت رایگان قابل اجرا می باشد. علاوه بر همه این موارد کارشناس های ما مشاوره هایی ثبت برند در رابطه با انتخاب نام به شما ارائه می دهند که این مشاوره ها هم رایگان است. در این مجموعه مشاوره هایی توسط کارشناس های خبره به شما ارائه می شود که این مشاوره ها رایگان است و پولی از شما دریافت نخواهد شد.

هر گونه تغییر در موضوع شرکت در مجمع عمومی فوق العاده انجام می شود(مجمع عمومی فوق العاده تجمع سهامداران شرکت است که به دلیل انجام تغییرات گرد هم جمع می آیند و تصمیم گیری می کنند). 4-اگر شرکت دارای تاریخ انقضا ( تاریخ شروع فعالیت و پایان آن برای مدت محدود ) دارد قید شود . متن کامل صورتجلسه باید در این بخش تایپ شود و به اصطلاح حتی یک واو جا نماند ، در صورتی که متن تایپ شده با متن صورتجلسه اصلی مغایرت داشته باشد با رد پذیرش و عودت اصل صورتجلسه توسط پست رو به رو خواهید شد . اگر شرکت دارای شعبات دیگری است این قسمت را پر کنید ، و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید.

با استفاده از گزینه ی فراموشی شماره پی گیری، شماره پی گیری خود را بازیابی نمایید. تا زمانی که نام تائید نشده است، امکان پرینت مدارک وجود نخواهد داشت. اگر اطلاعیه رد درخواست درج شده باشد باید منتظر برگشت مدارک باشید ، در غیر اینصورت می توانید رفع ایراد را انجام دهید.

هم چنین میزان سهام ، سهامداران را نیز با توجه به میزان سرمایه باید تعیین کنید . اسامی که برای اسم شرکت به کار گرفته می شود باید حداقل سه سیلاب باشد . شما باید یک تراز افتتاحیه از سال 94 تهیه و در ابتدای سال ninety five ثبت کنید . لطفا راهنمایی بفرمائید بنده الان باید پیگیری ثبت تغییرات شرکت منتظر بمانم یا اینکه از چه طریق اقدام نمایم. با این حال چنان همه مراحل را بدرستی انجام داده باشید، چند احتمال وجود دارد که دفاتر به موقع بدستتان نرسد. اگر نام تجارتخانه انبوه سازان گلستان هست همان نام را بزنید در غیر این صورت نام خود متقاضی را بدون ذکر نام شرکت و یا موسسه درج کنید.